Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1004 Locuri de Munca Hoteluri - Joburi Hoteluri

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1004 Locuri de Munca Hoteluri - Joburi Hoteluri

Cauta printr-o varietate mare de joburi Hoteluri si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Hoteluri si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Front Desk Officer


Candidatul ideal Daca esti o persoana pasionata de vanzari si de amenajarea si estetica spatiilor inseamna ca vii in echipa potrivita!Alatura-te companiei noastre pentru ca ne marim echipa!Vei face parte dintr-o organizatie in continua expensiune si dintr-o echipa frumoasa, tanara si de succes, cu ajutorul careia vei evolua la nivel profesional si personalCandidatul IdealPersoana atenta la detalii si rapida in activitatile pe care le desfasoara;Dornica sa invete si sa se dezvolte in cadrul companiei;Pachet Office - nivel avansat (Word si Excel sunt folosite in mod constant)Cunostinte de contabilitate primara (ideal);Abilitati de comunicare si spirit de echipaDescrierea jobului Asigura interfata cu clientii si colaboratorii;Tine evidenta registrului de casa si se asigura de corectitudinea acestuia;Incaseaza bani de la clienti, cash sau prin POS;Intocmeste avize de insotire marfa si tine gestiunea magazinului impreuna cu directorul de magazin;Arhiveaza si organizeaza documente.
PHYLOSOPHY DESIGN SRL

Media netă estimată pe baza celor 628 de salarii introduse în Salario: 2725 RON/Luna

Receptioner /​ Receptionera


Candidatul ideal Receptioner / Receptionera Qualifications:Proficiency in English (verbal and written), second language an assetPrevious customer related experience preferredPrevious PMS experience an assetComputer literate in Microsoft Window applications an assetMust be able to type 25 words per minuteMust possess a professional presentationStrong interpersonal and problem solving abilitiesHighly responsible & reliableAbility to work well under pressure in a fast paced environmentAbility to work cohesively as part of a teamAbility to focus attention on guest needs, remaining calm and courteous at all timesYour team and working environment:• Working a fast paced team environment• Shifts will be during the day, evening and weekendDescrierea jobului Summary of Responsibilities:Reporting to Front Office Manager, responsibilities and essential job functions include but are not limited to the following:Consistently offer professional, friendly and engaging serviceGreet, check in and settle
LIWA PROPERTIES SRL

Receptioner /​ Receptionera


Candidatul ideal - Personalitate dinamica- Abilitati de orientare si comunicare- Prezenta fizica placuta- Capacitate de lucru in echipa- Cunostinte de operare PCDescrierea jobului - Intampina pacientii cu o atitudine placuta si profesionalism.- Realizeaza programari si reprogramari conform solicitarilor facute de pacienti- Ofera informatii cu privire la serviciile medicale oferite de companie- Incaseaza banii pentru contavaloarea serviciilor medicale din clinica- Preia apelurile telefonice
ISOKINETIC SPORT S.​A.​

Front Desk/​office Assistants


Candidatul ideal Besides being our first point of contact with the outside world, our Front Desk Assistants are key members of our team. They are crucial parts of the overall office management processes and know a bit about other support departments (marketing, financial, office management and accounting). We are currently looking for two front desk assistants, to join our neatly organized office activities.What we are seeking: proficiency in English (written and spoken), as most of our clients and part of our suppliers are international and you will need to liaise with them on occasion, either face-to-face or through telephone, as well as draft certain administrative correspondence; openness to continuous development, as work is cross-departmental (it may involve assistance to marketing, financial, office management and/or accounting departments); no previous experience is required, but eagerness to learn and adapt is a must; knowledge of a second international language is a plus. Mas
MARAVELA,​ POPESCU ASOCIATII - SOCIETATE PROFESIONALă DE AVOCAţI CU RăSPUNDERE LIMITATă

