Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Economist în Arad

Numele companiei:

Economist în Arad

Economist


FINPROM

Economista


GUZZO GRUP INTERNATIONAL

Economist


BN Business

Economist


GEORGIO FAST

Economist


ORGANIZATIA UMANITARA CONCORDIA

Economist


CONTACT EAST

Economist


DESLEECLAMA SOLUTIONS

Economist


G&G JOB RESOURCE

Economist


BTR EXCHANGE

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Economist


BITCOIN ROMANIA

Economist


EXPERT-MIND

Economist


DUNAREA

Economist


RUTILLI ADOLFO

Economist


SMART WOOD ROMANIA

Economist


FRIGOGLASS ROMANIA

Economist


PALMEX CM

Economist


Experis Romania
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Economist
FINPROM
Arad

Tip job: Full time

Departament: Financiar / Contabilitate

Experiență: Mid-Level (2-5 ani),Senior-Level (> 5 ani)


Candidatul ideal
  • Studii superioare în domeniul economic de specialitate (financiar-contabil);
  • Cunoştinţe privind sistemul organizatoric şi financiar-contabil;
  • Cunoştinţe privind legislaţia în vigoare în domeniul financiar-contabil;
  • Cunoştinţe operare PC (pachetul MsOffice);
  • Abilităţi de comunicare şi relaţionare;
  • Capacitate de problem solving;
  • Organizare şi flexibilitate;
  • Orientare spre rezultat;
  • Cunoaşterea limbii italiene si engleza constituie un avantaj;
  • Experienţă profesională în domeniu de specialitate de minim 3 ani de zile constituie un avantaj.

Descrierea jobului

Responsabilități:
  • Analizează, completează, interpretează şi pregăteşte raporturi conţinând situaţii şi date socio-economice ale societăţii: contabilitatea operaţiilor de capital, contabilizarea imobilizărilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea terţilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor şi rezultatelor, contabilitatea angajamentelor şi altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune în conformitate cu legislaţia în vigoare;
  • Urmăreşte respectarea principiilor contabile şi ale evaluării patrimoniului (prudenţei, permanenţei metodelor, continuităţii activităţii, independenţei exerciţiului, intangibilităţii bilanţului de deschidere, recompensării);
  • Dezvoltă sau gestionează informaţii tehnice necesare pentru buna desfăşurare al departamentului economic;
  • Participă la întocmirea lucrărilor de închidere a exerciţiului financiar-contabil, la operaţiunile de inventariere a patrimoniului urmărind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii;
  • Operează și analizează încasările și plățile prin bancă sau casă;
  • Răspunde de evidența formularelor financiar-contabile;
  • Întocmește și răspunde de corectitudinea facturilor emise către clienții societății;
  • Operează în programul de salarizare drepturile salariale conform pontajului, clauzelor negociate și legislației în vigoare;
  • Scrie şi pregăteşte diverse rapoarte;
  • Verifică întocmirea la termen și asigură respectarea legislației în vigoare privind încheierea, modificarea, încetarea contractelor de colaborare / prestări servicii în relație cu furnizorii / clienții;
  • Răspunde de respectarea disciplinei de casă, a regulamentului operaţional de casă şi a celorlalte dispoziţii privind operaţiunile cu numerar, efectuând personal sau prin altă persoană împuternicită, cel puţin lunar şi inopinant controlul casieriei, atât sub aspectul existenţei faptice a valorilor băneşti cât şi sub aspectul securităţii acestora;
  • Asigură îndeplinirea la termen a obligaţiilor societăţii faţă de bugetul statului şi terţi în conformitate cu dispoziţiile legale în vigoare;
  • Este consultat de către conducerea societăţii în probleme care sunt de competenţa serviciului;
  • Participă la susţinerea şi discutarea lucrărilor elaborate în cadrul serviciului;
  • Reprezintă societatea în cazurile încredinţate prin delegare;
  • Răspunde de eficienţa şi calitatea lucrărilor executate în cadrul serviciului la termenele stabilite prin reglementări interne sau prin alte acte normative;
  • Răspunde de îndeplinirea oricăror altor sarcini prevăzute de Legea contabilităţii de regulamentul de aplicare a acesteia, precum şi de celelalte reglementări legale în vigoare, pe linie economică şi financiar-contabilă.
Beneficii:
  • Expunere la un mediu internaţional;
  • Echipă tânără şi dinamică;
  • Cultură organizaţională orientată spre excelenţă;
  • Formare profesională şi training de specialitate;
  • Curs gratuit de limba italiană;
  • Card privat de sănătate;
  • Cost asigurat al transportului cu mijloace în comun în oraşul Arad;
  • Program full-time (L-V);
  • Team building intern şi extern;
  • Închiriere biciclete FinProm;
  • Evenimente FinProm.
Tab Salariu
Numele companiei:
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.