Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

920 Locuri de Munca Front Desk Officer - Joburi Front Desk Officer

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

920 Locuri de Munca Front Desk Officer - Joburi Front Desk Officer

Cauta printr-o varietate mare de joburi Front Desk Officer si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Front Desk Officer si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Front Desk/​office Assistants


Candidatul ideal Besides being our first point of contact with the outside world, our Front Desk Assistants are key members of our team. They are crucial parts of the overall office management processes and know a bit about other support departments (marketing, financial, office management and accounting). We are currently looking for two front desk assistants, to join our neatly organized office activities.What we are seeking: proficiency in English (written and spoken), as most of our clients and part of our suppliers are international and you will need to liaise with them on occasion, either face-to-face or through telephone, as well as draft certain administrative correspondence; openness to continuous development, as work is cross-departmental (it may involve assistance to marketing, financial, office management and/or accounting departments); no previous experience is required, but eagerness to learn and adapt is a must; knowledge of a second international language is a plus. Mas
MARAVELA,​ POPESCU ASOCIATII - SOCIETATE PROFESIONALă DE AVOCAţI CU RăSPUNDERE LIMITATă

Front Desk Officer (novomatic,​ Otopeni)


Candidatul ideal Esti la inceput de drum si te recomanzi ca fiind o persoana organizata si disciplinata? Iti place sa ajuti oamenii, sa ii vezi multumiti si sa te intelegi bine cu echipa din care faci parte?Dacă simti ca te regasesti în această imagine și vrei să faci parte din echipa noastră dedicată, trimite-ne CV-u tau si te vom contacta in cel mai scurt timp.Candidatul ideal: Experienta de minim 1-2 ani intr-un post similar reprezinta un avantaj; Abilitati excelente de comunicare si relationare; Orientare catre client, prezenta agreabila, atitudine pozitiva, abilitati de lucru in echipa; Capacitatea dе a organiza și prioritiza eficient activitățile; Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu/avansat (scris, vorbit); Cunostinte Microsoft Office (Excel, Word, etc.); Studii superioare finalizate - constituie avantaj; Disponibilitatea imediata - reprezinta un avantaj;Descrierea jobului Responsabilitati: Preluarea si directionarea apelurilor telefonice; Programarea intalnirilor, conform
ADMIRAL LEISURE SRL

Recepționeră/​ Front Desk Officer


Candidatul ideal Ai bune abilități de comunicare interpersonală, iar zâmbetul este punctul tău forte? Vino în echipa Vivertine!Cerințe:- Prezență plăcută, atitudine caldă, prietenoasă, mereu cu zâmbetul pe buze [😊]- Viteză de reacție și capacitate de rezolvare a problemelor;- Abilități de comunicare si organizatorice;- Cunoașterea limbii engleze, nivel mediu/avansat;- Cunoștințe minime de lucru în Excel;- Experiență în lucru cu casa de marcat;- Experiență anterioară în relații cu clienții;- Experiență pe un post similar constituie avantaj;- Disponibilitatea de a lucra în ture, în intervalul orar 06.00 - 23.00 de luni până vineri și în weekend între 08.00 - 20.00.Descrierea jobului Responsabilități:- Asigura o prima impresie pozitiva despre firma si personal in relatia directa sau indirecta cu cei care vin la sala de sport- Preluarea apelurilor telefonice si oferirea detaliilor necesare privind facilitatile si ofertele centrului;- Promovarea serviciile oferite de Vivertine clientilor;-
REVIVE CLUB SRL

Front Desk Officer


Candidatul ideal Daca esti o persoana pasionata de vanzari si de amenajarea si estetica spatiilor inseamna ca vii in echipa potrivita!Alatura-te companiei noastre pentru ca ne marim echipa!Vei face parte dintr-o organizatie in continua expensiune si dintr-o echipa frumoasa, tanara si de succes, cu ajutorul careia vei evolua la nivel profesional si personalCandidatul IdealPersoana atenta la detalii si rapida in activitatile pe care le desfasoara;Dornica sa invete si sa se dezvolte in cadrul companiei;Pachet Office - nivel avansat (Word si Excel sunt folosite in mod constant)Cunostinte de contabilitate primara (ideal);Abilitati de comunicare si spirit de echipaDescrierea jobului Asigura interfata cu clientii si colaboratorii;Tine evidenta registrului de casa si se asigura de corectitudinea acestuia;Incaseaza bani de la clienti, cash sau prin POS;Intocmeste avize de insotire marfa si tine gestiunea magazinului impreuna cu directorul de magazin;Arhiveaza si organizeaza documente.
PHYLOSOPHY DESIGN SRL

