Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

61 Locuri de Munca Educatoare in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

61 Locuri de Munca Educatoare in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Educatoare in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Educatoare in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Comert International – Limba Spaniola


Candidatul ideal Ce abilități am vrea să ai tu Fluență în limba spaniolă; Cunoșterea limbii engleze la nivel B1-B2; Abilități de comunicare și negociere; O gândire orientată spre vânzare și achiziție; Orientare spre rezultate și proactivitate; Nu este necesară experiența,iar formarea este asigurată pe o perioadă de 3 luni.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa Dezvoltarea și menținerea relațiilor B2B cu clienți potențiali și existenți; Negocierea achiziției de produse și asigurarea încheierii cu succes a tranzacțiilor; Menținerea unei comunicări eficiente cu clienții în scopul încheirii cu succes a tranzacțiilor; Asigurarea livrării la timp a produselor și menținerea unui nivel ridicat de satisfacție a clienților; Colaborarea cu diverse departamente pentru a asigura un flux fără impedimente al operațiunilor.Ce oferim noiBeneficii financiare: Bonus de performanță; Benefit - platformă online cu un buget flexibil, care crește în funcție de vechimea în companie (tichete de masă, asigurare m
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Hr Partner Advisor With German


Candidatul ideal Role requirements: Bachelor’s Degree or equivalent work experience, preferably with a focus in Human Resources Management or Business Management Proven HR partner experience Fluency in English and GermanDescrierea jobului If you love solving sophisticated challenges at the intersection of business and people, then Human Resources at Accenture is the right place for you! We are looking for professionals at Manager level to join our team. You’ll be joining a diverse group of individuals with unique experiences, backgrounds, and ideas. Together, we’ll bring both our hearts and our minds to work every single day to help our people be their best and deliver human-centered insights and solutions at speed and scale for our business.Role responsibilities: As an HR Partner, you will be the single point of contact in HR for our people and our practice leaders – building deep, personalised relationships to help our people and business thrive. Provide personalized employee support
ACCENTURE

Collections Officer with German


Scurta descriere a companiei Accenture is a leading global professional services company that helps the world’s leading businesses, governments and other organizations build their digital core, optimize their operations, accelerate revenue growth and enhance citizen services—creating tangible value at speed and scale. We are a talent and innovation-led company with 738,000 people serving clients in more than 120 countries. Technology is at the core of change today, and we are one of the world’s leaders in helping drive that change, with strong ecosystem relationships. We combine our strength in technology with unmatched industry experience, functional expertise and global delivery capability. We are uniquely able to deliver tangible outcomes because of our broad range of services, solutions and assets across Strategy & Consulting, Technology, Operations, Industry X and Accenture Song. These capabilities, together with our culture of shared success and commitment to creating 360° va
Accenture

Back Office Moderator - Italiana Cu Engleza


Candidatul ideal Candidatul Ideal• Cunostinte de Limba Italiana - nivel avansat• Cunostinte de Limba Engleza- nivel mediu• Gandire rapida, capacitate analitica si atentie la detalii• Abilitati bune de operare PC si viteza de tehnoredactare• Orientare spre client și spre rezolvarea problemelor• Experienta anterioara in customer support reprezinta un avantaj​• Disponibilitate pentru lucru in ture si in weekend* Activitatea se desfasoara la sediul nostru din BrasovDescrierea jobului • Verificarea atenta a continutului (audio, video, foto, text etc) ce ruleaza in aplicatia social media pentru care se ofera suport• Selectarea continutului respectand criteriile si politicile impuse• Eliminarea continutului neadecvat in scopul asigurarii unei experiente sigure pentru utilizatorii aplicatiei si comnunitate• Respectarea regulilor si procedurilor companiei privind standardele de securitate si protectia datelorOferta noastra:• Recompense atractive si bonusuri suplimentare bazate pe performanta• B
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Back Office Moderator - Olandeza Cu Engleza


