Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Economist in Galati

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Economist in Galati

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Galati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Galati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Economist Cu Experienta


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui economist cu experiență în domeniul financiar și contabil. Daca sunteți în căutarea unei oportunități de a vă dezvolta cariera, aceasta este șansa dumneavoastră.Descrierea jobului Responsabilități:Gestionarea și înregistrarea corectă a tranzacțiilor financiare ale companieiElaborarea și prezentarea rapoartelor financiare și contabileColaborarea cu auditorii externi și furnizorii de servicii financiareAsigurarea conformității cu reglementările fiscale și contabileIdentificarea și implementarea de soluții pentru îmbunătățirea eficienței financiare
PASSAGE FOOD SRL

Contabil Economist


Candidatul ideal Dorim să consolidăm echipa departamentului financiar-contabil și suntem în căutarea unei colege/coleg nou.Pachetul salarial – 900 euro net (compus din salariu fix+bonusuri+alte facilități)Sediul se află în Galați!Te vrem în echipa noastră dacă:-ai o experiență de muncă recentă pe un post similar de minim 3 ani în ultimii 5 ani;-consideri despre tine că ești o persoană bine pregătită profesional în domeniul contabilității de gestiune.Calitățile personale trebuie să releve:-o persoană responsabilă, ordonată, expeditivă,-să știe să lucreze eficient și multitask,-să își poată organiza autonom agenda de lucru și prioritățile în funcție de dead-line-uri și impunerile legale.Nu ești obligat să încarci și o scrisoare de intenție însă vom aprecia în mod deosebit dacă totuși o vei face și o vei trimite la adresa [email protected] .Descrierea jobului Ce face un contabil ?!- verifică facturile de aprovizionare introduse de gestionari privind TVA, valoare, CUI, valoare NIR- v
INVICTUS FORCESAFE S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1264 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Economist Galati


Candidatul ideal Cerinte minime:· Studii superioare economice· Cunostinte Microsoft Office ( word, excel, outlook)· Capacitate de analiza si sinteza· Abilitati de comunicare verbala si scrisa· Abilitati de lucru in echipaDescrierea jobului Responsabilitati principale: Inregistrarea facturilor de achizitie Mentine legatura cu partenerii in vederea verificarilor de sold Verificarea soldurilor conturilor pentru operatiunile efectuate
PERFECT JOURNEY SRL

Economist,​ Referent,​ Analist,​ îngrijitoare,​ Liftier,​ Fochist,​ Lăcătuș,​ Electrician,​ Tehnician Med.​ - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Spitalul Clinic Judetean de Urgenta ,,Sf. Apostol Andrei" Galati Expira in 2024-05-09 LocatieGalati NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorInstitutii judetene CategorieFunctie contractualaAnunt SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA "SF. APOSTOL ANDREI" GALATI Str. Brailei nr. 177, cod 800578, tel/fax 0236.461.000 E-mail: [email protected], Web: www.spitalulurgentagalati.roANUNTSpitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Apostol Andrei" Galati, cu sediul in localitatea Galati, Strada Brailei nr. 177, judetul Galati organizeaza concurs in conformitate cu prevederile H.G.R. nr. 1336/2022 si a Ordinului M.S. nr. 1470/2011, cu modificarile si completarile ulterioare, in vederea ocuparii, pe durata nedeterminata, cu perioada de proba ce nu poate depasi 90 de zile calendaristice, a unui numar de 16 posturi contractuale vacante la:Nr. crt. Denumirea locului de munca Functia si gradul/ treapta profesionala Numar de posturi scoase la concurs Durata timpului de lucru1 Birou A
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Angajam Economist


Sc Agroconfort Srl Foltesti angajează : ECONOMIST Condiții : -Absolvent studii economice -Experienta in departamentul contabil al unei societăți -Cunoașterea programului de contabilitate Saga -Cunoștințe PC: Microsoft Office (Word, Excel) -Transport asigurat de la domiciliu la locul de munca -OFERIM ȘI DORIM SERIOZITATE! Relații la telefon : sau e-mail :
Agroconfort Srl
Vezi alte joburi relevante

