Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Economist in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Economist in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Economist


Candidatul ideal Recrutam 𝐄𝐂𝐎𝐍𝐎𝐌𝐈𝐒𝐓 pentru clientul nostru de langa Oradea, un producator si comerciant de oua pentru consum.𝐂𝐞𝐫𝐢𝐧𝐭𝐞:- Studii superioare de specialitate;- Experienta in domeniul financiar - contabil minimum 3 ani;- Cunostinte de Microsoft Excel;- Experienta in contabilitatea productie prezinta avantaj.- Atentie la detalii;- Persoana organizata si proactiva;- Spirit de echipa si atitudine pozitiva.Descrierea jobului 𝐑𝐞𝐬𝐩𝐨𝐧𝐬𝐚𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐚𝐭𝐢:- Inregistrarea si prelucrarea documentelor financiar – contabile;- Verificarea conturilor si a fiselor de furnizori;- Operarea registrului de casa si a jurnalelor de banca;- Urmarirea inregistrarii ajustarilor, tabloului mijloacelor fixe, leasingurile, creditele;- Participarea activa la realizarea situatiilor financiar – contabile (jurnale, balanta).𝐁𝐞𝐧𝐞𝐟𝐢𝐜𝐢𝐢:- Salariu motivant;- Bonuri de masa de 30 lei/zi;- Mediu de lucru tanar si dinamic;- Contract de munca pe perioada nedeterminata;- Traininguri d
GAMINVEST EXCONT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 6567 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist-localitate Diosig Sau Chiraleu


Candidatul ideal -absolvent de studii superioare;-cunostinte de MS Office si comunicare prin email;-persoana dinamica, organizata, atenta la detalii, capacitate de analiza si sinteza;-capacitate de lucru in echipa si relationare;-capacitate de a lucra cu termene limita, atentie distributiva,-rezistenta la stres;Constituie avantaj: -cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare in domeniul financiar-contabil; -experienta in domeniu de minim 3 ani; - limba straina(maghiara sau engleza) Descrierea jobului -ATRIBUTII SPECIFICE DEPARTAMENTULUI FINANCIAR-CONTABIL;BENEFICII:-salariu atractiv;-bonuri de masa;-transport asigurat de societate;-prime de Paste si de Craciun
GRUP DE PRODUCATORI CEREALE AGROIND SRL

Contabil /​ Economist Expert Contabil


Candidatul ideal Absolvent studii superioare de specialitate; Experienta de minim 1 an anterioara intr-un cabinetsau societate de contabilitate; Bune cunostinte de contabilitate; Cunoasterea softului Saga, Mentor, Nexus, Pluriva, 1c – constituie un avantaj; Cunostinte de limba Engleza – nivel mediu; Cunostinte bun/ foarte bune ale pachetului MS Office, in special Excel; Fire dinamica, flexibila, foarte bine organizata, cu dorinta de a invata si capacitate de lucru in echipa;Oferim si cerem seriozitate, responsabilitate, confidentialitate, respectarea termenelor si spirit de echipa.Descrierea jobului Contabilitate de la inregistrare la bilant; Intocmeste declaratiile fiscale lunare, trimestriale si anuale;Salariu: Negociabil in functie de experienta (3 000 ron-9 000 ron ).Beneficiile aferente postului sunt: Bonus lunar si bonus trimestrial in dependenta de performanta Zi libera lunara in data de 25 in dependenta de performanta Bonus vechime Bonus recomandare. Salariu atractiv Mediu de l
GP TAX MANAGEMENT SRL

Contabil /​ Economist


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui/ei coleg/e pentru departamentul contabil cu principalele responsabilitati:Descrierea jobului receptia tuturor documentelor contabile in softul de contabilitate utilizat: Asisria3plata facturilor catre furnizori, a salariilor catre angajati, darile catre stat, etc.transmiterea declaratiilor INTRASTATsi AFMefectuarea pontajului si comanda tichetelor de masa si apoi transmiterea lor catre departamentul de resurse umanetransmiterea E-facturii in termenul legalverificarea jurnalelor de TVA inainte de inchiderea lunara pe care o va face expert contabilulasistenta pentru celelalte departamente la nevoiediverse raportari catre managementul firmeiverificarea lunara a realizarii bugetuluiplanificarea bugetara si diverse analize financiareOferta salariala se va negocia la interviu si va fi in functie de cunostintele si abilitatile viitorului/viitoarei coleg/e.Oferim un mediu placut de lucru, program de la ora 8:00 la 16:30 cu jumatate de ora pauza de la 12
COLUMBOVET SRL