Media netă estimată pe baza celor 628 de salarii introduse în Salario: 2725 RON/Luna

Responsabil Receptie/​ Front Desk Officer


Candidatul ideal Ai bune abilități de comunicare interpersonală, iar zâmbetul este punctul tău forte? Vino în echipa Vivertine!Cerințe:- Prezență plăcută, atitudine caldă, prietenoasă, mereu cu zâmbetul pe buze [😊]- Viteză de reacție și capacitate de rezolvare a problemelor;- Abilități de comunicare si organizatorice;- Cunoașterea limbii engleze, nivel mediu/avansat;- Cunoștințe minime de lucru în Excel;- Experiență în lucru cu casa de marcat;- Experiență anterioară în relații cu clienții;- Experiență pe un post similar constituie avantaj;- Disponibilitatea de a lucra în ture, în intervalul orar 06.00 - 23.00 de luni până vineri și în weekend între 08.00 - 20.00.Descrierea jobului Responsabilități:- Asigura o prima impresie pozitiva despre firma si personal in relatia directa sau indirecta cu cei care vin la sala de sport- Preluarea apelurilor telefonice si oferirea detaliilor necesare privind facilitatile si ofertele centrului;- Promovarea serviciile oferite de Vivertine clientilor;-
REVIVE CLUB SRL

Front Desk Officer @ Dent Estet


Candidatul ideal Alătură-te Excelenței în Stomatologia din România!Căutăm colegi noi, oameni cu care să împărtășim pasiunea pentru stomatologia integrată.DENT ESTET este mai mult decat o clinică stomatologică, suntem o comunitate dedicată sănatății și zâmbetelor strălucitoare.De aceea, Reprezentantul Front-Desk este un pilon esențial al clinicii, transmițând cu căldura și profesionalism standardele noastre. Ne dorim o persoană responsabilă, încrezătoare, zâmbitoare și cel mai important, să trateze pacientul exact așa cum și-ar dori să fie primit într-o clinică.Dacă simti ca te regasesti în această imagine și vrei să faci parte din echipa noastră dedicată, te încurajăm să aplici pentru oportunitatea dе a deveni membru al echipei DENT ESTET.PROFILUL FRONT DESK OFFICER: Abilități excelente de customer service, pentru a comunica profesional și eficient cu pacienții; Atitudine pozitivă și comportament constructiv, promovând relații armonioase cu pacienții, colegii și colaboratorii; Capacita
DENT ESTET CLINIC S.​A.​

Front Desk  officer /​ Receptie - Birouri


Candidatul ideal absolvent studii superioare; cunostinte bune de operare PC; cunostinte de limba Engleza; excelente abilitati de comunicare (claritate si coerenta in exprimare); buna atentie distributiva; abilitati de lucru in echipa; disciplina, eficienta, eficacitate; integritate, confidențialitate, implicare si orientare catre gasirea de solutii; responsabilitate.EXPERIENTA PROFESIONALA NECESARA OCUPARII POSTULUI: Experienta de 1 an.Descrierea jobului 1. Administrativ: Asigura protocolul in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice; Asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail sau alte cai de comunicare; Inregistreaza documentele in OPIS; Asigura managementul datelor privind persoanele de contact extern (liste de adrese, numere de telefon, etc); Primeste vizitatorii care au programate intalniri; Participa la organizarea evenimentelor din cadrul firmei; Procura rechizite si consumabile de birou si alte materiale necesare desfasurarii activitatii de birou; Prim
KARPATEN OUTGOING SRL

Front Desk Officer/​ Receptionist (zona Promenada)


Candidatul ideal Our requirements Being able to work within a team; Being able to create accurate reports; Being able to work with deadlines; Having high attention to details and being an organized and structured person; Having awareness of health & safety issues; Having IT skills (MS Office, MS Project) – a good command of Excel is a must; Romanian language is a must, advanced knowledge of English needed.Descrierea jobului Main responsibilities Receptionist/secretary duties; Postal and courier services; Visitor management; Ordering of ID cards, business cards, laptop passes etc.; Managing of access keys; Ordering of printed materials and office supplies; Assisting employees with different issues, e.g. scanning, printing, copying etc.Key responsibilities To manage the various vendors providing services and goods related to our facility, employees and devices/equipment; To give support, help, guidance and advices to expatriates and local employees in various problems and challenges. Giv
OKIN FACILITY RO SRL

