Industrie: Textila, Productie
Tip job: Full time
Departament: Financiar / Contabilitate
Experiență: Senior-Level (> 5 ani)
Candidatul ideal
- Studii superioare de specialitate (finante/contabilitate) finalizate;
- Cunoștințe de contabilitate financiara, gestiune si legislație fiscală la nivel avansat;
- Experiență pe o poziție similară timp de cel puțin 3 ani;
- Interes pentru dezvoltarea profesională proprie;
- Persoană organizată, ordonată, dinamică și implicată în bunul mers al companiei;
- Capabil să lucreze cu termene si date limită;
- Deține abilități de folosire a pachetului Ms Office: Excel, Word, Outlook;
- Experienta de lucru cu sisteme informatice financiar-contabile (experienta de lucru in sistemul ERP reprezinta un avantaj)
Descrierea jobului
Asigurarea, inregistrarea si prelucrarea cronologic si sistematic a documentelor financiar-contabile (facturi interne, intracomunitare si extracomunitare, bonuri de consum, note de transfer, etc) ;Inregistrarea platilor si incasarilor, conform extrasului de cont bancar, respectiv a celor in numerar conform registrului de casa, atat in RON, cat si in valuta;
Intocmirea, verificarea si inregistrarea avansurilor spre decontare si deconturilor de cheltuieli;
Gestionarea deconturilor si a documentelor aferente deplasarilor interne si externe;
Asigurarea evidentei contabile a activelor imobilizate, circulante si a relatiilor cu tertii;
Asigurarea elaborarii in termen util a situatiilor economico-financiare solicitate de seful ierarhic superior;
Asigurarea intocmirii la timp si in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare a balantelor de verificare precum si a situatiilor lunare privind principalii indicatori economico-financiari;
Participarea la analize economice complexe initiate de Directorul economic;
Intocmirea si transmiterea Declaratiei Intrastat;
Participarea la efectuarea inventarierii bunurilor materiale si banesti sle unitatii, conform prevederilor legale si raspunderea de corecta realizare a acestei activitati
Asigurarea intocmirii si centralizarii documentelor legate de activitatea de salarizare: adeverinte de salarizare, adeverinte de vechime, note de lichidare, etc. precum si inregistrarea in contabilitate a tuturor operatiunilor aferente activitatii de resurse umane;
Completarea, listarea si distribuirea noilor angajati a: Contractului individual de munca, fisei de post si a celorlalte documente necesare pentru dosarul de personal
Administrarea dosarelor de personal ale angajatilor pentru a respecta toate cerintele legale
Calcularea statelor de plata lunare in baza informatiilor continute de contractele individuale de munca, a pontajelor lunare si alte documente;
Asigurarea intocmirii si transmiterii declaratiilor lunare/anuale privind contributiile salariale precum si efectuarea platilor on-line a salariilor si a contributiilor sociale aferente salariilor;
Gestionarea concediilor de odihna si intocmirea rapoartelor privind concediile efectuate si gestiunea concediilor medicale;
Intocmirea situatiilor lunare privind tichetele de masa, note contabile;
Inregistrarea in Revisal a modificarilor de personal si raportarea catre ITM;
Tab Salariu