Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

134 Locuri de Munca Gestionar in Timisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

134 Locuri de Munca Gestionar in Timisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Gestionar in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Gestionar in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Gestionar


Candidatul ideal Apt pentru munca fizicaConducator stivuitor, Atestatul ISCIR constituie avantaj, dar nu este obligatoriuCunoștințe Fise de magazie &NIR-uriAtenție, SeriozitateAbilitati in utilizarea calculatoruluiExperienta minim 1 an in logistica/depozitPersoana organizata , metriculoasa , responsabila fără cazier judiciar , disciplinataPermis de conducere cat B obligatoriuCunostinte engleza nivel mediu-avansat;Descrierea jobului Pregătire marfa, încărcarea și descărcarea mărfurilor in/din autovehiculele,Verifica bunurile care intra in gestiune cu datele inscrise in actele insotitoare;Raspunde de pregatirea corecta a marfurilor pentru livrare, conform documentelor de insotire a marfiiPregatirea rutelor pentru zilele urmatoare in functie de prioritatiCoordoneaza masinile pentru rutele stabilite, incarcari interne-externePune anunturi pe bursa, gestioneaza incarcariileFace avize, awbGestiunea mărfii , fise de magazie, efectuare receptii-NIRConduce stivuitor
INOX METAL SSR SRL

Media netă estimată pe baza celor 1978 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Daca esti o persoana responsabila, organizata si dornică sa lucrezi intr-un mediu dinamic si modern, te invitam sa te alaturi echipei noastre de la Fabrica de paine Dumbravita, cea mai mare si moderna fabrica de panificatie din Vestul tarii.Pentru a ocupa acest post, este necesar sa ai: experienta anterioara in gestionarea depozitelor, preferabil in industria alimentara abilitati excelente de organizare si gestionare a timpului capacitatea de a lucra eficient sub presiune si de a rezolva problemele rapid cunostinte solide de operare a echipamentelor de depozitare si manipulare a marfurilor excelente abilitati de comunicare si lucru in echipa disponibilitate pentru munca in trei schimburi. Descrierea jobului Responsabilitati: Realizarea activitatilor zilnice ale depozitului de produse finite Gestionarea inventarului si efectuarea inventarierilor periodice Asigurarea pastrarii si manipularii corecte a produselor alimentare Intocmirea rapoartelor legate de stocuri, livrar
STRATEGIC VENTURES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 482 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Gestionar Depozit


Candidatul ideal GESTIONAR DEPOZITCerinte:- studii medii;- experienta minim 6 luni intr-un post similar;- persoana organizata, atentie la detalii;- atestat de stivuitorist constituie avantajDescrierea jobului Responsabilitati:- receptia, inventarierea si eliberarea marfurilor (materiale de constructii) pe baza documentelor specifice;- intretinerea stocului;- evidenta gestiunii;- intocmirea documentelor necesare si a altor rapoarte la cerereOferta (bonusuri, beneficii):- posibilitate de dezvoltare profesionala- tichete de masa- mediu de lucru profesionist
ARABESQUE SRL

Media netă estimată pe baza celor 521 de salarii introduse în Salario: 3170 RON/Luna

Gestionar Depozit Timisoara


Candidatul ideal - studii medii;- experienta in firma distributie constituie avantaj;- experienta minim 1 an pe post;- fara antecedente in cazierul judiciar;- avantaje: autorizat ISCIR.Descrierea jobului - responsabilitati specifice de depozitare;​- lucru in schimburi.Oferta (bonusuri, beneficii)- posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-o firma de distributie la nivel national;- salariu motivant + comision la vanzari- abonament medical clinica privata, beneficii sociale, zile de concediu suplimentar in functie de vechimea in munca.
AQUILA PART PROD COM S.​A.​

Gestionar depozit


Scurta descriere a companiei Frigoglass is a strategic partner to beverage brands throughout the world. We are the global leader in the Ice Cold Merchandisers (ICM) market and the principal supplier of glass packaging in the high growth markets of West Africa. Frigoglass has long-standing relationships with blue chip customers in the soft drinks and beverage industries. Our bespoke Ice Cold Merchandisers (beverage coolers) enhance our customers’ beverage branding and trigger immediate beverage consumption. At the same time, our leading innovations in the field of green refrigeration enable our customers to meet their ambitious sustainability and carbon emissions reduction targets. Cerinte • Minimum 1 an experienta intr-o pozitie similara intr-o companie de productie;• Experienta in depozitarea materiei prime si a produselor finite;• Experienta anterioara in coordonarea de echipe;• Bune cunostinte de gestiune a stocurilor;• Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;• Bune aptitudi
Frigoglass

