Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Educatoare in Pascani

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Educatoare in Pascani

Cauta printr-o varietate mare de joburi Educatoare in Pascani si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Educatoare in Pascani si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Content Moderator With Italian (office In Bucharest)


Candidatul ideal Important: This job may require working a 24/7 schedule including weekends with alternating shifts and daily review of online content that may be highly egregious/sensitive in nature such as (but not limited to) graphic violence, self-harm, child abuse, and hate speechQualifications:Minimum qualificationsProficient level of ItalianProficient level of English Min C1• Previous experience in content moderation would be an asset.• High School DegreeDescrierea jobului Responsibilities· Understand and remain up to date with content policies and guidelines shared by the client.· Analyze online videos, social media, web page and advertising content for compliance.· Examine the content which could be in text, image, audio, video, or another format daily.· Identify content that is not in compliance with requirements and flag for action.·Give feedback for policies/tools/processes improvements.· Gain sound knowledge of adjacent and cross policies and not just limit to the policy a
GENPACT ROMANIA SRL
Vezi alte joburi relevante

Agent call center vanzari in limba italiana


Companie verificată
Aplica rapid
Vorbești limba italiană? Cauți job? Citește aici! Noi nu îți oferim, îți iei singur: lucrând și câștigând! Dacă nu ai înțeles pană acum că în viața nu este nimic gratis sau că Moș Crăciun nu exista, nu mai aplica! Salariul nu este atractiv, nu este nevoie să fie, pentru că nu îl ducem la concurs de Misss. El trebuie să ne acorde relaxarea și libertatea de care avem nevoie ca să ne concentram pe alte aspecte din viața noastră, mult mai importante. Nu avem echipa, că nu suntem pe stadion nici la colhoz, ci lucram cu un grup de oameni cu diferite pasiuni personalitati și caractere care, posibil sa aibă aceleași preocupari și interese ca și noi. Nu ne așteptăm să alegi compania noastră pentru ca de mic visul tău era sa vorbești cu clientii la telefon. Dar nici nu vrem să auzim că ne-ai ales doar că nu ai găsit altceva mai bun și te-ai gândit să vii la noi cât sa nu mori de foame. Ne interesează: sa fii comunicativ dar să știi să și asculți;sa fii curios și receptiv;sa fii punctual și deter
OPEN MIND GRUPPO OM SRL

Operator Call Center - ITALIANA - Municipiul IASI Operator Call Center


Companie verificată
Aplica rapid
CerinteAplica daca:Cunosti Limba Italiană avansat - OBLIGATORIUAi abilități excelente de comunicare și ascultare activă.Experiență anterioară într-un call center sau într-un rol similar constituie un avantaj.Ai abilități de utilizare a computerului. Responsabilitati / RealizariCe anume vei face:Preiei apeluri telefonice primite de la clienții din Italia și răspunzi la întrebările acestora într-un mod profesional și prietenos.Furnizezi suport clienților în legătură cu serviciile companiei.Înregistrezi datele interacțiunilor cu clienții în sistem. Alte informatiiProgram de lucru: 2 SchimburiSchimbul 1 - 10:00 - 18:00Schimbul 2 -12:00 - 20:00 Vei avea parte de:Salariu atractiv, motivant și competitivTichete de masăAbonament medical privat7Card pentru beneficii de sănătate și wellness BeneficiiBonus de performantaAbonament medicalAbonament la sala sportTraining-uriTichete de masaTichete de vacanta
PSG PERSONAL SERVICES GROUP SRL

Reprezentant Vanzari (limba Germana /​ Franceza/​ Italiana) - Iasi


Candidatul ideal REPREZENTANT VÂNZĂRI (Limba Germană / Franceză/ Italiană)-IAȘICandidatul IdealZupfinestre SRL, angajează persoană vorbitoare de limba germană, franceză și italiană - IAȘIEști din Iași?Ești o persoană veselă, comunicativă, prietenoasă și sociabilă ?Ai răbdare, initiativă și un spirit perseverent?Ești o persoană responsabilă, matură și implicată ?Ți-ar plăcea să lucrezi într-o echipă în care rezultatele tale să depindă doar de implicarea ta?Crezi ca meriți să caștigi mai mult?Dacă răspunsul este "DA!" la toate aceste întrebări, locul tău este la Zupfinestre SRL!Ce trebuie să deții ?• Vorbitor fluent de o limbă străină: Germană; Franceză; Italiană (cerință obligatorie);• Angajament, responsabilitate, orientare către client și performanță;• Cunostințe în utilizarea: PC, Microsoft Office (Word, Excel), Outlook, Internet;• Pasiune pentru vânzări, bune abilități de comunicare scrisă și verbală, proactivitate;• Comunicare și lucru în echipă;• Dorința de autodepășire continuă,
ZUPFINESTRE SRL

