Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca HR in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca HR in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Hr Specialist


Candidatul ideal We are looking for a passionate HR Specialist to join our team and manage all human resource procedures. As an HR specialist, your primary responsibility will be that of recruiting new coworkers for our team and preparing and administrating personnel files. Descrierea jobului RESPONSIBILITIES Preparation and administration of personnel files; Preparation of employment documents (job descriptions, labor contracts, additional documents, etc.), as well as drafting various documents solicited by the employees; Ensuring day-to-day HR administration support to employees and management; Responsible for the entire recruiting process (posting job advertisements, candidate screening, scheduling interviews, participating in or conducting interviews, and providing feedback to candidates); Active participation in the development and improvement of HR processes and policies regarding different HR activities; Manage onboarding and exit interview process for employees; Organization an
SEVIO SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 158 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Hr Assistant With Portuguese And English (on-site/​hybrid)


Candidatul ideal Good knowledge of English and Portuguese (B2 upwards); Good knowledge of Microsoft Office (Word, Excel); Ability to meet deadlines; Good analytical skills; Positive attitude and solution-oriented thinking; Proactive, flexible and adaptable; Team-oriented. Nice to have: Bachelor’s degree or certification in Human Resources would be a plus; Experience working in HR would be an advantage.Descrierea jobului This role focuses on managing databases and records for client’s employees, as well as working alongside HR teams to provide assistance and support. The HR Assistant with Portuguese and English is responsible for: Providing support to employees, via email, chat or by phone and deliver suitable solutions in a timely manner; Managing end-to-end HR processes (hiring, onboarding, offboarding, terminations, resignations); Assisting with gathering information for leaves of absence, medical leave, paid/unpaid leave, maternity/paternity leave, etc.; Processing data entry or imp
SC CONDUENT BUSINESS SERVICES ROMANIA SRL

IT Specialist - Iași


Companie verificată
Aplica rapid
Ești organizat/ă, atent/ă la detalii și îți place să lucrezi cu hardware și software IT? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă din industria retail, cu magazine de vânzare de produse premium în Iași - un IT Specialist! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:*să ai studii superioare și să cunoști domeniul IT*să fii proactiv în identificarea și rezolvarea problemelor care pot apare în munca ta*să te concentrezi pe task-urile de făcut, astfel încât sa le rezolvi repede și bine*să cauți întotdeauna metode mai bune de a-ți face treaba și să îi instruiești și pe ceilalți ce să facă*să ai cunoștințe de limba engleză la nivel mediu și operare pe calculator la nivel avansat Experiența anterioară în activități de gestiune echipamente și software IT, constituie un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:-te asiguri de îndeplinirea necesarului de echipamente IT în sediile companiei (calculatoare, imprimante, telefoane, cabluri, mouse etc.)-te ocupi
HR Design Consulting

Gestionar Marfă Magazin Retail - Iași


Companie verificată
Aplica rapid
Te consideri o persoană organizată, disciplinată și îți place să duci lucrurile la bun sfârșit? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă, cu magazine de vânzare de produse premium și de consum general un Lucrător Comercial Gestionar Marfă în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:*să rezolvi probleme și să previi apariția lor*să lucrezi cu informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești*să respecți procedurile de lucru*să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite*să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel de bază Experiența anterioară în gestionarea mărfurilor în domeniul retail (FMCG), constituie un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:1. Te ocupi de încărcarea și descărcarea mărfurilor livrate în magazin2. Așezi marfa pe raft conform cerințelor coordonatorului de magazin și a standardelor în domeniu (abilități de merchandiser)3. Te asigur
HR Design Consulting

Specialist Relații Clienți - Magazin Produse Premium Iași


Companie verificată
Aplica rapid
Te consideri o persoană empatică, ordonată și cu dorința de a-și duce treaba până la capăt?HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă din industria retail, cu magazine de vânzare de produse premium - un Specialist Relații Clienți - Magazin Produse Premium, în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:*să îți pese de oameni și să îți dorești să îi servești cât mai bine în funcție de nevoile lor*să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci*să îți placă să înveți informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești*să respecți procedurile de lucru*să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite*să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel mediu Dacă ești absolvent de studii medii (diploma de Bacalaureat) și ai experiență anterioară în domeniul vânzărilor și relații cu clienții, reprezintă un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:1. Asculți em
HR Design Consulting