Media netă estimată pe baza celor 542 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Vanzator/​ Gestionar In Magazin De Haine


Candidatul ideal - spiritul de echipa- atitudinea pozitiva- cunoasterea modei actuale- experienta in domeniul: vanzari haine- experianta la manipularea casei de marcatDescrierea jobului Daca iti plac hainele, urmaresti moda,si iti place sa te ocupi cu satisfacerea nevoilor clientilor, atunci te invitam sa faci parte dintr-o echipa dinamica, la Mosnita Noua Funshop Park cu:- salariu atractiv si competitiv- bonusuri de haine si diverse premii- deservirea clientilor- experianta la manipularea casei de marcat - este obligatoriu- aranjarea si punerea hainelor pe rafturi- receptionare si gestionarea marfii
SECONDTEXTILIASAM 2010 SRL

Gestionar Depozit Timisoara


Candidatul ideal Gestionar DepozitDescrierea jobului Gestionar Depozit
TRUTZI SRL

Asistent achizitii


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
Clarismart Consulting angajeaza pentru companie de productie din Timisoara, o persoana pentru postul de asistent achizitii. Candidatul ideal:-cunostinte in domeniul achizitiilor de materii prime si materiale , aptitudini de negociere, capacitate si abilitate in a intelege ceea ce comanda si receptioneaza- operare PC: cunostinte solide MS Office- abilitati personale: onest, fire comunicativa, capacitate de organizare, persoana orientata spre rezolvarea problemelor, abilitati de lucru in echipa-cunostinte de limba engleza, cel putin la nivel mediu Responsabilitati:- prospecteaza piata in vederea identificarii unor noi furnizori;-gestioneaza, completeaza si actualizeaza permanent baza de date a furnizorilor;-participa la actiunea de evaluare si selectare a furnizorilor;- participa la contractarea produselor sau serviciilor necesare de aprovizionat;- negociaza conditiile comerciale din contracte, in special preturile de achizitie si termenele de livrare cu furnizorii; supervizeaza derulare
Clarismart Consulting SRL

Asistent resurse umane


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2800 până la 3500 LEI pe lună
Clarismart Consulting recruteaza personal pentru postul de Asistent resurse umane, la companie aflata in plina dezvoltare, din Timisoara. Responsabilități-Programarea întâlnirilor și organizarea documentelor-Menținerea și actualizarea bazelor de date- Asigurarea unei comunicări eficiente între departamente. Beneficii:-salariu fix-tichete de masa-asigurare medicala-oportunitati de invatare Cerințe:-Student/ absolvent de studii superioare-Experiență anterioară nu este necesara-Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă-Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan-Orientare către detalii și atenție la precizie-Abilități bune de organizare și gestionare a timpului SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Asistent Manager COR 334303 si lucrator in bucatarie cod COR 941201


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 550 până la 687 USD pe lună
SC COREBOS SRL , cu sediul social in Timisoara, str Hebe, nr 57 (cam 1), judetul Timis , Romania , inmatriculata la Registrul Comertului cu nr. J35/2025/2010 , cod fiscal nr 27814663 ANGAJEAZA URGENT personal pentru posturile de Asistent Manager (Cod COR 334303) si Lucrator in bucatarie / spalator vase mari ( cod COR 941201 ) , Contract perioada nedeterminata, program lucru : 5 zile lucratoare/saptamana, 8 ore/zi ;Salarizare:Asistent Manager :637-687 usd net lunar in functie de experientaLucrator in bucatarie / spalator vase mari : 550-600 usd net lunar in functie de experientaData de start: cat de curand posibilCvurile se pot depune si la sediul firmei
Elite Hospitality SRL

Registrator Medical


Candidatul ideal cunostinte operare calculatorcunostinte medicale generale (notiuni de baza)abilitati de comunicare si relationarecapacitate de a planifica activităţi pe mai multe planuricapacitate de organizareseriozitate, corectitudinerezistenta la stresdisponibilitate la program prelungitpastrarea confidentialitatiiDescrierea jobului aplica si respecta in totalitate proceduri interne de programare a pacientilorraspunde la apelurile telefoniceprogrameaza pacientii (telefonic sau la sediu)ofera detalii pacientilor despre investigatii si despre documentele necesarepreia si verifica actele pacientilorincaseaza pretul investigatiei de la pacient si elibereaza bonul fiscalpreia corespondentaparticipa la receptia produselor/serviciilor solicitate in absenta personalului de la serviciu de aprovizionare
NEURORAD SRL

