Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Economist in Craiova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Economist in Craiova

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Economist/​ Contabil


Candidatul ideal Studii superioare economice finalizate; Experienta in domeniul economic de minim trei ani;Cunostinte de lucru pe calculator (ex. MS Office – Word, Excel, aplicatii informatice specifice profesiei);Abilități de comunicare bine dezvoltate, o bună capacitate de analiză;Persoana organizata, analitica, motivata, responsabila, atenta la detalii, atitudine pro-activa, spirit de echipa si seriozitate;Cunoștințe solide de contabilitate și legislație fiscală.Constituie avantaj cunostinte sistem ERP- Soft 1Descrierea jobului Căutăm un Economist/Contabil care să fie responsabil de gestionarea și raportarea activităților financiare ale companiei noastre. Candidatul ideal va avea o experiență solidă în domeniul contabilității, o înțelegere profundă a legislației fiscale și capacitatea de a gestiona eficient resursele financiare ale companiei.Inregistarea si verificarea tuturor documentelor financiar contabile, jurnale, deconturi, amortizari, mijloace fixe, etc;Efectuarea evidentei c
MINERALPORT SRL

Media netă estimată pe baza celor 2608 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist/​ Contabil


Candidatul ideal Bune abilități de comunicare în relația cu conducerea si colectivul;Atitudine pozitivă, constructivă, orientată spre rezultate;Abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului;Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncăCapacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timpCapacitate de a respecta termene limităAtenție către detaliiSpirit de echipă;Simțul răspunderii;Rezistență la stres;Cunoșterea pachetului Office la nivel avansat;Cunoașterea limbii române la nivel avansat (scris-vorbit);Constituie un avantaj experienta cu programul Revisal;Descrierea jobului ECONOMIST/ CONTABIL :- asigura evidenta contabila a stocurilor, a relatiilor cu tertii, a trezoreriei si evidenta veniturilor si cheltuielilor;- intocmeste situatii si rapoarte financiar contabile si verifica corelarea acestora;- operarea facturilor emise, a incasarilor pe facturi si in avans;- operarea facturilor de la furnizori pentru prestatii
MCM PREV S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2462 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Economist – Departament Financiar


Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare in domeniul financiar-contabil; Experienta: minim 2 ani in activitate de operare efectiva; Cunoasterea pachetului Microsoft office; Atentie distributiva; Capacitate de lucru in echipa; Persoana dinamica, spirit de echipa; Abilitati de comunicare, organizare si prioritizare a activitatilor; Rezistenta la un ritm de lucru alert; Cunoasterea legislatiei in domeniu; Atitudine proactiva, dorinta de dezvoltare; Cunoasterea limbii franceze/ engleze-reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Evidenta contabila a operatiunilor bancare conform extraselor de banca, lei, si valuta; Efectuarea operatiunilor de plati prin internet banking; Intocmirea situatiilor, a raportarilor financiare si verificarea corelarii acestora; Intocmirea documentatiilor privind utilizarea creditului bancar; Urmarirea indeplinirii conditiilor contractuale ale creditelor; Intocmirea situatiilor necesare in procesul de audit; Inregistrarea in contabilitate a salariilor, urmarire ob
CASA NOASTRA S.​R.​L.​

Economist- Biroul Trezorerie


Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare in domeniul financiar-contabil; Experienta: minim 2 ani in activitate de casierie si operare efectiva a documentelor de casierie si gestionarea numerarului; Cunoasterea legislatiei in domeniul financiar-contabil si a codului fiscal; Buna cunoastere a utilizarii Microsoft Office; Seriozitate; Atentie distributiva; Capacitate de lucru in echipa; Abilitati de comunicare, organizare si prioritizare a activitatilor; Rezistenta la un ritm de lucru alert; Managementul timpului; Atitudine proactiva, dorinta de dezvoltare.Descrierea jobului gestionarea fizica si scriptica a numerarului; intocmirea registrului de casa; intocmirea deconturilor; intocmirea delegatiilor; intocmirea ordinelor de deplasare; intocmirea diverselor situatii extra soft contabilitate; inregistrarea in softul intern de contabilitate a tuturor operatiunilor ce decurg din activitatea de trezorerie; intocmirea situatiilor necesare auditului; alte operatiuni si activitati ce au legat
CASA NOASTRA S.​R.​L.​

