Candidatul ideal Cerinte:
- Buna cunoastere a legislatiei financiar- contabile in vigoare;
- Experienţă de minim 3 ani pe poziţie similară;
- Studii superioare în domeniul economic;
- Capacitate decizionala nivel mediu spre avansat;
- Abilitati de comunicare cu beneficiarii;
- Responsabilitate in raport cu munca desfasurata, atitudine pozitiva, discretie, loialitate;
- Bun cunoscător de programe Microsoft Office (în special cunoştinţe de lucru in Excel);
Competente si aptitudini:
- Abilitati de comunicare si relationare;
- Persoana cu initiativa;
- Persoana ordonata si organiz
Candidatul ideal Absolvent al unei facultati dе stiinte economice, sectia contabilitate si informatica dе gestiune sau finante-banci
Experienta in contabilitatea generala dе minim 2 ani
Experienta in utilizarea unui program informatic dе evidenta contabila (de preferinta WinMentor)
Capacitate crescuta dе analiza si sinteza
O persoana comunicativa, rezistenta la stres, bine organizata
Onesta, cu initiativa si simt dezvoltat al responsabilitatii
Experienta in operarea MS Office ( Excel, Word )Descrierea jobului Realizеazа lucrаri de contаbilitаtе gеnerаlа prin utilizarea unui program infor
Candidatul ideal Organizat ,ordonat ,atent , comunicare foarte buna
Bune cunostinte de operare pe calculator , world ,excel ,program contabilitate dsoft , saga Descrierea jobului Operare lunara a datelor contabile cuprinse in documente in programul D SOFT
Candidatul ideal Profil:
• Studii superioare economice
• Responsabilitate, seriozitate, rigurozitate si atentie la detalii
• Abilitati de comunicare, analiza si prelucrare a informatiilor
• Orientare catre rezultate, echipa si client;
Experienta necesara:
• Minim 3 ani experienta pe un post similar
• Abilitati bune de operare MS Office
• Cunostinte contabile si legislative la nivel cel putin mediuDescrierea jobului • Inregistreza in evidentele contabile facturile de achizitii de la furnizori;
• Intocmeste/verifica documentele justificative privind operatiunile legate de platile efec
Descrierea jobului Noi suntem:
Oameni buni. Produse bune. Momente bune.
Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample.
Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature.
Intelegem clientii si oamenii din jur. Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei.
Nu vindem doar produse, cream experiente.
Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste brandul nostru.
Ce facem noi pentru tine?
- Oferim oportunitatea de a lucra in reteaua de retail modern cu cea mai mare acoperire
Candidatul ideal Cerinte:
• Studii superioare de specialitate
•Cunostinte de legislatie financiar - contabila si fiscala
• Cunostinte operare PC (office, internet) si a unor programe contabile
• Abilitati de organizare si relationare
• Persoana responsabila, serioasa
• Experienta anterioara intr-un post similar
• Cunostinte limbi straine nivel mediu
Descrierea jobului • Evidenta contabila completa
• Intocmirea si verificarea declaratiilor lunare ( incl. decl.390,394 ) si a decontului de TVA
• Reprezentarea societatii in relatia cu administratia financiara
• Diverse rapoarte, la cere
Candidatul ideal • Studii superioare, economice (Contabilitate si informatica de gestiune sau Finante banci);
• Cunostinte si abilitati de operare PC: MS Office, programe de gestiune financiar-contabila;
• Abilitati de comunicare si negociere;
• Abilitati de planificare, analiza, organizare, dinamism, spirit de echipa;
• Cunostinte si abilitati de comunicare intr-o limba de circulatie internationala (de preferat limba engleza).Descrierea jobului • operarea si analiza incasarilor si platilor prin banca sau casa, urmarirea circuitului documentelor, conform procedurilor de lucru ale unitatii;
Candidatul ideal -Abilitati foarte bune de comunicare cu partenerii de afaceri, capacitate de analiza si sinteza a informatiilor;
-Minim studii medii;
-Experienta in domeniu constituie un avantaj;
-Capacitate de analiza, planificare si concentrare;
-Experienta in utilizarea PC, MS Office;
-Experienta in utilizarea unui ERP, reprezinta avantaj;
-Cunostinte de limba Engleza – nivel mediu (scris/vorbit);
-Spirit de echipa;
-Dornic sa invete lucruri noi
-Orientare spre rezultate;
-Rezistenta la stress;
-Proactiv, capabil sa gaseasca solutii;
Descrierea jobului
Candidatul ideal Cerinte:
Candidatul ideal este o persoana dinamica, dornica sa invete si sa se dezvolte pe plan profesional si personal;
Minim 3 ani experienta in domeniu.
Descrierea jobului
Inregistrezi in contabilitate si verifici corectitudinea inregistrarii;
Venituri si cheltuieli, facturi de clienti si furnizori, decontari de cheltuieli;
Plati si incasari prin casa de lei;
Alte lucrari specifice sau la solicitarea sefului ierarhic;
Verifici documentele justificative care se inregistreaza in contabilitate sau in baza carora se efectueaza inregistrarile Conform legislatie
Nu rata joburile!
Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.
Candidatul ideal Absolvent studii economice superioare;
Cunostinte medii de MSOffice (Word, Excel)
Abilitati de organizare si planificare
Spirit de echipa
Orientat spre rezultateDescrierea jobului Descrierea jobului:
Inregistrarea si evidenta documentelor financiar-contabile pentru punctele de lucru ale societatii, conform prevederilor legale in vigoare;
Verificarea si operarea documentelor din registrul de casa
Verificarea jurnalelor de TVA;
Verificarea soldurilor conturilor ;
Inregistrarea avansurilor de trezorerie si verificarea inchiderii conturilor de avansuri;
Inregistrarea
Candidatul ideal Cautam ECONOMIST!