Consultant Vanzari - Servicii Financiare


Candidatul ideal Companie Servicii Financiare recruteaza 3 persoane in vederea unei activitati pe termen indelungat.CERINTE : Studii minim medii finalizate cu diploma de absolvire, Domiciliul in Galati sau in localitati limitrofe. Seriozitate, perseverenta, spirit antrepenorial, disponibilitate pentru program. Abilitati de comunicare, orientare catre performanta. Castiguri nelimitate si cariera personala pe termen indelungat.Descrierea jobului Responsabilitati: Activitati de birou, Intalniri cu potentiali clienti, Identificare nevoi si realizare de solutii financiare, Ofertare si intermediere de burse de studii, pensii private, planuri de economisire cu si fara componente de protectie, Asigurari de sanatate, asigurari de imobile si de viata.Asiguram: Spatiu office pentru desfasurarea activitatii, cu acces gratuit la infrastructura de comunicare, Apartenenta la un colectiv dinamic Castiguri compuse din SUMA FIXA + COMISIOANE + BONUSURI DE PERFORMANTA si beneficii extrasalariale.
MARIN FELICIA-CARMEN PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ

Financial Controller


Candidatul ideal FINANCIAL CONTROLLER – 2024-04-23Calificări și cerințe Studii economice superioare (Finanțe / Economie / Inginerie economică) Minimum 3 ani de experiență practica în contabilitate financiară, analiză și raportare intr-o companie multinationala; Cunoașterea principiilor financiare general acceptate Buna cunoastere a Standardelor de Contabilitate romanesti si cunoasterea legislatiei fiscale; Cunoașterea standardelor de contabilitate US GAAP• Acţionezi mereu pe baza informaţiilor şi eşti deschis(ă) la provocări• Îţi asumi riscuri în mod constructiv, recunoşti eventualele eşecuri şi nu repeţi greşelileCe vei face Colectarea, verificarea și clarificarea datelor și informațiilor financiare și efectuarea de analize și rapoarte financiare; Analiza performantei financiare prin compararea rezultatelor reale cu planurile si prognozele, vei recomanda solutii pentru corectarea discrepantelor; Intocmirea rapoartelor de analiza a profitabilitatii pe proiecte, clienti si linii de busi
JUSTRITE ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2527 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Contabil /​ Contabila


Candidatul ideal Aptitudini :- inteligenta(gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza);- capacitate de organizare si conducere a activitatii financiar – contabile;- capacitatea de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate factorilor decizionali;- corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii.Pregatirea si experienta:- studii superioare de specialitate;- vechime de cel putin 5 ani in domeniu, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar- contabile;- cunoasterea programului Saga Soft reprezinta avantaj;- cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil.Descrierea jobului Responsabilitati principale:- Gestioneaza activitățile contabile/financiare.- Organizează, îndrumă, conduce, controlează și răspunde de desfășurarea în mod eficient a activității financiar-contabile a societății în conformitate cu disp
EUROSALT MANUFACTURING SRL

Consultant Ofertare /​ Comercial


Candidatul ideal - Persoana cu urmatoarele cerinte:- Sa fii o persoana dornica dе afirmare, proactiva, care sa se tina dе angajamente,- Sa fii o persoana responsabila si orientata catre client;- Sa ai bune abilitati dе comunicare scrisa si verbala si o pasiune pentru vanzari- Sa fii cunoscator in domeniul comercial sau tehnic, (se considera un plus daca ai experienta in vanzari sau constructii);- Sa te descurci foarte bine cu Microsoft Office (Word, Excel), Outlook, Internet;- Consideram un avantaj daca ai cunostinte operare SEAP;Descrierea jobului Ce vа trebui sа faci:- Sa prеlucrezi dаtеlе si documеntеlе afеrentе cеrеrilor dе ofеrtа pеntru а stаbili ofеrtа tеhnicа;- Sa te deplasеzi pe teren (unde este cazul) pеntru а culege date sau pentru a clarifica orice problema care contribuie la rezolvarea in termenul solicitat a cererilor de oferta;- Sa adaptezi solutiile tehnice standard ale companiei la specificul cerintelor beneficiarului;- Sa intocmesti cereri de oferta catre furnizori si
PALMEX CM SRL