Candidatul ideal ​• Cunostinte de Limba Olandeza- nivel avansat• Cunostinte de Limba Engleza- nivel mediu/avansat• Gandire rapida, capacitate analitica si atentie la detalii• Abilitati bune de operare PC si viteza de tehnoredactare• Orientare spre client și spre rezolvarea problemelor• Experienta anterioara in customer support reprezinta un avantaj​• Disponibilitate pentru lucru in ture si in weekendDescrierea jobului • Verificarea atenta a continutului (audio, video, foto, text etc) ce ruleaza in aplicatia social media pentru care se ofera suport• Selectarea continutului respectand criteriile si politicile impuse• Eliminarea continutului neadecvat in scopul asigurarii unei experiente sigure pentru utilizatorii aplicatiei si comnunitate• Respectarea regulilor si procedurilor companiei privind standardele de securitate si protectia datelorOferta noastra:• Recompense atractive si bonusuri suplimentare bazate pe performanta• Bonusuri de recomandare• Asigurare medicala privata si preturi r
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Front Office Manager,​ Vorbitor De Limba Germana


Candidatul ideal Brasov Professional Group cauta pentru sediul central din Brasov (prezenta fizica la birou, deci nu remote) o persoana cu spirit de initiativa pentru a indeplini rolul de Front Office Manager, caruia sa-i faca placere sa-si dovedeasca competenta intr-un mediu international dinamic.Candidatul ideal trebuie sa detina: Cunostinte limba germana, nivel avansat Cunostinte limba engleza, nivel mediu sau/ si avansat Cunoştinţe de operare PC Abilităţi de comunicare și interrelaționare, dinamism si spirit de echipa Abilităţi de organizare a activităţilor, a timpului şi a documentelor Capacitate de rezolvare independenta a problemelor Orientare către clientDescrierea jobului asigura suport administrativ pentru Departamentul Operational; activitati de organizare si coordonare a biroului administrativ; traduceri din limba romana-germana si germana-romanaBeneficii: Pachet salarial peste media pietei Beneficii financiare pe baza parteneriatelor Tichete de masa Decontare transport Pla
BERATUNG ADMINSERV SRL

Account Manager with German full remote


Scurta descriere a companiei Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.Unde ne găsești:Sediul nostru din București:Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705 Cerinte Very good communication skills: C1 German;Presentation, feedback, debriefing skills;Ability to facilitate discussions in the sessions held;Internal/external customer orientation. Responsabilitati Answer customer requests via chat messages/ phone calls;Willingness to search for required information from customer with a strong focus on solving client’s requests;Encouraging customer loyalty and promoting additional services or relevant upgrades;Manage inquiries related to new orders, modifications to existing orders, and other services with professionalism and efficiency. Alte informatii Competitive salary;Remote wor
Trenkwalder Romania

Content Moderator - Spaniola Cu Engleza - Brasov


Candidatul ideal Content Moderator - Spaniola cu Engleza - Brasov• Cunostinte de Limba SPANIOLA nivel avansat• Cunostinte de Limba Engleza, nivel mediu/ avansat• Gandire rapida, capacitate analitica si atentie la detalii• Atitudine proactiva• Abilitati bune de operare PC si viteza de tehnoredactare• Orientare spre client și spre rezolvarea problemelor• Experienta anterioara in customer support reprezinta un avantajDescrierea jobului • Verificarea atenta a continutului (audio, video, foto, text etc) ce ruleaza in aplicatia social media pentru care se ofera suport• Selectarea continutului respectand criteriile si politicile impuse• Eliminarea continutului neadecvat in scopul asigurarii unei experiente sigure pentru utilizatorii aplicatiei si comunitate• Respectarea regulilor si procedurilor companiei privind standardele de securitate si protectia datelorOferta noastra:• Recompense atractive si bonusuri suplimentare bazate pe performanta• Bonusuri de recomandare• Asigurare medicala privat
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Electrician Germania 3.​000-5.​000 Eur


