Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

18 Locuri de Munca Dispecer in Constanta

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

18 Locuri de Munca Dispecer in Constanta

Cauta printr-o varietate mare de joburi Dispecer in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Dispecer in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Dispecer Magazin


Descrierea jobului Ne dorim colegi entuziasti pentru postul de Dispecer magazin - Constanta Tomis. Experienta in coordonarea unei echipe este importanta, iar cunostintele in domeniul materialelor de constructii iti vor fi de un real folos.Ai nevoie de atestat de agent de paza, experienta in utilizarea echipamentelor de supraveghere video si atentie la detalii.Abilitatile de comunicare, atentia distributiva si cunostintele de operare PC te vor ajuta in activitate.Ne intereseaza sa fii orientat catre clienti si sa ai abilitati de gestionare a situatiilor dificile.Ne dorim sa fii responsabil, harnic si onest.Este necesar sa ai disponibilitate de lucru in ture si in weekend. Suntem pregatiti sa te sprijinim prin: instruire continua - Te vom sustine cu programe personalizate de dezvoltare a competentelor. oportunitati de promovare - Te vom anunta, cu prioritate, despre posibilitatile de avansare in cadrul companiei. recompensarea dedicarii - Suntem pregatiti sa-ti oferim bonusuri lunare atr
DEDEMAN SRL

Dispecer Monitorizare Si Supraveghere Video 3500 - 4000 Net


Candidatul ideal Studii medii absolvite;Atentie la detalii, seriozitate, disciplina, responsabilitate;Cunostinte de comunicare si relationare;Cunostinte operare PC;Capacitate de gestionare a situatiilor dificile si de a-si pastra calmul în momente de stres;Abilitatea de a-si reaminti informatii ca numere, cuvinte, discutii;Abilitatea de a se concentra si de a nu fi distras in timpul realizarii unei sarcini de-a lungul unei perioade de timp;Abilitatea de a sesiza detaliile intr-un timp foarte scurt;Abilitatea de a constientiza daca ceva este in neregula si sesizarea problemei;Corectitudine, seriozitate;Responsabilitate;Promptitudine;Receptivitate;Operativitate;Fara antecedente penale;Atestat dispecer-monitorizare video - constituie avantaj.Experienta profesionala similara, constituie avantaj.Disponibilitate pentru program de lucru in ture (serviciu de monitorizare NON STOP)Descrierea jobului Descrierea sarcinilor / atribuţiilor / activităţilor postuluiMonitorizeaza permanent spatiile co
MAGNUM GAMES S.​R.​L.​

Agent Dispecer


Sas Expert Security angajează agent dispecer pentru Obiectivul Oil Terminal...program lucru 12/24...12/48... tel
Expert Sas Security

Dispecer Centru Alarma


Candidatul Ideal - Minim studii medii; - Cunostinte bune operare PC; - Persoana care da dovada de: - bune abilitati de comunicare (usurinta, claritate, coerenta in exprimare); - seriozitate, responsabilitate, initiativa, loialitate, spirit de echipa, orientare catre sarcini, rezistenta la stres si oboseala, incadrarea in termene si prioritizarea actiunilor; - atentie distributiva, capacitate de sinteza ridicata, viteza de reactie, promptitudine. Descrierea jobului - Utilizeaza si monitorizeaza aparatura din dotare; - Mentine legatura telefonica cu personalul din teren, coordoneaza echipajele din teren; - Sesizeaza seful de dispecerat si consemneaza diverse evenimente (defectiuni tehnice aparatura, calamitati, situatia echipajelor din teren etc.); VA OFERIM: Salariu atractiv cu plata la timp; Contract de munca integral;

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 2450 RON/Luna

Dispecer Centru De Alarmă


Compania noastră caută un DISPECER centru de alarmă dedicat și responsabil pentru a se alătura echipei noastre. Dacă doriți să faceți parte dintr-o echipă dinamică și să contribuiți la asigurarea securității comunității noastre, vă invităm să aplicați pentru acest post. Responsabilități: Monitorizarea și gestionarea sistemelor de alarmă în timp real. Răspuns rapid și eficient la alarme și la situații de urgență. Comunicare eficientă cu personalul de teren și cu clienții pentru a coordona acțiunile necesare. Înregistrarea precisă a tuturor evenimentelor și a intervențiilor în sistemele noastre de raportare. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul securității sau într-o poziție similară este de preferat, dar NU ESTE OBLIGATORIE. Abilități de comunicare și gestionare a timpului. Capacitatea de a lucra sub presiune și de a lua decizii rapide. Cunoștințe solide de operare a computerului și capacitatea de a învăța rapid noi sisteme tehnologice. CONTACT:
White Horse Security