Suport Tehnic Limba Franceza - 3200 - 4100 Net


Candidatul ideal - Stapanirea la nivel avansat/fluent a limbii franceze atat scris cat si vorbit;- Cunoasterea la nivel mediu a limbii engleze constituie avantaj;- Disponibilitate pentru program in ture in intervalul 08.00-21.00 de luni pana vineri;- Bune abilitati de comunicare in relatia cu clientii;- Atitudine pozitiva, constructiva, orientata spre rezultate;- Abilitati de prioritizare a activitatilor si de gestionare a timpului;- Capacitate de a lua decizii corecte si rapide;- Atentie la detalii;- Cunostinte de baza de utilizare a programului MS Excel;- Cunostinte/experienta asupra sistemelor de operare Windows (configurare/troubleshooting), notiuni de retelistica;- Experienta de lucru intr-un mediu de servicii client.Descrierea jobului - Inregistreaza toate semnalarile preluate prin telefon si mail in sistemele specifice;- Intreprinde actiuni conforme cu procedurile de lucru in vederea solutionarii acestora;- Monitorizeaza buna functionare a echipamentelor si actioneaza prompt la
SCC SERVICES ROMANIA SRL

Business Banking Specialist Cu Limba Franceza


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Business banking specialist orientat catre cifre și pasionat de limba Franceză pentru a se alătura echipei noastre dinamice din Iași.Cerințe:Experiență minimă de 3 ani in domeniul financiar;Cunoștințe solide în domeniul financiar - contabil (tranzacții bancare, reconcieliere bancara, refuzuri la plata, comisioane bancare, gestionare imprumuturi);Cunostinte medii de operare MS Office, în special Excel;Cunoașterea fluentă a limbii franceze (nivel minim B2);Gandire analitica, orientare catre acuratete, atentie la detalii și capacitate de analiză.Descrierea jobului Responsabilități:Gestionarea soldurilor bancare și a disponibilului asociat conturilor bancare ale societăților franceze;Relationare cu bancile si cu magazinele franceze pentru solutionare unor situatii particulare;Comunicare cu departamentele implicate în fluxuri de trezorerie (exemplu: contabilitatea, salarizarea, comercialul ...);Și pentru că valorificăm implicarea și dorința de a învă
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Consultant Servicii Clienti: Italiana/​spaniola


Candidatul ideal - Iti place sa intractionezi cu clientii si esti orientat mereu catre solutii?- Esti o fire ambitioasa si iti place sa lucrezi in echipa?- Daca raspunsul la intrebarile dе mai sus este pozitiv, la fel ca atitudinea ta, esti persoana pe care o cautam!Descrierea jobului Vei fаcе pаrte din dеpаrtamеntul Rеlаtii Clienti DIGI Mobil Spаniа sau Digi Mobil Itаliа si vеi fi rеsponsаbil dе: prеluаrеа аpеlurilor telefonicе in limbа spаniolа/ itаliаnа/еnglezа si romаna, in functie dе nivelul de cunoastere a limbii; ofеrirea informatiilor de interes, privind serviciile companiei; identificarea nevoilor clientilor si gasirea solutiilor potrivite pentru rezolvarea situatiilor semnalate; atingerea standardelor calitative si cantitative stabilite la nivel de departament.Este necesar sa: cunosti limba spaniola/ italiana cel putin la nivel conversational (limba engleza - avantaj); sa fii dispus sa lucrezi in ture; sa reactionezi prompt si eficient la solicitarile clientilor; sa fii dorni
RCSRDS SA

