Candidatul ideal Studii superioare in domeniul economic ( preferabil specializare Contabilitate de gestiune);
2 ani experienta si cunoasterea avansata a unui soft de contabilitate;
Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj.
Cunoasterea legislatiei in domeniu.
Descrierea jobului Ø Asigură respectarea dispoziţiilor legale referitoare la întocmirea documentelor specifice activităţii financiar contabile
Ø Respectă planul de conturi în vigoare cu particularizările convenite de companie privind detalierea veniturilor şi cheltuielilor pe centrele de cost stabilite
Ø Efectuează încasări
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU BIOLOGIE SI NUTRITIE ANIMALA IBNA BALOTESTI
Candidatul ideal Institutul Național de Cercetare - Dezvoltare pentru Biologie și Nutriție Animală - IBNA Balotești angajează:
1. Economist pentru Serviciul Financiar - Conatbilitate - 1 post
- Studii superioare - economice - preferabil specializarea contabilitate;
- Vechime în specializare contabilitate minimum 1 an.
2. Economist Achiziții - 1 post
- Studii economice superioare;
- Experiență în domeniul economie minimum 1 an;
- Experiența în achiziții publice reprezintă un avantaj;
- Stăpânirea legislației achizițiilor publice;
- Contract pe perioadă nedeterminată.
3. Economis
Candidatul ideal - Absolvent studii superioare economice (Finanțe – Contabilitate);
- Experienta dе minimum 5 ani pe un post similar;
- Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare in domeniul financiar – contabil;
- Cunostine dе operare calculator (Excel, Word, Adobe Reader, programe dе contabilitate);
- Persoana dinamica, organizata, atenta la detalii, capacitate dе analiza si sinteza;
- Capacitate dе lucru in echipa si relationare.Descrierea jobului - Operarea si analiza incasarilor si platilor prin banca sau casa, urmarirea circuitului documentelor, conform procedurilor
Candidatul ideal Te asteptam in echipa noastra daca:
ai experienta dе 2-4 ani in contabilitate
ai studii superioare economice (contabilitate si informatica dе gestiune)
stii sa lucrezi in Excel si ERP
ai cunostinte temeinice dе contabilitate si fiscalitate
Descrierea jobului Cе аr urma sa faci:
sa gеstionezi opеratiunile dе bаnca (operare extrаse dе cont, verificаre solduri);
sa verifici si sa rеconciliezi tranzаctiilе inrеgistrate in contabilitate;
sa verifici, sa inregistrezi si sa analizezi deconturile.
Candidatul ideal Cerințe privind ocuparea postului:
- studii superioare economice;
- experiență specifică de minim 3 ani privind contabilitatea de gestiune;
- calitatea de expert contabil ;
- bune abilități de comunicare și relaționare;
- cunoașterea programului WINMENTOR
- cunostințe bune de operare PC – MS Office (Excel, Word, etc.)
- cunoștințe privind legislația financiar – contabilă în vigoare;
- atenție la detalii, organizare, responsabilitate, operativitate, corectitudine, gândire analitică și sintetică, răbdare, perseverență, gândire proactivă în identificarea celor mai eficien
Candidatul ideal Stii ca te potrivesti daca bifezi:
-Studii superioare finalizate in domeniul economic;
-Experienta anterioara in financiar-contabilitate de minim 2 ani;
-Foarte bune abilitati dе lucru in Excel: (vlookup, tabele pivot), PowerPoint si Word
-Ai capacitate de lucru individual, dar si in echipa;
-Ai cunostiinte de limba engleza la nivel minim mediu;
-Ai o atitudine optimista, proactiva, te adaptezi usor;
-Ai abilitati de a lua decizii in situatii complexe;
-Integritate, seriozitate si orientare catre rezultat;
-Orientare in eficientizara proceselor pentru a maximiza rez
Candidatul ideal
Studii superioare economice in domeniul financiar – contabil,
Cunoașterea la nivel profesionist a legislației în domeniul financiar-contabil si fiscal; cunostinte teoretice si practice in organizarea si tinerea contabilitatii, conform legislatiei in vigoare ( experienta in domeniu 5 ani )
Constiutie avantaj experienta in contabilitatea activitatii de jocuri de noroc si pariuri sportive
Capacitate de analiză și sinteză, abilități de comunicare și competențe de dezvoltare a lucrului in echipa;
Capacitate de decizie și asumarea responsabilității
Descrierea jobului
Candidatul ideal - studii sperioare - economist
- operare calculator - nivel avansat (in special operare excel)
- limba engleza - nivel mediu - avansat
- persoana dinamica , cu experienta in domeniul financiar - contabil , perseverenta, comunicativa , cu bune abilitati de organizare , evaluare si lucru in echipaDescrierea jobului - Inregistreaza facturile de transport si verifica corelarea cu documentul suport
- Inregistreaza si verifica facturile cu receptii NIR de materii prime
- Inregistreaza facturile de Achizitii intracomunitare-materii prime (cu NIR), DVI-uri/achizitii materii prime
Candidatul ideal Experienta de cel putin 2 ani in efectuarea sarcinilor mentionate;
Atentie la detalii;
Abilitati de prioritizare;
Capacitate de analiza si sinteza;
Dinamica, proactiva, cu spirit de echipa si dorinta de dezvoltare;
Cunostinte de limba franceza sau engleza constituie avantaj.
