Filarmonica de Stat Sibiu organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale vacante de economist – gradul IA, Compartimentul Salarizare.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România
Descrierea jobului Noi suntem:
Oameni buni. Produse bune. Momente bune.
Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample.
Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature.
Intelegem clientii si oamenii din jur. Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei.
Nu vindem doar produse, cream experiente.
Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste brandul nostru.
Ce facem noi pentru tine?
- Oferim oportunitatea de a lucra in reteaua de retail modern cu cea mai mare acoperire
Candidatul ideal Cautăm o persoană cu cunoștințe de contabilitate financiară și de gestiune, fiscalitate și cunoștințe de Microsoft Office. Experiența în softul de contabilitate Atlantis constituie un avantaj. Candidatul ideal trebuie să aibă studii superioare în domeniu și minim doi ani experiență în contabilitate de producție.Descrierea jobului Printre principalele activități se află:
1. Înregistrarea sistematică si cronologică a informațiilor ce privesc patrimoniul societății:
- vânzări – verificarea, înregistrarea facturi în contabilitate;
- cumpărări materiale și prestări servicii –
Candidatul ideal Organizat ,ordonat ,atent , comunicare foarte buna
Bune cunostinte de operare pe calculator , world ,excel ,program contabilitate dsoft , saga Descrierea jobului Operare lunara a datelor contabile cuprinse in documente in programul D SOFT
Candidatul ideal Cerinte:
- Buna cunoastere a legislatiei financiar- contabile in vigoare;
- Experienţă de minim 3 ani pe poziţie similară;
- Studii superioare în domeniul economic;
- Capacitate decizionala nivel mediu spre avansat;
- Abilitati de comunicare cu beneficiarii;
- Responsabilitate in raport cu munca desfasurata, atitudine pozitiva, discretie, loialitate;
- Bun cunoscător de programe Microsoft Office (în special cunoştinţe de lucru in Excel);
Competente si aptitudini:
- Abilitati de comunicare si relationare;
- Persoana cu initiativa;
- Persoana ordonata si organiz
Candidatul ideal Absolvent al unei facultati dе stiinte economice, sectia contabilitate si informatica dе gestiune sau finante-banci
Experienta in contabilitatea generala dе minim 2 ani
Experienta in utilizarea unui program informatic dе evidenta contabila (de preferinta WinMentor)
Capacitate crescuta dе analiza si sinteza
O persoana comunicativa, rezistenta la stres, bine organizata
Onesta, cu initiativa si simt dezvoltat al responsabilitatii
Experienta in operarea MS Office ( Excel, Word )Descrierea jobului Realizеazа lucrаri de contаbilitаtе gеnerаlа prin utilizarea unui program infor
Candidatul ideal Absolvent studii economice superioare;
Cunostinte medii de MSOffice (Word, Excel)
Abilitati de organizare si planificare
Spirit de echipa
Orientat spre rezultateDescrierea jobului Descrierea jobului:
Inregistrarea si evidenta documentelor financiar-contabile pentru punctele de lucru ale societatii, conform prevederilor legale in vigoare;
Verificarea si operarea documentelor din registrul de casa
Verificarea jurnalelor de TVA;
Verificarea soldurilor conturilor ;
Inregistrarea avansurilor de trezorerie si verificarea inchiderii conturilor de avansuri;
Inregistrarea
Candidatul ideal -Abilitati foarte bune de comunicare cu partenerii de afaceri, capacitate de analiza si sinteza a informatiilor;
-Minim studii medii;
-Experienta in domeniu constituie un avantaj;
-Capacitate de analiza, planificare si concentrare;
-Experienta in utilizarea PC, MS Office;
-Experienta in utilizarea unui ERP, reprezinta avantaj;
-Cunostinte de limba Engleza – nivel mediu (scris/vorbit);
-Spirit de echipa;
-Dornic sa invete lucruri noi
-Orientare spre rezultate;
-Rezistenta la stress;