Receptioner Continental Hotels


Candidatul ideal Esti o persoana energica si zambitoare, iti place comunicarea si interactiunea cu oamenii intr-un mediu de lucru dinamic?Inveti cu usurinta lucruri noi si te concentrezi pe realizarea sarcinilor si atingerea obiectivelor?Reusesti sa iti organizezi activitatea proprie, sa fii eficient, activ si atent la detalii?Te invitam sa descoperi o echipa tanara, creativa, dispusa sa te incurajeze, sa te asculte si sa-ti puna la dispozitie resursele necesare pentru a deveni cea mai buna versiune a ta.Descrierea jobului Cerinte:Cunostinte operare PC (Opera, Microsoft Excel, Word, internet);Cunostinte limba engleza (cel putin nivel mediu);Diploma receptioner constituie un avantaj;Minim 1 an experienta pe o functie similara;Disponibilitate de a lucra in weekend.Responsabilitati: Intampina si primeste oaspetii hotelului si ofera un serviciu amabil si prietenos fiecarui oaspete; Efectueaza in mod adecvat cazarea fiecarui oaspete, asigurandu-se de completarea exacta si completa a fisei d
CONTINENTAL HOTELS S.​A.​

Front Desk Officer (novomatic,​ Otopeni)


Candidatul ideal Esti la inceput de drum si te recomanzi ca fiind o persoana organizata si disciplinata? Iti place sa ajuti oamenii, sa ii vezi multumiti si sa te intelegi bine cu echipa din care faci parte?Dacă simti ca te regasesti în această imagine și vrei să faci parte din echipa noastră dedicată, trimite-ne CV-u tau si te vom contacta in cel mai scurt timp.Candidatul ideal: Experienta de minim 1-2 ani intr-un post similar reprezinta un avantaj; Abilitati excelente de comunicare si relationare; Orientare catre client, prezenta agreabila, atitudine pozitiva, abilitati de lucru in echipa; Capacitatea dе a organiza și prioritiza eficient activitățile; Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu/avansat (scris, vorbit); Cunostinte Microsoft Office (Excel, Word, etc.); Studii superioare finalizate - constituie avantaj; Disponibilitatea imediata - reprezinta un avantaj;Descrierea jobului Responsabilitati: Preluarea si directionarea apelurilor telefonice; Programarea intalnirilor, conform
ADMIRAL LEISURE SRL

Receptioner /​ Receptionera


Candidatul ideal - Personalitate dinamica- Abilitati de orientare si comunicare- Prezenta fizica placuta- Capacitate de lucru in echipa- Cunostinte de operare PCDescrierea jobului - Intampina pacientii cu o atitudine placuta si profesionalism.- Realizeaza programari si reprogramari conform solicitarilor facute de pacienti- Ofera informatii cu privire la serviciile medicale oferite de companie- Incaseaza banii pentru contavaloarea serviciilor medicale din clinica- Preia apelurile telefonice
ISOKINETIC SPORT S.​A.​

Receptioner Marfa


Candidatul ideal Videt își mărește echipa! Aplică pentru a deveni noul(a) nostru/noastră coleg/ă!Dacă ești în căutarea unui mediu de lucru profesionist și plăcut, alături de un colectiv tânăr și dinamic, vino să ne cunoaștem!Ca să te considerăm alegerea potrivită, iată calitățile pe care ar trebui să le deții:• cunoștințe minime de lucru la calculator;• spirit de echipă;• capacitatea de a se organiza și de a lucra eficient, atât individual cât și în echipă;• persoană conștiincioasă, serioasă, onestă.Descrierea jobului Descrierea jobului efectuezi recepția cantitativă și calitativă a mărfii conform procedurilor; anunți superiorul în cazul în care se constată diferențe între cantitatea fizică și cea de pe documente; respecți normele de depozitare și de manipulare a produselor; așezi produsele la raft după recepție; anunți și colaborezi cu celelalte departamente ale societății la rezolvarea problemelor identificate la momentul recepției mărfii; îndeplinești procedurile de lucru și menții
NOAVIDET SRL

Media netă estimată pe baza celor 38 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Receptioner Marfa - Brasov


