Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca HR in Craiova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca HR in Craiova

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Hr/​achizitii


Candidatul ideal PUNCT DE LUCRU: CRAIOVA Caracter dinamic, se adapteaza usor in diverse situatii Atitudine pozitiva si caracter neconflictual Experienta in domeniu Cunostinte IT (Office, Excel, etc) Bun conducator auto Personalitate deschisa, foarte bune abilitati de comunicare - sa relationeze usor cu potentialii clienti PunctualitateDescrierea jobului Postul se adreseaza persoanelor care doresc sa isi construiasca o cariera alaturi de profesionisti, intr-un domeniu nou ce ofera reale posibilitati de perfectionare a angajatului, cat si o remunerare financiara raportata la performanta.Jobul presupune in principal, relationarea cu clientii, activitati specifice de secretariat: telefon, e-mail, posta, curier (preluare si transmitere mesaje, redactare corespondenta simpla, expediere corespondenta, primire vizitatori), xerox si scanare documente; intocmește facturile către clienți și urmărește încasările clienților,organizează agenda directorului şi primește vizitatorii sau colaboratorii,
TARVOS GENERAL CONTRACTOR S.​R.​L.​

Hr Manager /​ Recruiter Cu Germana (recrutare Internationala)


Candidatul ideal Suntem o companie dinamică, multinațională, în plină ascensiune, dornică să-și mărească echipa.Ne ocupăm de recrutarea candidaților pentru locuri de muncă în Europa!Pentru a completa echipele noastre din Romania cautamProject Manager recrutare cu limba germană (m/f)Locatie: Timisoara,Craiova sau Brasov.Ce așteptări avem de la tine?- cunoștințe de limba germană si engleză cel puțin la nivel mediu (de la B1)- organizare și perseverență- studii superioare (în curs sau finalizate) - de preferat în domeniul resurse umane, psihologie sau marketing- experiența nu este obligatorie, dar constituie un avantaj- cunoașterea pachetului MS Office- persoană dinamică, cu aspirații, dornică să învețe și să progreseze- spirit entuziast, motivat- capacitate de lucru în echipăDescrierea jobului Ce presupune postul de Project Manager de recrutare în cadrul companiei noastre?- contactarea posibililor candidați și a partenerilor din străinătate- intervievarea telefonică a candidaților care î
SILVERHAND.​RO SRL

Hr Manager /​ Recruiter Germana (recrutare Internationala)


Candidatul ideal Suntem o companie dinamică, multinațională, în plină ascensiune, dornică să-și mărească echipa.Ne ocupăm de recrutarea candidaților pentru locuri de muncă în Europa!Pentru a completa echipele noastre din Romania cautamProject Manager recrutare cu germană (m/f)Locatie: Timisoara sau Craiova.Ce așteptări avem de la tine?- cunoștințe de limba germană si engleză cel puțin la nivel mediu (de la B1)- organizare si perseverenta- studii superioare (în curs sau finalizate) - de preferat în domeniul resurse umane, psihologie sau marketing- experiența nu este obligatorie, dar constituie un avantaj- cunoașterea pachetului MS Office- persoană dinamică, cu aspirații, dornică să învețe și să progreseze- spirit entuziast, motivat- capacitate de lucru în echipăDescrierea jobului Ce presupune postul de project manager de recrutare în cadrul companiei noastre?- contactarea posibililor candidați și a partenerilor din străinătate- intervievarea telefonică a candidaților care îndeplinesc cr
SILVERHAND.​RO SRL

Head Of Quality Control And Training (online Casino)


Candidatul ideal Requirements: Bachelor’s degree in Business Administration, Quality Assurance, Educational Training, or a related field; Proficient communication skills, both written and verbal, in English. Knowledge of Serbian or other languages is advantageous; Relevant certifications in quality assurance, training, or leadership (ISO, Certified Trainer, etc.) are beneficial; Extensive experience in quality assurance and training, with a significant duration in leadership positions; Proven track record in overseeing QC and training departments, ideally in the iGaming industry or similar sectors; Familiarity with industry-specific regulations and compliance requirements; Ability to inspire and motivate teams to strive for excellence in quality and training; Demonstrated proficiency in managing cross-functional teams and diverse projects; Effective strategic planning and organizational abilities; Outstanding problem-solving skills and adeptness in addressing complex quality and traini
HRS STAFFING SERVICES S.​R.​L.​

Head Of Control Room Operations (online Casino)


Candidatul ideal Requirements: Bachelor’s degree in business administration, Operations Management, or a related field is required, with a preference for candidates holding a Master's degree; Exceptional communication skills, both written and verbal, in English, are essential; Proficiency in Serbian or other languages is a bonus; Relevant certifications in project management, operations, or leadership (such as PMP, Six Sigma, etc.) are advantageous. A proven track record in control room operations or similar environments is required; Experience in the iGaming industry or related fields is highly desirable; Familiarity with industry-specific regulations and compliance standards is required; Proven ability to manage cross-functional teams and multi-disciplinary projects is necessary; Strong negotiation and stakeholder management abilities are important.Descrierea jobului Our client, a leading figure in the iGaming industry, is widely recognized for providing engaging content to a glo
HRS STAFFING SERVICES S.​R.​L.​