Angajare Dispecer Centru Alarmare


Canguard Security SRL angajează dispeceri centru alarmare. Program 12/24, 12/48. Pentru mai multe informații vă așteptăm la sediul nostru din bd. Mamaia nr. 209, Constanța, judetul Constanța
Canguard Security

Dispecer Spalatorie Covoare


Spălătorie de covoare angajează dispecer Cerințe : Să cunoști orașul Constanța Coordonezi o echipă de 4 șoferi Gestionezi repartizarea comenzilor pe zone Întreaga activitate se face pe calculator , pe baza unui program de gestiune internă . Program luni - vineri -8:00-17:00 Sâmbătă :8:00-14:00 Duminică liber Salariut 3000 lei existând posibilitate de mărime dacă se pregătește material pentru marketing ( poze din spălătorie, mesaje către clienți etc ) Activitatea se desfășoară în Constanța , strada interioară 2 Detalii
spalatorie covoare

Operator Dispecer Comenzi Fan Courier


Post: DISPECER Scopul general al postului: preluarea comenzilor telefonice ale clientilor Sarcini: - preluare apeluri telefonice; - inregistrarea tuturor comenzilor clientilor in program de comenzi; - informarea clientilor referitor la modalitatile de plata; redirectioneaza apeluri catre alte departamente; Responsabilitati: - indeplinirea intocmai si la timp a sarcinilor de serviciu; - respectarea regulilor interne; - adoptarea unei tinute ingrijite si decente; adoptarea unei atitudini principiale fata de colegi, superiorul ierarhic si fata de conducerea societatii; respectarea programului de lucru; Beneficii: Salariul parte fixa, bonus si bonuri de masa Contact: Strada Industriala nr 6 incinta Logistick Park
SC ABU RFT SRL

Angajam Dispecer A Centru De Alarmare Constanța.​


Societate de paza si protectie cauta un coleg a pentru a se alătura echipei noastre de securitate ca dispecer a centru de alarmare antiefracție în Constanța. Cerințe: Cu sau fara experiență în domeniul securității sau al dispeceratului ( Experienta reprezintă un avantaj) Abilități excelente de comunicare și gestionare a situațiilor neprevăzute; Capacitatea de a lucra în echipă și de a lua decizii rapide; Studii - 12 clase Cunoștințe de operare PC; Disponibilitate pentru program de lucru flexibil, în ture. Responsabilități: Monitorizarea sistemelor de alarmare antiefracție; Reacționarea rapidă la alarme și gestionarea situațiilor de urgență; Se lucreaza in ture, oferim salariu motivant. Pentru orice detaliu legat de anunt ne puteti contacta telefonic sau atasati un CV pe adresa de mail
SPEED ESCORT TEAM SRL

Dispecer Agent De Securitate - Black Sea Vadu


Compania Civitas, lider de piata in domeniul serviciilor de securitate, angajeaza Agenti de securitate si Dispeceri pentru Obiectivul Black Sea din localitatea VADU Locatia: Vadu Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor patrulare. (AGENT DE SECURITATE) Activitati specifice de monitorizare video, coordoneaza actiunile de interventie, monitorizeaza functionarea aparaturii folosite. (DISPECER) Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
CIVITAS PSG
Vezi alte joburi relevante

Agent Vanzari Call Center- Constanta


Candidatul ideal Cauti un job stabil, remunerat direct proportional cu implicarea ta si intr-o descriere sincera ai spune ca ai urmatoarele calitati:· Bun communicatorrn· “Problem solver” – esti deschis sa gasesti solutii “win-win”· Iti place sa fii de ajutor- “happy to help” nu e doar o forma de a spune, ci un mindsetAtunci inseamna ca ne-am gasit reciproc. Hai sa faci parte din echipa noastra de vanzari call center si sa facem treaba buna, impreuna!Descrierea jobului Ce trebuie sa faci, concret?Activitatea de baza consta in contactarea telefonica si prin email a clientilor Telekom.Va fii nevoie sa:· Identifici potentialilor client in zona arondata din piata de telecomunicatii, sa negociezi si sa vinzi serviciile si produsele Telekom· Gasesti noi oportunitati de a creste portofoliul de client actual· Gasirea rapida a solutiilor “win-win”· Realizarea obiectivelor de vanzari pentru a beneficia de bonusuri financiare· Pastrezi actualizate toate sistemele pe care le folosim intern in proc
ACTIVE BUSINESS SOLUTIONS S.​R.​L.​