Vânzător Magazin Retail - Iași


Companie verificată
Aplica rapid
Te consideri o persoană empatică, ordonată și cu dorința de a-și duce treaba până la capăt?HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă din Iași, cu magazine de vânzare de produse premium și de consum general - un Vânzător Magazin Retail! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:*să îți pese de oameni și să îți dorești să îi servești cât mai bine în funcție de nevoile lor*să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci*să îți placă să înveți informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești*să respecți procedurile de lucru*să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite*să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel mediu Dacă ești absolvent de studii medii (diploma de Bacalaureat) și ai experiență anterioară în domeniul vânzărilor și relații cu clienții, reprezintă un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:1. Aprovizionezi rafturile cu produsele ne
HR Design Consulting

Hr Assistant With German And English (on-site/​hybrid)


Candidatul ideal Good knowledge of English and German (B2 upwards); Good knowledge of Microsoft Office (Word, Excel); Ability to meet deadlines; Good analytical skills; Positive attitude and solution-oriented thinking; Proactive, flexible and adaptable; Team-oriented.Nice to have: Bachelor’s degree or certification in Human Resources would be a plus; Experience working in customer service would be an advantage.Descrierea jobului This role focuses on managing databases and records for client’s employees, as well as working alongside HR teams to provide assistance and support.The HR Assistant with German and English is responsible for: Providing support to employees via email, chat or by phone and deliver suitable solutions in a timely manner; Managing end-to-end HR processes (hiring, onboarding, offboarding, terminations, resignations); Assisting with gathering information for leaves of absence, medical leave, paid/unpaid leave, maternity/paternity leave, etc.; Processing data entry or
SC CONDUENT BUSINESS SERVICES ROMANIA SRL

Head Of Quality Control And Training (online Casino)


Candidatul ideal Requirements: Bachelor’s degree in Business Administration, Quality Assurance, Educational Training, or a related field; Proficient communication skills, both written and verbal, in English. Knowledge of Serbian or other languages is advantageous; Relevant certifications in quality assurance, training, or leadership (ISO, Certified Trainer, etc.) are beneficial; Extensive experience in quality assurance and training, with a significant duration in leadership positions; Proven track record in overseeing QC and training departments, ideally in the iGaming industry or similar sectors; Familiarity with industry-specific regulations and compliance requirements; Ability to inspire and motivate teams to strive for excellence in quality and training; Demonstrated proficiency in managing cross-functional teams and diverse projects; Effective strategic planning and organizational abilities; Outstanding problem-solving skills and adeptness in addressing complex quality and traini
HRS STAFFING SERVICES S.​R.​L.​

Head Of Control Room Operations (online Casino)


Candidatul ideal Requirements: Bachelor’s degree in business administration, Operations Management, or a related field is required, with a preference for candidates holding a Master's degree; Exceptional communication skills, both written and verbal, in English, are essential; Proficiency in Serbian or other languages is a bonus; Relevant certifications in project management, operations, or leadership (such as PMP, Six Sigma, etc.) are advantageous. A proven track record in control room operations or similar environments is required; Experience in the iGaming industry or related fields is highly desirable; Familiarity with industry-specific regulations and compliance standards is required; Proven ability to manage cross-functional teams and multi-disciplinary projects is necessary; Strong negotiation and stakeholder management abilities are important.Descrierea jobului Our client, a leading figure in the iGaming industry, is widely recognized for providing engaging content to a glo
HRS STAFFING SERVICES S.​R.​L.​

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Te asteptam sa faci parte din echipa noastra daca ai studii de specialitate, esti o persoana placuta, ai abilitati excelente de comunicare,relationare si ai :-Cunostinte avansate de operare MS Office (Excel) si in softurile de salarizare (NEXUS constituie un avantaj);-Foarte bune cunostinte de legislatie cu aplicare in domeniul Resurselor Umane;-Foarte bune abilitati de organizare, atentie distributiva, dinamic, atitudine deschisa in relatiile cu angajatii-Curs de Inspector Resurse Umane (constituie un avantaj);-Studii superioare Economice sau de domenii conexe;-Limba engleza – nivel mediuDescrierea jobului Responsabilitati:-Realizarea documentelor legale privind intocmirea/ modificarea/ incetarea contractelor individuale de munca;-Procesarea si administrarea corecta a tuturor aspectelor legate de salarizare, inclusiv calcularea salariilor, bonificatiilor, deducerilor si retinerilor legale;-Verificarea datelor salariale pentru asigurarea acuratetii si conformitatea cu
MEDICAL DENTAL INVEST S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1493 de salarii introduse în Salario: 4475 RON/Luna