-Proactiv, capabil sa gaseasca solutii;
Descrierea jobului
Candidatul ideal Cerinte:
• Studii superioare de specialitate
•Cunostinte de legislatie financiar - contabila si fiscala
• Cunostinte operare PC (office, internet) si a unor programe contabile
• Abilitati de organizare si relationare
• Persoana responsabila, serioasa
• Experienta anterioara intr-un post similar
• Cunostinte limbi straine nivel mediu
Descrierea jobului • Evidenta contabila completa
• Intocmirea si verificarea declaratiilor lunare ( incl. decl.390,394 ) si a decontului de TVA
• Reprezentarea societatii in relatia cu administratia financiara
• Diverse rapoarte, la cere
Candidatul ideal • Studii superioare, economice (Contabilitate si informatica de gestiune sau Finante banci);
• Cunostinte si abilitati de operare PC: MS Office, programe de gestiune financiar-contabila;
• Abilitati de comunicare si negociere;
• Abilitati de planificare, analiza, organizare, dinamism, spirit de echipa;
• Cunostinte si abilitati de comunicare intr-o limba de circulatie internationala (de preferat limba engleza).Descrierea jobului • operarea si analiza incasarilor si platilor prin banca sau casa, urmarirea circuitului documentelor, conform procedurilor de lucru ale unitatii;
Nu rata joburile!
Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.
Candidatul ideal Cerinte:
Candidatul ideal este o persoana dinamica, dornica sa invete si sa se dezvolte pe plan profesional si personal;
Minim 3 ani experienta in domeniu.
Descrierea jobului
Inregistrezi in contabilitate si verifici corectitudinea inregistrarii;
Venituri si cheltuieli, facturi de clienti si furnizori, decontari de cheltuieli;
Plati si incasari prin casa de lei;
Alte lucrari specifice sau la solicitarea sefului ierarhic;
Verifici documentele justificative care se inregistreaza in contabilitate sau in baza carora se efectueaza inregistrarile Conform legislatie
Candidatul ideal cunoasterea programului SAP, constituie avantaj
membru CECCAR, constituie avantaj
cunoasterea legislatiei fiscale
minim 3 ani experienta pe un post similar
loialitate si confidentialitate
utilizare MS Office la nivel avansat.Descrierea jobului sa asigure inregistrarea cronologica si sistematica, prelucrarea, publicarea si pastrarea informatiilor cu privire la pozitia financiara, performanta financiara si fluxurile de trezorerie
sa intocmeasca si sa completeze documentele primare ale firmei/ clientilor
sa conteze operatiunile primordiale
sa analizeze contabil documentel
Candidatul ideal Studii superioare finalizate in domeniul economic
Cunostinte operare PC, cunostinte solide MS Office
Persoana organizata
Bune abilitati de organizare a timpului
Abilitatea de a redacta rapoarte in mod concis si clarDescrierea jobului Gestionare magazine cantitativ-valorice
Verificare actualizari/transmitere date intre program gestiune magazine si Microsoft Dynamics Navision
Inregistrare vanzari magazine cantitativ-valorice in Microsoft Dynamics Navision
Verificare registre de casa magazine/depozite
Operare corectii legate de magazine cantitativ-valorice
Verificare rap
Scurta descriere a companieiFrigoglass is a strategic partner to beverage brands throughout the world. We are the global leader in the Ice Cold Merchandisers (ICM) market and the principal supplier of glass packaging in the high growth markets of West Africa. Frigoglass has long-standing relationships with blue chip customers in the soft drinks and beverage industries. Our bespoke Ice Cold Merchandisers (beverage coolers) enhance our customers’ beverage branding and trigger immediate beverage consumption. At the same time, our leading innovations in the field of green refrigeration enable our
Candidatul ideal - Studii economice superioare;
- Experienta in contabilitate de productie minimum 3 ani;
- Capacitate de analiza si sinteza a datelor;
