20 Locuri de Munca Fonduri Europene in Targu Frumos
20 Locuri de Munca Fonduri Europene in Targu Frumos
Cauta printr-o varietate mare de joburi Fonduri Europene in Targu Frumos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Fonduri Europene in Targu Frumos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Consultant Fonduri Europene |
Candidatul ideal Experiență profesională (minim 1 an) în domeniul consultanței, în elaborarea și implementarea proiectelor de finanțare cu fonduri europene/naționale, respectiv experiență specifică pe programe precum: POR/ POC / POIM / PNRR / PNDR Cunoașterea instrucțiunilor specifice aplicabile proiectelor europene Cunoștințe de operare a platformelor on-line precum MySMIS / AFIR Capacitate foarte bună de comunicare/relaționare/organizare Atenție la detalii! Realizarea/implementarea proiectelor pentru obținerea finanțărilor nerambursabile necesită multă atenție, experiență, devotament și responsabilitate. Să fie dispus(ă)să învețe, să participle periodic la cursuri de perfecționare . Să aibă capacitatea de a lucra în echipă, dar și individual. Să posede cunoștințe medii de IT: Word, Excel, Outlook, webDescrierea jobului Analiza și interpretarea corectă a programelor de finanțare lansate Verificarea/analiza detaliată pentru stabilirea eligibilității solicitanților Comunica
SKILLD BY EJOBS
Consultant Fonduri Europene Departamentul Vanzari |
Candidatul ideal Studii superioare finalizate Competente si cunostinte in domeniul accesarii fondurilor nerambursabile Cunostinte de operare PC Abilitati de comunicare si negociere Cunoasterea legislatiei si a instructiunilor specifice aplicabile pentru accesarea proiectelor din fonduri nerambursabile Capacitatea de a respecta termene limita si de a lucra sub presiune Atentie la detalii, bun organizator, capacitate de analiza si sinteza, proactivitate Constituie avantaj absolvirea unor cursuri precum: Manager de proiect, Expert accesare fonduri nerambursabile Constituie avantaj absolvirea unei facultati cu profil economicDescrierea jobului Prezentarea, promovarea si vanzarea serviciilor de consultanta pentru accesarea fondurilor nerambursabile Identificarea oportunitatilor de finantare Identificarea potentialilor clienti in vederea finantarii (prospectare) Organizarea si participarea la intalniri cu clientii/prospectii, fizic sau virtual Prezentarea conditiilor ce trebuie indeplinite d
REI FINANCE ADVISORS SRL
Office Administrator/secretara |
Candidatul ideal Cerinte:• Experienta de cel putin 6 luni;• Absolvent/a studii superioare;• Buna utilizare a softurilor specifice (MS Office – Excel avansat, Outlook);• Limba engleza la nivel mediu;• Atitudine pozitiva orientata spre client;• Abilitatea de a identifica si rezolva probleme;• Preocupare pentru exactitate;• Orientare catre rezultate;• Autonomie;• Initiativa si pro-activitate.Descrierea jobului • Preia mesajele primite (prin telefon, fax, e-mail) si le distribuie destinatarilor in companie;• Preia, inregistreaza, distribuie si arhiveaza corespondenta primita;• Arhiveaza diverse tipuri de documente;• Actualizeaza in sistemul informatic datele de indentificare ale clientilor, atunci cand este necesar sau cand i se solicita acest lucru;• Asigura protocolul vizitelor clientilor sau a altor vizitatori la sediul punctului de lucru;• Intocmeste necesarul de materiale si produse consumabile necesare bunei desfasurari a activitatii (exemplu: papetarie, protocol, consumabile curaten
RENANIA TRADE SRL
Administrator Credite Contracte |
Candidatul ideal • Studii superioare finalizate – constituie avantaj domeniul economic/tehnic/juridic;• Cel putin 1 an experienta in domeniul financiar – bancar;• Cunostinte asupra normelor si reglementarilor BNR cu impact asupra activitatii de administrare credite;• Cunostinte privind activitatea back office credite;• Cunostinte operare MS Office;Constituie avantaj:• Experienta de cel putin 2 ani pe un post similar;• Experienta in activitatea de back office credite;• Abilitati operare in aplicatii back office credite;Descrierea jobului Completeaza contractele de credit si de garantie in conformitate cu decizia de creditare şi verifica contractele completate înainte transformarea lor in format PDF; Transforma in format PDF contractele de credit si de garantie dupa care le transmite la unitatile teritoriale in vederea semnarii acestora de catre reprezentantii bancii si clienti; Verifica informatiile aferente contractelor de credit si de garantie care se genereaza automat din aplicatiile
PATRIA BANK S.A.
