Candidatul ideal Candidatul ideal
Punctul de lucru: Sat Tâncăbești, Com. Snagov
Studii superioare in domeniul financiar contabil;
Experienta pe un post similar minim 5 ani;
Cunostinte foarte bune de contabilitate si legislatie fiscala;
Orientare spre detalii, bun organizator;
Cunostinte de limba engleza;
Persoana foarte organizata, responsabila, flexibila;
Atitudine pro-activa si spirit analitic.Descrierea jobului Descrierea jobului
- Evidenta contabila a operatiunilor economice (clienti, furnizori, gestiune stocuri, incasari, plati, imobilizari, obiecte de inventar, etc.).
- Asi
Recrutăm un Economist pentru o firmă producătoare de componente pentru industria de automotive din Timișoara.Descrierea jobuluiContabilitate: Emite facturile de vânzare pe baza avizelor; Înregistrează în program documentele primare; Inserează săptămânal plătile către furnizori; Urmărește încasarea facturilor clienților; Pregătește și transmite, săptămânal, documentele necesare firmei de contabilitate.Resurse Umane: Preia documentele de angajare și programează angajații la controlul de medicină a muncii; Întocmește dosarele de personal; Efectuează programările concediului de odihnă; În
Studii superioare de specialiatate finalizateEvidenta contabila a unei societati comerciale in programul petrescu (omnidata)Experienta de lucru in acest domeniu este necesaraCapacitatea de invatare si implicare pot constitui avantaje in obtinerea acestui unui post de economist
Candidatul ideal - Studii superioare de specialitate (finante/contabilitate) finalizate;
- Cunoștințe de contabilitate financiara, gestiune si legislație fiscală la nivel avansat;
- Experiență pe o poziție similară timp de cel puțin 3 ani;
- Interes pentru dezvoltarea profesională proprie;
- Persoană organizată, ordonată, dinamică și implicată în bunul mers al companiei;
- Capabil să lucreze cu termene si date limită;
- Deține abilități de folosire a pachetului Ms Office: Excel, Word, Outlook;
- Experienta de lucru cu sisteme informatice financiar-contabile (experienta de lucru in siste
Candidatul ideal
Studii universitare economice (finante-banci, contabilitate, economie)
Minim 1 an experienta in domeniu, specializarea Contabilitate si experienta in domeniul comert / distributie constituie un avantaj
Cunostinte operare PC: Word, Excel nivel avansat
Constituie avantaj experienta in utilizare programelor MENTOR si SAP
Cunostinte temeinice despre legislatia nationala specifica
Excelente abilitati de comunicare, analiza si organizare
Spirit de initiativa, implicare, eficienta
Rezistenta la stres, abilitati de gestionare sarcini multiple
Capacitatea de a lucra
Candidatul ideal Persoana cu experienta in domeniu financiar contabil
Cunoscatoare program contabilitate petrescu
program de lucru 8 ore
experienta in constructii constituie avantajDescrierea jobului Evidenta contabila completa : gestiune salarii balanta bilant. Analiza economico financiara a firmei
Candidatul ideal - Studii superioare de specialitate
- Cunostinte de limba engleza
- Cunostinte foarte bune operare PC (MS Office - mai ales Microsoft Excel) si cunoasterea programelor Saga si WizPro reprezinta un avantaj;
- Atentie la detalii;
- Spirit de echipa;
- Abilitate foarte buna de comunicare;
– Persoana organizata, dinamica;
- Cunoasterea legislatiei economice in vigoare;
- Gandire clara, rationament logic, capacitate de analiza si capacitate de sinteza;
- Asumarea responsabilitatilor.Descrierea jobului - Studii superioare de specialitate
- Cunostinte de limba engleza
- Cu
Candidatul ideal Candidatul ideal
Cautam un bun economist bun care are:
- studii superioare in domeniul economic
- minim 3 ani experienta, cu cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil
- cunostinte operare soft contabil
- capacitate de analiza a situatiilor economice si financiare
- abilitati excelente de operare MS Office: Excel si Word
- abilitați de comunicare, atenție la detalii, capacitate de evaluare, corelare si sinteza a informatiilor
- sa lucreze in echipa si sa ofere suport
Descrierea jobului Descrierea jobului
Ce tr