Agent Servicii Client (iasi & Pitesti) - Limba Italiana


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru noi are spirit de echipa si de initiativa, este amabil si comunicativ, atent si dispus sa invete mereu lucruri noi dar de asemenea este si maleabil si schimbarile nu il deranjeaza.Descriere:Suntem in cautare de consultanți telefonici care să ofere asistență clienților în limba italiană pentru unul dintre clienții noștri cei mai importanți din sectorul telecomunicațiilor. Solicitările clienților pot fi de natură comercială, administrativă și tehnică.Cerințe:- Cunoaștere excelentă a limbii italiene (B2 – C1);- Bune cunostinte in folosirea calculatorului;- Bune abilități relaționale;- Persoana pozitiva cu inclinatii spre atingerea obiectivelor;- Predispoziție puternică de a lucra în echipă;- Abilitati de ascultare si de rezolvare a problemelorDescrierea jobului Responsabilitati:-Sa intampini clientul cu zambetul pe buze ca sa il faci sa se simta cel mai important-Sa oferi informatii corecte si exacte-Sa stii sa oferi solutii pentru problemele intam
NETWORK CONTACTS.​RO SRL

Inginer Dezvoltare Proces - Targu-mures


Candidatul ideal Acceptă provocarea viitorului și alătură-te echipei noastre pentru dezvoltarea unei cariere de succes!Pentru acest rol este nevoie de:Studii Tehnice – SuperioareLb. Engleza – nivel avansat; Lb. Germana – constituie avantajExperienta in domeniul automotive/inginerie constituie avantajOperare PC, Microsoft Office - ExcelCompetente:Munca in echipaOrientare spre rezultateOrientare spre imbunatatire continuaOrientare spre clientBeneficiile pe care le oferim sunt:Transport gratuitTichete de masaTichete cadouBonus anual de performantaAbonament medicalAl 13-lea salariuBonus de fidelitateMediu de lucru tanar si dinamicTraininguri pentru dezvoltare profesionala si personalaDescrierea jobului Rolul face parte din cadrul departamentului Calitate si presupune urmatoarele sarcini: Realizarea de specificatii pentru echipamentele ce trebuie comandate in cadrul proiectelor noi. Pornirea echipamentelor si urmarirea realizarii acestora pentru a asigura incadrarea in timp a proiectului. R
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM S.​R.​L.​

Brand Specialist/​account Manager Italian


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Italian Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Brand Specialist/​account Manager Italian


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Italian Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Customer Representative (bilingual: Italian/​english)-on-site


Candidatul ideal Your qualificationsConcentrix + Webhelp is a great match if you: Are proficient or bilingual in Italian and English Are proactive, self-motivated, and solution-oriented Are available to work full-time or part-time in shifts between 9 AM - 6 PM (1 hour lunch break) and 12:30 PM - 9:30 PM (1 hour lunch break)If you feel you don't check every box, we encourage you to apply anyway. We'll do our best to match you with the right job, whether it's this or another role.Descrierea jobului Job descriptionIn this dynamic role, you'll interface with customers via inbound/outbound calls and/or via the Internet. This position is on-site (full-time or part-time) in our beautifully renovated facility and provides service support and resolution of routine problems regarding client's products and/or servicesReimagine your careerAre you looking for a career change with a forward-thinking global organization? Come be part of our award-winning company driven by our peop
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Brand Specialist/​account Manager Italian


Candidatul ideal PREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success. We make recruiting decisions based on your experience and skills. We value your passion to discover, invent, simplify and build. Protecting your privacy and the security of your data is a longstanding top priority for Amazon. Please consult our Privacy Notice (https://www.amazon.jobs/en/privacy_page) to know more about how we collect, use and transfer the personal data of our candidates.Descrierea jobului Account Management- Brand Specialist (Spanish)As a Brand Specialist as part of Amazon Vendor Services (AVS) Team of Retail Business Services, you will have the exciting opportunity to help shape and deliver on a strategy for managing Amazon AVS vendors.AVS
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Banking Officer With Italian


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work.In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.By being part of this team, you will work in a hybrid set-up, from Monday to Friday, 09:00-18.00.How you’ll make an impact: Respond to various requests for information, as needed. Escalate to supervisor as appropriate; Comply with Accenture standards, procedures and policies, as well as regulatory requirements (e.g., regulations related to recoveries of debit balances); Execute transactions with minimal direction
ACCENTURE SERVICES SRL