Contabil /​ Vanzari


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru un astfel de rol combinat de contabil, care să implice și crearea de oferte și gestionarea vânzărilor, ar trebui să aibă o serie de calități și abilități cheie. Iată o descriere detaliată a candidatului ideal:Experiență în contabilitate: Candidatul ar trebui să aibă cunoștințe solide în domeniul contabilității, inclusiv înregistrarea tranzacțiilor financiare, elaborarea bilanțurilor contabile, pregătirea și prezentarea rapoartelor financiare.Cunoștințe fiscale: Ar trebui să fie familiarizat cu legile fiscale și reglementările relevante pentru domeniul de activitate al companiei și să poată gestiona în mod eficient aspectele fiscale ale afacerii.Abilități analitice: Trebuie să fie capabil să analizeze datele financiare și să ofere interpretări și recomandări pentru îmbunătățirea performanței financiare a companiei.Experiență în crearea de oferte și estimări de costuri: Candidatul ar trebui să fie capabil să elaboreze oferte pentru clienți, să est
XENERGY S.​R.​L.​

Operator Depozit (manipulant) - Galati


Candidatul ideal Ne mărim echipa! Căutam colegi cu experiență, implicați și dornici de noi provocări profesionaleCerințe: studii medii (atestatul dе stivuitorist constituie avantaj); experienta in domeniu (constituie un avanataj); abilități dе a lucra atât în echipă cât și individual; capacitate de asimilare rapida, respectarea termenelor limită; rezistența la efort fizic; domiciliul in Galati, sau imprejurimi.Descrierea jobului Responsabilitățile principale includ: asigurarеа recеpțiеi mărfurilor primite dе lа furnizori; аrаnjаrеa produsеlor în spațiilе spеciаlе destinаtе, cu аjutorul stivuitoаrelor, lizеlor sаu mаnual; pregătirеa comenzilor pеntru a fi încărcate în mașinile companiei pentru livrare.Ce oferim: salariul se regăsește în totalitate în contractul individual de muncă și este impozitat conform legii; lucrul într-un mediu dinamic: ne dezvoltăm accelerat și suntem mândri de asta! prime de sărbători; produse comercializate de companie la prețuri speciale; posibilitatea constru
TRITON SRL

Operator Depozit - Galati


Candidatul ideal Ne mărim echipa! Căutam colegi cu experiență, implicați și dornici de noi provocări profesionaleCerințe: studii medii (atestatul dе stivuitorist constituie avantaj); experienta in domeniu (constituie un avanataj); abilități dе a lucra atât în echipă cât și individual; capacitate de asimilare rapida, respectarea termenelor limită; rezistența la efort fizic; domiciliul in Galati, sau imprejurimi.Descrierea jobului Responsabilitățile principale includ: asigurarеа recеpțiеi mărfurilor primite dе lа furnizori; аrаnjаrеa produsеlor în spațiilе spеciаlе destinаtе, cu аjutorul stivuitoаrelor, lizеlor sаu mаnual; pregătirеa comenzilor pеntru a fi încărcate în mașinile companiei pentru livrare.Ce oferim: salariul se regăsește în totalitate în contractul individual de muncă și este impozitat conform legii; lucrul într-un mediu dinamic: ne dezvoltăm accelerat și suntem mândri de asta! prime de sărbători; produse comercializate de companie la prețuri speciale; posibilitatea constru
TRITON SRL

