Recrutăm un Economist pentru o firmă producătoare de componente pentru industria de automotive din Timișoara.
Descrierea jobului
Contabilitate:
Emite facturile de vânzare pe baza avizelor;
Înregistrează în program documentele primare;
Inserează săptămânal plătile către furnizori;
Urmărește încasarea facturilor clienților;
Pregătește și transmite, săptămânal, documentele necesare firmei de contabilitate.
Resurse Umane:
Preia documentele de angajare și programează angajații la controlul de medicină a muncii;
Întocmește dosarele de personal;
Efectuează programările concediului de odihnă;
Întocmește pontajul, în conformitate cu legislația în vigoare;
Pregătește și transmite documentele necesare firmei de salarizare (cereri de lichidare, concediu de odihna, concediu fără plata, etc);
Informează angajații cu privire la noutățile de interes pentru aceștia.
Candidatul ideal
Studii superioare de specialitate;
Experiență în domeniul resurselor umane și a contabilității;
Limba engleză, nivel conversațional;
Limba italiană reprezintă avantaj;
Cunoștințe de PC (Office, Mail, Internet);
Comunicativ, responsabil și atent la detalii.
Economist în Arad
Economist în Arad
Recrutăm un Economist pentru o firmă producătoare de componente pentru industria de automotive din Timișoara.Descrierea jobuluiContabilitate: Emite facturile de vânzare pe baza avizelor; Înregistrează în program documentele primare; Inserează săptămânal plătile către furnizori; Urmărește încasarea facturilor clienților; Pregătește și transmite, săptămânal, documentele necesare firmei de contabilitate.Resurse Umane: Preia documentele de angajare și programează angajații la controlul de medicină a muncii; Întocmește dosarele de personal; Efectuează programările concediului de odihnă; În

Candidatul ideal
Absolvent studii economice superioare;
Cunostinte medii de MSOffice (Word, Excel);
Abilitati de organizare si planificare;
Spirit de echipa;
Orientat spre rezultate.
Descrierea jobului
Inregistrarea si evidenta documentelor financiar-contabile pentru punctele de lucru ale societatii, conform prevederilor legale in vigoare;
Verificarea si operarea documentelor din registrul de casa;
Verificarea jurnalelor de TVA;
Verificarea soldurilor conturilor;
Inregistrarea avansurilor de trezorerie si verificarea inchiderii conturilor de avansuri;
Inregistrarea in

Candidatul ideal Absolvent al unei facultati dе stiinte economice, sectia contabilitate si informatica dе gestiune sau finante-banci
Experienta in contabilitatea generala dе minim 2 ani
Experienta in utilizarea unui program informatic dе evidenta contabila (de preferinta WinMentor)
Capacitate crescuta dе analiza si sinteza
O persoana comunicativa, rezistenta la stres, bine organizata
Onesta, cu initiativa si simt dezvoltat al responsabilitatii
Experienta in operarea MS Office ( Excel, Word )Descrierea jobului Realizеazа lucrаri de contаbilitаtе gеnerаlа prin utilizarea unui program infor

Descrierea jobului Noi suntem:
Oameni buni. Produse bune. Momente bune.
Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample.
Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature.
Intelegem clientii si oamenii din jur. Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei.
Nu vindem doar produse, cream experiente.
Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste brandul nostru.
Ce facem noi pentru tine?
- Oferim oportunitatea de a lucra in reteaua de retail modern cu cea mai mare acoperire

Candidatul ideal Cerinte:
• Studii superioare de specialitate
•Cunostinte de legislatie financiar - contabila si fiscala
• Cunostinte operare PC (office, internet) si a unor programe contabile
• Abilitati de organizare si relationare
• Persoana responsabila, serioasa
• Experienta anterioara intr-un post similar
• Cunostinte limbi straine nivel mediu
Descrierea jobului • Evidenta contabila completa
• Intocmirea si verificarea declaratiilor lunare ( incl. decl.390,394 ) si a decontului de TVA
• Reprezentarea societatii in relatia cu administratia financiara
• Diverse rapoarte, la cere