Candidatul ideal Criterii de selecțieAceste criterii sunt esențiale pentru angajator în procesul de selecție a candidaților.Peste 6 luni de experiență ca Electrician în Construcții / Instalații, Producție, Service / Reparații, Specialiști / TehnicieniIntrucat avem solicitari urgente acum, la final de an, in cazul in care sunteti interesati, va incurajam sa aplicati sau sa ne sunati la 0368 710 450 si 0368 800 900Descrierea jobului Descrierea jobuluiCu o experienta de peste 12 ani pe piata Germaniei, Brasov Professional Group, cauta electricieni pentru clientii nostri cu care colaboram in mod constant. Avem 22 de santiere active in acest moment si putem porni altele noi cu ajutorul electricienilor dornici sa ni se alature.Se ofera castiguri motivante, peste media pietei, posibilitatea de organizare proprie a timpului, repectiv a programului de lucru, transportul si cazarea sunt organizate de noi. Colaboratorii nostri ajung la castiguri ce se situeaza intre 3.000- 5.000 EUR net.Limba eng
BERATUNG ADMINSERV SRL

Constructii Civile Germania 2.​500-3.​000 Eur


Candidatul ideal Aceste criterii sunt esențiale pentru angajator în procesul de selecție a candidaților: Cunoasterea limbii la nivel mediu GERMANE-minim 2 persoane din cele 7 pe care le cautam(incercam si cu limba Engleza!) Peste 12 luni de experiență in Lucrari Civile de Constructii (inclusiv magistrale de telecomunicatii sau cabluri ingropate) si lucru cu buldoexcavator de mici dimensiuni Carnet auto categoria BIn cazul in care sunteti interesati, va incurajam sa ne sunati direct la 0368 710 450 si 0368 800 900 sau sa aplicati prin platforma eJobs. Descrierea jobului Cu o experienta de peste 12 ani pe piata Germaniei, Brasov Professional Group,suntem in cautare permanenta de electricieni pentru clientii nostri cu care colaboram in mod constant. Avem 24 de santiere active in acest moment si putem porni altele noi cu ajutorul electricienilor dornici sa ni se alature.In mod specific, aici discutam de 2 proiecte pentru un client traditional care, pe langa instalatii electrice are si acti
BERATUNG ADMINSERV SRL

Back Office Moderator - Spaniola Cu Engleza - Brasov


Candidatul ideal Back Office Moderator - Spaniola cu Engleza - Brasov• Cunostinte de Limba SPANIOLA nivel avansat• Cunostinte de Limba Engleza, nivel mediu/ avansat• Gandire rapida, capacitate analitica si atentie la detalii• Atitudine proactiva• Abilitati bune de operare PC si viteza de tehnoredactare• Orientare spre client și spre rezolvarea problemelor• Experienta anterioara in customer support reprezinta un avantajDescrierea jobului • Verificarea atenta a continutului (audio, video, foto, text etc) ce ruleaza in aplicatia social media pentru care se ofera suport• Selectarea continutului respectand criteriile si politicile impuse• Eliminarea continutului neadecvat in scopul asigurarii unei experiente sigure pentru utilizatorii aplicatiei si comunitate• Respectarea regulilor si procedurilor companiei privind standardele de securitate si protectia datelorOferta noastra:• Recompense atractive si bonusuri suplimentare bazate pe performanta• Bonusuri de recomandare• Asigurare medicala pr
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Project Manager Constructii Romania Si Bulgaria Cu Germana


Candidatul ideal PROFILUL DVS. :- Absolvent al unei universitatii cu profil constructii, cu experienta in domeniul managementului de proiecte;- Foarte bune cunostinte tehnice;- Abilitati de negociere;- Abilitati de comunicare, capacitate de a lucra in echipa si mentalitate hands-on;- Persoana organizata, activa, cu calitati de lider si initiative;- Abilitati de lucru cu cifre, informatii financiare specifice managementului de proiect, stabilire si urmarire bugete;- Cunostinte foarte bune de limba germana si limba engleza;- Cunoștințe bune de operare PC (Word, Excel, MS. Project);- Disponibilitatea de a călători atat in Romania cat si in Bulgaria;- De asemenea promovam egalitatea profesională între femei și bărbați. Prin urmare, cererile din partea femeilor sunt deosebit de binevenite;- Permis de conducere categoria B;Descrierea jobului LOCUL TĂU DE MUNCĂ:- Gestionarea proiectelor solicitante în domeniul construcțiilor de sucursale, inclusiv coordonarea și supravegherea construcțiilor;-
NEW YORKER ROMANIA

