Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

74 Locuri de Munca Gestionar in Constanta

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

74 Locuri de Munca Gestionar in Constanta

Cauta printr-o varietate mare de joburi Gestionar in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Gestionar in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Gestionar


Candidatul ideal Ne dorim o persoană serioasă, onestă Abilitati excelente de comunicare si coordonare Capacitatea de a lucra sub presiune si de a respecta termenele limita Atitudine proactiva si orientata catre rezultateDescrierea jobului Gestionarea eficientă a stocului ai a inventarului Monitorizarea si reimprospătarea regulată a stocurilor Colaborarea cu echipa pentru a imbunati procesele operaționaleBeneficii Program flexibil Salariu motivant Oportunitati de avansare
VICTOR-ICE DISTRIBUTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2046 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Studii liceale în domeniul tehnic Experiență într-o poziție similară Deținerea de cunoștințe tehnice privind mașinile și echipamentele agricole Nivelul mediu de limbă engleză reprezintă un avantaj Abilitatea de operare a PC-ului Cunoașterea proceselor de lucru în service Capacitatea de a planifica și organiza activitatea Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Asigură managementul fizic al stocului Participă periodic la inventarierea stocului Efectuează recepția fizică a mărfurilor Ambalează și securizează mărfurile/piesele pentru transport Aranjează și manipulează bunurile/piesele Respectă normele specifice gestionării stocurilor Întocmește rapoarte de diferențe atât intern, cât și pentru furnizori Urmărește situația stocurilor și raportează superiorilor situațiile cu privire la refacerea stocurilor/nevoilor Preia comenzile de piese de schimb și le raportează la nivelul ierarhic superior în aprovizionare Înformează clienții/responsabilii de logistică cu priv
SIGMA CVM ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 521 de salarii introduse în Salario: 3170 RON/Luna

Lucrator Gestionar Depozit Piese Auto


Candidatul ideal Materom angajeaza LUCRATOR GESTIONAR DEPOZIT.Postul este valabil pentru Tg. Mures, Constanta, Craiova, Popesti-Leordeni (sector 4), Cluj.Adresa depozitelor: str. Mureseni nr. 29A, Tg. Mures, jud Mures str. Industiala nr. 6, Logistic Park, Constanta str. Silozului nr.30, Cârcea, jud Dolj str. Pavel Ceamur 2b, Sector 4, Bucuresti str. Frunzisului, nr. 88, Cluj-Napoca, jud. Cluj📣Vrem sa te cunoastem daca: ai cunostinte de operare PC; esti indemanatic/a si atent/a; ai cunostinte minime in domeniul auto; stii sa utilizezi scannerul mobil; esti harnic/a si implicat/a; ai disponibilitatea pentru munca fizica, dinamica; ai spirit organizatoric si esti punctual/a; ai capacitatea de a munci in echipa; ai etica profesionala si morala.Descrierea jobului 📑Ce trebuie sa faci ca lucrator gestionar depozit: manipuleazi marfa - piese auto; efectuezi receptia fizica a marfii; aranjezi si confirmi produsele pe rafturi; participi la efectuarea inventarelor periodice; monitorizezi orice
MATEROM SRL

Gestionar Piese De Schimb Rosiorii De Vede,​ Constanta,​ Cluj,​ Carei


Candidatul ideal Vrei să te dezvolți în domeniul vanzărilor de piese de schimb, ești o persoană organizată și îți doresti un loc stabil?Inseamnă că ne potrivim!Vino in echipa NHR și vei avea ocazia să contribui alături de noi la dezvoltarea agriculturii la adevăratul ei pontențial.NHR te va sprijini cu o echipă bine pregatită, perfomantă și de încredere, cu o experientă bogată și o prezență în agri business de peste 20 de ani și cu un portofoiu de brand-uri premium de mașini și utilaje agricole - DEUTZ-FAHR, JCB AGRI, Poettinger, Hardi, Bogballe.Ce ne așteptăm de la tine: Să ai studii medii sau superioare tehnice Să fii o persoană comunicativă, organizată, diplomată, cu spirit de echipă și inițiativă Ne așteptăm să îți fie ușor să utilizezi sistemele IT, a aplicațiilor de gestiune și a celor de identificare piese de schimbDescrierea jobului Cu ce te vei ocupa: Vei asigura activitațile legate de identificarea, vânzarea și gestiunea pieselor de schimb.In detaliu: Asigurarea suportului te
NHR AGROPARTNERS SRL