Candidatul ideal Candidatul ideal prezinta aptitudini dе organizare, spirit dе echipa si bune abilitati dе comunicare.Cerintе:- Cаpacitаtе de plаnificarе si orgаnizare;- Abilitаtе dе lucru in еchipa;- Crеаtivitatе si spirit dе initiаtiva;Descrierea jobului Rеsponsаbilitаti :- Descarcаreа si aranjarea marfurilor in depozit;- Efectuarea receptiei cantitative si calitative a marfurilor;Bеneficii:- Pаchеt sаlаriаl motivаnt;- Bonuri de mаsа;- Dеcontаrе trаnsportului pentru pеrsoanеlе din аfаra orаsului Brаsov;- Posibilitatе dе DEZVOLTARE profеsionalа.
BILKA STEEL SRL

Personal Hotel- Receptioneri,​ Cameriste,​ Lucratori Bucatarie


Candidatul ideal Nivel de studii:Studii medii sau gimnaziale, in functie de postul ocupat;Calificari/ specializari necesare:Cursuri speciale pentru familiarizarea cu politicile şi procedurile hotelului( receptioner, camerista, lucrator bucatarie, etc.)Cunoaşterea la nivel conversational a unei limbi străine de circulaţie internaţională, preferabil limba engleză, pentru receptioneri;Competenţele postului :*dedicare lucrului cu clienţii;*atitudine pozitivă;* aptitudini de comunicare;*spirit de observaţie şi atenţie la detalii;*amabilitate, toleranţă, calm;*flexibilitate, asumarea responsabilităţilor;Descrierea jobului Răspunde de calitatea serviciilor oferite clienţilor hotelului.Răspunde de menţinerea unor standarde înalte ale igienei, ale aspectului şi curăţeniei în toate activităţile desfăşurate în cadrul complexului hotelier;Isi indeplineste cu simt de raspundere toate atributiile din fisa postului;Anunţă cu promptitudine managerul pentru defecţiunile ivite la echipamente, instalaţii
AOL FIRST HOLDING S.​R.​L.​

Receptionist Hotel 3 Stele- Rembrandt Hotel


Candidatul ideal Candidatul ideal are experiență în ospitalitate, în rolul solicitat sau unul similar, o atitudine orientată spre servicii, abilități excelente de comunicare, o foarte buna cunoaștere a limbii engleze, ascultare activă și o abordare proactivă.Descrierea jobului Intampinarea clientilor, efectuarea operatiunilor de check-in si check-out;Efectuarea procesului de Night AuditRezolvarea solicitarilor oaspetilor, respectand cerintele locale, valorile si standardele Locatiei;Promovarea catre oaspeti a serviciilor si produselor oferite de catre hotel ;Solutionarea reclamatiilor sau solicitarilor speciale ale oaspetilor hoteluluiDesfasurarea activitatii conform standardelor de lucru din cadrul hotelului Rembrandt si celelalte departamente;
LANDMARK SMART RENTALS S.​R.​L.​

Id115606 Front Desk Officer (receptionist) - Cluj Office


Candidatul ideal The ideal candidate will be experienced (or keen to be involved) in handling a wide range of administrative and executive support related tasks and will be able to work independently with little or no supervision.Required skills and qualifications: A self-motivated person, eager to acquire experience in a professional environment An organized and detail oriented person Excellent communication and writing skills Foreign Languages Graduate or Secretarial College Graduate Excellent knowledge of English Good command of MS Office package Previous experience working as an administrative assistant would be an advantage.Descrierea jobului KPMG in Romania is one of the world’s leading providers of Audit, Tax and Advisory services.At KPMG we run our firm just as effectively as we support and strengthen our clients’ businesses. That means hiring talented people to help develop and manage our brand, publish our thought leadership, control our finances, run our IT infrastructure, a
KPMG ROMANIA S.​R.​L.​