Technical Support Engineer with German


Scurta descriere a companiei We build strong relationships based on highest level of integrity, quality and quality.Key Talents provides a various rage of services to companies and individuals focusing on recruitment, training, career advisory, QA audit, IT consultancy services, QA training delivered for individuals or client’s internal teams. Cerinte RequirementsAdvanced Windows troubleshooting skills;Knowledge of MAC OS and Android concepts;Knowledge of network communication protocols would be helpful;Basic Linux knowledge is a plus;Previous experience with antivirus and malware features would be a big plus.We like you best if you have: Customer-focused attitude;communication and information exchange;Results and problem-solving oriented;initiative and personal initiative;Very good knowledge of GermanGood knowledge of English is a plus;Previous experience in a similar job is an advantage; Responsabilitati ResponsibilitiesProvides technical support for our client Consumer Products via
Key Talents

Manager De Proiect - Traduceri - Limba Germana


Candidatul ideal Wir suchen für unser Unternehmen Mitarbeiter im Bereich Projektmanagement am Standort Brașov.Ihr Profil:• Gute Kenntnisse der deutschen und/oder englischen Sprache• Grundkenntnisse eines Translation Memory Systems (Star Transit, SDL Trados und/oder Across); Desirable, but not necessary. You can learn with us.• team- und kundenorientiertes ArbeitenDescrierea jobului Aufgaben:• Vorbereitung von Angeboten• Vorbereitung von diversen Dateiformaten für den Übersetzungsprozess• Aussteuerung und Überwachung von Lieferanten/ÜbersetzernWir bieten:• Einarbeitung in das Thema bei entsprechender Vorqualifikation möglich• Möglichkeiten zur Mitarbeit in interessanten und reizvollen Projekten im Bereich Technische Dokumentation• ein tolles Betriebsklima mit flachen Hierarchien in einem hochmotivierten Team mit internationaler Zusammensetzung
ITL TECHNISCHE LITERATUR SRL

Consultant Servicii Clienti: Italiana/​spaniola


Candidatul ideal - Iti place sa intractionezi cu clientii si esti orientat mereu catre solutii?- Esti o fire ambitioasa si iti place sa lucrezi in echipa?- Daca raspunsul la intrebarile dе mai sus este pozitiv, la fel ca atitudinea ta, esti persoana pe care o cautam!Descrierea jobului Vei fаcе pаrte din dеpаrtamеntul Rеlаtii Clienti DIGI Mobil Spаniа sau Digi Mobil Itаliа si vеi fi rеsponsаbil dе: prеluаrеа аpеlurilor telefonicе in limbа spаniolа/ itаliаnа/еnglezа si romаna, in functie dе nivelul de cunoastere a limbii; ofеrirea informatiilor de interes, privind serviciile companiei; identificarea nevoilor clientilor si gasirea solutiilor potrivite pentru rezolvarea situatiilor semnalate; atingerea standardelor calitative si cantitative stabilite la nivel de departament.Este necesar sa: cunosti limba spaniola/ italiana cel putin la nivel conversational (limba engleza - avantaj); sa fii dispus sa lucrezi in ture; sa reactionezi prompt si eficient la solicitarile clientilor; sa fii dorni
RCSRDS SA

Hr Manager /​ Recruiter Cu Germana (recrutare Internationala)