Front Desk Officer /​ Receptionera


Candidatul ideal Cerinte:Persoană dinamică, de încredere, comunicativa, amabila, pozitiva, energica, atenta la detalii, care lucrează în echipăIdeal student sau absolvent, nu este necesara experienta anterioaraLimba Engleza nivel conversationalPermis de conducere cat. B (constituie avantaj, nu obligatoriu)Cunostinte operare PC + Microsoft Office nivel mediuDescrierea jobului Facilitec Services Romania angajeaza receptionera in system hybrid, se lucreaza de acasa in sistem on-call si fizic de la biroul din Pipera (langa metrou) pentru check-inuri.Se ofera training de specialitate in primele saptamani de la angajare.Exista si posibilitatea de part-timeResponsabilitati:Intampinarea si indrumarea clientilorGestionarea apelurilor și a emailurilorGestionarea online a clientilor in platformaTransmiterea in timp eficient a informatiilor catre managerOferirea informatiilor despre cazare tuturor clientilorBeneficii:Salariu atractiv corelat cu experienta si rezultateTichete de masaDecont transpor
FACILITEC SERVICES SRL

Id115606 Front Desk Officer (receptionist) - Cluj Office


Candidatul ideal The ideal candidate will be experienced (or keen to be involved) in handling a wide range of administrative and executive support related tasks and will be able to work independently with little or no supervision.Required skills and qualifications: A self-motivated person, eager to acquire experience in a professional environment An organized and detail oriented person Excellent communication and writing skills Foreign Languages Graduate or Secretarial College Graduate Excellent knowledge of English Good command of MS Office package Previous experience working as an administrative assistant would be an advantage.Descrierea jobului KPMG in Romania is one of the world’s leading providers of Audit, Tax and Advisory services.At KPMG we run our firm just as effectively as we support and strengthen our clients’ businesses. That means hiring talented people to help develop and manage our brand, publish our thought leadership, control our finances, run our IT infrastructure, a
KPMG ROMANIA S.​R.​L.​

Front Desk Officer - Wellness Club By Greenfield


Candidatul ideal Vrei sa începi sa faci alegeri sănătoase? Sa iți dezvolți cariera intr-un colectiv tânăr si dinamic in Greenfield Băneasa?Vino sa lucrezi cu noi! Tu ești candidatul ideal pentru postul nostru de Front Desk Officer!Ce calități ne dorim sa ai? Abilitați de comunicare orala si scrisa excelente, putere de convingere Capacitate de acumulare al unui volum de cunoștințe teoretice Personalitate flexibila, dinamica, responsabila si ușor adaptabila Seriozitate si confidențialitate Excelente aptitudini de organizare a timpului, atenție la detalii Atitudine profesionala si energica Cunoștințe solide de utilizare PC (pachetul Office si CRM intern – Upfit Cloud) Cunoștințe de secretariat Cunoștințe economice si juridice Atitudine pozitiva, entuziasm, orientare spre rezultat Capacitatea de a lucra eficient in echipa, de a respecta termenele Inițiativa, perseverenta, simțul detaliuluiDescrierea jobului Ce vei face: Vei fi responsabil/a de livrarea serviciilor Premium pentru membri noș
SPATZIOO MANAGEMENT S.​R.​L.​

Front Desk/​office Assistants


Candidatul ideal Besides being our first point of contact with the outside world, our Front Desk Assistants are key members of our team. They are crucial parts of the overall office management processes and know a bit about other support departments (marketing, financial, office management and accounting). We are currently looking for two front desk assistants, to join our neatly organized office activities.What we are seeking: proficiency in English (written and spoken), as most of our clients and part of our suppliers are international and you will need to liaise with them on occasion, either face-to-face or through telephone, as well as draft certain administrative correspondence; openness to continuous development, as work is cross-departmental (it may involve assistance to marketing, financial, office management and/or accounting departments); no previous experience is required, but eagerness to learn and adapt is a must; knowledge of a second international language is a plus. Mas
MARAVELA,​ POPESCU ASOCIATII - SOCIETATE PROFESIONALă DE AVOCAţI CU RăSPUNDERE LIMITATă