Media netă estimată pe baza celor 1290 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Senior Contabil & Economist


Candidatul ideal *Angajam SENIOR 𝐂𝐎𝐍𝐓𝐀𝐁𝐈𝐋 pentru a i se alatura echipei noastre, din Oradea!Suntem in cautarea unei persoane cu minim 3 ani experienta in domeniul contabil, care sa se priceapa la:- Inregistrare documente contabile (facturi, bonuri, extrase bancare, etc);- Intocmirea si reglarea balantelor lunare pentru microintreprinderi, impozit pe profit, firme platitoare de TVA;- Depunerea declaratiilor necesare;- Intocmirea Bilantului Anual/Semestrial/Interimar;- Cunoasterea programului Saga;- Cunostinte aferente pentru partea de Revisal, astfel incat sa transmita angajari, incetari, suspendari, modificari de contracte;- Intocmirea statelor salariale;- Sa aiba cunostinte in ceea ce priveste fiscalitatea in vigoare;- Daca cunoaste limba engleza si italiana constituie un avantaj, intrucat au in portofoliu si clienti straini.*Recrutam ECONOMIST pentru clientul nostru de langa Oradea, un producator si comerciant de oua pentru consum.- Studii superioare de specialitate;- Experie
GAMINVEST CONTAB S.​R.​L.​

Economist In Contabilitate


Candidatul ideal Cerinte :- absolvent al invatamantului superior economic de specialitateAptitudini:- capacitate de analiza si sinteza, gandire logica;- personalitate puternica, bine organizata;- abilitati de comunicare, planificare si coordonare;- corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii.Descrierea jobului Responsabilitati :Contabilitatea unei firme de la A la Z- efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor contabile;- inchiderea conturilor contabile si a bilanturilor semestriale si anuale;- depunerea tuturor raportarilor catre Autoritati ( declaratii fiscale, bilanturi contabile, declaratii intrastat, si orice alte declaratii obligatorii )- mentine evidenta debitorilor si creditorilor;- mentine evidenta platilor si incasarilor;- elaboreaza analiza contului de profit si pierdere;- intocmeste si elaboreaza raportari financiare catre Directorul economic al Societatii;Beneficii:transport decontat sau asiguratbonuri de masasalar atragator
NUTRIENTUL SA

Economist


Candidatul ideal Studii economice superioare; Experienta anterioara pe un post similar – minim 1 an; Cunostinte de contabilitate; cunosterea legislatiei financiar-contabile; Cunostinte avansate de utilizare Excel; Cunostinte utilizare SAGA – constituie un avantaj; Capacitatea de a indeplini responsabilitati repetitive si activitati ad-hoc; Spirit analitic si atentie la detalii; orientare spre obiective; respectarea termenelor; Abilitati de comunicare; corectitudine si seriozitate. Cunoștințe lingvistice: limba engleză Descrierea jobului Inregistrarea la timp si corect a informatiilor contabile, folosind documentele justificative;Efectuarea periodica a confirmărilor de sold cu partenerii (clienți, furnizori); Asistarea in pregătirea rapoartelor financiare si a altor documente necesare; Participarea la pregatirea documentelor specifice solicitate de auditorul financiar extern si organele de control;Colaborarea cu echipa pentru a îmbunătăți procesele de facturare si contabilitate primara;
GRUBER LOGISTICS SHARED SERVICES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 7417 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil /​ Economist