Agent Vanzari Call Center /​ Telesales - Orange Romania


Candidatul ideal Cauți un job care să îți aducă satisfacții materiale si profesionale?Noi îți oferim aceasta oportunitate!Dacă îți place să comunici, ai o bună capacitate de învățare, dacă găsești mereu soluții pentru rezolvarea problemelor și îți place să fii de ajutor, dacă te motivează faptul că fiecare interacțiune ti-ar putea aduce un comision, atunci ai găsit locul potrivit!Hai în echipa noastră de vânzări!Alătură-te colegilor noștri din Orange Romania Communications (parte a grupului Orange), învață totul despre telecomunicații, servicii, produse și clienti. Cu voință și perseverență vei trece peste orice ar părea un obstacol, avand susținere continuă din partea noastră.Descrierea jobului Ce trebuie să faci?Vei fi responsabil pentru activitatea de vânzare și reținere a clienților Orange Romania Communications, prin:- Cunoașterea și înțelegerea serviciilor, produselor și ofertelor Orange Romania Communications- Interacțiunea politicoasă cu toți clienții- Identificarea nevoilor cl
AMEGO CALL CENTER S.​R.​L.​

Receptionist /​ Operator Call-center


Candidatul ideal Ne dorim sa fii colegul nostru, si ne-ar placea sa: Ai studii medii si cunosti limba engleza nivel conversational Fii o persoana comunicativa , energica si zambitoare; Faci fata situatiilor stresante Fii o persoana dinamica orientata catre rezultate; Ai capacitatea de a empatiza cu pacientii; Ai atitudine pozitiva si perseverenta; Ai cunostinte MS Office; Ai capacitatea de a gasi solutii si de a actiona rapid; Ai capacitatea de a gestiona mai multe responsabilitati simultan.Descrierea jobului De ce sa lucrezi la Gral? Activitatea noastra imbunatateste experienta pacientului; Te vei dezvolta profesional si personal; Iti poti aduce contributia la dezvoltarea companiei; Te vei simti bine alaturi de colegi si vei avea parte de sustinere ; Vei aderarea la valorile și misiunea companiei;Ce responsabilitati are un receptionist? Intampinarea pacientilor si vizitatorilor cu o atitudine calda; Programarea pacientilor la diverse investigatii; Inregistrarea corecta a datelor in so
GRAL MEDICAL SRL

Agent Vanzari Call Center- Constanta


Candidatul ideal Cauti un job stabil, remunerat direct proportional cu implicarea ta si intr-o descriere sincera ai spune ca ai urmatoarele calitati:· Bun communicatorrn· “Problem solver” – esti deschis sa gasesti solutii “win-win”· Iti place sa fii de ajutor- “happy to help” nu e doar o forma de a spune, ci un mindsetAtunci inseamna ca ne-am gasit reciproc. Hai sa faci parte din echipa noastra de vanzari call center si sa facem treaba buna, impreuna!Descrierea jobului Ce trebuie sa faci, concret?Activitatea de baza consta in contactarea telefonica si prin email a clientilor Telekom.Va fii nevoie sa:· Identifici potentialilor client in zona arondata din piata de telecomunicatii, sa negociezi si sa vinzi serviciile si produsele Telekom· Gasesti noi oportunitati de a creste portofoliul de client actual· Gasirea rapida a solutiilor “win-win”· Realizarea obiectivelor de vanzari pentru a beneficia de bonusuri financiare· Pastrezi actualizate toate sistemele pe care le folosim intern in proc
ACTIVE BUSINESS SOLUTIONS S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari & Call Center B2b - Partener Telekom


