Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

310 Locuri de Munca Front Desk Officer in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

310 Locuri de Munca Front Desk Officer in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Front Desk Officer in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Front Desk Officer in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Front Desk/​office Assistants


Candidatul ideal Besides being our first point of contact with the outside world, our Front Desk Assistants are key members of our team. They are crucial parts of the overall office management processes and know a bit about other support departments (marketing, financial, office management and accounting). We are currently looking for two front desk assistants, to join our neatly organized office activities.What we are seeking: proficiency in English (written and spoken), as most of our clients and part of our suppliers are international and you will need to liaise with them on occasion, either face-to-face or through telephone, as well as draft certain administrative correspondence; openness to continuous development, as work is cross-departmental (it may involve assistance to marketing, financial, office management and/or accounting departments); no previous experience is required, but eagerness to learn and adapt is a must; knowledge of a second international language is a plus. Mas
MARAVELA,​ POPESCU ASOCIATII - SOCIETATE PROFESIONALă DE AVOCAţI CU RăSPUNDERE LIMITATă

Front Desk Officer @ Dent Estet


Candidatul ideal Alătură-te Excelenței în Stomatologia din România!Căutăm colegi noi, oameni cu care să împărtășim pasiunea pentru stomatologia integrată.DENT ESTET este mai mult decat o clinică stomatologică, suntem o comunitate dedicată sănatății și zâmbetelor strălucitoare.De aceea, Reprezentantul Front-Desk este un pilon esențial al clinicii, transmițând cu căldura și profesionalism standardele noastre. Ne dorim o persoană responsabilă, încrezătoare, zâmbitoare și cel mai important, să trateze pacientul exact așa cum și-ar dori să fie primit într-o clinică.Dacă simti ca te regasesti în această imagine și vrei să faci parte din echipa noastră dedicată, te încurajăm să aplici pentru oportunitatea dе a deveni membru al echipei DENT ESTET.PROFILUL FRONT DESK OFFICER: Abilități excelente de customer service, pentru a comunica profesional și eficient cu pacienții; Atitudine pozitivă și comportament constructiv, promovând relații armonioase cu pacienții, colegii și colaboratorii; Capacita
DENT ESTET CLINIC S.​A.​

Front Desk  officer /​ Receptie - Birouri


Candidatul ideal absolvent studii superioare; cunostinte bune de operare PC; cunostinte de limba Engleza; excelente abilitati de comunicare (claritate si coerenta in exprimare); buna atentie distributiva; abilitati de lucru in echipa; disciplina, eficienta, eficacitate; integritate, confidențialitate, implicare si orientare catre gasirea de solutii; responsabilitate.EXPERIENTA PROFESIONALA NECESARA OCUPARII POSTULUI: Experienta de 1 an.Descrierea jobului 1. Administrativ: Asigura protocolul in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice; Asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail sau alte cai de comunicare; Inregistreaza documentele in OPIS; Asigura managementul datelor privind persoanele de contact extern (liste de adrese, numere de telefon, etc); Primeste vizitatorii care au programate intalniri; Participa la organizarea evenimentelor din cadrul firmei; Procura rechizite si consumabile de birou si alte materiale necesare desfasurarii activitatii de birou; Prim
KARPATEN OUTGOING SRL

Front Desk Officer (novomatic,​ Otopeni)


Candidatul ideal Esti la inceput de drum si te recomanzi ca fiind o persoana organizata si disciplinata? Iti place sa ajuti oamenii, sa ii vezi multumiti si sa te intelegi bine cu echipa din care faci parte?Dacă simti ca te regasesti în această imagine și vrei să faci parte din echipa noastră dedicată, trimite-ne CV-u tau si te vom contacta in cel mai scurt timp.Candidatul ideal: Experienta de minim 1-2 ani intr-un post similar reprezinta un avantaj; Abilitati excelente de comunicare si relationare; Orientare catre client, prezenta agreabila, atitudine pozitiva, abilitati de lucru in echipa; Capacitatea dе a organiza și prioritiza eficient activitățile; Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu/avansat (scris, vorbit); Cunostinte Microsoft Office (Excel, Word, etc.); Studii superioare finalizate - constituie avantaj; Disponibilitatea imediata - reprezinta un avantaj;Descrierea jobului Responsabilitati: Preluarea si directionarea apelurilor telefonice; Programarea intalnirilor, conform
ADMIRAL LEISURE SRL