Front Desk Officer @ Dent Estet


Candidatul ideal Alătură-te Excelenței în Stomatologia din România!Căutăm colegi noi, oameni cu care să împărtășim pasiunea pentru stomatologia integrată.DENT ESTET este mai mult decat o clinică stomatologică, suntem o comunitate dedicată sănatății și zâmbetelor strălucitoare.De aceea, Reprezentantul Front-Desk este un pilon esențial al clinicii, transmițând cu căldura și profesionalism standardele noastre. Ne dorim o persoană responsabilă, încrezătoare, zâmbitoare și cel mai important, să trateze pacientul exact așa cum și-ar dori să fie primit într-o clinică.Dacă simti ca te regasesti în această imagine și vrei să faci parte din echipa noastră dedicată, te încurajăm să aplici pentru oportunitatea dе a deveni membru al echipei DENT ESTET.PROFILUL FRONT DESK OFFICER: Abilități excelente de customer service, pentru a comunica profesional și eficient cu pacienții; Atitudine pozitivă și comportament constructiv, promovând relații armonioase cu pacienții, colegii și colaboratorii; Capacita
DENT ESTET CLINIC S.​A.​

Front Desk Officer/​ Receptionera Clinica Stomatologie


Candidatul ideal Clinica moderna de stomatologie, WhiteKiss, cauta front desk officer/ receptionera cu experienta de minim 2 ani pe un post similar.Profilul Candidatului:Abilitati excelente pentru comunicarea interpersonala.Aptitudini excelente de utilizare a computerului.Bine organizata,cu gandire analitica, spirit orientat spre detaliu.Studii superioare finalizate.Cunoasterea limbii engleze- obligatoriu (cunoasterea altor limbi straine reprezinta un avantaj).Atitudine proactiva.Responsabilitatea si orientarea catre pacient. Descrierea jobului Intampina pacientii si vizitatorii cu atitudinea adecvata unei "bune gazde";Mentine si actualizeaza permanent baza de date a pacientilor;Realizeaza contactul cu pacientul nou.Preia apelurile telefonice;Planifica programarile pacientilor;Tine evidenta solicitarilor directe si a apelurilor telefonice in absenta persoanelor cautate si asigura operativ informarea acestora;Furnizeaza cu amabilitate informatiile.Asista pacientii in completarea sau ges
WHITE KISS SRL

Secretară /​ Recepționeră


Companie verificată
Aplica rapid
Despre Noi:YOURJOB recrutează pentru o clinică medicală de renume.Căutăm o Secretară/Recepționeră cu cel puțin 1 an de experiență pentru a se alătura tinerei echipe din București. Responsabilități:- contacte telefonice;- gestionarea corespondenței și a documentelor: primire, transmitere, înregistrare, repartizare, arhivare;- elaborarea și redactarea documentelor si rapoartelor solicitate;- administrarea și verificarea contractelor cu clienții, a facturilor de la furnizori;- asigurarea transmiterii documentelor/coletelor prin posta, curier, fax, Email;- menținerea relației cu furnizorii de servicii;- menținerea necesarului de consumabile;- suportul administrativ pentru celelalte departamente;- program de lucru, 8h/zi. Cerințe:- studii medii sau superioare finalizate;- experiență minim 1 an pe un post similar;- cunoștințe operare PC în aplicații de tip Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);- claritate si coerență în exprimarea scrisă si verbală;- cunoștințe limbă engleză - nivel conv
YOUR JOB CONSULTING & RECRUITING SRL

Instalator - Olanda: între 500-600 EUR net/​săptămână,​ Cazare plătită


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 550 până la 600 EURO pe săptămână
Beneficiile tale: salarizare: între 550-600 EUR net/săptămână cazare plătită integral de firmă (utilități incluse) contract de muncă legal încheiat în Olanda posibilitatea de a primi un avans după o săptămână lucrată spor pentru orele suplimentare contribuțiile pentru asigurare medicală, asigurare socială achitate de către firmă suport pe durata angajării în limba română din partea consultanților MeisterJob consiliere de carieră Cerințele postului: nivel mediu al limbii engleze experiență pe același post sau un post similar certificat VCA permis de conducere (categoria B) posibilitatea de deplasare cu mașina personală (reprezintă un avantaj) Activități la locul de muncă: asamblarea instalațiilor de încălzire prelucrarea și asamblarea țevilor montarea de armaturi pe țeavă, fixarea de conducte pe pereți si plafon Cine suntem?MeisterJob este o agenție de recrutare formată din specialiști cu experiență în plasarea de personal în străinătate. Oferim consultanță în găsire
MEISTERJOB.RO SRL