Candidatul ideal Suntem o companie dinamică, multinațională, în plină ascensiune, dornică să-și mărească echipa.Ne ocupăm de recrutarea candidaților pentru locuri de muncă în Europa!Pentru a completa echipele noastre din Romania cautamProject Manager recrutare cu limba germană (m/f)Locatie: Timisoara,Craiova sau Brasov.Ce așteptări avem de la tine?- cunoștințe de limba germană si engleză cel puțin la nivel mediu (de la B1)- organizare și perseverență- studii superioare (în curs sau finalizate) - de preferat în domeniul resurse umane, psihologie sau marketing- experiența nu este obligatorie, dar constituie un avantaj- cunoașterea pachetului MS Office- persoană dinamică, cu aspirații, dornică să învețe și să progreseze- spirit entuziast, motivat- capacitate de lucru în echipăDescrierea jobului Ce presupune postul de Project Manager de recrutare în cadrul companiei noastre?- contactarea posibililor candidați și a partenerilor din străinătate- intervievarea telefonică a candidaților care î
SILVERHAND.​RO SRL

Manager Dezvoltare Retea Cu Experienta In Imobiliare


Candidatul ideal • Minim 1-2 ani experienta in management (administrare);• Experienta in imobiliare;• Spirit antreprenorial;• Abilitati de negociere;• Responsabilitate;• Automobil personal, constituie un avantaj.• Organizarea si Deschiderea punctului de lucru.Cerințe:• experiență în lucrul cu imobiliare.• experienta in dezvoltarea afacerilor.• disponibilitatea unui vehiculConditii:• Înregistrare printr-un contract de servicii.• Natura călătoriilor de afaceri.• Bonus pentru deschiderea fiecărui magazinDescrierea jobului • Administreaza un proces larg de responsabilitati;• Identifica spatiul comercial;• Negociaza si semneaza contractul de Închiriere;• Deschide punctul de lucru. Organizeaza si urmareste intregul proces;• Transmite punctul de lucru echipei de achizitii.Termeni si Conditii Generale:• Angajare prin Contract prestari servicii;• 5000 lei lunar + 1000 lei cheltuieli transport• Bonus pentru deschiderea unui punct de lucru : 10 000 lei;• Program de lucru flexibil;• Deplasari în i
TORGSERVICE RETAIL S.​R.​L.​

Account Managers With Italian,​ French Or German


Candidatul ideal Proven work experience as an Account Manager, Key Account Manager, or any other customer-facing relevant roles, with French, Italian or German clientsProven ability to communicate, present and influence key stakeholders at all levels of an organization, including executive and C-levelSolid experience with CRM software (e.g. Salesforce, Sugar CRM, Zoho CRM or HubSpot) and MS Office (particularly MS Excel)Experience delivering client-focused solutions to customer needsProven ability to juggle multiple account management projects at a time, while maintaining sharp attention to detailExcellent listening, negotiation and presentation abilitiesStrong verbal and written communication skills in any of the required languagesBA/BS degree in Economics, Business Administration, Engineering, Sales or any other relevant fieldsDescrierea jobului Serve as a point of contact for Italian, French or German customers in the company’s portfolio, via mail, live chat and voip telephoneBuild
ADMIRAL MARKETS CYPRUS LTD NICOSIA SUCURSALA BUCURESTI

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Sofer Testare Cat.​ B,​ Vorbitor Germana,​ In Germania


Candidatul ideal Ești pasionat de mașini sau în căutarea unei provocări profesionale cu un viitor promițător în industria auto?Dacă răspunsul este DA, te așteptăm în echipa FORMEL D ROMANIA – furnizorul global de servicii pentru industria auto.Suntem în căutarea unor colegi - ȘOFERI TESTARE AUTOVEHICULE CATEGORIA B - pentru Germania.Ce îți cerem: Trebuie să cunoști limba germană la nivel avansat – această cerință este obligatorie; Să ai disponibilitate pentru 3 schimburi; Să deții permis de conducere categoria B de cel puțin 5 ani; Să ai o bună orientare în spațiu și atenție deosebită la detalii; Să dovedești cunoștințe de mecanică; Să ai experiență în conducerea mașinilor pe cutie automată.Descrierea jobului Ce ar trebui să faci:- să testezi mașinile pe circuitul de testare din Germania și în condiții de testare diferite.Ce îți oferim: Diurnă; Cazare și transport asigurat; Training specializat; Contract minim 1 an; Formarea și dezvoltarea în cadrul unei companii internaționale.
FORMEL D ROMÂNIA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 61 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.