Gestionar Depozit Constanta


Candidatul ideal Nu căutăm colegul perfect, dar ne-am dori ca TU să ai: Experienta relevanta pe o pozitie similara; Bune cunostinte de operare PC Adaptabilitate si perseverenta; Integritate si rabdare; Meticulozitate; Punctualitate si seriozitate; Autorizatie ISCIR (de preferat).Descrierea jobului Care ar fi task-urile tale? Vei înregistra în sistemul informatic toate mişcările de recepţie/livrare a mărfii; Vei verifica mărfurile pregătite inainte de livrarea lor la clienti; Vei verifica documentele la introducerea NIR-ului şi vei semnala eventualele neconcordanţe; Împreună cu șeful de depozit vei răspunde de cantitatea și calitatea tuturor produselor și materialelor aflate în gestiune, etc.Mai multe detalii, gasești aici:http://www.imde.net/jobs/57882/ROM
TRUTZI SRL

Gestionar Piese De Schimb Rosiorii De Vede,​ Constanta


Candidatul ideal Vrei să te dezvolți în domeniul vanzărilor de piese de schimb, ești o persoană organizată și îți doresti un loc stabil?Inseamnă că ne potrivim!Vino in echipa NHR și vei avea ocazia să contribui alături de noi la dezvoltarea agriculturii la adevăratul ei pontențial.NHR te va sprijini cu o echipă bine pregatită, perfomantă și de încredere, cu o experientă bogată și o prezență în agri business de peste 20 de ani și cu un portofoiu de brand-uri premium de mașini și utilaje agricole - DEUTZ-FAHR, JCB AGRI, Poettinger, Hardi, Bogballe.Ce ne așteptăm de la tine: Să ai studii medii sau superioare tehnice Să fii o persoană comunicativă, organizată, diplomată, cu spirit de echipă și inițiativă Ne așteptăm să îți fie ușor să utilizezi sistemele IT, a aplicațiilor de gestiune și a celor de identificare piese de schimbDescrierea jobului Cu ce te vei ocupa: Vei asigura activitațile legate de identificarea, vânzarea și gestiunea pieselor de schimb.In detaliu: Asigurarea suportului te
NHR AGROPARTNERS SRL

Gestionar Depozit /​ Operator Receptie Marfa


Candidatul ideal Candidatul Ideal- experienta in activitatile de depozit distributie;- lucrul cu sisteme de tip WMS pentru gestiunea marfurilor din depozite reprezinta un avantaj;- cunostiinte operare PC: Word, Excel, programe de gestiune;- persoana dinamica, serioasa, corecta, perseverenta, responsabila, cu abilitati de comunicare, atenta la detalii, cu atitudine pozitiva, cu initiativa, cu disponibilitate de a munci si orientare spre rezultat;- capacitate de a lucra eficient in echipa, stabilire prioritati si abilitati multitasking.Descrierea jobului Descrierea jobului- Asigura activitatea depozitului zonal; realizeaza receptia cantitativa si calitativa a marfurilor de la furnizori si de la depozitul central, in baza documentelor ce insotesc marfa;- Asigura introducerea marfii in depozit, pe rastele si are grija ca aceasta sa fie depozitata in mod corespunzator de catre echipa de manipulanti, fiind responsabil de depozitare, etichetarea si pastrarea conforma a marfurilor din gestiune
DINAMIC 92 DISTRIBUTION SRL

Office Assistant


Candidatul ideal Studii superioare, de preferat in domeniul economic;Experienta pe o pozitie similara constituie avantajBune cunostinte de operare PC (pachet Office, program emitere si gestiune facturi, alte solutii software specializate)Excelente aptitudini de comunicare si relationareCapacitatea de a lucra in echipa dar si independentPersoana responsabila, organizata, punctuala, dinamica, atenta la detalii, proactivaCapacitate de planificare si prioritizareLucreaza cu deschidere si placere in conditii si mediu de lucru dinamiceLimba engleza nivel avansatDescrierea jobului - Preluarea comenzilor clientilor, introducerea datelor in sistem si creerea ofertelor catre client in colaborare cu departamentul tehnic.- Emite facturile pe baza comenzilor si gestioneaza intreg fluxul – se asigura de intocmirea corecta si primirea la timp a documentelor de transport (CMR, avize, facturi, etc), transmite clientilor in timp util setul de documente (facturi, CMR etc) pentru serviciile prestate- Se a
REINKE EUROPE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 371 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Manager/​suport Vanzari


