Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Economist in Suceava

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Economist in Suceava

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Suceava si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Suceava si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Economist-contabil


Candidatul ideal - Studii economice universitare constituie un avantaj- Cunostinte de contabilitate, legislatie contabila si fiscala- Cunostinte de operare in programul Nexus constituie un avantaj- Spirit de echipa- Atenție la detalii, initiativa, proactivitate, orientare catre lucrul cu cifre- Focus pe obiective si rezultate, spirit analitic, obiectivitate- O bună cunoaștere a aplicațiilor Office (editoare de texte/Word și calcul tabelar/Excel)- Disponibilitate pentru lucru în echipă cu colegi din departamente tehnice și economice- Constituie un avantaj detinerea de permis de conducere cat. BDescrierea jobului - Evidenta clienti, furnizori- Gestiune stocuri materii prime si materiale, produse finite- Inventariere stocuri la punctele de lucru- Tinerea relatiei cu banca- Intocmirea de rapoarte solicitate de conducere sau seful ierarhic- Contabilizarea facturilor de intrare, a facturilor emise, respectiv avizare- Locul de munca se afla in loc.Suceava, judetul Suceava
SYMMETRICA SRL

Media netă estimată pe baza celor 2735 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist Gura Humorului


Candidatul ideal Studii superioare in domeniul economic sau financiar Experienta relevanta in domeniul economic si financiar Cunostinte solide in domeniul analizei financiare si a legislatiei fiscale Abilitati excelente de analiza si sinteza a datelor Abilitati avansate de lucru cu instrumentele Microsoft Office, in special Excel Capacitatea de a lucra eficient atat individual, cat si in echipa Orientare catre rezultate si atentie la detaliiDescrierea jobului Descrierea Pozitiei:Cautam un Economist talentat si dedicat sa se alature echipei noastre din Gura Humorului. Principalul rol al acestui post este de a oferi asistenta in analiza si gestionarea aspectelor financiare si economice ale companiei. Responsabilitatile includ elaborarea si interpretarea rapoartelor financiare, analiza datelor economice, contribuind astfel la luarea deciziilor strategice.Beneficii: Oportunitati de dezvoltare profesionala si avansare in cadrul companiei Mediu de lucru dinamic si stimulant Contract pe perio
RIFIL SA

Contabil /​ Economist


Candidatul ideal Persoana ideala trebuie sa-detina studii superioare in domeniul contabilitatii, finalizate cu diploma de licenta-detina experienta in domeniul financiar-contabil/ pe un post similar minimum 3-5 ani-detina cunostinte solide de contabilitate, fiscalitate, legislatia muncii-detina cunostinte foarte bune de Microsoft Word, Excell- detina cunostinte despre programul NEXUS-sa fie responsabila, atenta la detalii, fire practica si analitica-sa respecte incadrari in termene si sa-si organizeze activitatea zilnica astfel incat sa se incadreze in acesteaDescrierea jobului - Contabilizeaza facturile emise pentru clientii firmei- Inregistreaza facturi de intrari de la furnizori- Inregistreaza incasarile si platile in lei conform extrasului de cont;- Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa;- Inregistreaza intrari de marfa in baza documentelor primite de la magazie (facturi interne, facturi externe, DVI si NIR).- Asigura evidenta contabila a stocurilor,
INTER-CONTI COM SRL

Media netă estimată pe baza celor 1038 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Zireto Caffe Angajează Economist


Candidatul ideal Studii superioare finalizate în domeniul financiar – contabil;Cunoștințe solide privind legislația contabilă și fiscală;Cunoștințe foarte bune în utilizarea pachetului Microsoft Office;Cunoștințe minime de drept comercial și de afaceri;Experiență în domeniul financiar – contabil/pe un post similar de minimum 3 ani;Abilități de lucru în echipă;Persoana organizată, responsabilă, disciplinată, amabilă și cu abillități de prioritizare;Cunoașterea programului Nexus ERP reprezintă un avantaj;Descrierea jobului Monitorizează/ține evidența contabilă;Înregistrează documentele financiar – contabile ale societății conform reglementărilor contabile și fiscale aplicabile, precum și în concordanță cu procedurile specifice societății;Întocmește declarații fiscale, analizează tranzacțiile economice ale societății și furnizează soluții în concordanță cu legislația contabilă și fiscală aplicabilă;Întocmește alte raportări obligatorii prevăzute de legislația din domeniu (precum declarați
SEVEN SOLUTIONS S.​R.​L.​