Candidatul ideal Așteptăm cu drag aplicația ta dacă:Ai experiență pe o poziție similară minim 2 ani, studii superioare de specialitateCunoștințe temeinice de contabilitate și legislație fiscală, inclusiv tratare IFRSCunoștințe de operare calculator MS Office ( Word Excel), Smartbill, Saga și alte programe de contabilitateCunostinte de limba engleza, nivel mediu-avansatAi capacitatea de a învăța rapid și de a te adapta la nouEști o persoană cu un ritm de lucru rapid și poti găsi lejer soluții în diverse situațiiEști o persoană onestă, asumată, proactivă și cu simțul umoruluiDescrierea jobului Responsabilități:Înregistrarea tuturor documentelor contabileUrmărirea și operarea documentelor de încasare și plăți prin bancă, casă, înregistrarea deconturilorÎnregistrarea, operarea și plata salariilor, întocmirea documentelor de personalÎntocmirea declarațiilor fiscaleRealizarea situațiilor financiar contabile și întocmirea diverselor rapoarte financiareBeneficii:Pachet salarial atractivTichete
HELPSHIP S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1186 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Management - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN MANAGEMENT - AJOFM | ANOFMAngajator: REPATRIERE DECEDATI LUIGIExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
REPATRIERE DECEDATI LUIGI

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Economie Generala - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN ECONOMIE GENERALA - AJOFM | ANOFMAngajator: SC Columbovet SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
SC COLUMBOVET SRL

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Economie Generala - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN ECONOMIE GENERALA - AJOFM | ANOFMAngajator: URBANGIS CONSULTING SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
URBANGIS CONSULTING SRL

Contabil Sef /​ Director Economic


Candidatul ideal * Absolvent studii economice superioare* Experientă in departamentul financiar contabil al unei societati de minim 4 – 5 ani, ideal si in domeniu productie cu ciclu lung de fabricatie* Cunostinte despre credite, evaluari, asigurari* Cunostinte despre proiecte de investitii cu fonduri nerambursabile* Cunoasterea programului de contabilitate si gestiune Saga* Cunoștințe PC: MSOffice (Word, Excel obligatoriu)* Flexibilitate, abilităţi da a gestiona simultan mai multe sarcini* Abilități de comunicare și relaționare, inclusiv cu institutii, banci* Persoană discretă, responsabilă, organizată, cu capacitate de analiză și sinteză* Viziune de ansamblu a activitatilor de grup de firmeDescrierea jobului - inchiderea conturilor contabile si a bilanturilor semestriale si anuale- depunerea tuturor raportarilor catre Autoritati ( declaratii fiscale, bilanturi contabile, declaratii intrastat, si orice alte declaratii obligatorii
NUTRIENTUL SA

Contabil Sef /​ Director Economic


Candidatul ideal * Absolvent studii economice superioare* Experientă in departamentul financiar contabil al unei societati de minim 4 – 5 ani, ideal si in domeniu productie cu ciclu lung de fabricatie* Cunostinte despre credite, evaluari, asigurari* Cunostinte despre proiecte de investitii cu fonduri nerambursabile* Cunoasterea programului de contabilitate si gestiune Saga* Cunoștințe PC: MSOffice (Word, Excel obligatoriu)* Flexibilitate, abilităţi da a gestiona simultan mai multe sarcini* Abilități de comunicare și relaționare, inclusiv cu institutii, banci* Persoană discretă, responsabilă, organizată, cu capacitate de analiză și sinteză* Viziune de ansamblu a activitatilor de grup de firmeDescrierea jobului - inchiderea conturilor contabile si a bilanturilor semestriale si anuale- depunerea tuturor raportarilor catre Autoritati ( declaratii fiscale, bilanturi contabile, declaratii intrastat, si orice alte declaratii obligatorii
NUTRIENTUL SA

Economist


Recrutam ECONOMIST pentru clientul nostru de langa Oradea, un producator si comerciant de oua pentru consum. CERINTE: - Studii superioare de specialitate; - Experienta in domeniul financiar - contabil minimum 3 ani; - Cunostinte de Microsoft Excel; - Experienta in contabilitatea productie prezinta avantaj. - Atentie la detalii; - Persoana organizata si proactiva; - Spirit de echipa si atitudine pozitiva. RESPONSABILITATI: - Inregistrarea si prelucrarea documentelor financiar contabile; - Verificarea conturilor si a fiselor de furnizori; - Operarea registrului de casa si a jurnalelor de banca; - Urmarirea inregistrarii ajustarilor, tabloului mijloacelor fixe, leasingurile, creditele; - Participarea activa la realizarea situatiilor financiar contabile (jurnale, balanta). BENEFICII: - Salariu motivant; - Bonuri de masa de 30 lei zi; - Mediu de lucru tanar si dinamic; - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Traininguri de formare; - Transport asigurat; - Program de lucru Luni Vine
Gaminvest HR