Economist /​ Contabil


Candidatul ideal CarieraTa începe cu a face ceea ce îți place Noțiuni precum ”sisteme contabile”, ”venituri și cheltuieli”, ”audit financiar”, ”deconturi”, ”facturi” sau ”fișe de cont” descriu pasiunea ta și ceea ce ți-ar plăcea să faci în viitorul profesional? Dacă răspunsul tau este afirmativ , înseamnă că merită să citești în continuare.Ce ne dorim de la tine: Experiență în domeniul contabil – minimum 2 ani în care ai explorat o gamă largă de activități financiar-contabile; Studii superioare economice – studii universitare de licență; Cunoștințe legislative – în domeniul financiar-contabil și fiscal; Operare PC – cunoașterea bună a pachetului MS OfficeDescrierea jobului Responsabilități principale: Contabilitate Generală: Întreținerea și actualizarea registrului contabil, inclusiv înregistrarea tranzacțiilor financiare și gestionarea documentelor justificative. Raportare Financiară: Elaborarea rapoartelor financiare periodice și a altor rapoarte solicitate de conducere, oferind anal
BACOLUX SRL

Media netă estimată pe baza celor 2512 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Economie Generala - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN ECONOMIE GENERALA - AJOFM | ANOFMAngajator: REGIA AUTONOMA DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI A FONDULUI LOCATIV RA CRAIOVAExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CRAIOVA
REGIA AUTONOMA DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI A FONDULUI LOCATIV RA CRAIOVA

Economista


Evidenta contabila completa (gestiune-bilant),salarii, revisal, analiza economica financiara a societatii Experienta in domeniu de minim 3 ani obigatorie Persoana implicata, cu experienta in domeniul prestarilor de servicii, cunoscătoare legislație fiscala Salariul și programul de lucru se vor stabili la interviu
Dj

Economista/​contabila


Efectuează înregistrări contabile: gestiune, clienți, furnizor, banca, revisal, declaratii, revisal, balanta, bilant. Experienta de lucru în domeniu este necesara Programul de lucru (poate fi și part time sau flexibil) și salariu se vor discuta la interviu
economista /​ contabila

Angajez Economisti


EXPERT LOAN SRL doreste consolidarea Echipei de Specialisti in domeniul accesarii de Fonduri Europene si Guvernamentale. Oferim pregatire in domeniu ca formatori. Cei interesati pot sa aplice pe acest site sau pe email: sau telefon . Salariu atractiv si prime de performanta si proiecte de succes.
EXPERT LOAN SRL

Economist- Contabil Cu Experienta


Firma contabilitate angajeaza economist cu experienta pentru evidentă contabila societati. Conditii angajare: - cunostinte financiar-contabile, inclusiv balanta si bilant - cunostinte personal, Revisal. Program de lucru: Luni- Vineri 8:30-16:30. Salariu se stabileste in urma interviului. Transmitere CV email:
Firma contabilitate

Contabila /​ Economista Cu Experienta


- Studii superioare economice finalizate - Sa efectueze contabilitatea completa societate comerciala (gestiune, revisal, declaratii, balanta, bilant) - Experienta in domeniu financiar contabil este necesara - Sa cunoasca legislatia in vigoare si sa isi actualizeze permanent cunostiintele in acest sens Detalii legate de salariu si program de lucru (acesta poate fi si part time) se vor discuta in cadrul unui interviu.
contul
Vezi alte joburi relevante

Operator Facturare si Logistica,​ Firma Import si Distributie


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 5000 LEI pe lună
Organizare planning incarcari si descarcari marfa intracomunitara si livrari nationale. Contact cu departamentele comerciale si de logistica. Facturare clienti. Gestiune de Solduri clienti. Cunostiinte de microsoft office, si optional se apreciaza cunostiintele in programe ERP de gestione, precum SAP, etc... Este necesar nivel mediu de engleza.
Super Details SRL

