Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Dispecer in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Dispecer in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Dispecer in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Dispecer in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Dispecer


Candidatul ideal Persoana integra; Isi organizeaza bine timpul si mediul de lucru; Dispus sa invete; Gandeste preventiv si cauta constant solutii de imbunatatire Rezistenta la stres; Cunostinte operare calculator, internet, Microsoft Office; Engleza fluent; Franceza – reprezinta avantaj; Cunoasterea bursei de transport;Descrierea jobului analizeaza comenzile de transport primite de la clienti, verifica rutele de deplasare si confirma comenzile la clienti; urmareste si centralizeaza datele referitoare la situatia masinilor, status, pozitie, eventuale intarzieri la incarcare sau livrare; mentine contactul permanent cu soferii pentru a remedia eventualele probleme ivite pe traseu (probleme tehnice, eventuale intarzieri, etc); mentine relatia permanent cu clientii de transport;Beneficii Pachet salarial atractiv; Mediu de lucru placut, profesionist si motivant – favorabil dezvoltarii profesionale; Lucru intr-o echipa tanara si entuziasta, unde ne preocupam sa te integrezi si sa te simti bin
TRANSILVANIA TRUCKING COMPANY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 395 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Dispecer Transport International


Candidatul ideal - Absolvent studii superioare - reprezinta un avantaj- Experienta in dispecerat transport international minim 2-3 ani - avantaj- Experienta profesionala anterioara nu este neaprat necesara - daca exista potential pt domeniu si profilul corespunde cerintelor postului - Cunoasterea legistatiei si a normelor internationale cu privire la transporturi- Cunoasterea limbii engleze - min nivel mediu, preferabil nivel avansat- MS Office (Word, Excel, Outlook)- Persoana organizata, orientata catre rezultat si performanta, cu bune abilitati de comunicare si negociere- Persoana cu adaptabilitate, flexibilitate si rezistenta la stres, agila, cu atitudine proactiva si constructiva- Persoana orientata spre rezolvarea problemelor, diponibila la deplasari cand necesitatile firmei o impun- Abilitati de lucru in echipa si de luare a deciziilor, cunostinte de geografieDescrierea jobului - Instruirea, coordonarea si controlul soferilor in desfasurarea sarcinilor, furnizarea de informatii d
VOS LOGISTICS ROMANIA SRL

Dispecer Transport (sistem Hibrid)


Candidatul ideal Abilitati de comunicare foarte bune in limba romana si limba franceza, cunoasterea limbii engleze si/sau spaniole reprezinta un avantaj;Disponibilitate, flexibilitate si rezistenta la stress, spirit de echipa, multitasking;Cunostinte foarte bune de operare PC si MS OFFICE Pack. Transics constituie un avantaj;Persoana organizata cu buna capacitate de organizare si comunicare.Descrierea jobului Asigurarea transferului de informatii intre planning si soferi.Asigurarea unui ritm corect de munca.Verificarea si urmarirea evoltuieI curselor. Anticiparea situatilor limita.Implementarea si urmarirea in timp real a procedurilor adimistrative.Comunicarea proactiva cu diferitele servicii din lantul de productie : planing, formatiune, tehnic, depanaj, directiune.Munca se desfasoara in sistem hibrid atat cu prezenta fizica la biroul din Cluj cat si de acasa dupa programul stabilit cu tem leader-ul.Avantaje :Salariu atractivAsigurare medicala MEDLIFE
COTRALOG EUROPA SRL

Dispecer Transport International - Schimb De Noapte


Candidatul ideal - Absolvent studii superioare - reprezinta un avantaj- Experienta in dispecerat transport international minim 2-3 ani - avantaj- Experienta profesionala anterioara nu este neaprat necesara - daca exista potential pt domeniu si profilul corespunde cerintelor postului- Cunoasterea legistatiei si a normelor internationale cu privire la transporturi- Cunoasterea limbii engleze - nivel avansat- MS Office (Word, Excel, Outlook)- Persoana organizata, orientata catre rezultat si performanta, cu bune abilitati de comunicare si negociere- Persoana cu adaptabilitate, flexibilitate si rezistenta la stres, agila, cu atitudine proactiva si constructiva- Persoana orientata spre rezolvarea problemelor, diponibila la deplasari cand necesitatile firmei o impun- Abilitati de lucru in echipa si de luare a deciziilor, cunostinte de geografieDescrierea jobului - Instruirea, coordonarea si controlul soferilor in desfasurarea sarcinilor, furnizarea de informatii de incarcare si descarcare, in
VOS LOGISTICS ROMANIA SRL