Candidatul ideal -Abilitati foarte bune de comunicare cu partenerii de afaceri, capacitate de analiza si sinteza a informatiilor;
-Minim studii medii;
-Experienta in domeniu constituie un avantaj;
-Capacitate de analiza, planificare si concentrare;
-Experienta in utilizarea PC, MS Office;
-Experienta in utilizarea unui ERP, reprezinta avantaj;
-Cunostinte de limba Engleza – nivel mediu (scris/vorbit);
-Spirit de echipa;
-Dornic sa invete lucruri noi
-Orientare spre rezultate;
-Rezistenta la stress;
-Proactiv, capabil sa gaseasca solutii;
Descrierea jobului

Candidatul ideal Cerinte:
Candidatul ideal este o persoana dinamica, dornica sa invete si sa se dezvolte pe plan profesional si personal;
Minim 3 ani experienta in domeniu.
Descrierea jobului
Inregistrezi in contabilitate si verifici corectitudinea inregistrarii;
Venituri si cheltuieli, facturi de clienti si furnizori, decontari de cheltuieli;
Plati si incasari prin casa de lei;
Alte lucrari specifice sau la solicitarea sefului ierarhic;
Verifici documentele justificative care se inregistreaza in contabilitate sau in baza carora se efectueaza inregistrarile Conform legislatie

Candidatul ideal • Studii superioare, economice (Contabilitate si informatica de gestiune sau Finante banci);
• Cunostinte si abilitati de operare PC: MS Office, programe de gestiune financiar-contabila;
• Abilitati de comunicare si negociere;
• Abilitati de planificare, analiza, organizare, dinamism, spirit de echipa;
• Cunostinte si abilitati de comunicare intr-o limba de circulatie internationala (de preferat limba engleza).Descrierea jobului • operarea si analiza incasarilor si platilor prin banca sau casa, urmarirea circuitului documentelor, conform procedurilor de lucru ale unitatii;

Candidatul ideal Responsabil, constiincios , studios, respectuos, comunicativ.Descrierea jobului Sa detina cunostinte in domeniul salarizarii si resurselor umane, cunostinte contabile generale.

Candidatul ideal Studii superioare finalizate in domeniul economic
Cunostinte operare PC, cunostinte solide MS Office
Persoana organizata
Bune abilitati de organizare a timpului
Abilitatea de a redacta rapoarte in mod concis si clarDescrierea jobului Gestionare magazine cantitativ-valorice
Verificare actualizari/transmitere date intre program gestiune magazine si Microsoft Dynamics Navision
Inregistrare vanzari magazine cantitativ-valorice in Microsoft Dynamics Navision
Verificare registre de casa magazine/depozite
Operare corectii legate de magazine cantitativ-valorice
Verificare rap

Candidatul ideal cunoasterea programului SAP, constituie avantaj
membru CECCAR, constituie avantaj
cunoasterea legislatiei fiscale
minim 3 ani experienta pe un post similar
loialitate si confidentialitate
utilizare MS Office la nivel avansat.Descrierea jobului sa asigure inregistrarea cronologica si sistematica, prelucrarea, publicarea si pastrarea informatiilor cu privire la pozitia financiara, performanta financiara si fluxurile de trezorerie
sa intocmeasca si sa completeze documentele primare ale firmei/ clientilor
sa conteze operatiunile primordiale
sa analizeze contabil documentel

Candidatul ideal - Studii economice superioare;
- Experienta in contabilitate de productie minimum 3 ani;
- Capacitate de analiza si sinteza a datelor;
- Flexibila, orientata spre rezultate si catre respectarea termenelor;
- Putere de concentrare;
- Abilitati dezvoltate de lucru cu cifre;
- Organizata si atenta la detalii;
- Cunostinte temeinice de operare PC.Descrierea jobului - Inregistreaza cronologic si sistematic documentele financiar-contabile justificative in programul informatic de contabilitate;
- Intocmeste si inregistreaza cantitativ si valoric receptiile de piese de schimb,