Inspector Resurse Umane Si Salarizare


Candidatul ideal Denumirea rolului:Inspector Resurse Umane si SalarizareDepartament:Resurse UmaneCautam o persoana care are urmatoarele calitati: Curs de Inspector Resurse Umane – Obligatoriu Experienta in domeniul salarizarii Cunostinte bune ale pachetului MS Office, cu preponderenta Word/Excel Cunostinte avansate in domeniul resurselor umane si REVISAL Abilitati de comunicare, relationare, planificare si management al timpului Abilitatea de a lucre cu cifre, atentie pentru detalii, aptitudini de analiza si sinteza Cunoasterea programului SAGA, Mentor, Nexus Cunostinte bune de limba engleza Fire dinamica, flexibila, pozitiva si foarte bine organizata Experienta de minim 3 ani in domeniul HR – Experienta in prestari servicii poate reprezenta un avantajDescrierea jobului Responsabilitatile aferente postului sunt: Gestionarea unui portofoliu de firme Redactarea si intocmirea dosarelor de personal (CIM, adeverinte, acte aditionale, decizii de incetare, suspendare..etc) Operarea tuturor mo
GP TAX MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 6200 RON/Luna

Inspector Resurse Umane On-site Iasi


Candidatul ideal Angajam o persoana pe functia de Inspector resurse umane, program full time de Luni pana Vineri.Te potrivesti echipei daca: cunosti legislatia muncii, in special partile legate de intocmirea contractelor de munca și de evidenta personalului; ai capacitate de analiza si sinteza, de organizare si de a rezolva probleme; esti o persoana calma, punctuala, comunicativa si atenta la detalii.Descrierea jobului Descrierea jobului: Asigurarea unei bune evidente a contractelor individuale de munca si a carnetelor de munca; Gestionarea dosarelor personalului; Organizarea si mentinerea evidentei personalului si salarizarii din firma; Lucrul cu Revisal; Cunostintele de limba italiana pot constitui un plus.Sarcini si responsabilitati: Verificarea valabilitatii documentelor prezentate de angajati la inscrierea in registrul de evidenta a salariatilor; Intocmirea si arhivarea contractelor individuale de munca; Gestionarea documentelor de evidenta a contractelor de munca; Primirea, verif
Confidenţial

Specialist Resurse Umane - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST RESURSE UMANE - AJOFM | ANOFMAngajator: CONSTRUCŢII HIDROTEHNICE SAExperienta: Avansat (5-7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: IASI
CONSTRUCŢII HIDROTEHNICE SA

Specialist Resurse Umane - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST RESURSE UMANE - AJOFM | ANOFMAngajator: ARCADIS EXCELLENCE CENTER ROMANIA S.A.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: IASI
ARCADIS EXCELLENCE CENTER ROMANIA S.​A.​

Specialist Resurse Umane - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Administratia Bazinala de Apa Prut-Barlad Expira in 2024-04-25 LocatieIasi NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorInstitutii regionale CategorieFunctie contractualaAnunt ANUNT pentru organizarea concursului de ocupare a postului vacant corespunzator functiei contractuale de executie, pe perioada nedeterminata, de specialist resurse umane din cadrul Serviciului Resurse Umane, Relatii cu Publicul, Administrativ - Sediu A.B.A. Prut - Barlad - 1 post.Administratia Bazinala de Apa Prut - Barlad cu sediul in Iasi, str. Th. Vascauteanu nr. 10, institutie publica de interes national, cu personalitate juridica, organizeaza concurs pentru ocuparea functiei contractuale de executie, pe perioada nedeterminata, de specialist resurse umane din cadrul Serviciului Resurse Umane, Relatii cu Publicul, Administrativ - Sediu A.B.A. Prut - Barlad - 1 post. Activitatea profesionala se va desfasura la sediul Administratiei Bazinale de Apa Prut - Barlad, str. Th. Vascauteanu nr. 10, Mun. Iasi, Jud. I
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Vezi alte joburi relevante

