Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Economist în Cluj-Napoca

Numele companiei:

Economist în Cluj-Napoca

Economist


CORD BLOOD CENTER RO

Economist


STANDARD CONT

Economist


INVICTUS FORCE&SAFE

Economist


OFFICE CONSULTING

Economist


NORD CONFOREST

Economist


PALMEX CM

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Economist


FRIGOGLASS ROMANIA

Economist


Experis Romania

Economist


TRANS EURO TEXTILE

Economist


Locuri de munca la stat

Economist


ELITCONSTRUCT

Economist S IA


Locuri de munca la stat

Economist


SALOFARM

Economist


G.M. CONTAB FINANCE SERV

Economist


4U CONTAB PROJECT
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Economist
CORD BLOOD CENTER RO
Cluj-Napoca

Tip job: Full time

Departament: Financiar / Contabilitate

Experiență: Mid-Level (2-5 ani)


Candidatul ideal
Studii de specialitate:
- studii superioare economice

Experienta si aptitudini dorite:
- minimum 2 ani experienta in domeniul financiar contabil si de HR
- cunoasterea limbii engleze nivel mediu
- buna cunoastere a normelor contabile si fiscale romanesti
- cunoasterea pachetului Microsoft Office (Excel, Word)
- responsabilitate, simt analitic, organizatoric, integritate si loialitate
- atitudine proactiva, orientare spre rezultat, dinamica, motivata, dispusa sa invete lucruri noi
- spirit de echipa, abilitati de solutionare si rezolvare a problemelor
- abilitati de comunicare
- cunoasterea programului WinMentor constituie avantaj


Principale activitati si responsabilitati:

- inregistreaza documentelele conform prevederilor contabile si fiscale in domeniu si procedurilor interne ale companiei;
- inregistreaza zilnic extrasele bancare, achizitiile interne si externe de diverse marfuri, registrul de casa, deconturi, instrumentele de plata clienti, prestari servicii, utilitati, asigurari si alte cheltuieli diverse generale si administrative
- participa la procesele de inventariere ca membru activ in echipa, pregateste in acest scop documentatia necesara conform procedurilor interne ale companiei, inregistreaza cu supervizare rezultatele decise de comisia de inventariere;
- arhiveaza documentele financiar-contabil inregistrate ori de cate ori este nevoie;
- asigura suportul zilnic operational necesar departamentelor companiei cu operativitate;
- contribuie la asigurarea unui mediu de munca optim si profesional adecvat, lucrand in echipa ori de cate ori este necesar pentru indeplinirea atributiilor specifice, colaborand in acest sens si cu celelalte departamente.
- intocmirea si verificarea pontajului lunar
- urmarirea si evidenta concediilor medicale
- calculul salariilor, adeverinte pentru angajati
- intocmirea si gestionare dosare personal nou si existent
- intocmirea tuturor documentelor legate de raportul de munca, operare REVISAL
- intocmirea de adeverinte pentru angajatii companiei
- diverse alte activitati legate de personal

Beneficii:

- salariu motivant
- mediu de lucru placut, oportunitatea de a invata in cadrul unui colectiv profesionist
Tab Salariu
Numele companiei:
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.