Evidenta contabila completa (gestiune-bilant) Experienta in domeniu de minin 3 ani obigatorieCunoasterea programe Omnidata (Petrescu) constituie avantajPersoana determinata, cu capacitate de adaptare si implicata, atenta la detalii
Recrutăm un Economist pentru o firmă producătoare de componente pentru industria de automotive din Timișoara.Descrierea jobuluiContabilitate: Emite facturile de vânzare pe baza avizelor; Înregistrează în program documentele primare; Inserează săptămânal plătile către furnizori; Urmărește încasarea facturilor clienților; Pregătește și transmite, săptămânal, documentele necesare firmei de contabilitate.Resurse Umane: Preia documentele de angajare și programează angajații la controlul de medicină a muncii; Întocmește dosarele de personal; Efectuează programările concediului de odihnă; În
Studii superioare de specialiatate finalizateEvidenta contabila a unei societati comerciale in programul petrescu (omnidata)Experienta de lucru in acest domeniu este necesaraCapacitatea de invatare si implicare pot constitui avantaje in obtinerea acestui unui post de economist
Candidatul ideal - Studii superioare de specialitate (finante/contabilitate) finalizate;
- Cunoștințe de contabilitate financiara, gestiune si legislație fiscală la nivel avansat;
- Experiență pe o poziție similară timp de cel puțin 3 ani;
- Interes pentru dezvoltarea profesională proprie;
- Persoană organizată, ordonată, dinamică și implicată în bunul mers al companiei;
- Capabil să lucreze cu termene si date limită;
- Deține abilități de folosire a pachetului Ms Office: Excel, Word, Outlook;
- Experienta de lucru cu sisteme informatice financiar-contabile (experienta de lucru in siste
Candidatul ideal
Studii universitare economice (finante-banci, contabilitate, economie)
Minim 1 an experienta in domeniu, specializarea Contabilitate si experienta in domeniul comert / distributie constituie un avantaj
Cunostinte operare PC: Word, Excel nivel avansat
Constituie avantaj experienta in utilizare programelor MENTOR si SAP
Cunostinte temeinice despre legislatia nationala specifica
Excelente abilitati de comunicare, analiza si organizare
Spirit de initiativa, implicare, eficienta
Rezistenta la stres, abilitati de gestionare sarcini multiple
Capacitatea de a lucra
Candidatul ideal Persoana cu experienta in domeniu financiar contabil
Cunoscatoare program contabilitate petrescu
program de lucru 8 ore
experienta in constructii constituie avantajDescrierea jobului Evidenta contabila completa : gestiune salarii balanta bilant. Analiza economico financiara a firmei
Candidatul ideal - Studii superioare de specialitate
- Cunostinte de limba engleza
- Cunostinte foarte bune operare PC (MS Office - mai ales Microsoft Excel) si cunoasterea programelor Saga si WizPro reprezinta un avantaj;
- Atentie la detalii;
- Spirit de echipa;
- Abilitate foarte buna de comunicare;
– Persoana organizata, dinamica;
- Cunoasterea legislatiei economice in vigoare;
- Gandire clara, rationament logic, capacitate de analiza si capacitate de sinteza;
- Asumarea responsabilitatilor.Descrierea jobului - Studii superioare de specialitate
- Cunostinte de limba engleza
- Cu
Candidatul ideal Candidatul ideal
Cautam un bun economist bun care are:
- studii superioare in domeniul economic
- minim 3 ani experienta, cu cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil
- cunostinte operare soft contabil
- capacitate de analiza a situatiilor economice si financiare
- abilitati excelente de operare MS Office: Excel si Word
- abilitați de comunicare, atenție la detalii, capacitate de evaluare, corelare si sinteza a informatiilor
- sa lucreze in echipa si sa ofere suport
Descrierea jobului Descrierea jobului
Ce tr
Candidatul ideal Candidatul ideal
Punctul de lucru: Sat Tâncăbești, Com. Snagov
Studii superioare in domeniul financiar contabil;
Experienta pe un post similar minim 5 ani;
Cunostinte foarte bune de contabilitate si legislatie fiscala;
Orientare spre detalii, bun organizator;
Cunostinte de limba engleza;
Persoana foarte organizata, responsabila, flexibila;
Atitudine pro-activa si spirit analitic.Descrierea jobului Descrierea jobului
- Evidenta contabila a operatiunilor economice (clienti, furnizori, gestiune stocuri, incasari, plati, imobilizari, obiecte de inventar, etc.).
- Asi
Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție vacante, de:• 1 (un) post economist II – Serviciul Resurse Umane – Biroul Salarizare.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apar
Nu rata joburile!
Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.
Candidatul ideal Suntem în căutarea unui nou coleg pe departamentul financiar contabil pentru postul de economist.
Candidatul ideal trebuie să aibă:
Cunoștințe de contabilitate financiară și de gestiune;
Cunoștințe de fiscalitate;
Cunoștințe aprofundate a pachetului Microsoft Office (Excel in special);
Cunoștințe de limba engleză la nivel mediu;
Studii superioare în domeniu;
Minim doi ani experiență în contabilitate de producție;
Spirit organizatoric;
Seriozitate;
Atenție la detalii;
Bune abilități de relaționare.