Electrician industrial - Austria: 2400 EUR net/​lună,​ Cazare plătită


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2400 EURO pe lună
Beneficiile tale: salarizare: 2400 EUR net/168 ore lucrate cazare plătită integral de firmă (utilități incluse) contract de muncă legal încheiat în Austria al treisprezecelea și al paisprezecelea salariu posibilitatea de a primi un avans după o săptămână lucrată spor pentru orele suplimentare contribuțiile pentru asigurare medicală, asigurare socială achitate de către firmă suport pe durata angajării în limba română din partea consultanților MeisterJob consiliere de carieră Cerințele postului: nivel conversațional al limbii germane experiență pe același post sau un post similar permis de conducere (categoria B) posibilitatea de deplasare cu mașina personală Activități la locul de muncă: executarea procedurilor de tras cabluri prin tuburi fixe si flexibile inspectarea instalațiilor electrice și gestionarea sistemului de control al energiei executarea măsurătorilor pentru proiectarea instalațiilor electrice repararea și întreținerea echipamentelor electrice instalarea
MEISTERJOB.RO SRL

Tinichigiu auto - Olanda: între 550-600 EUR net/​săptămână + Cazare


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 550 până la 600 EURO pe săptămână
Beneficiile tale: salarizare: între 550-600 EUR net/săptămână (în funcție de experiență) cazare plătită integral de firmă (utilități incluse) contract de muncă legal încheiat în Olanda posibilitatea de a primi un avans după o săptămână lucrată spor pentru orele suplimentare contribuțiile pentru asigurare medicală, asigurare socială achitate de către firmă suport pe durata angajării în limba română din partea consultanților MeisterJob consiliere de carieră Cerințele postului: nivel mediu al limbii engleze calificare în domeniu experiență pe același post sau un post similar permis de conducere (categoria B) posibilitatea de deplasare cu mașina personală (reprezintă un avantaj) Activități la locul de muncă: evaluarea gradului de uzură a caroseriei executarea lucrărilor de recondiționare de repere înlocuirea reperelor demontabile
MEISTERJOB.RO SRL

Vopsitor industrial - Austria: 2300 EUR net/​lună,​ Cazare plătită


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2300 EURO pe lună
Beneficiile tale: salarizare: 2300 EUR net/168 ore lucrate cazare plătită integral de firmă (utilități incluse) contract de muncă legal încheiat în Austria al treisprezecelea și al paisprezecelea salariu posibilitatea de a primi un avans după o săptămână lucrată spor pentru orele suplimentare contribuțiile pentru asigurare medicală, asigurare socială achitate de către firmă suport pe durata angajării în limba română din partea consultanților MeisterJob consiliere de carieră Cerințele postului: nivel conversațional al limbii germane experiență pe același post sau un post similar permis de conducere (categoria B) posibilitatea de deplasare cu mașina personală Activități la locul de muncă: curățarea suprafețelor în vederea vopsirii pregătirea materialelor de vopsire executarea lucrărilor de vopsire și de retușare a suprafețelor vopsite aplicarea tratamentelor speciale ulterioare procesului de vopsire
MEISTERJOB.RO SRL

Asistent receptie


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 5000 LEI pe lună
Descrierea postuluiSuntem în căutarea unei persoane dinamice și orientata către clienți pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Asistent(ă) de Recepție. Acest rol este esențial pentru asigurarea unei experiențe de cazare de înaltă calitate pentru oaspeții noștri. Cerințele postuluiExperiență anterioară reprezinta un avantaj în domeniul ospitalității sau al serviciilor cu cliențiiAbilități excelente de comunicare verbală și scrisă în (limba romana, limba engleza nivel mediu)Atitudine pozitivă și abilitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamicCapacitatea de a rezolva probleme și de a lucra sub presiuneCunoștințe de bază în utilizarea computerului și a sistemelor de rezervare Responsabilitățile postuluiPrimirea oaspeților cu profesionalism și căldurăEfectuarea check-in și check-out-ului oaspețilorOferirea informațiilor necesare despre serviciile hotelului, atracțiile locale și alte întrebări legate de cazareGestionarea rezervărilor și a plățilorSoluționarea eficientă a plâ
EURO VIAL RESIDENCE SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 920 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.