Dispecer Transport - Vorbitor De Limba Rusa


Candidatul ideal Minima experienta in dispecerat/transport/logisticaLimba Rusa si Engleza la nivel conversational obligatorieCunostinte ale timpilor de condus AETR (avantaj)Experienta in coordonarea camioanelor frigo (avantaj)Disponibilitate de a lucra in schimburi: dupa-amiaza (17:00-01:00) si noapte (01:00-09:00) si weekend-uri (cand este nevoie)Munca se desfasoara in sistem hibridDescrierea jobului Organizeaza activitatea de transportCunoaste permanent pozitia masinilor si programul soferilorOptimizeaza rutele si tine permanent legatura cu soferiiCoordoneaza soferii in timpul desfasurarii rutelorTransmite informatii despre locul de incarcare/descarcareCe oferim:Salarizare in functie de experientaTichete de masaServicii medicale gratuiteMediu de lucru placut
KB LOGISTIC SRL

Dispecer Transport Marfa


Descrierea jobului Dispecer pentru o flota de 25 de camioane
JACOBS LOGISTICS ROMANIA S.​R.​L.​

Quantity Surveyor


Candidatul ideal Cerinte- Absolvent de Universitate/ Master cu specializari de interes: - constructii civile, industriale si agricole - cai ferate, drumuri si poduri- Cunostinte limba engleza nivel mediu- Avantaj: limba spaniola- Disponibil pentru relocare nationala- Cunostinte operare PC – Microsoft Office, Internet, Outlook;- Capacitate analitica si atentie la detalii;- Organizat, riguros, proactiv;- Rezistent la lucrul sub presiune;- Adaptabilitate in luarea de masuri imediate pentru realizarea obiectivelor;- Abilitati de analiza si lucru in echipa;Descrierea jobului Compania noastra, companie de prestigiu din domeniul constructiilor edilitare, angajeaza INGINER - "quantity surveyor" pentru un proiect de reabilitare cale ferata in zona de Vest a tarii.Sarcini principale: - Intocmeste listele de cantitati pentru fiecare element;- Intocmeste documentele necesare pentru finalizarea situațiilor de lucrări în relația cu subcontractorii/ beneficiarii; - Verifica situatiile de lucrari pent
Confidenţial

Recrutam Dispecer Supraveghere Video


Bună ziua, Recrutăm dispecer supraveghere video, contract perioada nedeterminată. mai multe detalii telefonic
Argo Security

Sofer Taxi Dispecerat Daniel Taxi


Caut șofer taxi cluj. Masina Dacia Logan 2016. Dispecerat Daniel taxi. Se închiriază la 24h 12h sau procent. Pentru detalii suna la telefon. Necesar atestat se face contract de munca.
One city Taxi
Vezi alte joburi relevante

Operator Call Center


Candidatul ideal Ești în căutarea unei oportunități profesionale, unde poți să te integrezi într-o echipă dinamică, tânără și profesionistă?Dacă răspunsul este afirmativ, te invităm să faci parte din echipa noastră!Căutăm persoane dinamice pentru poziția de operator Call Center. Nu cerem experiență anterioară, ci doar entuziasm, o atitudine pozitivă și abilități solide de comunicare și lucru în echipă!Descrierea jobului Ce căutăm: Persoană comunicativă, proactivă și dornică să învețe lucruri noi; Atitudine pozitivă și abilități excelente de comunicare și relaționare, atât cu clienții, cât și cu colegii; Capacitate de atenție și ascultare activă; Orientare către soluționarea problemelor clienților; Empatie; Cunoștințe minime de calculator.Ce oferim: Contract de muncă pe perioadă nedeterminată și condiții stabile de muncă; Salariu fix, plus bonusuri în funcție de performanțe, plus premii; Traininguri specializate; Program full-time (L-J- 09:00 - 17:00/ V- 09.00-16:00), și nu, NU este rem
ARO INTER CAPITAL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 281 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Customer Support Specialist


Candidatul ideal What should your background look like? At least 3 years of experience in a similar position (Sales/Customer Service support); Bachelor’s degree (technical background is a plus); ERP experience, preferably SAP; Microsoft Office (Teams, Excel, Outlook, Word, PowerPoint); CRM system, preferably SalesForce; English - reading, writing and speaking at an advanced level (C1); German helpful, not a must; Strong communication, interpersonal and client relationship management skills; Accuracy, research skills and attention to detail; Good active listening; Ability to anticipate and solve problems.Descrierea jobului As a Customer Support Specialist, you are the link between the customer and the SFC internal organization.Each interaction the customers have with our business can lead to building up their loyalty to the company’s brand.Thus, as a Customer Support Specialist, you are a brand ambassador of our corporate identity.You'll work in an international environment, togethe
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 870 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Imm Si Corporate