Agent De Turism - Limba Franceza Si Engleza


Candidatul ideal Cunoștințe avansate de limbă franceză - un nivel excelent, atât vorbit, cât și scris (minim B2); Abilități de limbă engleză - un nivel cel puțin intermediar pentru a facilita comunicarea cu clienții internaționali (B1); Cunoașterea aplicațiilor Microsoft Office; Experiență anterioară în serviciul pentru clienți; Abilitatea de a lucra în echipă; Abilitatea de a găsi soluții inovatoare pentru situațiile neprevăzute care pot apărea în timpul procesului de planificare a călătoriilor; Atenție la detalii.Descrierea jobului Responsabilități:În calitate de Agent de Turism, vei personaliza pachete de vacanță și vei crea itinerarii de croazieră, prin: Comunicarea eficientă și prietenoasă cu clienții prin intermediul apelurilor telefonice și a e-mailurilor, pentru a înțelege nevoile și preferințele acestora; Primirea, procesarea și gestionarea eficientă a cererilor referitoare la pachetele de vacanță sau croaziere, asigurându-te că toate detaliile sunt înregistrate și gestionate
SC CONDUENT BUSINESS SERVICES ROMANIA SRL

Business Banking Specialist Cu Limba Franceză


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Business banking specialist orientat catre cifre și pasionat de limba Franceză pentru a se alătura echipei noastre dinamice din Iași.Cerințe:Experiență minimă de 3 ani in domeniul financiar;Cunoștințe solide în domeniul financiar - contabil (tranzacții bancare, reconcieliere bancara, refuzuri la plata, comisioane bancare, gestionare imprumuturi);Cunostinte medii de operare MS Office, în special Excel;Cunoașterea fluentă a limbii franceze (nivel minim B2);Gandire analitica, orientare catre acuratete, atentie la detalii și capacitate de analiză. Descrierea jobului Responsabilități:Gestionarea soldurilor bancare și a disponibilului asociat conturilor bancare ale societăților franceze;Relationare cu bancile si cu magazinele franceze pentru solutionare unor situatii particulare;Comunicare cu departamentele implicate în fluxuri de trezorerie (exemplu: contabilitatea, salarizarea, comercialul ...);Și pentru că valorificăm implicarea și dorința de a înv
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Travel Agent - Italian And English Language


Candidatul ideal Proficiency in both spoken and written Italian and English languages at a B2 level or higher; Communication and customer-service skills; Knowledge of Microsoft Office Applications; Prior work experience in customer service or a related field (recommended, but not mandatory); Team player with a collaborative mindset and the ability to work with others towards common goals; Creative problem solver with an out-of-the-box approach; Attention to detail.Descrierea jobului As a Travel Agent, your responsibilities will include customizing premium holiday packages and creating cruise itineraries.Main responsibilities: Be the key contact person for managing client inquiries via both e-mails and phone calls, ensuring timely and efficient responses; Handle inquiries, reservations, itinerary modifications, and payments with attention to detail and accuracy; Provide personalized recommendations based on clients' preferences for destinations, travel dates, and expenses; Establish
SC CONDUENT BUSINESS SERVICES ROMANIA SRL

Responsabil Curatenie - Germania


Candidatul ideal Cerințe: carnet de conducere categoria B, limba engleză la nivel de bază-conversațional (minim A2) experiența în curățenie reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Responsabilități: Curățenia temeinică a apartamentelor și a caselor de vacanță din Ostseeresort Olpenitz.Beneficii: aproximativ 1600 € net (pentru un salariu brut de 2000€, cu contract de muncă), locuințe subvenționate care includ utilități (300€ camera single, 500€ camera de cuplu), posibilitatea de a se lucra în cuplu, asigurarea de sănătate și contribuția pentru pensie acoperite, de 2 ori pe an, compania plătește bilete de avion dus-întors pentru vizite acasă, posibilitatea de a avansa în cadrul companiei.
DIE FERIENHAUS AGENTUR

Personal Pentru Starbucks Germania


Candidatul ideal 1) Very good English speaking skills2) Excellent customer service and communication skillsDescrierea jobului Job description:- Working in Starbucks and other similar branded Quick Service restaurants- Will be working on US and Nato bases (multiple locations in Germany)- Language required is English- Working alongside US nationals and other nationalitiesBenefits:- Barista/Team Member: €1,600- Shift Manager: €1,650 – €1,850- Store Manager: €1,850 – €2,200Other benefits:- relocation assistantce- initial accommodation support- free coffee or tea (hot or cold), frappucino, hot chocolate for every four hours worked
Confidenţial
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.