Front Desk Officer /​ Receptionera


Candidatul ideal Cerinte:Persoană dinamică, de încredere, comunicativa, amabila, pozitiva, energica, atenta la detalii, care lucrează în echipăIdeal student sau absolvent, nu este necesara experienta anterioaraLimba Engleza nivel conversationalPermis de conducere cat. B (constituie avantaj, nu obligatoriu)Cunostinte operare PC + Microsoft Office nivel mediuDescrierea jobului Facilitec Services Romania angajeaza receptionera in system hybrid, se lucreaza de acasa in sistem on-call si fizic de la biroul din Pipera (langa metrou) pentru check-inuri.Se ofera training de specialitate in primele saptamani de la angajare.Exista si posibilitatea de part-timeResponsabilitati:Intampinarea si indrumarea clientilorGestionarea apelurilor și a emailurilorGestionarea online a clientilor in platformaTransmiterea in timp eficient a informatiilor catre managerOferirea informatiilor despre cazare tuturor clientilorBeneficii:Salariu atractiv corelat cu experienta si rezultateTichete de masaDecont transpor
FACILITEC SERVICES SRL

Front Desk Officer/​ Receptionist (zona Promenada)


Candidatul ideal Our requirements Being able to work within a team; Being able to create accurate reports; Being able to work with deadlines; Having high attention to details and being an organized and structured person; Having awareness of health & safety issues; Having IT skills (MS Office, MS Project) – a good command of Excel is a must; Romanian language is a must, advanced knowledge of English needed.Descrierea jobului Main responsibilities Receptionist/secretary duties; Postal and courier services; Visitor management; Ordering of ID cards, business cards, laptop passes etc.; Managing of access keys; Ordering of printed materials and office supplies; Assisting employees with different issues, e.g. scanning, printing, copying etc.Key responsibilities To manage the various vendors providing services and goods related to our facility, employees and devices/equipment; To give support, help, guidance and advices to expatriates and local employees in various problems and challenges. Giv
OKIN FACILITY RO SRL

Front Desk Officer - Wellness Club By Greenfield


Candidatul ideal Vrei sa începi sa faci alegeri sănătoase? Sa iți dezvolți cariera intr-un colectiv tânăr si dinamic in Greenfield Băneasa?Vino sa lucrezi cu noi! Tu ești candidatul ideal pentru postul nostru de Front Desk Officer!Ce calități ne dorim sa ai? Abilitați de comunicare orala si scrisa excelente, putere de convingere Capacitate de acumulare al unui volum de cunoștințe teoretice Personalitate flexibila, dinamica, responsabila si ușor adaptabila Seriozitate si confidențialitate Excelente aptitudini de organizare a timpului, atenție la detalii Atitudine profesionala si energica Cunoștințe solide de utilizare PC (pachetul Office si CRM intern – Upfit Cloud) Cunoștințe de secretariat Cunoștințe economice si juridice Atitudine pozitiva, entuziasm, orientare spre rezultat Capacitatea de a lucra eficient in echipa, de a respecta termenele Inițiativa, perseverenta, simțul detaliuluiDescrierea jobului Ce vei face: Vei fi responsabil/a de livrarea serviciilor Premium pentru membri noș
SPATZIOO MANAGEMENT S.​R.​L.​

Front Desk Officer/​ Receptie Clinica Stomatologica


Descrierea jobului Echipa noastră la Smile Design caută un coleg nou pentru poziția de Recepție (Front Office) și am vrea să fii tu acea persoană prietenoasă și motivată pe care o căutăm!Dacă îți place să lucrezi cu oamenii și ai o atitudine pozitivă, acest job este pentru tine. Vei fi parte dintr-un mediu de lucru plin de zâmbete și vei avea ocazia să interacționezi cu o varietate de persoane în fiecare zi.Iată ce trebuie să știi despre poziție:• Program de lucru în ture, exclusiv în timpul săptămânii, între 11:00 și 19:00.• Salariu atractiv între 2500 și 3600lei, cu posibilitatea unui câștig nelimitat și oportunități de avansare în cadrul companiei.• Oferim suport pentru dezvoltarea ta profesională, dar cerem și experiență în domeniu, un aspect plăcut și abilități de comunicare în limba engleză la nivel conversațional. Alte limbi străine sunt considerate un plus.• Task-urile jobului includ gestionarea programărilor atât prin intermediul softului nostru intern, cât și telefonic, precu
CLINICA DE IMPLANTOLOGIE I ESTETICĂ DENTARĂ DR.​ABBOUD S.​R.​L.​