Candidatul ideal Ești persoana potrivită, dacă:- ai cei șapte ani de-acasă (răspunde cu sinceritate!);- ai atitudine pozitivă, ești sociabilă și ai o prezență agreabilă;- ești un jucător de echipă și știi că succesul se construiește împreună;- ești pro-activă și, uneori, iți vine să oferi oamenilor mai mult decât se cere - pentru că așa simți, nu pentru că știi că "ar da bine";- iți place (și poți) să înveți lucruri noi;- ești atentă la detalii și vezi din prima că "0" și "O" nu sunt același lucru;- iți place să te îmbraci frumos (da, unele proverbe românești chiar sunt depășite!)- atunci când ți-ai dat cuvântul, încerci și faci cumva să reușești să ți-l respecți;- știi să scrii corect (da, e rușinos să cerem asta în mod expres, dar te-ar surprinde câți nu știu!)- neapărat, să te descurci, cât de cât, cu Word și cu Excel; de asemenea, e important să poți compune un e-mail, să transmiți o poza pe WhatsApp, etc.- ești descurcăreață și poți vedea soluții noi la probleme vechi;- nu ai chiu
BEYOND INSURANCE S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Jysk Auchan Constanta


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE CAUTAM LA TINE Zambesti mereu si ai o atitudine prietenaosa, ai initiativa si oferi clientilor cea mai buna experienta pe care si-o pot imagina la cumparaturi Ai entuziasm si iti place sa vorbesti cu clientii Esti un bun coleg pentru echipa ta – impreuna depasiti limitele pentru a avea rezultate excelente in magazin Iti place varientatea, tehnologia si esti flexibil: atat in privinta sarcinilor din magazin cat si in privinta programului de lucru; asta inseamna ca esti pregatit pentru clientii care isi fac cumparaturile in week-end.ESTE ACEST JOB O OPORTUNITATE PENTRU TINE? Aplica acum!Procesul de recrutare in Romania:Toate aplicatiile sunt procesate de catre echipa de recrutare sau de catre manageri. Vei primi feedback despre pr
JYSK ROMÂNIA SRL

Consilier Vanzari /​ Asistent Manager


Candidatul ideal - studii superioare;- spirit tehnic;- atentie la detalii;- abilitati de comunicare si negociere;- amabilitate fata de clienti si colegi;- spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate;- capacitate de organizare si dinamism;- nivel avansat de cunoastere a pachetului Microsoft Office ( in special Excell);- cunostinte avansate de navigare pe internet;- minima experienta de contabilitate primara;- capacitate de analiza si sinteza a informatiilor in vederea intocmirii unor situatii, analize sau oferte;- cunostinte de limba engleza;- dorinta de a invata constant lucruri noi;- dorinta de a lucra pe acest post cel putin trei ani (de preferat mai mult);- o persoana persuasiva, cu orientare spre rezolvarea problemelor, viteza de reactie, capacitate de a relationa cu usurinta ,- fluenta in comunicare si rezistenta la stres.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:- urmarirea si gestionarea activitatilor zilnice de logistica;- promovarea portofoliului de produse si servicii al
GALACTIC COMPANY SRL

Asistent Manager Pentru Santier Constanta


Candidatul ideal De preferat studii medii economice sau absolvent/ă al/a Facultății de Construcții / Facultății de Științe Economice Experiența în rol similar (ca asistent manager pentru șantier) este un avantaj important Cunoştinţe bune de operare PC (procesare text – Word, calcul tabelar – Excel) Aptitudini de comunicare orală şi scrisă Cunoştinţe de gestionare/arhivare documente Atenție în redactarea documentelor și în gestiunea datelor Motivare şi interes profesional în ceea ce întreprinde Bun management al timpului Capacitate de coordonare a unei activităţi complexe Receptivitate la solicitările profesionale (capacitate de mobilizare pentru finalizarea sarcinilor); Responsabilitate Flexibilitate în abordarea problemelor Creativitate şi ingeniozitate în iniţierea unor acţiuni.Descrierea jobului Locație: Șantier ConstanțaDepartament: ExecuțieRolul tău în echipa noastră (responsabilitățile tale):- transmiterea integrală şi în timp util a informaţiilor către Șeful de Șantier și Manage
CON-A OPERATIONS S.​R.​L.​