Media netă estimată pe baza celor 6583 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Căutăm Economista.​


Suntem în căutare unei economiste și asociat din Oradea, poate fi și începătoare pentru ONG
Stefan
Vezi alte joburi relevante

Operatori mase plastice


Companie verificată
Aplica rapid
Firma VERNICOLOR angajeaza OPERATORI MASE PLASTICE pentru punctul de lucru din Oradea, Sos. Borsului, Nr. 19 SC Vernicolor SA are ca domeniu de activitate decorarea maselor plastice prin cromare si vopsire, injectie mase plastice si asamblare. Nu este necesara experienta! Beneficii:- Pachet salarial atractiv- Transport asigurat din Oradea- Formare profesionala la locul de munca;- Tichete de masa in valoare de 35 lei zi;- Spor de noapte si de weekend;- Bonus lunar de prezenta 600 lei brut;- Bonus de performanta;- Prima de recomandare angajati noi, 400 lei net- Abonament medical la clinica privata;- Mediu de lucru placut Cerinte:Disponibilitate de a lucra in ture, program 12/24, 12/48Acuitate vizuala foarte buna si atentie la detalii Pentru mai multe detalii sau programare unui interviu ne puteti contacta la numarul de telefon sau de L- V intre orele 8:30 - 17:00. CV-urile se pot depune direct la biroul Resurse Umane din Oradea, Sos. Borsului, nr.19
Vernicolor SA

Operator CNC


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2740 LEI pe lună
Cerințele postului:- experienta pe o pozitie similara constitue un avantaj- seriozitate si atentie la detalii- disponibilitate la lucru in schimburi- asigura functionarea masinilor unelte cu comanda numerica.- prelucreaza piese utilizand masina cu comanda numerica- verifica integritatea pieselor executate,starea si aspectul suprafetelor realizate. Beneficii:- salariu motivant- munca in cadrul unei echipe tinere intr-un mediu cu dotari de ultima generatie- transport gratuit , pe raza Municipiului Oradea- tichete de masa in vaoare de 30 lei zi- bonusuri in functie de performanta 
CALIP ROMANIA SRL

Operator CNC


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2900 până la 3000 LEI pe lună
Suntem in cautare de personal, pt pozitia de operator CNC - in OradeaBeneficii:Salariu 3000 lei net + tichete de masa 735 leiTransport asigurat in oras cat si pe anumite ruteMasa calda gratuita in cantina fabricii25 la suta spor de noapteInformatii suplimentare primiti la numarul de telefon afisat.
SGP SORTING GROUP SRL

Operator pregatire si debitare materiale


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul ideal:Experienta in manipulare si sortare materiale intr-o gama variata de dimensiuni si forme.Debitarea si pregatirea materialelor dupa instructiuniAbilitati de comunicare si lucru in echipa.Seriozitate si atentie la detalii. Beneficii:Munca in cadrul unei echipe tinere intr-un mediu cu dotari de ultima generatieTransport gratuit , pe raza Municipiului OradeaTichete de masa - 30 lei ziBonusuri in functie de performante 
CALIP ROMANIA SRL

Operator productie mase plastice


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2880 până la 3400 LEI pe lună
Responsabilitatile postului:- Respectarea procedurilor de lucru, a fazelor de productie si utilizarea adecvata a echipamentelor de productie;- Raportarea problemelor aparute in timpul productiei, catre supervizorul direct;- Mentinerea in bune conditii de functionare a aparaturii, echipamentelor si utilajelor din dotare;- Colaborarea cu colegii si contribuirea la imbunatatirea procesului de productie;- Participarea la rezolvarea situatiilor in care apar neconcordantele intre produsul finit si fisa de productie. Aptitudini necesare ocuparii postului:- Promptitudine, agilitate, viteza de reactie;- Seriozitate, responsabilitate si implicare;- Aptitudini tehnice. Cerinte necesare ocuparii postului:- Studii medii;- Responsabilitate si eficienta in procesul de productie;- Disponibilitate de a lucra 12/24 12/48 Se ofera:- Salarizare avantajoasa + bonusuri + sporuri;- Transport asigurat din Oradea;- Contract incheiat pe perioada nedeterminata, conform legii;- Echipa amabila si corecta. Contact
Public Euroconsulting SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.