Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

60 Locuri de Munca Economist in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

60 Locuri de Munca Economist in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Economist Specialist/​contabil


Candidatul ideal New Yorker este una dintre firmele de renume international in domeniul modei si este prezenta cu marcile sale in 45 de tari, avand peste 1100 de filiale deschise deja pana in prezent. New Yorker reprezinta o garantie a unei permanente expansiuni si un nume cunoscut in domeniul modei pentru tineri.Ca urmare a dezvoltarii continue a grupului nostru, cautam pentru sediul nostru central din Cluj Napoca:Economist specialist/Contabil (m/f)Candidatul ideal: Absolvent studii superioare economice, Experienta profesionala de minim 5 ani intr-o pozitie similara; Cunoștințe de legislație fiscală și contabilă; Atenție la detalii și capacitatea de a gestiona sarcini multiple și complexe; Precizie, acuratețe și o minte structurată; Capacitatea de a prioritiza. Capacitatea de a respecta termenele de finalizare; Cunoștințe bune de operare PC (MS Office); Cunoștințe operare programe de contabilitate; Limba germana constituie un avantaj; Limba engleza – nivel mediu (conversational).Descr
NEW YORKER ROMANIA

Economist Contabil Marriott Cluj


Candidatul ideal Economist Contabil Marriott ClujO persoana cu abilitati de:-contabilitate financiara si de gestiune-operare Pc: Word, Excell, Outlook-operare soft-uri contabile si de gestiune (avantaj, WINMENTOR)-cel putin 3 ani experienta pe o pozitie similaraCerinte comportamentale:- mentinerea unei atmosfere colegiale in relatiile de munca;- deschisa la a invata lucruri noi- volum ridicat de cunostinte teoretice si practice;- receptivitate la solicitarile profesionale (capacitate de mobilizare personala pentru finalizarea intr-un timp cat mai operativ a sarcinilor ce-i revin);- abilitati de coordonare, planificare si organizare;- atitudine proactiva- atentie la detaliu- seriozitate si loialitate;Descrierea jobului Inregistrarea documentelor financiar – contabile in programul WinMentor EnterpriseInregistrarea documentelor de incasari si plati cu numerarUrmarirea si gestionarea fluxurilor de disponibil in conturile firmei, introducerea de plati pe platformele de internet bankingEfect
PRITAX INVEST SRL

Economist Pentru Departamentul De Resurse Umane


Candidatul ideal Cerințe: Absolvent de studii superioare în domeniul economic. Entuziasm pentru învățare continuă și dezvoltare profesională. Abilitatea de a aborda provocările cu o mentalitate deschisă și proactivă. Orientare către atingerea obiectivelor și perfecționarea profesională..Descrierea jobului Descrierea Postului: Ne extindem echipa de Resurse Umane și căutăm un Economist pasionat și dedicat, specializat în domeniul salarizării. Candidatul ideal este un absolvent de studii superioare economice, dornic să își aprofundeze cunoștințele și să se dezvolte profesional într-un mediu dinamic și provocator.Responsabilități: Învățarea și aplicarea practicilor de salarizare conform legislației muncii în vigoare. Colaborarea strânsă cu echipa de HR pentru implementarea și gestionarea proceselor de salarizare. Participarea la elaborarea și optimizarea politicilor de salarizare.Oferim: Oportunitatea de a te forma și specializa în domeniul resurselor umane și salarizării. Cursuri de speci
TRANSFEROVIAR GRUP SA

Economist Financiar


Candidatul ideal Gi Group recrutează Economist Financiar în Cluj-Napoca pentru partenerul său, un important distribuitor pe piața materialelor pentru industria publicitară.Cerințe: Studii superioare în domeniu financiar-contabil; Constituie avantaj calificări/formări suplimentare precum: membru CECCAR, managementul financiar al firmei; Experiență în contabilitate de minim 5 ani experiență; Cunoștinţe avansate de Microsoft Office, în special Excel; Experiență de lucru într-un program ERP.Descrierea jobului Responsabilități: Lucrul cu aplicațiile din Internet Banking, efectuarea de plăți zilnice, listare extrase de cont; Înregistrare extrase de cont; Înregistrare facturi cheltuieli diverse, mijloace fixe, obiecte de inventor; Evidența contractelor de la terți; Gestionarea raportului privind contul de profit și pierdere: Întocmire situații și raportări periodice sau la cerere: profitabilitate, evoluție indicatori, grad de încasare a creanțelor etc; Întocmirea și urmărirea realizării buget
GI GROUP STAFFING COMPANY SRL

Trainee Economist /​ Business Administration /​ Sales /​ Marketing (225306)