Responsabil Receptie/​ Front Desk Officer


Candidatul ideal Ai bune abilități de comunicare interpersonală, iar zâmbetul este punctul tău forte? Vino în echipa Vivertine!Cerințe:- Prezență plăcută, atitudine caldă, prietenoasă, mereu cu zâmbetul pe buze [😊]- Viteză de reacție și capacitate de rezolvare a problemelor;- Abilități de comunicare si organizatorice;- Cunoașterea limbii engleze, nivel mediu/avansat;- Cunoștințe minime de lucru în Excel;- Experiență în lucru cu casa de marcat;- Experiență anterioară în relații cu clienții;- Experiență pe un post similar constituie avantaj;- Disponibilitatea de a lucra în ture, în intervalul orar 06.00 - 23.00 de luni până vineri și în weekend între 08.00 - 20.00.Descrierea jobului Responsabilități:- Asigura o prima impresie pozitiva despre firma si personal in relatia directa sau indirecta cu cei care vin la sala de sport- Preluarea apelurilor telefonice si oferirea detaliilor necesare privind facilitatile si ofertele centrului;- Promovarea serviciile oferite de Vivertine clientilor;-
REVIVE CLUB SRL

Receptionist


Candidatul ideal Studii medii, studiile superioare constituie un plus; Experienţă: minim 2 ani in activitatea de secretariat; Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu ; Cunoştinţe operare computer: Windows. Ms Office; Calitati excelente de comunicare interpersonala; Abilitati de construire a unor bune relatii interumane ; Orientare catre clienti, atitudine profesionala si proactiva ; Flexibilitate, deschidere catre nou, rabdare; Simt organizatoric si responsabilitate; Abilitati de prezentare si comunicare;Descrierea jobului Preluarea apelurilor telefonice si gestionarea adresei generale de e-mail; Traducere documente engleza-romana si invers la nevoie ; Intampinarea vizitatorilor si indrumarea acestora in functie de problema solicitata; Receptionarea si gestionarea corespondentei (Fan Courier, DHL, FedEx, etc) si repartizarea ei in functie de destinatar; Gestionarea comenzilor de papetarie, protocol si produse de curatenie. Receptionarea si distribuirea acestora conform comanda; Inreg
BOSTIK ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 612 de salarii introduse în Salario: 2777 RON/Luna

Receptioner


Candidatul ideal -sociabil-comunicativ-dedicat-cunostinte operare pc-spirit de echipa-spirit de initiativa-organizat-integru-creativDescrierea jobului Postul de receptioner asigura activitatile de la receptie, adica locul unde oaspetii au primul contact cu unitatea care ofera servicii de cazare.Responsabiliati: sa îi întâmpine pe oaspeti; sa dea sfaturi si sa informeze oaspetii, inclusiv sa poarte conversatie în limbi straine; sa se ocupe de plângerile si solicitarile oaspetilor; sa îndeplineasca anumite servicii speciale, cum sunt apeluri telefonice pentru trezireaoaspetilor, transmiterea de mesaje etc.; sa tina înregistrarile si sa faca munca specifica de birou; sa organizeze folosirea eficienta a spatiilor din hotel; sa menţină curăţenia in receptia hotelului; să manifeste disponibilitate către dialog, receptivitate, calm, tact in relaţiile de serviciu; sa răspundă la toate solicitările venite din partea administratorului pentru îndeplinirea unorsarcini conforme fisei postu
BAX SERV SRL

Media netă estimată pe baza celor 653 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Receptioner Birou Notarial


Candidatul ideal - cu sau fără experienta- disponibilitate la program prelungit (când va fi nevoie)- domiciliul stabilit in Cluj-Napoca/Florești/Apahida (relativ aproape de Cluj-Napoca)- punctual- atent cu publiculDescrierea jobului -preia si transmite apelurile telefonice si corespondenta-preia corespondenta externa, o sorteaza si o distribuie-expedierea corespondentei prin poșta română la destinatari;-desfasoara activitati de secretariat-desfasoara activitati de receptie si protocol-întampina clienții, le ofera informatii, anunta personalul societății cu privire la sosirea acestora, indruma / insoteste clientții-gestionare, centralizare si arhivare documente;-utilizare echipamente birou: calculator, scanner, imprimante,-atributii administrative;-furnizare de informatii pentru clienti cu privire la documentație necesară pentru acte si acordarea suportului in orice probleme;-încasarea clienților printr-un sistem extrem de ușor-seriozitate şi responsabilitate;-integritate morală;-abilit
GORUN A.​ HORACIUS-TONY- - BIROU NOTAR PUBLIC