Contabil senior Galati


Scurta descriere a companiei Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități. 𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?🔴 Recrutare și selecție🔴 Managementul resurselor umane🔴 Consultanță strategică în HR🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera Cerinte Candidatul ideal va fi responsabil pentru gestionarea contabilității generale și a declaratiilor financiare.Descrierea jobului:• Experienta in rеalizarea activitаtilor dе sfаrsit dе luna, cаlculаrea taxelor si impozitelor, pregatirea declaratiilor fiscale• Cunostinte bune de operare PC si pachetul MS OFFICE (Word si Excel)• Abilitati de comunicare si relationare• Atentie la detalii si capacitate de organizare si respectare a termenelor limita• Spirit de echi
Effective Human Resources

Consultant Financiar Sanatate Si Pensii Private


Candidatul ideal Să ai experienta in orice domeniu. Te ajutam noi sa te formezi; Să nu fii de acord cu sloganul „Timpul trece, leafa merge” Să fii perseverent; Să iti placa sa vorbesti cu clientii telefonic sau fata in fata; Să ai capacitatea de identificare a nevoilor fiecărui client și oferirea de soluții customizate; Disponibilitate pentru deplasări la client pentru discutii personalizate.Descrierea jobului Prospectarea pietei in vederea identificarii de noi clienti; Promovarea si vanzarea produselor companiei; Gestionarea procesului de vânzare cap - coada, construind propuneri potrivite pentru fiecare potential client in functie de nevoi.
TEOCHI AGENT DE ASIGURARE SRL

Operator Comercial Faz - Sediul Central Galati,​ Constanta


Candidatul ideal Experienta in gestionarea documentelor specifice unui parc auto constituie avantaj Cunostinte de baza in operarea PC Persoana organizata, atenta la detalii, capacitate de comunicareDescrierea jobului Gestioneaza documentele specifice referitoare la autovehicule si la conducatorii auto (rute de transport, foi de parcurs, bonuri de combustibil, diagrame tahograf, FAZ) Menține relația cu angajații care utilizează autoturismele companiei si camioane, pentru orice solicitare legată de buna funcționare a acestora Urmareste evidenta termenelor de expirare ITP-lor, rovignete, etc.Beneficii: Mediu de lucru intr-o echipa de profesionisti Loc de munca stabil Salariu motivant , Bonuri de masa
ARABESQUE SRL

Angajam Contabil /​ Vanzari


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru un astfel de rol combinat de contabil, care să implice și crearea de oferte și gestionarea vânzărilor, ar trebui să aibă o serie de calități și abilități cheie. Iată o descriere detaliată a candidatului ideal:Experiență în contabilitate: Candidatul ar trebui să aibă cunoștințe solide în domeniul contabilității, inclusiv înregistrarea tranzacțiilor financiare, elaborarea bilanțurilor contabile, pregătirea și prezentarea rapoartelor financiare.Cunoștințe fiscale: Ar trebui să fie familiarizat cu legile fiscale și reglementările relevante pentru domeniul de activitate al companiei și să poată gestiona în mod eficient aspectele fiscale ale afacerii.Abilități analitice: Trebuie să fie capabil să analizeze datele financiare și să ofere interpretări și recomandări pentru îmbunătățirea performanței financiare a companiei.Experiență în crearea de oferte și estimări de costuri: Candidatul ar trebui să fie capabil să elaboreze oferte pentru clienți, să est
XENERGY S.​R.​L.​

Operator Comercial Faz - Sediul Central Galati


Candidatul ideal Experienta in gestionarea documentelor specifice unui parc auto constituie avantaj Cunostinte de baza in operarea PC Persoana organizata, atenta la detalii, capacitate de comunicareDescrierea jobului Gestioneaza documentele specifice referitoare la autovehicule si la conducatorii auto (rute de transport, foi de parcurs, bonuri de combustibil, diagrame tahograf, FAZ) Menține relația cu angajații care utilizează autoturismele companiei si camioane, pentru orice solicitare legată de buna funcționare a acestora Urmareste evidenta termenelor de expirare ITP-lor, rovignete, etc.Beneficii: Mediu de lucru intr-o echipa de profesionisti Loc de munca stabil Salariu motivant , Bonuri de masa
ARABESQUE SRL