Buyer /​ Junior Buyer /​ Asistent Achizitii /​ Achizitor


Candidatul ideal Buyer / Junior Buyer / Asistent Achizitii / Achizitor - Lucru in echipa- Proactiv- Organizat- PerseverentDescrierea jobului - 1 post disponibil - program 8 H, 8-16.30, luni- vineri,- Asigura suport departamentului de vanzari cand este solicitat- Gestioneaza furnizorii activi ai companiei- Cauta furnizori internationali- Participa la Targuri daca este cazul- Plaseaza comenziCerinte:- constituie avantaj experienta anterioara departamentul de achizitii- constituie avantaj experienta anterioara de vanzari- constituie avantaj experienta in domeniul produselor industriale ( de preferat in domeniul echipamentelor de protectia muncii);- cunostinte de operare calculator: Word, Excel ;- excelente abilitati de comunicare ( negociere, comunicare persuasiva, perseverenta);- initiativa,- capacitate de analiza logica a situatiilor si informatiilor;- integritate profesionala;- abilitati in revizuirea si verificarea datelor- atent la detalii si orientat spre solutii- poti lucra indepen
DALGECO CONFECII TEXTILE SRL

Asistent Medical


Candidatul ideal Candidatul ideal este orice persoană cu sau fără experiență dispusă și dornică de a învăța și care se poate adapta unui program de lucru fix, distribuit în a doua parte a zilei.Flexibilitate: Capacitatea de a se adapta la program de lucru neconvenționalProfesionalism: Comportament etic și profesional în interacțiunile cu pacienții, colegii și personalul medical.Empatie: Capacitatea de a empatiza cu paciențiiComunicare eficientă: Abilitatea de a comunica clar și eficient cu pacienții, familiile acestora și colegii de echipă.Abilități clinice: Experiență și competență în furnizarea îngrijirii medicale, inclusiv evaluarea stării pacienților și administrarea tratamentelor, unde este cazulGestionarea timpului: Capacitatea de a gestiona eficient timpul și prioritățile pentru a răspunde nevoilor pacienților în timpul programului de lucru de seară.Lucru în echipă: Capacitatea de a lucra în colaborare cu ceilalți membri ai echipei medicale pentru a asigura îngrijirea optimă a p
HAYAT MEDICAL CENTER SRL

Media netă estimată pe baza celor 3328 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Consilier Juridic ( Secretar Notarial - Operator Calculator)


Candidatul ideal studiile superioare sunt obligatorii; bun cunoscător al regulilor ortografice, ortoepice și de punctuație; atenție distributivă, dorință de afirmare și disponibilitate de lucru cu publicul; atentie la detalii, abilitati de relationare cu publicul/ client cat si in echipa; seriozitate, punctualitate si seriozitate; excelent cunoscător al regulilor de operare PC / Microsoft Office; bun manipulator al tastaturii.Descrierea jobului verificarea documentației în vederea pregătirii actelor notariale; tehnoredactarea actelor notariale după documentația dată; prezentarea actului către părți; activități de secretariat specifice unui birou notarial; operare cu registre notariale ; inregistrari; operare pe programul de facturari Smart Bill ; primire si relationare cu clientii ; intocmire dosare Carte funciara; orice alte lucrari cu specific notarial.
SOCIETATE PROFESIONALA NOTARIALA ELEONORA STAN SI LAURA MANTU