La Romservice Telecomunicații suntem in căutarea unui coleg pentru echipa departamentului financiar-contabilitate:Cerințe:-Studii superioare finalizate in domeniul economic-Expert contabil autorizat CECCAR-Cunoștințe solide de contabilitate , legislație contabila si fiscala-Experiența in domeniul contabil minim 5 ani-Cunoștințe in utilizarea programelor de contabilitate, cunoștințe foarte bune de operare PC (MS Office)-Persoană organizată, meticuloasă, atentă la detaliiDescrierea jobului:-Derularea operațiunilor financiar contabile, completarea registrelor contabile, întocmirea balanței de
Candidatul ideal Studii superioare economice, Finante-Contabilitate;
Minimum 3-5 ani experienta in domeniul financiar-contabil;
Experienta in utilizarea programelor informatice specifice contabilitatii si a bazelor de date;
Pasiune pentru contabilitate si motivatia de a te dezvolta profesional in acest domeniu;
Cunostinte de baza in domeniul fiscal;
Atentie la detalii, spirit de initiative;
Capacitate de autoorganizare si punctualitate;
Capacitate de lucru in echipa;
Disponibilitate pentru program prelungit atunci cand este cazul;
Cunostinte Microsoft Office – Excel;Descrierea jobului
Nu rata joburile!
Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.
Candidatul ideal Studii superioare in domeniul economic ( preferabil specializare Contabilitate de gestiune);
2 ani experienta si cunoasterea avansata a unui soft de contabilitate;
Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj.
Cunoasterea legislatiei in domeniu.
Descrierea jobului Ø Asigură respectarea dispoziţiilor legale referitoare la întocmirea documentelor specifice activităţii financiar contabile
Ø Respectă planul de conturi în vigoare cu particularizările convenite de companie privind detalierea veniturilor şi cheltuielilor pe centrele de cost stabilite
Ø Efectuează încasări
Candidatul ideal - Absolvent studii superioare cu licență în domeniul economic
- Experiență minimă de 3 ani în contabilitate financiară
- Cunoașterea limbii engleze, nivel mediu/avansat
- Cunoştinţe temeinice privind contabilitatea financiară, fiscalitate şi legislaţie financiar-contabilă
- Experiență în întocmirea și depunerea declarațiilor lunare/trimestriale/anuale
- Experiență în verificarea balanțelor și reconcilierea informațiilor din evidența analitică cu evidența sintetică
- Abilităţi de comunicare si lucru in echipa
Constituie un avantaj
- Experiență de operare în sisteme
Candidatul ideal Candidatul ideal:
- Absolvent de studii superioare cu profil economic;
- Experiență pe o poziție similară – minim 2 ani de zile;
- Cunostințe de legislație financiar-contabilă;
- Cunostințe de operare program de contabilitate;
- Cunoasterea Pachetului MS Office;
- Preocupare permanentă pentru actualizarea cunostințelor în funcție de schimbările legislației în domeniu;
- Capacitate de analiză şi sinteză, atenție la detalii;
- Abilitatea de a lucra cu termene-limită;
- Abilitați foarte bune de comunicare şi de lucru în echipă;
- Atitudine pozitivă, flexibilitate şi pro
Candidatul ideal
- Experienta profesionala in domeniul contabil 5 ani; constituie avantaj experienta in domeniul turistic
- Cunostinte PC , cunoasterea programului informatic CHARISMA reprezinta un avantaj;
- Cunostinte operare MS Office (in special MS Excel)
- O buna cunoastere a legislatiei financiar contabile;
- Atentie sporita la detalii, spirit analitic si capacitate de lucru in echipa
- Persoana ordonata, calma, orientata spre rezultate;Descrierea jobului - evidenta contabila, inclusiv balanta de verificare
Evidenta contabila completa (gestiune-bilant) Experienta in domeniu de minin 3 ani obigatorieCunoasterea programe Omnidata (Petrescu) constituie avantajPersoana determinata, cu capacitate de adaptare si implicata, atenta la detalii
Candidatul ideal Locul tău e în echipa noastră dacă:
Atenția la detalii, responsabilitatea și punctualitatea te definesc;
Ai bune abilități de comunicare, relaționare, organizare și planificare;
Îți place să te dezvolți și să înveți continuu;
Ai atitudine pozitivă, dovedești implicare și îți plac provocările;
Ai bune cunoștințe de operare PC: Excel, Word, program de contabilitate Nexus (constituie avantaj);
Ai experiență în domeniu de minim 3 ani (constituie avantaj);
Capacitate de lucru în echipă.