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Economie Generala - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN ECONOMIE GENERALA - AJOFM | ANOFMAngajator: BADOI E. CARMEN EXPERT CONTABILExperienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: SUCEAVA
BADOI E.​ CARMEN EXPERT CONTABIL

Cautam Colega Coleg Economist


S.C. CONTAPROF S.R.L - societate de expertiză contabilă caută colegă coleg economist cu program de lucru full time. Candidatul ideal pentru noi: - Studii superioare economice; - Bune cunoștințe de contabilitate,fiscalitate și Codul Muncii; - Bune cunoștințe de operare PC (Microsoft Office);cunoștințe operare Nexus prezintă un avantaj; -Persoană talentată,motivată, cu potențial care își dorește ca efortul ei să conteze. Salariul este unul motivant ce poate fi ajustat în funcție de nivelul de competență. Mediul de lucru profesionist,prietenos și călduros.
Contaprof Srl
Vezi alte joburi relevante

Contabil cu experienta pe HORECA


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 7000 LEI pe lună
Compania Roti Grill este in cautare de contabili cu experienta pe Horeca.Mai multe detalii la numarul de telefon afisat.
Roti Grill SRL

Expert Contabil


Candidatul ideal - Absolvent studii superioare de specialitate; - Experienta anterioara de minim 5 ani in domeniul financiar - contabil -Experienţa în sfera vânzarilor de cereale constituie un avantaj - Cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate; - Abilitati excelente de comunicare si de lucru in echipa; - Abilitati de analiza si de rezolvare a situatiilor; - Atentie la detalii; - Cunoasterea soft-ului de contabilitate SAGA SOFTWAREDescrierea jobului - Contabilitate de la inregistrare la bilant - intocmeste declaratiile fiscale lunare, trimestriale si anuale; - Raportare pentru management, clienti si institutii; - Pregatirea si transmiterea declaratiilor si bilanturilor; - Gestionare SPV; -Asigurarea bunei functionari in cadrul legal specific unei firme de contabilitate.Beneficii: - salariu motivant (Negociabil in functie de experienta) - mediu de lucru plăcut (office); - program de de lucru: 8 ore
GLOBAL GRAIN LOGISTICS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 234 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Consultant Vanzari - Showroom Suceava


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Consultant Vanzari - Showroom SuceavaȘtii că te potrivești dacă bifezi: Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor; Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări; Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu; Nivel mediu de cunoaștere a pachetului Office; Studii medii; Traininguri în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei comenzi până la consul
EMAG

Retail Delivery Consultant - Showroom Suceava


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Știi că te potrivești dacă bifezi: Atentie la detalii, abilitati de comunicare, atitudine proactiva; Cunoștințe tehnice și abilitati de vanzare și promovare produse/servicii; Studii medii; Nivel mediu de cunoaștere a pachetului Office; Bune abilități numerice; Cunoștințe minime de incasare si facturare; Abilitatile si cunostintele tehnice reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei comenzi până la consultanță specializată, livrare sau returnare produse.Iată la ce co
EMAG

Operator Facturare /​ Contabilitate Primara


Candidatul ideal - Atitudine pozitiva- Capacitate de autoorganizare si punctualitate- Ordine corectitudine si seriozitate- Rezistenta la stres si effort, atentie la detalii- Cunostinte bune de operare PC si a pachetului MS Office- Studii medii sau superioare- Cunostinte privind : documentele financiare, contabilitate primara si reglementarile in domeniu- Persoana stabila si fidela in relatiile angajat-angajator- Abilitati bune de comunicare cu colegii si celelalte departamenteDescrierea jobului - Emiterea facturilor si a avizelor, pe baza comenzilor, in conformitate cu legislatia in vigoare,- Inregistrarea facturilor de furnizori interni / intracomunitari,- Inregistrare bonuri de intrare si consum- Organizeaza circuitul documentelor, si inregistrarea acestora in mod cronologic in evidenta contabila,- Tine evidenta registrului de casa- Verificare inventare - lunar- Programare productie - lunar- Program de lucru de Luni pana Vineri 8-17
LIDER SERVICII SRL