Operator pariuri sportive - Craiova


Companie verificată
Aplica rapid
Betmen își mărește echipa! Dacă ești o persoană pozitivă, comunicativă, dornică să facă parte dintr-o echipă tânără, alătură-te echipei BETMEN și devino eroul noilor aventuri din lumea pariurilor sportive! Experiența nu este necesară. Oferim training de formare profesionala plătit, pentru a te ajuta să dobândești toate informațiile necesare în domeniul pariurilor sportive. Responsabilitati:- Vei avea misiunea de a informa clienții noștri cu privire la produsele și serviciile noastre, regulamentele de joc și campaniile promotionale;- Vei fi responsabil de plasarea tichetelor de pariere în sistemul informatic al companiei, precum și de efectuarea plăților pentru aparatele de tip slot.- La sfârșitul zilei, vei întocmi rapoarte de contabilitate primară și vei contribui la crearea unei atmosfere plăcute pentru clienți. Beneficii:-salariu fix, completat de tichete de masă în valoare de 30 de lei pe zi, pentru a te bucura de recompensele muncii tale;-apreciem și recompensăm timpul petrecut al
BETMEN TECH GAMES SRL

Operatori Suport Productie


Companie verificată
Aplica rapid
Ești în căutarea unei provocări profesionale cu un viitor promițător în industria auto? Dacă răspunsul este DA, te așteptăm în echipa FORMEL D ROMANIA, furnizorul global de servicii pentru industria auto. Suntem în căutarea de noi colegi, OPERATORI SUPORT PRODUCTIE, pentru proiectele noastre din Craiova. Nu cerem să ai experiență, ci doar să ai disponibilitate pentru 3 schimburi. Ce trebuie să faci: asiguri suport in linia de productie, in functie de sector (montaj, injectare, vopsire, banda, etc.) Noi îți oferim: Tichete de masă;Abonament la clinică privată de sănătate;Instruire în fabrică;Formarea și dezvoltarea într-o companie internațională;Alte beneficii salariale în funcție de performanțe.
Formel D Romania SRL

Operator Facturare/​procesare Comenzi


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane motivate și cu experiență care să se alăture echipei noastre, în calitate de Operator Facturare/Procesare Comenzi.Candidatul ideal trebuie să îndeplinească următoarele condiții: Experiență minimă de 2 ani în domeniul economic/contabilitate sau domenii/activități similare; Experiență în gestionarea relației cu firmele de curierat, inclusiv emiterea AWB-urilor, urmărirea comenzilor și soluționarea sesizărilor; Experiența anterioară în domeniul E-commerce reprezintă un avantaj; Abilități excelente de comunicare și relaționare, atât în scris, cât și telefonic; Capacitate de organizare și planificare eficientă a sarcinilor; Cunoștințe de bază în operarea calculatorului.Descrierea jobului Principalele sarcini/responsabilități: Gestionarea documentelor emise automat de software-ul nostru (facturi și AWB-uri) pentru comenzile plasate; Preluarea și procesarea comenzilor venite de la agenții de vânzări, în conformitate cu procedurile interne; Tra
AUTO GEDAL IMPEX

Operator Call Center - Filiala Craiova


Candidatul ideal Ne place sa cream experiente unice pentru clientii nostri si dorim sa pornim la drum cu parteneri de incredere. Prin urmare cautam persoane amabile, ambitioase si comunicative care sa se asigure ca fiecare interactiune cu acestia se incheie cu zambetul pe buze. De asemenea ne mai dorim sa ai:- studii superioare sau in curs de finalizare (dar care sa iti permita sa lucrezi full time);- abilitati de comunicare si ascultare activa;- orientare catre client;- initiativa si implicare;- cunostinte operare PC (nivel de baza);- experienta in domeniul call-center reprezinta un avantaj;Descrierea jobului Un job în Call-Center îți dezvoltă abilitățile de comunicare și te ajută să înțelegi asteptările și nevoile clienților. Totodată, compania La Fantana îți oferă noi oportunităti de dezvoltare in cadrul companiei, care să fie în concordanta cu dorințele și aspirațiile tale.Responsabilitati:- preluarea apelurilor telefonice din partea clientilor (persoane fizice si juridice);- rezol
LA FANTANA SRL