Functionar Administrativ |
Candidatul ideal Excelente cunoștințe de operare a pachetului MS Office (Word, Excel);Abilități bune de comunicare , organizare și prioritizare;Atitudine orientată către rezolvarea problemelor;O bună atenție la detalii și precizie;Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan;Rigoare, minuțiozitate şi răbdare;absolvent de studii medii/superioare în domeniul administrativ/economic;experiență profesională de minim 3 ani.Descrierea jobului Întocmirea pontajelor angajaților la finalul lunii;Întocmirea graficelor de muncă și rezolvarea eventualelor discrepanțe care pot apărea pe parcursul turelor de serviciu(pregătire profesională/delegații/concedii/schimburi de ture);Păstrarea legăturii cu personalul ce își desfășoară activitatea în punctele de lucru;Organizarea și direcționarea documentelor către diferite departamente (administrarea fluxului de documente);Inventarierea documentelor in funcţie de diferite criterii prestabilite;Întocmirea de rapoarte şi situații solicitate de către
INTERVENTII ACTIVE IN ATMOSFERA S.A.
Trainee Economist / Business Administration / Sales / Marketing (225306) |
Candidatul ideal Vrei să fii tu noul trainee GraduatE.ON?Dacă ai pasiuni în diverse domenii și crezi că se pot adapta cerințelor companiei, dar nu știi exact cum și unde să descoperi acest aspect, GraduatE.ON este mediul perfect pentru tine. Află dacă îndeplinești condițiile pentru poziția de TRAINEE ECONOMIST / BUSINESS ADMINISTRATION / SALES / MARKETING.Căutăm: Studenți în ultimul an, nivel de licență sau master, cu performanțe academice bune în domenii precum Finanțe, Contabilitate, Management, Marketing, Administrarea Afacerilor sau domenii conexe, dar nu limitat la acestea Implicare în activități extracurriculare, precum participarea la organizații studențești, voluntariat sau prezentări la sesiuni științifice Cunoștințe solide de Microsoft Office și limba engleză Disponibilitatea de a călători în diferite orașe din țară și de a participa la stagii în cadrul E.ON România și Delgaz Grid Abilități bune de lucru în echipă, capacitate analitică excelentă și comunicare eficientăDescrie
E.ON ROMANIA SRL
Functionar Administrativ - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: FUNCTIONAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: S.C. Webbeds Services S.R.L.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
S.C. WEBBEDS SERVICES S.R.L.
Functionar Administrativ - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: FUNCTIONAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: S.C. Webbeds Services S.R.L.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
S.C. WEBBEDS SERVICES S.R.L.
Functionar Administrativ - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: FUNCTIONAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: BUNGALOW.NET MARKETING SERVICES SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
BUNGALOW.NET MARKETING SERVICES SRL
Administrator Financiar (patrimoniu) (studii Superioare) - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: ADMINISTRATOR FINANCIAR (PATRIMONIU) (STUDII SUPERIOARE) - AJOFM | ANOFMAngajator: UNIVERSITATEA DE MEDICINAFARMACIESTIINTE SI TEHNOLOGIEGEORGE EMIL PALADE"TG MURESExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
UNIVERSITATEA DE MEDICINA, FARMACIE, STIINTE SI TEHNOLOGIE ,,GEORGE EMIL PALADETG MURES
Sef Birou/serviciu Administrativ - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: SEF BIROU/SERVICIU ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: SC INFACO SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Postliceal-COLEGIUTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU JIU
SC INFACO SRL
Administrator Financiar (patrimoniu) (studii Superioare) - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: ADMINISTRATOR FINANCIAR (PATRIMONIU) (STUDII SUPERIOARE) - AJOFM | ANOFMAngajator: UNIVERSITATEA DE MEDICINAFARMACIESTIINTE SI TEHNOLOGIEGEORGE EMIL PALADE"TG MURESExperienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
UNIVERSITATEA DE MEDICINA, FARMACIE, STIINTE SI TEHNOLOGIE ,,GEORGE EMIL PALADETG MURES
Administrator Financiar (patrimoniu) (studii Superioare) - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: ADMINISTRATOR FINANCIAR (PATRIMONIU) (STUDII SUPERIOARE) - AJOFM | ANOFMAngajator: UNIVERSITATEA DE MEDICINAFARMACIESTIINTE SI TEHNOLOGIEGEORGE EMIL PALADE"TG MURESExperienta: Avansat (5-7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
UNIVERSITATEA DE MEDICINA, FARMACIE, STIINTE SI TEHNOLOGIE ,,GEORGE EMIL PALADETG MURES
Secretar Administrativ - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: SECRETAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: BUNGALOW.NET MARKETING SERVICES SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
BUNGALOW.NET MARKETING SERVICES SRL
Administrator Financiar (patrimoniu) (studii Superioare) - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: ADMINISTRATOR FINANCIAR (PATRIMONIU) (STUDII SUPERIOARE) - AJOFM | ANOFMAngajator: UNIVERSITATEA DE MEDICINAFARMACIESTIINTE SI TEHNOLOGIEGEORGE EMIL PALADE"TG MURESExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
UNIVERSITATEA DE MEDICINA, FARMACIE, STIINTE SI TEHNOLOGIE ,,GEORGE EMIL PALADETG MURES
Administrator Financiar (patrimoniu) (studii Superioare) - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: ADMINISTRATOR FINANCIAR (PATRIMONIU) (STUDII SUPERIOARE) - AJOFM | ANOFMAngajator: UNIVERSITATEACONSTANTIN BRANExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU JIU
UNIVERSITATEACONSTANTIN BRAN
Angajam Administrator Cladiri In Targu Mures |
angajam cu norma intreaga administrator cladiri in localitatea Targu Mures, str Depozitelor pentru inchirierea si administrarea spatiilor proprii ale societatii.