Consultant Business: Galati,​ Braila,​ Constanta,​ Tulcea


Candidatul ideal Ești în căutarea unui job dinamic și flexibil? Ce zici de a aduce un strop de entuziasm în viața ta profesională și de a lucra pe poziția de Consultant în dezvoltarea afacerilor cu grupul Goodwill? Suntem departe de joburile plictisitoare și gri - la noi e plin de culoare, așa că hai să oferim împreuna mediului de afaceri românesc oportunități noi de dezvoltare!Cerințe pentru Acest Rol:Suntem în căutarea unor persoane creative, cu un pic de șarm, capabile să gândească analitic și să proceseze informații cu ușurință. Avem nevoie de autodidacți, comunicatori excepționali, și de oameni orientați spre soluții. Apropo, o ținută bine aleasă și un zâmbet pe față sunt obligatorii!Descrierea jobului Descrierea Rolului:În poziția de consultant business la Goodwill Consulting, vei fi responsabil pentru:- a asculta clienții cu atenție,- a dezlega misterul nevoilor lor de dezvoltare,- a oferi soluții eficiente din portofoliul nostru variat de servicii,- vei crea oferte personalizat
GOODWILL CONSULTING GWC SRL

Consultanti Vanzari Servicii Financiare


Candidatul ideal Studii medii sau superioare finalizate .Diploma de bacalaureat - OBLIGATORIU.Domiciliul in Galati sau in localitati limitrofe - OBLIGATORIU.Fire deschisa, abilitati de comunicare, atitudine pozitiva, spirit antrepenorial.Disponibilitate program, orientare catre dezvoltare personala, cariera pe termen indelungat si castiguri financiare importante.Experienta nu este necesara, implicarea insa DA !Descrierea jobului Intermediere si incheiere contracte Servicii Financiare.Prospectare piata, identificare potentiali clienti, participare la intalniri, stabilire de solutii finaciare personalizate, ofertare clienti persoane fizice si juridice, servisare clienti existenti.Asiguram gratuit instruire de specialitate si cursuri de specializare, birou de lucru cu toata infrastructura, dotarile si utilitatile specifice, apartenenta la un colectiv si la un brand profesionist, de notorietate europeana.Venituri consistente incepand de la 2,500 lei compuse din suma fixa, comisioane si bon
STROIA S.​ CORNEL - AGENT ASIGURARI

Consultant Tehnic De Vanzari Bucuresti,​ Galati,​ Constanta,​ Arad,​ Oradea


Candidatul ideal Experienta in vanzari tehnice nu este necesara dar dorinta de a invata, da!Asteptam CV-ul si scrisoarea de intentie ale tuturor celor care au pe adresa [email protected] . Capacitate de organizare si planificare Foarte bune abilitati de comunicare, analiza si sinteza a informatiilor Atitudine proactiva si directionata spre indentificarea solutiilor optime Capacitatea de a intelege cu usurinta provocarile si de a anticipa nevoile clientilor Cunostinte minime de operare PC - MS Office Outlook, Word si Excel Permis auto, cat. BDescrierea jobului CONSULTANTUL TEHNIC DE VANZARI FOERCH este cel care reprezinta Compania si produsele comercializate de aceasta, atat in fata partenerilor existenti in portofoliu cat si a celor potentiali.Consultantul tehnic de vanzari va fi responsabil pentru:- Planificarea activitatii zilnice astfel incat timpul dedicat partenerilor sa fie unul productiv- Prospectarea constanta a pietei in vederea identificarii de noi colaboratori- Vizitarea, co
FOERCH SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.