Cerinte:
Cunoasterea legislatiei in domeniul contabil si fiscal;
Cunoasterea Pachetului MS Office;
Capacitate de lucru in echipa;
Dispus sa faca fata conditiilor de stress, activitatea presupunand lucrari cu termene restranse;
Experienta constituie un avantaj.
Descrierea jobului
Inregistrarea documentelor contabile in programul de contabilitate;
Verifica modul de introcmire a doscumentelor justificative;
Intocmeste raportul de activitate;
HR-calcul salarizare;
Intocmeste declaratii, bilanturi si situatii financiare;
Intocmeste or
Candidatul ideal Cerinte:
Absolvent al Facultăţii de Ştiinţe Economice;
Experienţă în contabilitate minim 2 ani;
Atenţie sporită la detalii;
Abilităţi de rezolvare a problemelor;
Spirit de echipă;
Flexibilitate;
Limba engleză minim nivel mediu;
Cunoştinte operare PC (în special Excel).
Descrierea jobului Atributii principale:
Evidenta contabilitatii furnizorilor (inregistrare facturi importuri, facturi bunuri, facturi transport);
Înregistrarea facturilor de servicii interne si externe;
Reconciliere furnizori cu balanta;
Evidenţa furnizorilor aflaţi în tranzit la fi
Candidatul ideal Ambițios, organizat, responsabil;
Abilități excelente de comunicare și relaționare cu colegii, clienții si furnizorii firmei;
Fire pozitivă și optimistă;
Persoană proactivă, capabilă să învețe rapid;
Păstrează confidențialitatea informațiilor și a documentelor legate de firmă;
Studii superioare finalizate în domeniul contabilității;
Experiență în domeniul financiar - contabil pe o poziție similară de minim 2 ani.Descrierea jobului Responsibilități:
Cunoașterea și respectarea prevederilor juridice din domeniul fiscal, contabil si financiar în conformitate cu legislația î
Candidatul ideal Spirit de ordine si disciplina;
Interes fata de calitatea produsului muncii;
Capacitatea de a respecta deadline-urile;
Usurinta in comunicare;
Acuratete in realizarea sarcinilor, initiativa pe sarcini alocate.Descrierea jobului Emite facturile de vanzare productie;
Contabilizeaza si inregistreaza facturile furnizorilor pentru productie;
Contabilizeaza si inregistreaza facturile de marfa, atat interne cat si externe;
Verifica si corecteaza jurnalele de vanzari si cumparari;
Participa la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil;
Întocmește
Candidatul ideal Proactiv, atent la detalii, perseverenta, promptitudine, capacitate de lucru în echipa, gândire analitica orientată spre rezultate.Descrierea jobului Înregistrări achiziții, evidenta clienților și optimizarea incasarilor (solduri, scadenta, limite de credit, evidenta discounturi acordate).
Scurta descriere a companieiFrigoglass is a strategic partner to beverage brands throughout the world. We are the global leader in the Ice Cold Merchandisers (ICM) market and the principal supplier of glass packaging in the high growth markets of West Africa. Frigoglass has long-standing relationships with blue chip customers in the soft drinks and beverage industries. Our bespoke Ice Cold Merchandisers (beverage coolers) enhance our customers’ beverage branding and trigger immediate beverage consumption. At the same time, our leading innovations in the field of green refrigeration enable our
Candidatul ideal - Studii economice superioare;
- Experienta in contabilitate de productie minimum 3 ani;
- Capacitate de analiza si sinteza a datelor;
- Flexibila, orientata spre rezultate si catre respectarea termenelor;
- Putere de concentrare;
- Abilitati dezvoltate de lucru cu cifre;
- Organizata si atenta la detalii;
- Cunostinte temeinice de operare PC.Descrierea jobului - Inregistreaza cronologic si sistematic documentele financiar-contabile justificative in programul informatic de contabilitate;
- Intocmeste si inregistreaza cantitativ si valoric receptiile de piese de schimb,
Candidatul ideal
Capacitate de organizare si prioritizare a activitatilor cu respectareatermenelor limita
Orientat catre rezultate
Capacitate de constientizare comerciala
Abilitati analitice si atentie la detalii
Descrierea jobului
Opereaza platile catre furnizori si tine evidenta acestora
Emite facturi si verifica incasarea lor
Urmareste si verifica contracte & propune conditii comerciale
Verifica si inregistreaza deconturi
Tine evidenta instrumentelor de plata (Scrisori de garantie, BO emise, BO primite)
Intocmeste si prezinta situatii sintetice si analitice
Analizea
La Romservice Telecomunicații suntem in căutarea unui coleg pentru echipa departamentului financiar-contabilitate:Cerințe:-Studii superioare finalizate in domeniul economic-Expert contabil autorizat CECCAR-Cunoștințe solide de contabilitate , legislație contabila si fiscala-Experiența in domeniul contabil minim 5 ani-Cunoștințe in utilizarea programelor de contabilitate, cunoștințe foarte bune de operare PC (MS Office)-Persoană organizată, meticuloasă, atentă la detaliiDescrierea jobului:-Derularea operațiunilor financiar contabile, completarea registrelor contabile, întocmirea balanței de
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Utilizăm cookie-uri și tehnologii similare necesare funcționării site-ului, analizării performanței, pentru conținut personalizat după preferințe, precum și pentru activitatea de publicitate online. Pentru detalii, accesați Politica de Confidenţialitate. Pentru gestiune utilizare cookies, accesați Setări personalizate.