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Experienta minima 3 ani in domeniu, domeniul constructiilor prezinta un avantaj.Studii superioare finalizate;Cunostinte avansate de operare PC: MS Office (Word, Excel, PowerPoint), internet.Cunoasterea temeinica a legislatiei si a bunelor practici în domeniul resurselor umane;Cunostinte privind: formarea și managementul echipelor, comunicare internă, cultură organizațională, managementul conflictelor, etc;Inteligenta emoționala -empatie, echilibru emoțional, capacitate de relationare interumana;Capacitate de planificare și organizare.Descrierea jobului Realizarea tuturor activitatilor de administrare de personal: dosare personal; intocmire contracte individuale de munca, fise post, acte aditionale, decizii desfacere contracte munca, procedura de cercetare disciplinara prealabila, adeverinte, diverse documente solicitate de angajati, etc.Urmarirea si aplicarea prevederilor legale în domeniul relațiilor de munca si politicile companiei/ instructiunilor si instrumentelor
STRADE BAUUNTERNEHMUNG S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1541 de salarii introduse în Salario: 4475 RON/Luna

Personal Departament Resurse Umane


Candidatul ideal Experienta in Resurse Umane – salarizare si administrare personal, minim 3 aniExperienta de lucru relevanta cu programe de gestionare HR si calcul salarial – de preferat CharismaCunostinte avansate a programelor Microsoft OfficeFoarte bune abilitati de relationare, comunicare si lucru in echipaBune abilitati de organizare si atentie la detaliiEficienta in gestionarea timpului si a obiectivelor Descrierea jobului Administrare personal: intocmirea/suspendarea/incetarea contractelor de munca, intocmirea actelor aditionale, actualizarea contractelor individuale de munca si a actelor aditionale, raportarea in REVISAL, gestionarea fiselor de post, generarea adeverintelor pentru angajati, actualizarea documentelor de personal din punct de vedere legislativeGestionarea aplicatiilor pentru beneficiile angajatilorRealizarea de diverse inscrieri si prelucrari in programul de salarizareValidarea pontajului angajatilor pentru calcul salarialIntocmirea de analize, situatii statistic
RELOC SA

Relationship Manager | Clienti IMM (Judetul Dolj)


Despre partenerul nostru:Institutie Financiara Nebancara;O echipa de tineri profesionisti din domeniul financiar-bancar. Misiunea echipei este de a oferi sprijin financiar in momente cheie si sa fie elementul care face diferenta astfel incat orice provocare sa aiba o solutie avantajoasa. Persoanele cheie din companie au o stabilitate de cel putin 7 ani.Responsabilitati: Reprezentarea companiei in relatia cu antreprenori (IMM); Identificarea, contactarea si vizitarea clientilor potentiali; Oferirea de consultanta si suport clientilor in accesarea si utilizarea produselor si serviciilor companiei; Verificarea eligibilitatii clientului si analiza financiara preliminara; Dezvoltarea si administrarea portofoliului prin achizitia de noi clienti si mentinerea relatiei cu actualii clienti (daca exista deja in portofoliu); Procesarea datelor si documentelor clientilor cu respectarea GDPR si a tuturor normelor legale aplicabile.Cerinte & Competente:Studii medii sau superioare finalizate;2 an
Gabteo HR SRL

Tehnician Mentenanta | Echipamente industriale


Recrutam: Tehnician MentenantaDespre clientul nostru:pune la dispozitia clientilor echipamente industriale pentru patiserii, brutarii, cofetarii, ciocolaterii si gelaterii;ofera garantii, suport si expertiza in ceea ce priveste echipamentele industrialTip de colaborare: CIM, perioada nedeterminataResponsabilitati:Realizarea mentenantei preventive / programate la utilajele si echipamentele clientilor; Intretinerea utilajelor si echipamentelor tehnice, conform graficului de mentenanta;Remedierea defectelor ocazionale – conform termenilor stabiliti in contractele cu partenerii;Examinarea alegerilor tehnice propuse si cautarea unor eventuale elemente complementare realizarii lor – propunerea de solutii tehnice si discutii in ceea ce priveste implementarea lor;Participarea la validarea alegerilor tehnice, la lucrarile de punere in functiune si la reglarea utilajelor si echipamentelor noi/reparate, aplicand tehnicile specifice;Efectuarea diverselor lucrari in atelierul mecanic al firmei;Eval
Gabteo HR SRL

Marketing Specialist


Responsibilities:Promoting the image of the business, trying to overcome the current state and creating new consumption habits;Emphasis on running campaigns that increase the current level of relationship between consumers and retailers;Trying to be permanently with consumers, to study and understand their habits, the repeated things that bring them satisfaction and pleasure at the time of shopping and the implementation of strategies to make them return;Market and competition study;Preparation of the marketing plan (establishment of strategies and objectives);Establishing fixed and realistic deadlines for the implementation of the campaigns to be carried out;Collaboration with advertising agencies and mass media in order to promote tenants and organized campaigns;Follow-up and management of the marketing budget;Participation in setting marketing and sales targets, finding optimal solutions to increase daily traffic;Maintaining a constant relationship with tenants (analyzing their opin
Gabteo HR SRL