Candidatul ideal Reprezentant Vanzari & Call Center B2B - Partener TelekomCauti un job stabil, remunerat direct proportional cu implicarea ta si intr-o descriere sincera ai spune ca ai urmatoarele calitati: Bun comunicator; Problem solver - esti deschis sa gasesti solutii win-win; Iti place sa fii de ajutor - happy to help nu este doar o forma de a spune, ci un mindset;Atunci inseamna ca ne-am gasit reciproc. Hai sa faci parte din echipa nostra de vanzari si call center si sa facem treaba buna, impreuna!Descrierea jobului Ce trebuie sa faci, concret? Activitate de baza consta in contactarea telefonica si prin email a clientilor Telekom;Va fi nevoie sa: Identifici potentiali clienti in zona arondata din piata de telecomunicatii; sa negociezi si sa vinzi servicille si produsele Telekom; Gasesti noi oportunitati de a creste portofoliul de clienti actual; Gasirea rapida a solutiilor win-win; Realizarea obiectivelor de vanzari pentru a beneficia de bonusuri financiare; Pastrezi actualizare
PRO TELECOM BUSINESS S.​R.​L.​

Manager Relatii Clienti Imm & Micro – Work From Your Home Office


Candidatul ideal Salut!Suntem in cautarea acelor viitori colegi talentati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre IMM, in calitate de Manager Relatii IMM&Micro.Ce ne dorim de la tine?Cerinte OBLIGATORII: Experienta in vanzari directe B2B sau B2C; Capacitate de a intelege nevoile clientului si de a oferi solutii; Foarte bune abilitati de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune; Autoturism propriu pe care esti dispus sa il folosesti in interes de serviciu; Experienta in creditare persoane juridice (IMM & Micro) intr-o Institutie Financiara Nebancara (IFN) si portofoliul de clienti reprezinta un avantaj.Ne astepam sa fii: O persoana ambitioasa, cu initiativa si orientata catre rezultate; Auto-motivat in atingerea obiectivelor de vanzari si in dezvoltarea bazei de clienti; Atent la detalii si organizat; Disponibilitate de a-ti desfasura activitatea pe teren in zonele alocate, in functie de localitatea de domiciliu.Te invitam sa aplici daca ai rezidenta intr-unul din urmatoar
CREDIT FIX IFN S.​A.​

Consultant vânzări /​ Relații clienți - Full-Time


Noi echipa My Next Job reprezentăm mai mult decât un site de joburi, avem o viziune prin care să revoluționăm industria creatoare de conexiuni între vise, vieți și nevoi ale oamenilor care vor reprezenta clientela noastră, candidat sau companie fară granițe sau bariere. Diversitatea echipei este punctul nostru forte și ceea ce ne face să fim inovativi, inspiraționali și uniți. Dacă ne impartășești viziunea și gândești îndrăzneț, te așteptăm să ni te alături și împreună să ducem My Next Job la nivel internațional unde vom schimba sute de milioane de vieți în bine. Cum arată viitorul nostru coleg? are experiență în vânzări, mai ales pe partea de cold calling experiența în HR prezintă un avantaj este dornic să învețe lucruri noi și să evolueze odată cu echipa are spirit de echipă și potențial de team/ operational leader, pentru că există posibilitatea de a avansa în funcție; este sociabil și zâmbește în fiecare zi abilități medii-avansate de lucru cu PC-ul (familiar cu operarea suitei Mic
INTERNATIONAL MANPOWER SOLUTIONS

Manager Zona Call-center,​ Salariul 4.​000 Lei + Tichete!


Cerințe: Experiență anterioară relevanta de coordonare a unei echipe (experienta in Call-Center reprezinta un avantaj); Atentie la detalii, seriozitate si punctualitate; Foarte bune abilitati de comunicare, leadership si ascultare activa; Persoana rabdatoare, cu bune capacitati de planificare, organizare; Capacitate de analiza si sinteza, orientare spre respectarea termenelor limita si indeplinirea obiectivelor; Rezistenta la rutina si stres: abilitatea de a ramane calm si controlat in diverse situatii; Bune cunostinte de lucru in Word si Excel; Adaptare la stiluri de lucru si deschidere la schimbari. Condiții: Salariu motivant + tichete de masa; Contract de munca pe perioadă nedeterminată; Oportunitatea de a lucra în cadrul uneia dintre cele mai dinamice companii locale. Responsabilități: Monitorizeaza si dezvolta activitatea si rezultatele personalului din subordine; Se asigura ca solicitarile clientior sunt tratate intr-o maniera profesionista si se solutioneaza reclamatiile; Planif
Georgio Fast
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 18 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.