Media netă estimată pe baza celor 141 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Administrative Office Manager


Candidatul ideal Ne dorim o persoana cu:Studii superioare in curs sau absolvite;Atitudine pozitiva, responsabila, organizata;Proactivitate in relatia cu colegii si clientii;Claritate si coerenta in exprimare;Cunoasterea pachetului MS Office.Descrierea jobului Principalele responsabilitati:Primeste, inregistreaza si repartizeaza corespondenta in interiorul companiei;Gestioneaza apelurile telefonice din interiorul companiei;Asigura protocolul (inclusiv transmitere comenzi catre furnizori);Asigura suport celorlalte departamente cu care colaboreaza: tehnoredactare de documente, transmitere/preluare mesaje sau documente, intocmire rapoarte, arhivare documente etc.Iti oferim:Contract individual de munca si tichete de masa (400lei);Abonament Bookster;Oportunitatea de a invata de la profesionisti lucruri interesante despre creditarea bancara si educatie financiara.
KIWI FINANCE SRL

Back Office /​ Agent Servicii Client


Candidatul ideal 𝗩𝗿𝗲𝗶 𝘀𝗮 𝘀𝘂𝘀𝘁𝗶𝗶 𝗲𝘃𝗼𝗹𝘂𝘁𝗶𝗮 𝗮𝗿𝗺𝗼𝗻𝗶𝗼𝗮𝘀𝗮 𝗮 𝘃𝗮𝗻𝘇𝗮𝗿𝗶𝗹𝗼𝗿? 𝗘𝘀𝘁𝗶 𝘂𝗻 𝗯𝘂𝗻 𝗰𝗼𝗲𝗰𝗵𝗶𝗽𝗶𝗲𝗿?𝗖𝗮𝘂𝘁𝗮𝗺 𝗔𝗴𝗲𝗻𝘁 𝘀𝗲𝗿𝘃𝗶𝗰𝗶𝗶 𝗰𝗹𝗶𝗲𝗻𝘁𝗶 (𝗕𝗮𝗰𝗸 𝗢𝗳𝗳𝗶𝗰𝗲) 𝗽𝗹𝗶𝗻 𝗱𝗲 𝗶𝗺𝗽l𝗶𝗰𝗮𝗿𝗲 𝘀𝗶 𝗱𝗲𝗱𝗶𝗰𝗮𝗿𝗲.Ți-ai propus ca de anul acesta să faci parte dintr-o echipă dinamică și plină de energie? Vino la Consolight să asiguri suportul necesar clienților noștri și colegilor din vânzări!✔️Studii cu profil tehnic (Construcții, Energetică, Instalații electrice) - reprezintă un avantaj.✔️ Experienţă în domeniul materialelor electrice sau disponibilitate de a acumula informații tehnice - de preferat.✔️ Experiență în suport vânzări/vânzări - de preferat minim 2-3 ani.✔️ Abilități dе comunicare, relaționare, prezentare și/sau negociere.✔️ Abilități dе identificare rapidă a nevoilor clienților și oferirea dе răspunsuri eficiente și prompte.✔️ Capacitate dе lucru în echipă în mod eficient, contribuind pozitiv la realizare
CONSOLIGHT COM SRL

Dental Office Manager /​ Asistent Administrativ Clinică Stoma


Candidatul ideal Dental Office Managerul este persoana care coordonează administrativ echipa clinicii pentru a se asigura că serviciile stomatologice de calitate sunt oferite într-un mod eficient și plăcut.Profilul tău: studii superioare încheiate abilități deosebite de comunicare, relaționare și organizare atenție la detalii, responsabilitate, proactivitate, spirit de inițiativă și echipă excelente abilități orientate pe asistența clientului bune cunoștințe de operare PC, MS Office experiență de cel puțin 2 ani pe o poziție asemănătoare comunicare în limba englezăProfesionalism: Un manager de cabinet stomatologic trebuie să fie extrem de profesionist în toate interacțiunile cu pacienții, personalul și alte părți interesate.Flexibilitate: Mediul medical poate fi dinamic și uneori imprevizibil, iar un manager eficient trebuie să fie flexibil și adaptabil la schimbări și situații neprevăzute.Organizare și gestionarea timpului: Este esențial să fie bine organizat și să gestioneze eficient
LUCACI DENTAL CARE S.​R.​L.​