Candidatul ideal Vrei să fii tu noul trainee GraduatE.ON?Dacă ai pasiuni în diverse domenii și crezi că se pot adapta cerințelor companiei, dar nu știi exact cum și unde să descoperi acest aspect, GraduatE.ON este mediul perfect pentru tine. Află dacă îndeplinești condițiile pentru poziția de TRAINEE ECONOMIST / BUSINESS ADMINISTRATION / SALES / MARKETING. Căutăm: Studenți în ultimul an, nivel de licență sau master, cu performanțe academice bune în domenii precum Finanțe, Contabilitate, Management, Marketing, Administrarea Afacerilor sau domenii conexe, dar nu limitat la acestea Implicare în activități extracurriculare, precum participarea la organizații studențești, voluntariat sau prezentări la sesiuni științifice Cunoștințe solide de Microsoft Office și limba engleză Disponibilitatea de a călători în diferite orașe din țară și de a participa la stagii în cadrul E.ON România și Delgaz Grid Abilități bune de lucru în echipă, capacitate analitică excelentă și comunicare eficientăDescri
E.​ON ROMANIA SRL

Economist


Candidatul ideal - Absolvent studii superioare economice;- Cunostinte de legislatie contabila si fiscala;- Limba engleza la nivel conversational;- Experienta de lucru si cunoasterea programului de contabilitate SAGA constituie un avantaj (minim 3 ani - contabilitate financiara si de gestiune);- Buna cunoastere a pachetului MS Office;- Capacitate ridicata pentru analiza, sinteza, planificare si prioritizare;- Meticulozitate, atentie la detalii, spirit analitic, acuratete si lucru eficient in echipa.Descrierea jobului Activitatea presupune tinerea evidentei contabile la societăți comerciale si PFA (optional).Responsаbilitati:- Evidența și înregistrarea contabilă a documentelor aferente achizițiilor de bunuri și servicii de la furnizori;- Evidența extraselor bancare;- Evidența și înregistrarea contabilă a registrului de casă și a deconturilor;- Operarea mijloacelor fixe (intrări, amortizări, descărcări de gestiune);- Reconcilieri fișe de cont furnizori și clienți;- Menținerea relației cu
F L EUROCONT SRL

Media netă estimată pe baza celor 6939 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist Senior Contabilitatea Generala (perioada Determinata) (225975)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii universitare finalizate, cu specializare în domeniul contabilitate Experienţă practică necesară: Experienţă practică de minim 5 ani în domeniul financiar-contabil Cunoştinţe aprofundate RAS şi IFRS (obligatoriu) Cunoștințe legislative: Legislaţia contabilă şi fiscală în vigoare Cunoştinţe lingvistice: Limba engleză – nivel avansat Cunoştinţe IT: Utilizator avansat MS Office Cunoştinţe avansate de utilizare a sistemului SAP (FI/FI - AA/SEM) Altele: Abilităţi de prezentare Capacitate de lucru în echipă/ orientare către lucrul în echipă Grad înalt de autonomie şi o atitudine pro-activă Descrierea jobului Asiguri şi răspunzi de implementarea cerinţelor legislaţiei financiar-contabile şi fiscale româneşti (RAS), precum şi IFRS în activitatea curentă de reflectare a operaţiunilor contabile în Raportarea Statutară (RAS) şi Raportarea de Grup (GRP), pentru compania alocată Asiguri şi răspunzi de întocmirea şi predarea la termen a situaţiilor financiar
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Economist Senior Expertiza Contabila Si Consolidare (224718)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii universitare finalizate, cu specializare în domeniul contabilitate Experienţă practică necesară: Experienţă practică de minim 5 ani în domeniul financiar-contabil; cunoştinţe aprofundate RAS şi IFRS (obligatoriu) Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legislaţia contabilă şi fiscală în vigoare Cunoştinţe IT: Utilizator avansat MS Office şi cunoştinţe avansate de utilizare a sistemului SAP (FI/FI-AA/SEM) Cunoştinţe limbi străine: Limba engleză – nivel avansat Altele: Abilităţi de prezentare Capacitate de lucru în echipă/ orientare către lucrul în echipă Grad înalt de autonomie şi o atitudine pro-activă Descrierea jobului Acorzi consultanţă, elaborezi soluţii contabile şi monitorizezi implementarea lor în cele mai bune condiţii de calitate şi în termenele agreate, pentru întocmirea situaţiilor financiare statutare Asiguri şi răspunzi de implementarea cerinţelor legislaţiei financiar-contabile şi fiscale româneşti (RAS), precum şi a celor t
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Economist - Contabil