Candidatul ideal Studii superioare economice finalizate cu licenta; Experienta relevanta, de minim 6 luni, in aria vanzarilor persoane juridice; Cunostinte de baza de contabilitate si analiza de risc; Cunostiinte de calculator - word, excel avansat; Cunostiinte de limba engleza – nivel mediu-avansat; Capacitate de organizare; Orientare catre client; Atentie la detalii; Responsabilitate; Permis auto si disponibilitate pentru activitate de teren; Intelegerea mediului de business din orasul respectiv.Descrierea jobului Dezvoltarea continua a portofoliului de clienti IMM si Corporate (Cifra de Afaceri > 1 mil. EUR, fara limita superioara); Administrarea si monitorizarea portofoliului de clienti IMM si Corporate in vederea identificarii, valorificarii oricaror nevoi financiare ale acestora si a cresterii profitabilitatii bancii; Cresterea satisfactiei clientilor, prin dezvoltarea si mentinerea unui relationship de calitate cu firmele din portofoliu; Promovarea imaginii bancii in segmentul v
PATRIA BANK S.​A.​

Customer Support With Croatian - Data Annotation Advisor


Candidatul ideal Preferable college degree or related work experience Excellent written and verbal communication skills in Croatian Good English skills Good MS Office skills Excellent customer service skills High motivation and enthusiastic approach Self-organized Planning and prioritization skills Effective decision making Knowledge and experience with measuring and improving customer satisfaction and loyalty across broad functional areas and diverse geographies Familiarity with ticketing systems Life experience to apply to managing situations Early adopter of technology Dependable, reliable, and able to perform duties with minimum supervision.Descrierea jobului Reviewing and annotating data based on provided guidelines and criteria. Ensuring accuracy and consistency in data labeling and annotation. Identifying and resolving discrepancies or ambiguities in data annotations. Collaborating with team members to maintain high-quality annotated datasets. Adhering to project deadlines and q
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

Customer Support With Hungarian - Data Annotation Advisor


Candidatul ideal Preferable college degree or related work experience Excellent written and verbal communication skills in Romanian Good English skills Good MS Office skills Excellent customer service skills High motivation and enthusiastic approach Self-organized Planning and prioritization skills Effective decision making Knowledge and experience with measuring and improving customer satisfaction and loyalty across broad functional areas and diverse geographies Familiarity with ticketing systems Life experience to apply to managing situations Early adopter of technology Dependable, reliable, and able to perform duties with minimum supervision.Descrierea jobului Reviewing and annotating data based on provided guidelines and criteria. Ensuring accuracy and consistency in data labeling and annotation. Identifying and resolving discrepancies or ambiguities in data annotations. Collaborating with team members to maintain high-quality annotated datasets. Adhering to project deadlines and q
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

Customer Support Specialist With Italian


Candidatul ideal Requisiti fondamentali:- conoscenza al livello AVANZATO della lingua ITALIANA (C2), scritto e parlato- disponibilità e orientamento al risultato- grande attenzione per la qualità- ottime doti relazionali e comunicative- capacità di adattarsi a lavoro in team- orientamento al problem solving- autonomia gestionale, versatilità e serietà- capacita’ di risolvere piu di una situazione simultaneament- buona conoscenza dell'utilizzo del pc, nello specifico buona conoscenza del pacchetto MS OfficeDescrierea jobului L'operatore risponderà ed effettuerà le chiamate e/o spedirà comunicazioni via mail/fax per offrire le informazioni richieste dai nostri clienti e dai nostri collaboratori in tutta Italia riguardanti i nostri progetti.Il nostro collega effetuera' chiamate INBOUND e/o OUTBOUND per: offrire assistenza ai clienti che hanno presentato presso lo sportello documentazione per nuove richieste di allacciamento del gas per vari distributori sul terrirorio italiano
DABOVE SERVIZI S.​R.​L.​