Operator Facturare - Fabrica Veresti Pavaj


Candidatul ideal Studii economice universitare finalizateCunostinte de contabilitate primara, legislatie contabila si fiscalaCunostinte de operare calculator(Excel,Word,Microsoft etc)Experienta in facturare si operare in sistem informational, cunostinte de operare in ERP Nexus constituie un avantajDemonstreaza acuratete, rapiditate si abilitati excelente de comunicare si negociere.Este o persoana responsabila, punctuala, capabila sa lucreze in echipa .Descrierea jobului Inregistrarea documentelor fiscale de la furnizori in sistemul ERPEmiterea de avize si facturi fiscale in sistemul ERPFolosirea casei de marcat si a POS-ului , efectuarea operatiilor cu numerar(incasari)Organizeaza transportul materialelor catre clientiCoordoneaza incarcarea materialelor in mijloacele de transport si verifica corectitudinea documentelor de livrareVerificarea periodica a datelor evidentiateParticipare la inventarierea lunara/trimestriala/anuala a stocurilor de materii prime, ambalaje si produse finiteArh
SYMMETRICA SRL

Consultant Vanzari In Magazin Vodafone


Candidatul ideal Experiența în domeniu constituie un avantaj si căutăm persoane inteligente, placute, responsabile si care sa dea dovada de implicare la locul de munca. Cunostinte foarte bune operare pe calculator (MS Office) Cunoasterea limbii engleze; Studii medii finalizate, studiile superioare reprezinta un avantaj; Excelente abilitati de comunicare; Capacitate de lucru in echipa;Descrierea jobului Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor in magazinele proprii; Informarea clientilor cu privire la produsele si serviciile din portofoliul Vodafone, precum si a noilor tehnologii, aplicatii existente pe piata; Identificarea nevoilor clientului si propunerea celor mai bune solutii, realizand o vanzare consultativa;Nu doar cerem, ci si oferim :)Beneficiile jobului : Training de specialitate Posibilitati imediate de promovare Salar motivant Bonusuri in functie de performanta
SPEBO S.​R.​L.​

Contabil Junior Suceava


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane care să se potrivească următoarelor criterii:Studii medii/superioare, de preferat în domeniul economic.Cunoștințe solide de contabilitate primară.Demonstrează acuratețe, rapiditate și abilități excelente de comunicare.Este o persoană responsabilă și serioasă, capabilă să lucreze eficient în echipă.Deține abilități solide în operarea calculatorului și utilizarea sistemelor informatice.Cunoscător al suitei MS Office (Word, Excel) la un nivel avansat.Experiență relevantă în atribuțiile similare reprezintă un avantaj.Meticulozitate, seriozitate și onestitate în abordarea profesională.Capacitatea de a executa mai multe sarcini simultan, menținându-și totodată concentrarea și atenția la detalii.Descrierea jobului Ocupand functia de Contabil Junior, vei fi responsabil de gestionarea contabilității primare și administrative în cadrul companiei noastre. Vei lucra sub îndrumarea Directorului Financiar pentru a asigura acuratețea și respectarea te
INDRA GROUP SRL

Consultant Microcreditare Regiune Moldova - Remote


Candidatul ideal Cerinte:• Experienta anterioara in vanzari este un plus pentru a asimila informatiile necesare procesului de vanzare si o buna relationare cu clientii;• Studii superioare in domeniu financiar/ activitatea antreprenoriala anterioara sunt necesare pentru intelegerea industriilor si a datelor financiare;• Cunostinte foarte bune de operare PC (in special EXCEL);• Competente de analiza financiara client, evaluare garantii;• Excelente abilităţi de organizare;• Permis de conducere categoria B si disponibilitate la deplasari;• Persoana proactiva, orientata catre rezultate;• Disponibilitate si dorinta de a invata;Descrierea jobului Cautam colegi noi cu experienta anterioara in vanzarea de produse financiare/ creditare si hotarat sa obtina rezultate.Rolul este de dezvoltare a portofoliului de clienți în regiunea alocată Moldova; promovarea și vânzarea produselor de creditare ale companiei către aceștia.Actiivitatea se va desfasura remote si in teren pentru vizitele la clienti cu
VITAS INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA S.​A.​