- Flexibila, orientata spre rezultate si catre respectarea termenelor;
- Putere de concentrare;
- Abilitati dezvoltate de lucru cu cifre;
- Organizata si atenta la detalii;
- Cunostinte temeinice de operare PC.Descrierea jobului - Inregistreaza cronologic si sistematic documentele financiar-contabile justificative in programul informatic de contabilitate;
- Intocmeste si inregistreaza cantitativ si valoric receptiile de piese de schimb,
Candidatul ideal Ambițios, organizat, responsabil;
Abilități excelente de comunicare și relaționare cu colegii, clienții si furnizorii firmei;
Fire pozitivă și optimistă;
Persoană proactivă, capabilă să învețe rapid;
Păstrează confidențialitatea informațiilor și a documentelor legate de firmă;
Studii superioare finalizate în domeniul contabilității;
Experiență în domeniul financiar - contabil pe o poziție similară de minim 2 ani.Descrierea jobului Responsibilități:
Cunoașterea și respectarea prevederilor juridice din domeniul fiscal, contabil si financiar în conformitate cu legislația î
Candidatul ideal Cerinte:
Absolvent al Facultăţii de Ştiinţe Economice;
Experienţă în contabilitate minim 2 ani;
Atenţie sporită la detalii;
Abilităţi de rezolvare a problemelor;
Spirit de echipă;
Flexibilitate;
Limba engleză minim nivel mediu;
Cunoştinte operare PC (în special Excel).
Descrierea jobului Atributii principale:
Evidenta contabilitatii furnizorilor (inregistrare facturi importuri, facturi bunuri, facturi transport);
Înregistrarea facturilor de servicii interne si externe;
Reconciliere furnizori cu balanta;
Evidenţa furnizorilor aflaţi în tranzit la fi
Candidatul ideal Cautam ECONOMIST!
Cerinte:
Cunoasterea legislatiei in domeniul contabil si fiscal;
Cunoasterea Pachetului MS Office;
Capacitate de lucru in echipa;
Dispus sa faca fata conditiilor de stress, activitatea presupunand lucrari cu termene restranse;
Experienta constituie un avantaj.
Descrierea jobului
Inregistrarea documentelor contabile in programul de contabilitate;
Verifica modul de introcmire a doscumentelor justificative;
Intocmeste raportul de activitate;
HR-calcul salarizare;
Intocmeste declaratii, bilanturi si situatii financiare;
Intocmeste or
La Romservice Telecomunicații suntem in căutarea unui coleg pentru echipa departamentului financiar-contabilitate:Cerințe:-Studii superioare finalizate in domeniul economic-Expert contabil autorizat CECCAR-Cunoștințe solide de contabilitate , legislație contabila si fiscala-Experiența in domeniul contabil minim 5 ani-Cunoștințe in utilizarea programelor de contabilitate, cunoștințe foarte bune de operare PC (MS Office)-Persoană organizată, meticuloasă, atentă la detaliiDescrierea jobului:-Derularea operațiunilor financiar contabile, completarea registrelor contabile, întocmirea balanței de
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Filarmonica de Stat Sibiu organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale vacante de economist – gradul IA, Compartimentul Salarizare.
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență – științe economice;
vechime minimă în specialitate (științe economice) pentru postul de economist, gradul IA – 7 ani.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
03 martie 2021, ora 15.00: perioada limită de depunere a dosarelor;
10 martie 2021, ora 10.00: proba scrisă;
16 martie 2021, ora 10.00: proba interviu.
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială.Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Filarmonicii de Stat Sibiu, Strada Cetăţii nr. 3-5, Judeţul Sibiu, telefon 0773/881.356, 0269/206.516.
Utilizăm cookie-uri și tehnologii similare necesare funcționării site-ului, analizării performanței, pentru conținut personalizat după preferințe, precum și pentru activitatea de publicitate online. Pentru detalii, accesați Politica de Confidenţialitate. Pentru gestiune utilizare cookies, accesați Setări personalizate.