Descrierea jobului Jobul constă în:
Înregistrarea documentelor financiar-co
Candidatul ideal 1. Economist (Sucursala Hidroconstructia din Iordania)
Studii superioare economice;
Experienta: 5 ani in domeniul financiar contabil, experienta in cadrul unei companii de constructii prezinta avanataj;
Cunostinte specifice: legislatie financiar-contabila, contabilitate financiara si de gestiune
Disponibilitate de relocare in strainatate;
Nivel avansat limba engleza;
Bune cunostinte de operare PC: Microsoft Excel, Microsoft Word, Outlook;
Seriozitate, promptitudine si initiativa in rezolvarea problemelor;
Rezistenta la stres, gandire analitica si capacitatea de a lucra
Candidatul ideal Requirements:
University Degree in Economics
Good English command
MS Office user
Personality: good communication skills, responsible, determined, organized, team playerDescrierea jobului Responsibilities:
- Booking of the internal and external invoices in the accounting system;
- Checking the documents attached to the invoices to be in accordance with internal procedures.
- Booking the invoices from payment petty cash in accounting system
- Booking the payments from credit card in accounting system
- Monthly inventory (records in our internal program)
- Fixed asse
Candidatul ideal Cunoaşterea legislaţiei şi a documentelor justificative; Atenţie sporită la detalii, flexibilitate, seriozitate, spirit de echipă; Cunoştinţe operare PC (pachet Microsoft Office); Cunoaşterea Win Mentor constituie avantajDescrierea jobului Operare documente primare; Verificare jurnale de vânzări şi cumpărări; Asigurarea serviciilor de HR, în relaţia cu clienţii; Întocmire şi depunere declaraţii fiscale; Menţinerea relaţiilor cu instituţiile statului de specialitate; Menţinerea unei bune relaţii cu clienţii; Alte activităţi specifice evidenţelor financiar - contabile
Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție vacante, de:• 1 (un) post economist II – Serviciul Resurse Umane – Biroul Salarizare.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apar
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Punctul de lucru: Sat Tâncăbești, Com. Snagov
Studii superioare in domeniul financiar contabil;
Experienta pe un post similar minim 5 ani;
Cunostinte foarte bune de contabilitate si legislatie fiscala;
Orientare spre detalii, bun organizator;
Cunostinte de limba engleza;
Persoana foarte organizata, responsabila, flexibila;
Atitudine pro-activa si spirit analitic.
Descrierea jobului
Descrierea jobului
- Evidenta contabila a operatiunilor economice (clienti, furnizori, gestiune stocuri, incasari, plati, imobilizari, obiecte de inventar, etc.).
- Asigura si raspunde de intocmirea la timp si in conformitate cu dispozitiile legale a balantelor de verificare, bilanturilor semestriale si anuale precum si a situatiilor lunare privind principalii indicatori economico-financiari.
- Intocmirea declaratiilor fiscale cu respectarea legislatiei in vigoare.
- Monitorizeaza indeplinirea la termen a obligatiilor companiei fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare.
- Intocmeste rapoarte cu privire la rezultatele financiar- contabile .
- Controleaza si supervizeaza efectuarea inventarierii bunurilor materiale, conform prevederilor legale.
- Asigura suport in procesul de auditare a situatiilor financiare anuale.
Utilizăm cookie-uri și tehnologii similare necesare funcționării site-ului, analizării performanței, pentru conținut personalizat după preferințe, precum și pentru activitatea de publicitate online. Pentru detalii, accesați Politica de Confidenţialitate. Pentru gestiune utilizare cookies, accesați Setări personalizate.