Media netă estimată pe baza celor 1533 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Specialist Resurse Umane - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST RESURSE UMANE - AJOFM | ANOFMAngajator: BACOLUX SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CRAIOVA
BACOLUX SRL

Jurista


societate angajeaza jurista cu experienta în domeniu
hr

Manpower Recruteaza Bobinatori


Manpower recruteaza pentru unul din clientii sai, companie multinationala, producatoare de generatoare de curent electric, pentru posturile de: Bobinator Beneficii: - formarea in cadrul unei companii multinationale; - mediu de lucru tanar, dinamic. - salariu fix + bonuri de masa+ bonus de recomandare si decontare transport Pentru detalii ne puteti contacta la numarul
MANPOWER HR

Manpower Recruteaza Bobinatori


Manpower recruteaza pentru unul din clientii sai, companie multinationala, producatoare de generatoare de curent electric, pentru posturile de: Bobinator Beneficii: - formarea in cadrul unei companii multinationale; - mediu de lucru tanar, dinamic. - salariu fix + bonuri de masa+ bonus de recomandare si decontare transport Pentru detalii ne puteti contacta la numarul
MANPOWER HR

Servicii De Contabilitate Complete ,​ Resurse Umane Si E-factura


Expert contabil cu experienta ofer servicii complete de contabilitate si resurse umane inclusiv Revisal -infiintare firme -E-factura -evidenta contabila completa -depunere declaratii fiscale -bilant -verificare evidenta contabila -calcul taxe si impozite -salarizare, intocmire contracte de munca , acte aditionale , state ...etc -radiere modificari Registru Comertului
Contabilitate
Vezi alte joburi relevante

Recruiter,​ Craiova


Scurta descriere a companiei ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot: also good-looking!... This is in a nutshell the Lugera team in Romania. A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally! We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us. We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of “WE CAN DO IT!” And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"! Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic! Cerinte Minimum 3 years of experience in recruitme
Lugera Makler

Specialist SSM


Scurta descriere a companiei ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot: also good-looking!... This is in a nutshell the Lugera team in Romania. A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally! We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us. We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of “WE CAN DO IT!” And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"! Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic! Cerinte Experienta intr-un rol similar (companie s
Lugera Makler

Media netă estimată pe baza celor 283 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Tehnician Operational Ssm


Candidatul ideal Experiență, calificări, cunoștințe și abilități: · Studii superioare finalizate cu diplomă de licență (studiile superioare tehnice reprezintă un avantaj);· Curs inspector securitate și sănătate în muncă, durata de minimum 80 de ore;· Experiență de minimum 6 luni în activități care presupun proiecte tehnice și lucrul cu prestatorii de servicii/constructori;· Experiență în activitățile de distribuție gaze naturale reprezintă avantaj;· Experiență în domeniul securității și sănătății în muncă reprezintă avantaj;· Cunoștinte privind legislația domeniului de activitate;· Cunoștinte Pachet Office (Excel, Word, PowerPoint) și SAP;· Cunoștinte de limba engleză, nivel mediu, reprezintă un avantaj;· Competențe de gestionare a relației cu clientul și a situațiilor conflictuale;· Capacitate de organizare, analiză și sinteză;· Comunicare clară și convingătoare, atât verbal cât și în scris;· Capacitatea de lucru sub presiunea timpului și disponibilitatea la sarcini neplanificate;· Ca
DISTRIGAZ SUD RETELE S.​R.​L.​

Coordonator Ssm Zona Vest


Candidatul ideal Responsabilități. Supraveghezi și gestionezi implementarea și conformitatea cu reglementările de sănătate și securitate ocupațională în regiunea desemnată. Supervizezi întreținerea și inspecția echipamentelor și instalațiilor conform reglementărilor I.S.C.I.R. Servești drept principalul punct de contact pentru toate problemele de sănătate și securitate din regiune, colaborând cu autoritățile locale și agențiile externe după caz. Menții cunoștințe actualizate despre reglementările și cele mai bune practici de siguranță regionale, asigurând îmbunătățirea continuă a standardelor de siguranță.Descrierea jobului Pentru a avea succes în acest rol vei avea nevoie de: Diplomă de licență, studiile postuniversitare reprezintă un avantaj; Un minim de 3 ani de experiență într-un rol similar, preferabil într-un mediu multinațional. Cunoștințe solide despre reglementările de sănătate și securitate ocupațională, legile muncii și standardele industriale. Certificare în sănătate și sec
METRO CASH CARRY ROMANIA SRL

Angajare Responsabil Ssm-psi


esponsabil SSM-PSI,necesita cursuri de inspector Protectia muncii si Cadru tehnic PSI. Permis conducere cat.B
Expert Prev S.​R.​L
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.