Descrierea jobului Evidenta contabila a operatiunilor bancare conform extraselor de banca;
Efectuarea operatiunilor de plati prin internet banking;
Intocmirea situatiilor, a raportarilor financiare si verificarea corelarii acestora;
Intocmirea documentatiilor privind utilizarea creditului bancar;
Candidatul ideal
Studii universitare economice (finante-banci, contabilitate, economie)
Minim 1 an experienta in domeniu, specializarea Contabilitate si experienta in domeniul comert / distributie constituie un avantaj
Cunostinte operare PC: Word, Excel nivel avansat
Constituie avantaj experienta in utilizare programelor MENTOR si SAP
Cunostinte temeinice despre legislatia nationala specifica
Excelente abilitati de comunicare, analiza si organizare
Spirit de initiativa, implicare, eficienta
Rezistenta la stres, abilitati de gestionare sarcini multiple
Capacitatea de a lucra
Candidatul ideal - Studii superioare de specialitate (finante/contabilitate) finalizate;
- Cunoștințe de contabilitate financiara, gestiune si legislație fiscală la nivel avansat;
- Experiență pe o poziție similară timp de cel puțin 3 ani;
- Interes pentru dezvoltarea profesională proprie;
- Persoană organizată, ordonată, dinamică și implicată în bunul mers al companiei;
- Capabil să lucreze cu termene si date limită;
- Deține abilități de folosire a pachetului Ms Office: Excel, Word, Outlook;
- Experienta de lucru cu sisteme informatice financiar-contabile (experienta de lucru in siste
Candidatul ideal - Studii superioare de specialitate
- Cunostinte de limba engleza
- Cunostinte foarte bune operare PC (MS Office - mai ales Microsoft Excel) si cunoasterea programelor Saga si WizPro reprezinta un avantaj;
- Atentie la detalii;
- Spirit de echipa;
- Abilitate foarte buna de comunicare;
– Persoana organizata, dinamica;
- Cunoasterea legislatiei economice in vigoare;
- Gandire clara, rationament logic, capacitate de analiza si capacitate de sinteza;
- Asumarea responsabilitatilor.Descrierea jobului - Studii superioare de specialitate
- Cunostinte de limba engleza
- Cu
Candidatul ideal Candidatul ideal
Punctul de lucru: Sat Tâncăbești, Com. Snagov
Studii superioare in domeniul financiar contabil;
Experienta pe un post similar minim 5 ani;
Cunostinte foarte bune de contabilitate si legislatie fiscala;
Orientare spre detalii, bun organizator;
Cunostinte de limba engleza;
Persoana foarte organizata, responsabila, flexibila;
Atitudine pro-activa si spirit analitic.Descrierea jobului Descrierea jobului
- Evidenta contabila a operatiunilor economice (clienti, furnizori, gestiune stocuri, incasari, plati, imobilizari, obiecte de inventar, etc.).