Agent Customer Service - Limba Italiana


Candidatul ideal Requisiti richiesti: Liceo Scientifico, Diploma di Ragioneria (AMF) Forte motivazione e determinazione al raggiungimento degli obiettivi; Attitudine al team-work e dal problem solving; Determinati e intraprendenti; Buone doti comunicative, empatia, ascolto e mediazione; Flessibilità oraria.Cerințe: Liceul Economic, diploma de contabilitate; Motivatie puternica si determinare in atingerea obiectivelor; Aptitudini pentru munca in echipa si rezolvarea problemelor; Determinat si plin de resurse; Bune abilitati de comunicare, empatie, ascultare si mediere; Flexibilitate orara.Descrierea jobului L'attività:Le risorse, inserite nell'ufficio dedicato al Customer Care, si occuperanno di: Fornire assistenza alla clientela tramite telefono e/o e-mail; Verificare lo stato dei pagamenti; Inviare al cliente la documentazione richiesta (es. fatture e/o note di credito) Gestire i reclami; Aggiornare i dati nel gestionale aziendali.L'offerta: Contratto di lavoro a tempo det
GERI.​RO EAST SRL

Customer Support With French - Business Travel


Candidatul ideal Requirements:- Very good knowledge of spoken and written French, at least B2+ level;- English communication skills;- Customer-oriented support and advice attitude to ensure customer satisfaction;- Previous experience in customer support - nice to have, but not mandatory;- Attention to details;- Good MS Office skills;- High school or Bachelor's degree;Descrierea jobului Responsibilities:The main responsibility of this role is servicing inbound calls from online business travel clients needing website navigation and e-invoicing assistance in making online corporate travel arrangements.- Processing Navigation Support and E-invoicing requests using client specific applications and any other systems/ tools required to complete the tasks, received either via calls or emails.- Handling incoming calls for customer servicing activities, providing extraordinary customer service.- Password reset, end to end navigation on the booking tool to create a booking, replicating the c
EXLSERVICE ROMANIA PRIVATE LIMITED S.​R.​L.​

Customer Service


Candidatul ideal Cunostinte de limba Engleză Mediu/Avansat;Cunoștinte de limba poloneza, nivel mediu reprezinta un avantajRezistenţă la sarcini repetitive;Bune abilităţi de comunicare şi relaţionare;Foarte bune abilități de organizare și gestionare;Competențe decizionale în situații critice;Orientare către clientul final;Punctualitate, atenţie la detalii, spirit de observaţie dezvoltat;Determinare, seriozitate;Responsabilitate și profesionalism;Deprinderi pentru munca în echipă;Cunoștințe solide de excel;Descrierea jobului Gestionează solicitările primite de la clienți și parteneri prin telefon și e-mail;Intocmirea de comenzi interne si externe.Intocmirea graficelor/tabelelor de livrare.Suport acordat intregii echipe.Organizarea si monitorizarea contractelor aflate in desfasurare .(Valabilitate, termene de livrare, garantii)Asigură trasabilitatea corectă a informațiilor avute în gestiune, fiind mereu conștient de statusul comenzilor și fiind în continuă legătură cu Area Sales Manager-u
BIOMAXIMA ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1596 de salarii introduse în Salario: 3447 RON/Luna

Customer Support Analyst


Candidatul ideal We are looking for a Customer Support Analyst to join our growing team in Cluj.If you’re an enthusiastic person, passionate about games, and in search of fresh and challenging work experience, this is a great opportunity to uplift your career in a smart, fast-paced business environment.Required Skills and Experience Fluent in spoken and written English Focus on Customer Experience Ability to collect and analyze information, problem-solve, and make decisions Passion for games Any previous experience in customer-facing positions is beneficial Experience with Zendesk, Jira, Confluence is a bonus, but not requiredDescrierea jobului Key Tasks & Responsibilities Represent the first point of contact and face of the company for high-priority players Handle, solve, and investigate user-reported issues in detail Adapt existing workflows and processes to our evolving title portfolio Serve as a two-way information funnel between players and the company Monitor, summarize and repor
STUDIO FIREFLY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 673 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Customer Service Representative With German


Descrierea jobului We are looking for a new colleague in our Cluj-Napoca team, to help us guarantee a positive customer experience, through quick and reliable processing of customer orders, from booking to invoicing.Using the expertise you will develop with our training and mentorship, you will by able to assist customers at any stage of their orders, as well as to pro-actively solve any problems that might appear. You will be part of a multinational team, working closely with colleagues both in Romania and in the DACH region (Germany, Austria, Switzerland).If you are ready to grow your career in a world renowned technology company, we welcome you to join us!In This Role, Your Responsibilities Will Be:* Prepare and process the customer orders daily, provide support and work closely with internal departments to clarify additional information when needed;* Provide a daily follow up of the order book and takes actions in order to anticipate issues / satisfy the request of the customer (wi
EMERSON SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.