Asistent Cercetare


Candidatul ideal Concursul va avea loc la sediul sucursalei din Constanța, Blv. Mamaia, nr. 304, în data de 23.04.2024, ora 10:00. Înscrierile se fac până la data de 19.04.2024.Relații la telefon: 0724 051 882Sau prin email: [email protected] jobului I.N.C.D. GeoEcoMar, cu sediul în București, str. Dimitrie Onciul nr. 23-25, Sector 2, scoate la concurs pentru Sucursala din Constanța ( Blv. Mamaia, nr. 304, Constanta), următoarele posturi:1. Un post de asistent cercetare în geografie, pe perioadă nedeterminată. Cerințe: diplomă de licență în geografie disponibilitate la deplasări pe teren cunoștințe temeinice GIS limba engleză - minim nivel B22. Un post de asistent cercetare în chimie, pe perioadă nedeterminatăCerințe: diplomă de licență în chimie/biochimie disponibilitate la deplasări pe teren limba engleză - minim nivel B2
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU GEOLOGIE SI GEOECOLOGIE MARINA - GEOECOMAR

Media netă estimată pe baza celor 103 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal - Studii superioare in derulare sau in curs de finalizate sau recent absolvite;- Nivel mediu/avansat de limba engleza- Operare PC nivel mediu- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;- Capacitate de gestionare eficienta a timpului;- Rezistenta la stres;- Loialitate;- Capacitate de organizare si planificare;- Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;- Atentie la detalii, aspect fizic agreabil, tinuta si comportament decent;- Abilitatea de a invata lucruri noi;- Responsabilitate, corectitudine si seriozitate;- Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate, eficienta si diplomatie;- Pro-activitate si dorinta de invatare si dezvoltare continua;Descrierea jobului - Intampina clientii/vizitatorii si ofera informatii;- Asigura asistenta, la cerere, pentru intalnirile conducerii firmei;- Indeplineste toate sarcinile specifice secretariatului (receptionare si redistribuire de apeluri, faxuri, corespondenta, mailuri,achizi
ORCA SHIPPING SRL

Media netă estimată pe baza celor 4005 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Departament Logistic


Candidatul ideal - studii medii finalizate (diploma de bacalaureat);- cunoștințe pachet Office, nivel Excel – mediu- experienta anterioara in logistica/depozitare, curierat, transport- distributie- abilitati de relationare si lucru in echipaDescrierea jobului ​- procesarea, printarea si transmiterea in gestiune a borderourilor de prelevare;- listeaza si completeaza spre preluare informatiile zilnice ale curselor curente;- centralizeza zilnic partidele paletizate/coletelor expediate din platforma logistica;- introducerea in ERP a coordonatelor fizice(masa, volum, nr. paleti/colete) si nr comanda transport pentru partidele zilei;- generarea, prelucrarea rapoartelor zilnice:Informatii transport, cubaj;- plaseaza comenzile de transport pe platformele transportatorilor contractuali (paletizari + coletarie);- participarea in comisiile inventarelor generale sau la orice alte activitati primite pe cale ierarhica;- verifica coordonate tranportatori sositi la incarcare, centralizea: documente, d
ORCA SHIPPING SRL

Gestionar depozit


Activitatea de zi cu zi: Coordoneaza toate activitatile desfasurate in cadrul depozitului; Participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din depozitul companiei;Caracteristici Domeniu activitate: Comert, vanzari Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: da Beneficii: ab. servicii medicale, tichete de masaDetalii suplimentareFoto Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Media netă estimată pe baza celor 521 de salarii introduse în Salario: 3170 RON/Luna

Asistent Vanzari Constanta Part-time (30h)


Candidatul ideal Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc La Casa de las Carcasas.Avem peste 4.500 de persoane de peste 60 de naționalități în echipele noastre și mai mult de 600 de magazine în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România și Chile.Ne place să descoperim și să contăm pe noi talente care sunt pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională sau care pur și simplu doresc să își combine studiile sau viața cu un loc de muncă dinamic și distractiv.În prezent căutăm noi talente pentru a lucra în magazinul nostru din ConstanțaCe așteptăm de la tine?- Nu ai nevoie de experiență, te vom instrui noi!- Ne dorim oameni cărora le pasă de fericirea clienților noștri și care au dorința de a face parte dintr-o echipă excepțională.- Și, mai presus de toate, entuziasm și motivație în fiecare zi.Vrem să fii cel mai bun prieten al clienților noștri!Descrierea jobului Care vor fi sarcinile tale în magazin?- Te vei ocupa de crearea un
LA CASA DE LAS CARCASAS ROMANIA S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 74 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.