Front Desk/​office Assistants


Candidatul ideal Besides being our first point of contact with the outside world, our Front Desk Assistants are key members of our team. They are crucial parts of the overall office management processes and know a bit about other support departments (marketing, financial, office management and accounting). We are currently looking for two front desk assistants, to join our neatly organized office activities.What we are seeking: proficiency in English (written and spoken), as most of our clients and part of our suppliers are international and you will need to liaise with them on occasion, either face-to-face or through telephone, as well as draft certain administrative correspondence; openness to continuous development, as work is cross-departmental (it may involve assistance to marketing, financial, office management and/or accounting departments); no previous experience is required, but eagerness to learn and adapt is a must; knowledge of a second international language is a plus. Mas
MARAVELA,​ POPESCU ASOCIATII - SOCIETATE PROFESIONALă DE AVOCAţI CU RăSPUNDERE LIMITATă

Front Desk Officer @ Dent Estet


Candidatul ideal Alătură-te Excelenței în Stomatologia din România!Căutăm colegi noi, oameni cu care să împărtășim pasiunea pentru stomatologia integrată.DENT ESTET este mai mult decat o clinică stomatologică, suntem o comunitate dedicată sănatății și zâmbetelor strălucitoare.De aceea, Reprezentantul Front-Desk este un pilon esențial al clinicii, transmițând cu căldura și profesionalism standardele noastre. Ne dorim o persoană responsabilă, încrezătoare, zâmbitoare și cel mai important, să trateze pacientul exact așa cum și-ar dori să fie primit într-o clinică.Dacă simti ca te regasesti în această imagine și vrei să faci parte din echipa noastră dedicată, te încurajăm să aplici pentru oportunitatea dе a deveni membru al echipei DENT ESTET.PROFILUL FRONT DESK OFFICER: Abilități excelente de customer service, pentru a comunica profesional și eficient cu pacienții; Atitudine pozitivă și comportament constructiv, promovând relații armonioase cu pacienții, colegii și colaboratorii; Capacita
DENT ESTET CLINIC S.​A.​

Secretară /​ Recepționeră


Companie verificată
Aplica rapid
Despre Noi:YOURJOB recrutează pentru o clinică medicală de renume.Căutăm o Secretară/Recepționeră cu cel puțin 1 an de experiență pentru a se alătura tinerei echipe din București. Responsabilități:- contacte telefonice;- gestionarea corespondenței și a documentelor: primire, transmitere, înregistrare, repartizare, arhivare;- elaborarea și redactarea documentelor si rapoartelor solicitate;- administrarea și verificarea contractelor cu clienții, a facturilor de la furnizori;- asigurarea transmiterii documentelor/coletelor prin posta, curier, fax, Email;- menținerea relației cu furnizorii de servicii;- menținerea necesarului de consumabile;- suportul administrativ pentru celelalte departamente;- program de lucru, 8h/zi. Cerințe:- studii medii sau superioare finalizate;- experiență minim 1 an pe un post similar;- cunoștințe operare PC în aplicații de tip Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);- claritate si coerență în exprimarea scrisă si verbală;- cunoștințe limbă engleză - nivel conv
YOUR JOB CONSULTING & RECRUITING SRL

Asistent Medical - Receptie


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul IdealStudii de specialitate;Experienţă pe un post similar de minimum 2 ani;Aviz de liberă practică și certificat de membru OAMGMAMR - valabile;Excelente abilități de comunicare și relaționare;Persoană empatică, dinamică, activă;Capacitate de planificare și organizare;Limba engleza - nivel mediu;Cunoștinţe MS Office - nivel mediu Descrierea jobuluiÎntâmpinarea pacienţilor și a vizitatorilor;Preluarea apelurilor telefonice și direcţionarea lor în funcţie de solicitarea interlocutorului;Efectuarea programărilor pentru diverse specialităţi medicale și gestionarea eficientă a circuitului pacienţilor în sala de așteptare;Efectuarea confirmărilor pentru programările efectuate;Pregătirea cabinetelor medicale cu tipizatele și consumabilele medicale necesare desfășurării consultaţiei;Pregătirea instrumentarului, aparatura necesară și asistarea medicului pe durata intervenţiilor și procedurilor medicale;Recoltarea probelor pentru diverse analize medicale (experienţă în specializarea pe
REVERA ASSISTED SRL