Descrierea jobului Printre principalele activități se
Candidatul ideal Persoana ideală pt echipa noastră este un bun organizator, cu spirit de echipa, bun cunoscător al legislației fiscale și financiar-contabile, cu o conduita frumoasa in relația cu clienți , bun cunoscător al programului Nexus ERP;Descrierea jobului - introducerea și / sau verificarea documentelor financiar-contabile
- analiza rezultatelor obținute
- întocmirea declarațiilor fiscale și a altor raportări cerute de legislatie
- întocmirea de rapoarte financiar-contabile : Cash-flow , bugete , etc
- întocmire bilanț contabil
- consultanta financiar-contabila / resurse umane
Candidatul ideal - Studii superioare economice finalizate
- Experienta de minim 2 ani pe o pozitie similara
- Cunoasterea pachetului Microsoft Office
- Experienta in utilizarea Saga constituie un avantaj
- Persoana sociabila care are capacitatea de a lucra in echipaDescrierea jobului Pozitie de contabil in cadrul unei societati de contabilitate, ne dorim o persoana care sa fie prezenta la sediul nostru din Sectorul 1, de luni pana vineri de la 08:30-17:30 (cu o ora pauza de masa), va avea ca responsabilitate:
- preluarea, verificarea si inregistrarea in contabilitate a documentelor primit
Candidatul ideal Cerinte:
Absolvent al Facultăţii de Ştiinţe Economice;
Experienţă în contabilitate minim 2 ani;
Atenţie sporită la detalii;
Abilităţi de rezolvare a problemelor;
Spirit de echipă;
Flexibilitate;
Limba engleză minim nivel mediu;
Cunoştinte operare PC (în special Excel).
Descrierea jobului Atributii principale:
Evidenta contabilitatii furnizorilor (inregistrare facturi importuri, facturi bunuri, facturi transport);
Înregistrarea facturilor de servicii interne si externe;
Reconciliere furnizori cu balanta;
Evidenţa furnizorilor aflaţi în tranzit la fi
Candidatul ideal Candidatul ideal este o persoana cu capacitate de analiza si sinteza, abilitati de comunicare și de lucru in echipa.
Cunoastrerea programului Ecosoft constituie un avantaj.Descrierea jobului Postul de economist din cadrul unitatii noastre presupune:
- inregistrarea in contabilitate si/sau verificarea documentelor financiar contabile;
- intocmirea balantei de verificarea si a situatiilor financiare anuale;
- intocmirea ordinelor de plata;
- depunerea Declaratiei 112:
- alte atributii aferente postului de economist.
Candidatul ideal • Experiență anterioară contabilitate (preferabil aparatură medicală sau alt tip de aparatură tehnologică)
• Experiență în coordonarea unei echipe
• Abilități de negociere și comunicare eficientă
• Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienții interni si externi
• Atitudine pozitiva, dorința de a învăța lucruri noi privind produsele
• Auto-motivat și cu spirit de echipa
• Experiența în intocmirea situatilor financiar-contabile este OBLIGATORIE
CONSTITUIE AVANTAJ ÎN EVALUARE:
• Experienta anterioara in WinMentor Enterprise;
• Absolvirea unei universitat
Spitalul Judeţean de Urgenţă Piatra-Neamţ, județul Neamț, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale vacante, de economist I (S) – specialitatea științe economice la Serviciul Resurse Umane, Normare, Organizare si Salarizare.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor s
Candidatul ideal Studii superioare in domeniul economic ( preferabil specializare Contabilitate de gestiune);
2 ani experienta si cunoasterea avansata a unui soft de contabilitate;
Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj.
Cunoasterea legislatiei in domeniu.
Descrierea jobului Ø Asigură respectarea dispoziţiilor legale referitoare la întocmirea documentelor specifice activităţii financiar contabile
Ø Respectă planul de conturi în vigoare cu particularizările convenite de companie privind detalierea veniturilor şi cheltuielilor pe centrele de cost stabilite
Ø Efectuează încasări
La Romservice Telecomunicații suntem in căutarea unui coleg pentru echipa departamentului financiar-contabilitate:Cerințe:-Studii superioare finalizate in domeniul economic-Expert contabil autorizat CECCAR-Cunoștințe solide de contabilitate , legislație contabila si fiscala-Experiența in domeniul contabil minim 5 ani-Cunoștințe in utilizarea programelor de contabilitate, cunoștințe foarte bune de operare PC (MS Office)-Persoană organizată, meticuloasă, atentă la detaliiDescrierea jobului:-Derularea operațiunilor financiar contabile, completarea registrelor contabile, întocmirea balanței de
Candidatul ideal - Absolvent studii superioare cu licență în domeniul economic
- Experiență minimă de 3 ani în contabilitate financiară
- Cunoașterea limbii engleze, nivel mediu/avansat
- Cunoştinţe temeinice privind contabilitatea financiară, fiscalitate şi legislaţie financiar-contabilă
- Experiență în întocmirea și depunerea declarațiilor lunare/trimestriale/anuale
- Experiență în verificarea balanțelor și reconcilierea informațiilor din evidența analitică cu evidența sintetică
- Abilităţi de comunicare si lucru in echipa
Constituie un avantaj
- Experiență de operare în sisteme
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Utilizăm cookie-uri și tehnologii similare necesare funcționării site-ului, analizării performanței, pentru conținut personalizat după preferințe, precum și pentru activitatea de publicitate online. Pentru detalii, accesați Politica de Confidenţialitate. Pentru gestiune utilizare cookies, accesați Setări personalizate.