Scurta descriere a companieiFrigoglass is a strategic partner to beverage brands throughout the world. We are the global leader in the Ice Cold Merchandisers (ICM) market and the principal supplier of glass packaging in the high growth markets of West Africa. Frigoglass has long-standing relationships with blue chip customers in the soft drinks and beverage industries. Our bespoke Ice Cold Merchandisers (beverage coolers) enhance our customers’ beverage branding and trigger immediate beverage consumption. At the same time, our leading innovations in the field of green refrigeration enable our

Candidatul ideal -experienta in domeniul contabilitatii
- cunoasterea programului Nexus MediaDescrierea jobului -introducere facturi, Nir-uri, bonuri de consum, z-uri, Registru de casa, Jurnal Banca
- verificare jurnal de vanzari, jurnal de cumparari

Candidatul ideal Ambițios, organizat, responsabil;
Abilități excelente de comunicare și relaționare cu colegii, clienții si furnizorii firmei;
Fire pozitivă și optimistă;
Persoană proactivă, capabilă să învețe rapid;
Păstrează confidențialitatea informațiilor și a documentelor legate de firmă;
Studii superioare finalizate în domeniul contabilității;
Experiență în domeniul financiar - contabil pe o poziție similară de minim 2 ani.Descrierea jobului Responsibilități:
Cunoașterea și respectarea prevederilor juridice din domeniul fiscal, contabil si financiar în conformitate cu legislația î
La Romservice Telecomunicații suntem in căutarea unui coleg pentru echipa departamentului financiar-contabilitate:Cerințe:-Studii superioare finalizate in domeniul economic-Expert contabil autorizat CECCAR-Cunoștințe solide de contabilitate , legislație contabila si fiscala-Experiența in domeniul contabil minim 5 ani-Cunoștințe in utilizarea programelor de contabilitate, cunoștințe foarte bune de operare PC (MS Office)-Persoană organizată, meticuloasă, atentă la detaliiDescrierea jobului:-Derularea operațiunilor financiar contabile, completarea registrelor contabile, întocmirea balanței de

Candidatul ideal
Capacitate de organizare si prioritizare a activitatilor cu respectareatermenelor limita
Orientat catre rezultate
Capacitate de constientizare comerciala
Abilitati analitice si atentie la detalii
Descrierea jobului
Opereaza platile catre furnizori si tine evidenta acestora
Emite facturi si verifica incasarea lor
Urmareste si verifica contracte & propune conditii comerciale
Verifica si inregistreaza deconturi
Tine evidenta instrumentelor de plata (Scrisori de garantie, BO emise, BO primite)
Intocmeste si prezinta situatii sintetice si analitice
Analizea

Candidatul ideal - organizat
- atent la detalii
- experienta in domeniul financiar - contabil
- informat si flexibil
- obiectiv si integruDescrierea jobului - toate activitatile ce tin de activitatea financiar - contabila din cadrul departamentului economic

Candidatul ideal
Studii superioare de specialitate;
Experienta intr-o pozitie similara de minim 2 ani, constituie avantaj;
Buna cunostinte de Excel;
Persoana ordonata, calma, atenta la detalii, cu bune abilitati de comunicare, capabila sa lucreze in conditii de stres;
Descrierea jobului
salariu net motivant, stabilit in urma interviului;
tichete de masa;
asistenta medicala gratuita;
conditii de munca la nivelul standardelor UE;
Va asteptam pentru informatii suplimentare la sediul nostru din Timisoara, Calea Buziasului, N

Candidatul ideal Cautam ECONOMIST!
Cerinte:
Cunoasterea legislatiei in domeniul contabil si fiscal;
Cunoasterea Pachetului MS Office;
Capacitate de lucru in echipa;
Dispus sa faca fata conditiilor de stress, activitatea presupunand lucrari cu termene restranse;
Experienta constituie un avantaj.
Descrierea jobului
Inregistrarea documentelor contabile in programul de contabilitate;
Verifica modul de introcmire a doscumentelor justificative;
Intocmeste raportul de activitate;
HR-calcul salarizare;
Intocmeste declaratii, bilanturi si situatii financiare;
Intocmeste or
Tab Salariu
Numele companiei:
Ordonează după: