Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

4 Locuri de Munca HR in Bistrita

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

4 Locuri de Munca HR in Bistrita

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR in Bistrita si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR in Bistrita si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Hr Business Partener


Candidatul ideal Studii superioare finalizate Experiență în organizarea și livrarea de training si administrare de personal Nivel avansat: Excel si limba engleză. Permis conducere categ. BDescrierea jobului Gestionează procesele de HR alocate la nivelul organizației Propune si gestionează proiecte de HR Planifică, organizează și livrează instruiri și programe de dezvoltare interne și externe Livrează rapoarte cu matricele stabilite in cadrul departamentuluiBeneficii: Salariu negociabil, corelat cu performanța Tichete de masa, tichete cadou și/sau tichete de cultură Asigurare de viață /risc și accidente Asigurare private de sănătate Participare la instruiri și evenimente interne ale companieiStabilitate într-o companie românească cu peste 125 de ani de tradiție.Detalii pe [email protected] sau telefon 0752.101 595.
TERAPLAST SA

Media netă estimată pe baza celor 7 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Junior Hr Planning Analyst


Candidatul ideal Location: Zalau / Cluj-Napoca, RomaniaDepartment: Human Resources Planning Are you a driven individual with a passion for Human Resources and a talent for analysis and reporting? Do you enjoy tracking key performance indicators and working with data? If so, we would love to have you join our team! Your organizational skills, technical proficiency in Excel and Power BI, and ability to interact with others make you an ideal candidate for this role.In this role, you will support transformation projects by analyzing Human Resources processes, assist in HR reporting and dashboard development, identify improvement opportunities, execute improvement actions, and support the general efficiency improvement of Human Resources at a regional level. You will also analyze monthly deviations of HR fixed expenses and propose corrective actions, and assist in the development of ad-hoc reporting to support decision-making processes in HR and the business.We offer a comprehensive develop
SILCOTUB S.​A.​

Referent Resurse Umane - Ajofm | Anofm


Ocupatia: REFERENT RESURSE UMANE - AJOFM | ANOFMAngajator: PERSONOVA HOME CARE S.R.L.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BISTRITA
PERSONOVA HOME CARE S.​R.​L.​
Vezi alte joburi relevante

Inspector Ssm Si Psi


Candidatul ideal Absolvent de studii medii. Studiile superioare reprezintă avantaj Certificare în domeniul securității și sănătății în muncă Certificare în domeniul Prevenirea și Stingerea Incendiilor Cunoștințe solide despre legislația și reglementările de siguranță și sănătate în muncă și prevenirea și stingerea incendiilor Experiență anterioară în domeniul protecției muncii sau într-un rol similar constituie avantaj dar ne poți convinge cu determinarea și orientarea ta spre învățare. Abilități excelente de comunicare și prezentare; Capacitatea de a lucra eficient atât în echipă, cât și independent; Permis de conducere categoria B si disponibilitate pentru deplasări frecvente (1-2 ori pe săptămână) la locațiile/șantierele din țarăDescrierea jobului Răspunde de dezvoltarea, implementarea și monitorizarea respectării politicilor și procedurilor în domeniul Sănătate și Securitate în Muncă și Prevenirea și Stingerea Incendiilor în grupul Far Foundation Cunoaște și implementează legislați
FAR FOUNDATION SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 4 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.