Specialist Ssm - Psi


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare tehnice – obligatoriu; Curs inspector SSM (nivel mediu-avansat); Curs Cadru Tehnic PSI; Bune cunostinte de operare pe calculator (in special pachetul MS Office-Word, Excel); Experienta anterioara de minim 3 ani in domeniul confectiilor metalice (productie); Atitudine proactiva si capacitatea de a lua decizii in situatii critice; Atentie la detalii; Experienta in cercetarea accidentelor de munca; Deprinderi de a studia, intelege si interpreta legislatia in vigoare; Abilitati excelente de comunicare si exprimare, de analiza, de sinteza si organizare, de lucru autonom si in echipa; Persoana dinamica si dornica sa se dezvolte personal si profesional in mod continuu.Descrierea jobului Responsabilitati: Controlul si urmarirea modului in care se aplica reglementarile legislative in vigoare, privind Securitatea Muncii si situatiilor de urgenta de catre toti angajatii; Dezvoltarea si implementarea politicilor si procedurilor SSM, SU, si PSI pentru
GRENZEBACH ROMANIA S.​R.​L.​

Trainer– On-site,​ Iași


Candidatul ideal Your qualificationsConcentrix + Webhelp is a great match if you: Are proficient or bilingual in English Have at least 1 year experience in a similar position (BPO preferred) Are open-minded and eager to learn new things It will be a plus if you have: BPO experience in Fintech If you feel you don’t check every box, we encourage you to apply anyway. We'll do our best to match you with the right job, whether it’s this or another role. Descrierea jobului Job descriptionIn this dynamic role, you'll be the trainer of our new and enthusiastic team. This position is onsite in our beautifully renovated facility and provides service support and resolution of routine problems regarding client's products and/or services. Reimagine your careerAre you looking for a career change with a forward-thinking global organization? Come be part of our award-winning company driven by our people from 70+ countries where ALL members contribute and support each other’s success and we
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Inspector Ssm Si Psi In Iasi


Candidatul ideal Cerințe: Experiență anterioară în domeniul SSM și PSI, măcar 6 luni. Studii tehnice absolvite. Diplomă sau certificare în domeniul SSM și PSI reprezintă un avantaj Cunoașterea detaliată a legislației și reglementărilor relevante în domeniu. Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă. Capacitatea de a implementa și monitoriza procedurile și politicile de SSM și PSI în întreaga organizație. Diplomă sau certificare în domeniul SSM și PSI reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Simigeria PETRU este în căutarea unei coleg dedicat și experimentat în domeniul Sănătății și Securității în Muncă (SSM) și Protecția Securității Împotriva Incendiilor (PSI), pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Inspector SSM și PSI colaborator cu o firmă specializată în acest domeniu.Responsabilități: Colaborarea strânsă cu firma de SSM și PSI pentru a asigura respectarea tuturor reglementărilor și standardelor legale. Imple
BRIO GROUP SRL

Junior Recruiter ( Customer Service)


Candidatul ideal The ideal candidate for a recruiter will have a combination of education, skills, and experience that make them well-suited for the job.Recruitment experience: Previous experience working in recruitment constitutes an advantage, but is not obligatory. This would demonstrate that you have experience in identifying and attracting suitable candidates, as well as screening and interviewing candidates.Communication skills: Excellent communication skills are essential for this role. The ideal candidate should be able to communicate effectively with recruitment consultants, and candidates through various channels, including email, by phone, and in person. Sales skills are needed to sell the job opportunity and the company to potential candidates. This is not mandatory as you will be undergoing a training that will help you in developing this skill, as well as others.Knowledge of the industry: A good understanding of the construction industry, including the different roles and
VAO GROUP S.​R.​L.​

Recruiter Cu Limba Italiana


Candidatul ideal Recruiter HRCovisian România, membră a grupului Covisian unul din leaderii de piață în sectorul BPO, este in căutareaunui nou coleg pe pozitia de HR Recruiter , pentru sediul nostru din Iași.Suntem interesați să luăm legătura cu candidații care au următoarele caracteristici: Excelente abilități de relaționare și comunicare Abilitatea de prioritizare a taskurilor Capacitatea de a lucra simultan pe proiecte multiple Atitudine pozitivă, orientare spre găsirea de soluții Bune cunoștințe de limbă italiană scrisă si vorbită (B2 / C) Cunostințe minime de limbă engleză scrisă și vorbită (A1 / A2)Descrierea jobului Recruiter HR Gestionarea procesului de recrutare și selecție pentru posturile alocate (realizarea profilului candidatului, alegerea surselor de recrutare, gestionarea procesului de recrutare conform procedurii, ofertarea) Identificarea și atragerea celor mai potriviți candidați conform prioritătilor și specificului companiei Monitorizarea pieţei forţei de muncă și gă
COVISIAN ROMANIA S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.