Asistent Farmacist Timisoara


Candidatul ideal Avem rețeta pentru cariera ta!Dr. Max, linia de retail a Dr. Max România este în cautare de Asistent farmacist în Timișoara.Cum ne-am dori să fii: Să ai diploma de Asistent Farmacist; Să ai aviz de liberă practică valabil pe anul în curs; Să îți placă să îți ajuți colegii, creând o atmosferă pozitivă; Să fii atent/ă la detalii; Să îți dorești permanent să te dezvolți și să înveți lucruri noi; Să ai experiență în farmacii cu circuit deschis constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitîți: Vei oferi suport pentru operațiunile curente din farmacie; Vei fi implicat/ă în derularea campaniilor promoționale; Vei fi implicat/ă în gestiunea stocurilor (evidența numerică, termene de valabilitate etc.); Vei face propuneri privind completarea stocului de medicamente; Vei participa la inventare periodice.Ce îți oferim? Mediu de lucru într-o companie stabilă de retail farmaceutic și distribuție cu acoperire națională, în care punem preț pe deschidere și colaborare între co
DR.​MAX S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Jysk Aristide Demetriade


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta.In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, ti
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent Vanzari Iulius Town


Candidatul ideal Alatura-te echipei noastre ca Asistent Vanzari ! Daca ești in cautarea unei cariere in retail, iti place sa lucrezi aproape de oameni si cauti noi provocari, Madhouse. este locul pentru tine!Cerințe Comune:Experiență anterioară în domeniul retail, preferabil în modă de tip streetwear.Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală.Orientare către clienți, cu o atitudine proactivă și orientată spre rezultate.Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și receptiv la schimbare.Descrierea jobului Suntem în căutarea unor profesioniști entuziaști și dedicați pentru a se alătura echipei noastre în calitate de:Asistent VanzariResponsabil pentru interactionarea intr-un mod prietenos cu toate persoanele care viziteaza magazinul.Aplicarea strategiilor de vânzare pentru a atinge și depăși obiectivele stabilite.Coordonarea cu ceilalti membri ai echipei pentru a oferi clientilor o experiența de cumpărături excepționala.Ce Oferim:Oportunități de avansare în cadrul c
ZOMA ENTERPRISES INTERNATIONAL S.​R.​L.​

Asistent/​a Stomatologie Timisoara


Candidatul ideal ✅ Pe cine căutăm? o persoană care prețuiește punctualitatea și dedicarea la muncă zâmbește ușor, cu drag persoană sociabilă, comunicativă, abilități de relaționare cu pacienții întreține cu lejeritate conversații uzuale cu persoane noi organizată și atentă la detalii are abilități digitale nivel mediu (email, whatsapp, word, excel) este implicată și dedicată muncii sale în cabinet, astfel încât satisfacția pacienților și reușita activității să fie garantate. denotă compasiune față de pacienți. are abilități de comunicare cu pacienții/medicii/echipă. este dispusă de a învăța pentru a asista medicul la mai multe categorii de manopere (ex. endodonție, chirurgie, protetică etc.) are pasiune pentru domeniul stomatologic însoțită de dorința și răbdarea de a învăța mai multe specializări. îi place să lucreze cu oamenii și să ajute prin medicinăAșteptăm CV-ul tău actualizat.Descrierea jobului 📌 Ce vei face? vei pregăti materialele necesare tratamentelor dentare conform instru
LUCACI DENTAL CARE S.​R.​L.​

Asistent Departament Autorizatii


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENTA
PROFI ROM FOOD SRL

Asistent Vanzari Timisoara


Candidatul ideal • abilități de comunicare directă;• inițiativă și simțul responsabilității;• experiența pe o poziție similară (asistent vânzări, lucrător comercial, vânzător, consultant, customer sales, customer service, customer support, agent vânzări) constituie un avantaj;• sociabilitate, gândire pozitivă, organizare;• persoană orientată spre soluții, confortabilă cu munca în echipă, flexibilă;• disponibilitate și mobilitate.Descrierea jobului Responsabilități:• participă activ la vânzarea produselor în concordanță cu strategia de vânzări;• oferă o experiență pozitivă și prietenoasă angajând clienții prin conversații și sfaturi, furnizează informații detaliate despre produse;• menține standardele vizuale conform cerințelor de brand și asigură nevoile de aprovizionare ale magazinului;• asigură curățenia în spațiul de lucru, păstrează permanent depozitul organizat și accesibil pentru maximizarea vânzărilor.Ofertă:• locatia job-ului: Iulius Town• bonusuri de performanță;• mediu de luc
FUTURA LENJERIE 2010 SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 134 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.