Receptioner


Candidatul ideal Angajăm recepționerSuntem în căutarea unor persoane talentate și pasionate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de recepționer. Dacă dorești să lucrezi într-un mediu dinamic și prietenos și să oferi oaspeților noștri o experiență de neuitat, atunci acesta este locul potrivit pentru tine.Recepționer:Cerințe: Experiență anterioară în domeniul hotelier (este un avantaj, dar nu obligatoriu) Abilități excelente de comunicare și relaționare Atitudine prietenoasă și orientată către clienți Capacitatea de a lucra în echipă și de a gestiona mai multe sarcini simultan Bune abilități de organizare și rezolvare a problemelor Cunoștințe despre servirea mâncărurilor, băuturilor alcoolice și cafeleiDescrierea jobului Recepționer:Responsabilități: Primirea și înregistrarea oaspeților Efectuarea check-in și check-out Gestionarea rezervărilor și asigurarea unei comunicări eficiente cu oaspeții Oferirea informațiilor despre facilitățile hotelului și atracțiile din zonă Soluțio
CASA ZâNELOR PENSIUNE

Media netă estimată pe baza celor 654 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Receptionist


Candidatul ideal RECEPTIONISTDescrierea jobului RECEPTIONIST
SWISS OTEL OPERATIONAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 604 de salarii introduse în Salario: 2777 RON/Luna

Receptioner/​a


Candidatul ideal Salonul Exclusive, un spațiu dedicat frumuseții și răsfățului personal, caută să-și extindă echipa cu talente noi și pasionate în domeniul hairstyling și al manichiurii.Poziții Disponibile:Hairstylist Profesionist: Căutăm un hairstylist cu experiență și pasiune pentru frumusețea părului. Candidatul ideal va fi creativ, atent la detalii și capabil să ofere servicii de tăiere, vopsire, coafare și tratamente personalizate pentru clienții noștri.Receptioner/a : Căutăm recepționer/a cu experienta si pasiune pentru salonul nostru din Bucuresti.Descrierea jobului Cerințe:Experiență anterioară în domeniul hairstyling-ului.Abilități excelente de comunicare și de relaționare cu clienții.Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona multiple sarcini simultan.Atenție la detalii și orientare către satisfacerea nevoilor clienților.Beneficii:Mediu de lucru plăcut și dinamic într-un salon de înaltă calitate.Oportunități de dezvoltare profesională și de avansare în cari
DOW WORLD S.​R.​L.​

Receptioner Si Asistent Manager (mall Baneasa Si Promenada)


Candidatul ideal Experiență anterioară în roluri de recepționer sau administrativă.Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală.Capacitatea de a gestiona multiple sarcini simultan și de a prioritiza eficient.Cunoștințe solide de operare computerizată (pachet Microsoft Office).Capacitatea de a lucra sub presiune și de a rezolva problemele rapid și eficient. Descrierea jobului Recepție:Primirea vizitatorilor și clienților în mod profesionist și amabil.Răspunderea la apeluri telefonice și gestionarea corespunzătoare a cererilor și întrebărilor.Programarea întâlnirilor și gestionarea calendarului activităților.Administrarea corespondenței și a livrărilor.Administrativ:Asigurarea păstrării ordinii și curățeniei în zona de recepție și în birou.Asistență în gestionarea documentelor și a sarcinilor administrative.Colaborarea cu departamentele interne pentru soluționarea eficientă a problemelor administrative.Management:Sprijinirea asistentului manager în supervizarea și coor
VITALITY ASIAN SPA S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1004 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.