Receptionist – Wellborn Charles de Gaulle


Companie verificată
Aplica rapid
Ne marim echipa si suntem in cautarea unei colege / unui coleg care sa ocupe postul de RECEPTIONIST. Locatie: Wellborn AviatorilorNe dorim alaturi o colega / un coleg care a mai lucrat in domeniul medical si:are bune abilitati de comunicare si lucru in echipaare orientare catre clientștie să utilizeze calculatorul, Word, Excel și outlook Cu ce te vei ocupa daca alegi sa vii la noi:Intampini clientii in receptia spitalului si îi îndrumi catre cabinetul medicalPreiei apelurile telefoniceProgramezi sau reprogramezi pacientii la diferite consultatii / investigatiiIncasezi contravaloarea serviciilor medicale si emiti facturi / bonuri fiscale Arhivezi rezultatele, fisele sau dosarele medicale si cererile pacientilor Daca esti interesat/a, te asteptam sa ne vizitezi în Spitalul Wellborn Aviatorilor sau ne poti transmite CV-ul tau prin aplicatia whatsapp la numarul de telefon afisat. Te asteptam in echipa noastra!
Promed System SRL

RECEPTIONER- CLINICA MEDICALA


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2700 până la 3100 LEI pe lună
RESPONSABILITATIRealizeaza programarea pacientilor in incinta Centrului, prin e-mail sau telefon;Se asigura ca pacientii primesc raspunsuri la solicitarile emise, in timp util conform procedurilor de lucru;Se ocupa de taxarea serviciilor medicale prestate in centru si de emiterea facturilor fiscale aferente, inclusiv inchideri de zi;Se asigura ca toata documentatia ce insoteste fisa medicala a pacientul este completata conform standardelor de lucru din clinica; PROFILAbsolvent de studii superioare, finalizate cu examen de licenta, constituie un avantaj;Persoana politicoasa , serioasa, punctuala, discreta.Capacitate de planificare si organizare;Orientare catre satisfacerea nevoilor pacientilor si catre rezultate;Limba engleza- nivel intermediar PROGRAM si LOCATIEL-V: In ture de 8 oreTura 1: 8:00- 16:30 / Tura 2: 12:30-21:00S: 9:00 17:00 prin rotatie ( 1 sambata/luna cu o zi libera in timpul saptamanii)Piata Victoriei
UNITY CONSULTING SRL

Receptioner Hotel /​ Personal Receptie


Candidatul ideal Receptioner hotel / Personal receptieAre you passionate about hospitality and do you really like to make others feel at home? Working with us, you will get to relate and meet people from all over the world while building your career. Join us and you will have the opportunity to develop by learning from the best professionals in the field of hospitality. Regardless of the path you follow, we will make sure you feel at home.What we are looking for:• Very good conversational skills in English, a second foreign language is an advantage;• Very good computer skills; knowledge of a hotel management system is an advantage (Opera);• Customer orientation, ability to solve problems and make decisions;• Warm, friendly personality;• Excellent communication skills;•Team spirit.Explore our endless worldWe invite you to join our global family. Whether you are a beginner or already experienced in the hospitality industry, in our team you will always be appreciated for your natural tale
MARRIOTT INTERNATIONAL HOTELS INC.​ MARYLAND USA SUCURSALA BUCURESTI ROMANIA

Receptioner Continental Hotels


Candidatul ideal Esti o persoana energica si zambitoare, iti place comunicarea si interactiunea cu oamenii intr-un mediu de lucru dinamic?Inveti cu usurinta lucruri noi si te concentrezi pe realizarea sarcinilor si atingerea obiectivelor?Reusesti sa iti organizezi activitatea proprie, sa fii eficient, activ si atent la detalii?Te invitam sa descoperi o echipa tanara, creativa, dispusa sa te incurajeze, sa te asculte si sa-ti puna la dispozitie resursele necesare pentru a deveni cea mai buna versiune a ta.Descrierea jobului Cerinte:Cunostinte operare PC (Opera, Microsoft Excel, Word, internet);Cunostinte limba engleza (cel putin nivel mediu);Diploma receptioner constituie un avantaj;Minim 1 an experienta pe o functie similara;Disponibilitate de a lucra in weekend.Responsabilitati: Intampina si primeste oaspetii hotelului si ofera un serviciu amabil si prietenos fiecarui oaspete; Efectueaza in mod adecvat cazarea fiecarui oaspete, asigurandu-se de completarea exacta si completa a fisei d
CONTINENTAL HOTELS S.​A.​