Operator Masina Colorat Vopseluri


Candidatul ideal PERSOANA MOTIVATA , HARNICA , CUNOSTINTE MINIME DE OPERARE PC , UN MINIM DE SIMT TEHNIC.Descrierea jobului SE LUCREAZA INTR-O ECHIPA TANARA, ACTIVITATEA SE DESFASOARA IN SHOWROOM-UL CASA BRAVO , AFLAT PE SOSEAUA DE CENTURA LA GIRATORIUL "TANCODROM" .LOCUL DE MUNCA ESTE MODERN , CU LOC DE LUAT MASA , TOALETA ANGAJATI , AER CONDITIONAT ,SE ASIGURA ECHIPAMENT DE LUCRU.SALARIUL DIN ANUNT ESTE COMPUS DIN PARTE FIXA , BONUS SI TICHETE DE MASA.COMPANIA PLATESTE SI SERVICII MEDICALE PRIVATE IN CADRUL RETELEI MEDICALE REGINA MARIACONCEDIUL DE ODIHNA ESTE DE 22 DE ZILE LUCRATOARE, SE RESPECTA TOATE SARBATORILE LEGALE , UNEORI SE CREEAZA CHIAR PUNTE DE ZILE LIBERE IN FUNCTIE DE CALENDAR FARA CA ACESTE ZILE SA SE SCADA DIN C.O.LA CERERE SE POATE ASIGURA TRANSPORT GRATUIT LA LOCUL DE MUNCA.
PROGOPO IMPEX SRL

Operator Productie


Candidatul ideal - minim diploma liceu;- disponibilitate la lucrul in ture si in weekend ;- abilitati tehnice ;- spirit dе munca in echipaDescrierea jobului Responsabilitati :​Selecteaza si verifica parametrii de lucru ai masinilor de ambalat conform sortimentului si gramajelor produsului ambalat;Parametrii de lucru selectaţi sunt verificaţi pe tot parcursul derulării procesului tehnologic;İnlocuieste tamburul de folie de ambalaj respectand pasii specificati in procedurile de lucru;Seteaza dispozitivul de imprimare a datei si lotului pe pachete si cutiile colective;Regleaza temperaturile de termosudare ale pachetelor si verifica integritatea pachetelor la iesirea de la masina de ambalat;Regleaza gramajul sı verifica acuratetea de cantarire a masinii de ambalat.Beneficii :- loc dе munca stabil, cu tehnologie moderna;- tichete de masa in valoare de 30 lei/zi lucrata;- transport asigurat din Craiova;- masa zilnic la cantina;- bonus dе performanta de pana la 700 lei/luna;- oportunitati dе
ETI EUROPEAN FOOD INDUSTRIES S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 354 de salarii introduse în Salario: 2691 RON/Luna

Operator Programare Transport


Candidatul ideal Studii superioare;Experienta intr-o functie similara minim 3 ani in domeniul materialelor de constructii-constituie avantaj;Capacitate de analiza, atentie la detaliiAbilitati de rezolvare probleme, de organizare si coordonareOrientare catre respectarea regulilor de Sanatate si Securitate in munca;Bune abilitati de comunicare si abilitati de lucru in echipaAbilitati de utilizare a calculatorului - Microsoft Office;Cunostinte de limba engleza de nivel mediuOnestitate, transparenta si proactivitate;Descrierea jobului Sa isi insuseasca si sa respecte normele de protectie a muncii si mediului si masurile de aplicare a acestora;Intocmeste programul de incarcari auto in baza “Notelor de incarcari”, transmise zilnic pe e-mail de managerii de produs.Solicita caselor de expeditie/transportatorilor necesarul de transport auto conform programului de incarcari si actualizeaza programarile emise de managerul de produs cu informatii referitoare la transport.Tine legatura telefonic cu
ELPRECO SA

Contabil Sef


Candidatul ideal Compania noastră caută un Contabil Șef dedicat și experimentat, cu o atenție deosebită la detalii și abilități excelente de organizare, pentru a superviza și eficientiza activitățile noastre financiar-contabile. Cerințe: Studii superioare în domeniul economic. Experiență minimă de 3 ani într-o poziție similară. Cunoștințe temeinice în sistemul organizatoric și financiar-contabil. Cunoștințe solide despre legislația în vigoare în domeniul financiar-contabil și fiscal. Capacitatea de a conduce și organiza întreaga activitate a departamentului financiar-contabil. Experiență în utilizarea sistemelor de tip ERP. Abilități solide de analiză și atenție la detalii. Orientare către rezultate. Excelente abilități de comunicare. Reprezintă un avantaj cunoașterea aplicației SAPDescrierea jobului Organizarea, îndrumarea, conducerea și controlul eficient al activităților financiar-contabile. Verificarea și monitorizarea respectării procedurilor interne. Supravegherea reconcilierii c
RURIS IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 616 de salarii introduse în Salario: 6800 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.