- Asi
Candidatul ideal Candidatul ideal
Cautam un bun economist bun care are:
- studii superioare in domeniul economic
- minim 3 ani experienta, cu cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil
- cunostinte operare soft contabil
- capacitate de analiza a situatiilor economice si financiare
- abilitati excelente de operare MS Office: Excel si Word
- abilitați de comunicare, atenție la detalii, capacitate de evaluare, corelare si sinteza a informatiilor
- sa lucreze in echipa si sa ofere suport
Descrierea jobului Descrierea jobului
Ce tr
Candidatul ideal Persoana cu experienta in domeniu financiar contabil
Cunoscatoare program contabilitate petrescu
program de lucru 8 ore
experienta in constructii constituie avantajDescrierea jobului Evidenta contabila completa : gestiune salarii balanta bilant. Analiza economico financiara a firmei
Candidatul ideal -experienta in domeniul financiar/contabil, minimum 2 ani;
- buna cunoastere a contabilitatii financiare si de gestiune, a organizarii patrimoniului intr-o entitate cu mare dispersie teritoriala a punctelor de lucru;
- abilitati de planificare, organizare si comunicare;
-experienta in utilizarea unui sistem de gestiune financiar-contabil informatizat
- abilitati in utilizara Office, Internet, Outlook.Descrierea jobului - asigura inregistrarea operatiunilor de casa si banca;
- intocmirea registrului jurnal, registru inventar, registrul de evidenta fiscala, jurnalelor de tv
Studii superioare de specialiatate finalizateEvidenta contabila a unei societati comerciale in programul petrescu (omnidata)Experienta de lucru in acest domeniu este necesaraCapacitatea de invatare si implicare pot constitui avantaje in obtinerea acestui unui post de economist
Recrutăm un Economist pentru o firmă producătoare de componente pentru industria de automotive din Timișoara.Descrierea jobuluiContabilitate: Emite facturile de vânzare pe baza avizelor; Înregistrează în program documentele primare; Inserează săptămânal plătile către furnizori; Urmărește încasarea facturilor clienților; Pregătește și transmite, săptămânal, documentele necesare firmei de contabilitate.Resurse Umane: Preia documentele de angajare și programează angajații la controlul de medicină a muncii; Întocmește dosarele de personal; Efectuează programările concediului de odihnă; În
Candidatul ideal Studii superioare economice, Finante-Contabilitate;
Minimum 3-5 ani experienta in domeniul financiar-contabil;
Experienta in utilizarea programelor informatice specifice contabilitatii si a bazelor de date;
Pasiune pentru contabilitate si motivatia de a te dezvolta profesional in acest domeniu;
Cunostinte de baza in domeniul fiscal;
Atentie la detalii, spirit de initiative;
Capacitate de autoorganizare si punctualitate;
Capacitate de lucru in echipa;
Disponibilitate pentru program prelungit atunci cand este cazul;
Cunostinte Microsoft Office – Excel;Descrierea jobului
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Candidatul ideal Studii superioare in domeniul economic ( preferabil specializare Contabilitate de gestiune);
2 ani experienta si cunoasterea avansata a unui soft de contabilitate;
Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj.
Cunoasterea legislatiei in domeniu.
Descrierea jobului
Ø Asigură respectarea dispoziţiilor legale referitoare la întocmirea documentelor specifice activităţii financiar contabile
Ø Respectă planul de conturi în vigoare cu particularizările convenite de companie privind detalierea veniturilor şi cheltuielilor pe centrele de cost stabilite
Ø Efectuează încasări şi plăţi numerar pe baza documentelor: borderouri de încasări, role de la casa de marcat, avansuri spre decontare, autorizare cheltuieli, decontare avans, dispoziţie de plată /încasare
Ø Întocmeşte registrul de casă zilnic respectând procedura de întocmire a registrului
Ø Întocmeşte cash-flow-ul zilnic pe baza căruia se ordonează plăţile
Ø Înregistrează / verifică registrul de casă
Ø Înregistrează / verifică deconturile
Ø Înregistrează / verifică şi ţine evidenţa obligaţiilor de plată către furnizori
Ø Înregistrează / verifică şi ţine evidenţa clienţilor
Ø Ţine evidenţa leasing-urilor şi a contractelor cu plata în rate
Ø Înregistrează lunar cheltuielile exigibile prin natura lor, din 471
Ø Stabileşte şi înregistrează provizioanele
Ø Înregistrează / verifică extrasele bancare
Ø Ţine evidenţa de gestiune a mijloacelor fixe şi a imobilizărilor necorporale atât în moneda locală cât şi în EURO
Ø Înregistrează / verifică mijloacele fixe şi imobilizările necorporale
Ø Verifică şi întocmeşte facturi către clienţi pe baza rapoartelor primite de la responsabilii de contracte
Ø Reconciliază la sfârşitul lunii evidenţa contabilă cu documente justificative
Ø Aplică procedura de credit-control
Ø Participă la inventarele anuale ale companiei din partea departamentului contabil pentru asigurarea desfasurarii riguroase a inventarierii
Utilizăm cookie-uri și tehnologii similare necesare funcționării site-ului, analizării performanței, pentru conținut personalizat după preferințe, precum și pentru activitatea de publicitate online. Pentru detalii, accesați Politica de Confidenţialitate. Pentru gestiune utilizare cookies, accesați Setări personalizate.