Receptioner Marfa


Candidatul ideal Videt își mărește echipa! Aplică pentru a deveni noul(a) nostru/noastră coleg/ă!Dacă ești în căutarea unui mediu de lucru profesionist și plăcut, alături de un colectiv tânăr și dinamic, vino să ne cunoaștem!Ca să te considerăm alegerea potrivită, iată calitățile pe care ar trebui să le deții:• cunoștințe minime de lucru la calculator;• spirit de echipă;• capacitatea de a se organiza și de a lucra eficient, atât individual cât și în echipă;• persoană conștiincioasă, serioasă, onestă.Descrierea jobului Descrierea jobului efectuezi recepția cantitativă și calitativă a mărfii conform procedurilor; anunți superiorul în cazul în care se constată diferențe între cantitatea fizică și cea de pe documente; respecți normele de depozitare și de manipulare a produselor; așezi produsele la raft după recepție; anunți și colaborezi cu celelalte departamente ale societății la rezolvarea problemelor identificate la momentul recepției mărfii; îndeplinești procedurile de lucru și menții
NOAVIDET SRL

Media netă estimată pe baza celor 38 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Receptioner/​a Salon Bronzare


Candidatul ideal Studii medii (liceu) / superioare (universitate); Candidata pentru acest post este o persoana organizata, sociabila, orientata catre client, cu bune abilitati de comunicare si cu o buna prezenta de spirit; Disponibilitate de a lucra in ture; Cunostintele si tehnicile de vanzare constituie un avantaj pentru desfasurarea acestei activitati; Experienta in activitati de receptie / secretariat;Descrierea jobului Intampinarea si indrumarea clientilor care intra in salon; Inregistrarea clientilor in sistem; Gestionarea corespondentei electronice, a apelurilor telefonice si a programarilor; Gestionarea eficienta a inventarului; Desfasurarea activitatilor de receptie si protocol specific; Efectuarea inregistrarilor pe casa de marcat a tuturor incasarilor serviciilor din salon.Locatie: Bucuresti, sector 1 – 2, zona Pipera, in apropierea DRPCIV / mall Promenada.Salariu: 3 000 lei NET plus *COMISIOANE ATRACTIVE‼️‼️ REDUCERI si AVANTAJE pentru personal‼️‼️ Decontare abonament lunar
Confidenţial

Receptioner Spa


Candidatul ideal -cunostinte de limba engleza – nivel mediu;-abilitati excelente de comunicare;-atentie la detalii;-orientare spre client;-aspect fizic placut;-experienta anterioara in receptie/relatii clienti.Descrierea jobului Te vei ocupa de:- intampinarea oaspetilor centrului fitness si SPA;- promovarea serviciilor si produselor oferite;- preluarea apelurilor telefonice si oferirea detaliilor necesare privind facilitatile si ofertele centrului;- realizarea de abonamente clientilor centrului SPA, emiterea facturilor si incasarea contravaloarii acestora;- evidenta programarilor la clase, a sedintelor cu antrenorul personal si de asemenea, vei trimite managerului de vanzari contractele semnate- rezolvarea prompta si cu discretie a diferitelor situatii particulare sau reclamatii ale clientilor.Program de lucru:L-D (in ture) - 6-14, 14-22 (exista disponibilitate pentru a discuta programul de lucru, insa fara mari abateri)Beneficii:Tichetele de masa;Abonament la SPA;Abonament medical ;Pr
RIN HOSPITALITY COMPANY SRL

Media netă estimată pe baza celor 636 de salarii introduse în Salario: 2700 RON/Luna

Receptionist


Candidatul ideal Persoană activă, comunicativă, amabilă și cu abilități dе rezolvare a problemelor; Abilități dе comunicare și relaționare pacient; Studii medii/superioare finalizate; Disponibilitate dе lucru in ture dе zi/noapte, weekend; Experiență în recepție/secretariat - constituie un avantaj; Cunoștințe limba engleză – nivel mediu conversational; Cunoștințe MS Office.Descrierea jobului Întâmpină, informeаză, inregistrează, progrаmеază și îndrumă pаcienții în clinică/spitаl; Încasează contravaloarea serviciilor medicale efectuate; Se concentrează pentru a ințelege nevoile pacientului și îi propune acestuia variantele potrivite nevoilor sale.Beneficii: Pachet salarial compus din remunerație fixă, tichete de masă, sporuri pentru turele de noapte și weekend; Abonament medical pentru angajați; Oportunitatea de a lucra într-o echipă profesionistă, dedicată și dinamică; Training-uri periodice; Posibilități de promovare și dezvoltare profesională în domeniu.
SANADOR SRL

Media netă estimată pe baza celor 618 de salarii introduse în Salario: 2725 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 310 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.