Candidatul ideal ECO GARDEN CONSTRUCT este în căutarea unei persoane proactive și responsabile, cu experiență în domeniul financiar-contabil. Suntem în căutarea unui Economist-Contabil talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ai o pasiune pentru cifre și ești orientat către detalii și rezultate te așteptăm în echipa noastră.Activitatea se desfășoară la sediul din Cluj-Napoca, Allea Stadionului 2 - incinta Cluj Arena.Te așteptăm în echipa noastră dacă ai:Studii universitare financiar - contabile finalizate;Experiență minim 2 ani în activitatea contabilitate-gestiune-financiar;Experiență în utilizarea softurilor financiar-contabile, IConsalt, SmartBill, etcCunostințe operare PC și programe specifice : Word, Excel, Powerpoint, etc.Cunoașterea legislației specifice domeniului financiar contabil;Descrierea jobului Ce ne dorim de la tine:Atenție și responsabilitate în efectuarea inregistrarilor contabile;Rigurozitate în respectarea termenelor de completare, prevăzute în
ECO GARDEN CONSTRUCT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2733 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist


Candidatul ideal Economist in Cluj-Napoca, zona Someseni. studii superioare in domeniul financiar - contabil; experienta pe o pozitie similara de minim 3 ani; experienta in programul de contabilitate WinMentor; membru CECAR, reprezinta un avantaj; cunostinte operare PC, MS Office (Excel, Word ); cunostinte in ceea ce priveste legislatia in vigoare, privind domeniul financiar-contabil; corectitudine, tenacitate, seriozitate; abilitati de planificare si buna organizare a sarcinilor de lucru; buna capacitate de concentrare, atentie distributiva; interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete; abilitatea de a lucra cu termene limita; abilitati de organizare, conducere si control; responsabilitate si interes fata de postul ocupat; initiativa in dezvoltarea activitatii desfasurate; dorinta de imbunatatire constanta a nivelului profesional; simt practic, spirit de observatie si initiativa la problemele noi care apar; excelente abilitati de comunicare necesare in relatia cu superiorii; spirit
ELECTROPLUS SRL

Media netă estimată pe baza celor 7223 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist /​ Contabil


Candidatul ideal Asteptarile noastre de la viitorul angajat sunt: sa-si organizeze munca cat mai bine sa respecte procedurile profesionale sa aiba o fire deschisa si sociabila sa aiba abilitati de lucru la PC rezistenta la munca statica dorinta de pregatire profesionala continuaAvantaje: cunostinte de limba engleza operare SAPDescrierea jobului Responsabilitatile postului: prelucrari contabile calcule fiscale intocmire situatii financiare intocmire declaratii fiscale
MDM GROUP ACCOUNTING TAXATION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2772 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Firma De Contabilitate- Angajam Contabil/​economist


Candidatul ideal Experiență anterioară în domeniul contabilitățiiCunoștințe în legislația fiscală și contabilitatea financiară.Abilități excelente de comunicare și relaționare, cu capacitatea de a lucra eficient cu clienții și echipa internă.Capacitatea de a prioritiza sarcinile și de a lucra cu termene limită strânse.Cumostiinte al programelor SAGA, WinMentorDescrierea jobului Responsabilități principale:Gestionarea eficientă a unui portofoliu de clienți, asigurând respectarea tuturor regulilor și regulamentelor fiscale.Întocmirea și prezentarea rapoartelor financiare periodice pentru clienții desemnați.Consultarea clienților cu privire la aspectele contabile și fiscale și oferirea de soluții adecvate.Colaborarea strânsă cu echipa internă pentru a asigura precizia și conformitatea în toate aspectele contabile.Beneficii:Oportunitatea de a lucra într-un mediu profesional și stimulant, cu o echipă dedicată și susținătoare.Pachet salarial competitiv, în concordanță cu experiența și compet
SMARTCONS MRU SRL

Trainee Economist /​ Business Administration /​ Sales /​ Marketing (225306)


Scurta descriere a companiei WE has no limitsE.ON este mai mult decât oportunitatea de a adăuga în CV-ul personal un angajator din top global Fortune 500 şi de premizele unei cariere solide, pline de beneficii. Este despre apartenenţa la o comunitate energică de colegi cu istorie şi experienţe în industrii diverse, care au în comun forţa, spiritul social, privirea înainte, şi mai ales – faptul că te poti baza pe ei. Cerinte Vrei să fii tu noul trainee GraduatE.ON?Dacă ai pasiuni în diverse domenii și crezi că se pot adapta cerințelor companiei, dar nu știi exact cum și unde să descoperi acest aspect, GraduatE.ON este mediul perfect pentru tine. Află dacă îndeplinești condițiile pentru poziția de TRAINEE ECONOMIST / BUSINESS ADMINISTRATION / SALES / MARKETING.Căutăm: Studenți în ultimul an, nivel de licență sau master, cu performanțe academice bune în domenii precum Finanțe, Contabilitate, Management, Marketing, Administrarea Afacerilor sau domenii conexe, dar nu limitat la acesteaImpli
E.​ON Romania

Funcționar Economic Administrativ Pentru Cluj Napoca


Candidatul ideal Cerințe profesionale Studii superioare finalizate; Deținător al codului RAF (este un avantaj); Experiență în piața asigurărilor – minimum 2 ani; Studiile si experienta de munca intr-un departament administrativ sau financiar - contabil reprezinta un avantaj; Abilități / Cunoștințe operare PC – Microsoft Office; Experienta dobandita intr-un departament de IT poate constitui un avantaj; Limba engleză – minim nivel mediu; Capacitatea de adaptare rapidă la utilizarea diverselor tipuri de platforme pentru ofertare și gestiune.Cerințe personale Personalitate pro-activă, orientată către acțiune/obținere de rezultate; Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală; Abilitatea de a analiza informații și de a le prezenta sistematic, logic; Capacitate de atenție concentrată/distributivă; interes pentru detalii, rigurozitate; Abilități de auto-organizare și time management.Descrierea jobului Responsabilități principaleActivitatea de ofertare și administrare acordă consultanță
OBSIDIAN BROKER DE ASIGURARE-REASIGURARE S.​R.​L.​

Director Economic


Candidatul ideal Studii superioare finalizate în domeniul economic; Experientă de minim 5 ani în domeniul financiar; Cunostinte temeinice de contabilitate, fiscalitate și audit; Experienta în utilizarea softurilor dе Contabilitate (ERP reprezintă un avantaj), pachetul Office (Word, Excel); Excelente abilități de comunicare scrisă și orală în română și engleza; Abilitati de organizare și conducere a departamentului financiar-contabil; Bune abilități de comunicare și leadership; Capacitate bună de evaluare, analiză, de luare a deciziilor la timp și de rezolvare a problemelor; Gândire analitică și atenție ridicată la detalii; Inițiativă, flexiblitate și focus pe nevoile companiei; Seriozitate, corectitudine și responsabilitate; Calitatea de membru CECCAR constituie un avantaj.Descrierea jobului Verificarea modului de întocmire și înregistrare a documentelor primare în contabilitatea primară și financiară pentru a asigura compatibilitatea cu legislația fiscala. Verificarea operațiunilor ec
PM ALUMINIUM LINE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 425 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Economist-sef - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ECONOMIST-SEF - AJOFM | ANOFMAngajator: PROFICONT STAR S.R.L.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Primar-FARA STUDIITimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
PROFICONT STAR S.​R.​L.​

Economist-sef - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ECONOMIST-SEF - AJOFM | ANOFMAngajator: RALCONT SOLUTIONS S.R.L.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Primar-FARA STUDIITimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
RALCONT SOLUTIONS S.​R.​L.​

Economist-sef - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ECONOMIST-SEF - AJOFM | ANOFMAngajator: PROFICONT SYNERGY S.R.L.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Primar-FARA STUDIITimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
PROFICONT SYNERGY S.​R.​L.​

Director Economic


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui Director Economic experimentat, cu o excelenta capacitate de organizare si eficientizare a muncii, pentru a se alatura echipei noastre din Turda, jud. Cluj. In aceasta pozitie cheie, veti fi responsabil(a) de gestionarea si supravegherea tuturor aspectelor financiare ale grupului nostru de firme.Descrierea jobului Cerinte: Experienta anterioara in functii similare (minim 5 ani); Cunostinte solide de contabilitate, finante si fiscalitate; Experienta in ceea ce priveste gestionarea riscurilor si implementarea, respectiv monitorizarea de controale interne si audituri relevante si eficiente; Abilitati excelente de analiza financiara si de interpretare a datelor; Obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare si sociale, receptivitate; Capacitate dе a conduce, coordona, organiza si controla echipa si activitatile financiar-contabile din cadrul Departamentului Contabilitate; Capacitatea de a lua decizii strategice si de a ofe
TRANSILVANIA IMPACT IMPORT EXPORT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 489 de salarii introduse în Salario: 7225 RON/Luna

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Gestiunea Economica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN GESTIUNEA ECONOMICA - AJOFM | ANOFMAngajator: MCR OFFICE EXPERT SRLExperienta: Avansat (5-7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
MCR OFFICE EXPERT SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 60 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.