Consultant Vanzari B2b


Candidatul ideal Studii superioare finalizate Cunostinte de operare PC la nivel mediu; Abilitati de utilizare a pachetului Microsoft Office (Excel, Word, Power Point) Cunostinte tehnici de vanzari, negociere si relaţionare cu clienţii; experienta in segmentul B2B reprezinta avantaj Abilitatea de identificare a nevoilor clientului Abilitati excelente de comunicare si prezentare Abilitati de negociere si persuasiune Flexibilitate si adaptabilitate Orientare catre rezultate, perseverenta Orientare catre client si identificarea solutiilor; Atentie la detalii si capacitate dе planificare, organizare si prioritizare a activitatilor zilnice Proactiv si dynamic Disponibilitate pentru activitate dе teren Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Propune si prezinta spre vanzare oferta de produse si servicii a firmei RTC tuturor clientilor din portofoliul alocat inclusiv catre clienti potentiali. Prospecteaza si urmareste piata pentru a identifica noi clienti. Contacteaza şi efectueaza v
RTC PROFFICE EXPERIENCE S.​R.​L.​

Contabil Senior


Candidatul ideal - Minim 1 an de experienta in contabilitatea financiara (inchideri);- Abilitati de comunicare;- Orientare spre rezultate;- Orientare catre client;- Perseverenta;- Cunostinte minime de Excel;- Bune cunoștințe în domeniul legislației contabile și fiscale;- Persoana energica, ordonata, riguroasa, rabdatoare, responsabilă, cu spirit de echipă si dornica de a progresa;- Implicare și spirit de inițiativă;Descrierea jobului Responsabilitati:- operarea documentelor in contabilitatea clientilor- verificarea si inchiderea firmelor (balanta, declaratii, bilant)- transmiterea sumelor de plata catre clienti- transmiterea raportarilor din balanta catre clientiBeneficii:- Atmosfera de lucru relaxanta si echipa prietenoasa;- Oportunitati de evolutie in cariera si promovare;- Program flexibil;- Cafea si apa din partea casei;- Job stabil;- Bonusuri in functie de performanta.
FACILITY ACCOUNT SRL

Media netă estimată pe baza celor 263 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Consultant de Turism Galati si Suceava


Scurta descriere a companieiDertour aduce in Romania promisiunea unei oferte variate de produse turistice, a sigurantei si, nu in ultimul rand, a calitatii germane.Parte a grupului german REWE, Dertour a preluat in septembrie 2019 activitatile de turism ale Grupului Eurolines,Grupul REWE functioneaza din 1927 si este astazi al patrulea angajator din Germania. Are o cifra de afaceri de 61 miliarde de euro, 360.000 angajati si 10.000 puncte de vanzare.Grupul DER Touristik a fost fondat in 1917 si reprezinta divizia de turism a Grupului REWE. Are o cifra de afaceri de 6 miliarde de euro, 10.500 angajati si 2.800 agentii.Este prezent in 16 tari din Europa, incluzand Romania, si are peste 10 milioane de clienti anual. Cerinte Daca iti place sa creezi cele mai frumoase amintiri clientilor planificand calatorii in toata lumea si sa aduci zambete pe chipul lor, ai ajuns unde trebuie.Suntem o echipa frumoasa cu Super Consultanti de Turism care pune accent pe dezvoltarea profesionala permanenta.
Dertour

Consultant Financiar


Candidatul ideal Consultant FinanciarAşteptăm să te cunoaştem, cu ideile şi pasiunile tale.NN. Locul în care tu conteziConsultant FinanciarCine suntem noi?Suntem liderul pe piaţa de asigurări şi pensii private din România, unde aproape 2.000 de angajaţi și consultanţi financiari au grijă ca peste 2,2 milioane de români săprotejeze tot ceea ce contează cel mai ult pentru ei. Prezenţi în 11 ţări şi cu o istorie de peste 170 de ani, ne bucurăm să fim certificaţi ca Top Employer la nivel local şi internaţional.Şi credem că e important să mai ştii despre noi că: • ne pasă de felul de a fi, ideile şi personalitatea ta • suntem clari când vorbim despre aşteptările noastre de la tine: determinare şi iniţiativă• ne implicăm în evoluţia ta şi îţi oferim resursele de a-ţi atinge potenţialul maximCe vei face la noi?• identifici potenţiali clienţi• le evaluezi nevoile financiare şi găseşti cele mai bune soluţii pentru ei• promovezi serviciile şi produsele financiare NN • îţi informezi periodic clie
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 213 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil sef


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte • experienta anterioara r
ABC Human Capital

Media netă estimată pe baza celor 790 de salarii introduse în Salario: 6400 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.