SPID
Vezi alte joburi relevante
Operatori calitate pentru Targu Mures |
Companie verificată
Aplica rapid
Pentru ca ne marim echipa, cautam Operatori Calitate Ce ai de facut?- Examinezi vizual piesele clientilor nostri- Sortezi piesele Ce cautam la candidati?- disponibilitate de a lucra in 3 schimburi- disponibilitate de a lucra uneori in weekend- seriozitate si implicare - curiozitate de a ne cunoaste oferta: nu e nevoie de calificare sau experinta, totul se invata usor la locul de munca Ce oferim:- munca usoara, se poate invata usor si de femei si de barbati- formare si specializare la locul de munca pentru necalificati sau persoanele fara experinta- transport asigurat - spor de noapte, ore suplimentare- salariu corect- prima de recomandare- bonuri de masa- concediu de odihna suplimentar- abonament la clinică privată de sănătate- mediu de lucru organizat; Pentru detalii si programari la interviu sunati la 0722.395.328 (zero sapte doi doi trei noua cinci trei doi opt). Descrierea companie
Formel D Romania SRL
Consultant Vanzari |
Candidatul ideal Consultant VanzariCandidatul ideal:Bune abilități de comunicare și convingerePersoană cu inițiativă, responsabilă și cu spirit de echipăCunostinte bune de operare Microsoft Office (Excel, Word, Outlook) și într-un sistem de ERPConstituie avantaj experiența într-o poziție similarăDescrierea jobului Consultant VanzariBeneficii:Munca într-o echipă bine închegatăȘcolarizare și trainingDezvoltare profesională și personalăAsigurare medicală privatăPachet salarial motivant și bonuri de masăResponsabilități:Asigură suport comercial/ administrativ pentru echipa de vânzăriRăspunde cererilor adresate prin e-mail și telefonAsigură urmărirea şi înregistrarea comenzilor de vânzare în sistemul informaticMenţine contactul cu cliențiiExperienţă în domeniul instalațiilor reprezintă un plus
UNIPREST INSTAL SRL
Operator Call Center |
Candidatul ideal Iți dorești un job la care să îmbini într-o echipă tânără munca și profesionalismul?Dacă raspunsul este DA, vino să le pui în practică alături de echipa noastră!Firma BRM HOME SOLUTION aflată în Târgu Mureș angajează persoаnе pе postul de Opеrаtor Cаll center. Cautăm oameni dinamici și creativi care au abilități bune de comunicare și relaționare cu clieții și colegii. Experiența anterioară nu este obligatorie. Vino, în schimb, cu energie pozitivă, abilități de comunicare și de lucru în echipă.• Persoană comunicativă, activă, cu inițiativă, dornică de a învăță lucruri noi.• Atitudine pozitivă, capacitate foarte bună dе comunicare si relaționare, atât cu clienții, cât și cu colegii.• Atenție și ascultare activă.• Orientare in vederea soluționării clienților.• Empatie.• Cunoștințe minime dе calculator.Descrierea jobului Beneficii : · Contract de munca pe perioadă nedeterminată, condiții de muncă stabile.· Salariu fix + comision în functie de target-ul realizat.· Training
BRM HOME SOLUTION S.R.L.
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: