Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

21 Locuri de Munca HR in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

21 Locuri de Munca HR in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Hr Generalist


Candidatul ideal Qualifications Bachelor’s degree in Human Resources or related field, or equivalent work experience. Proven experience as an HR Generalist. Understanding of general human resources policies and procedures. Good knowledge of employment/labor laws. Excellent communication and people skills. Aptitude in problem-solving. Desire to work as a team with a result-driven approach. Excellent proficiency in English; Italian and/or German is an added value.Descrierea jobului Task: In this role, you will take care of our employees in Romania, reporting directly to the Executive Director HR at the headquarters in Italy, and cooperating with the different HR teams in Italy in the following areas: Recruitment and Selection: Assist in the recruitment process by posting job ads, organizing resumes and job applications, and scheduling job interviews. Onboarding: Facilitate the onboarding process for new hires. Training and Development: Identify training needs, organize training intervent
GRUBER LOGISTICS SHARED SERVICES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1498 de salarii introduse în Salario: 4494 RON/Luna

Hr Business Partner - Oradea


Candidatul ideal Căutăm un HR Business Partner cu experiență și proactiv pentru a alinia inițiativele și funcțiile noastre de resurse umane cu obiectivele strategice și nevoile de afaceri ale companiei.Candidatul Ideal:• Absolvent de sociologie, psihologie, economic sau alte profile conexe;• Atestat Inspector Resurse Umane;• Cunoștințe avansate despre legislația muncii;• Experiență într-un soft de Administrare HR constituie avantaj;• Bună înțelegere a procedurilor, proceselor și a Codului muncii;• Minim 3 ani experiență în administrare de personal;;• MS Office avansat;• Discernământ profesional și cunoașterea implicațiilor legale ale relațiilor de muncă;• Abilități de comunicare avansate;• Excelente abilități analitice;• Bune abilități de planificare și organizare;• Atenție la detalii;Descrierea jobului Efectuarea calculului salarial şi întocmirea statului de salarii pe baza informaţiilor specifice (pontaje, concedii medicale, concedii de odihnă, concedii fără plată, modificări salaria
CEMACON - S.​A.​

Hr Specialist


Candidatul ideal Candidatul Ideal: Are cel putin un an de experienta in HR Este empatic, cu calitati de comunicare eficienta si clara atat verbal, cat si in scris Are abilitatea de a înțelege profilul companiei noastre si a colegilor pe care ii avem in firma si de care avem nevoie pe viitor Detine skills-uri organizatorice atat a resursei de timp, cat si a celei umane si atentie la detalii Are abilitatea de a lucra cu profesionalism, integritate si confidentialitate Descrierea jobului Suntem in cautare de HR specialist care sa: Poata gestiona nevoia de personal a firmei si sa conduca campanii de recrutare independent pe diferite nivele si pozitii in firma Colaboreze cu departamentele din firma si sa inteleaga care sunt abilitatile si competentele necesare pentru posturile disponibile aferente fiecarui sector Va cauta cele mai bune metode si canale de recrutare, in functie de pozitia disponibila si de bugetul stabilit pentru recrutare si pentru angajare Va posta anunturi de recrutare, v
HELPSHIP S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 151 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Hr Business Partner


Candidatul ideal • Excellent computer skills (Microsoft Office)• HR inspector certificate is an advantage• Relevant professional experience in HR tasks• Fluent in written and spoken English is a must, German advantageous• Good communication, organizational and interpersonal skills• Ability to prioritize• Team player, cost-conscious, independent, flexible• Absolute confidentialityDescrierea jobului Assist the management board in developing and executing personnel procedures and policies and provide guidance and interpretation for business operations. Participate in development of HR objectives and systems, including metrics, queries, and ongoing reports for company requirements. Assist the management board in administering benefits, compensation, and employee performance programs. Propose new procedures and policies for improving employee experience as well as the efficiency of HR department and company. Ensure compliance with local and national regulations and applicable employment law
VALIANT TMS RO SRL

Media netă estimată pe baza celor 965 de salarii introduse în Salario: 7010 RON/Luna

Reprezentant Tehnic De Vanzari


Candidatul ideal Atribuţii să promoveze marca şi produsele firmei în conformitate cu standardele acesteia să dezvolte zona de clienţi de care răspunde să preia şi să avizeze comenzile clienţilor să acorde facilităţi, cu respectarea politicii comerciale a firmei să întocmească rapoarte săptămânale să participe activ la mărirea portofoliului de clienţi sa dezvolte clientii existenti să ofere consultanţă şi să realizeze prezentări/ demonstraţii de produs clienţilor Descrierea jobului  să preia comenzile, să livreze marfa şi documentele aferente să realizeze target-urile impuse prin vizite zilnice la clienţi să studieze în profunzime orice material (cataloage, site-uri, fise tehnice etc.), astfelîncât să îşi însuşească cunoştinţe temeinice în ceea ce priveşte produsele pe care leprezintă să întocmească toate rapoartele şi formularele solicitate de companie intocmeste desene si schite necesare proceselor tehnologice coordoneazǎ procesele tehnologice de prelucrǎri mecanice pe m
DALA DSC HR S.​R.​L.​

Area Sales Manager


Candidatul ideal Ești pasionat de vânzări și îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică, care valorează inovația, integritatea și performanța?MCA Grup este în căutarea unui nou membru al echipei pentru rolul de Area Sales Manager care să-și aducă contribuția la creșterea și consolidarea afaceriiMCA Grup este primul producător de uși secționale din România cu o experiență de peste 25 ani, care pune accentul pe relații de lungă durată cu clienții, oferind produse și servicii de calitate, adaptate nevoilor clienților.Ești persoana ideală dacă: Ai studii superioare, preferabil o formație tehnică; Ai experiență relevantă în vânzări consultative și ai o viziune tehnica; Ai gestionat clienți cu valoare medie anuală de 10k EUR; Deții bune cunoștințe de Excel, inclusiv formule și matematici de vânzare; Ai experiență în utilizarea unui CRM; Ești o persoană comunicativă, orientată către rezultate și cu spirit de echipă; Ai integritate și respect față de clienți; Dai dovadă de disciplină, o
BALCAN HR CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 104 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Broker Imobiliar


Candidatul ideal Ambitionezi o cariera in imobiliare?Echipa Gaminvest te cauta!La Gaminvest, noi construim o grupare de brokeri imobiliari de top si suntem in cautarea unui nou coleg care sa ni se alature. Iti doresti o cariera in care performanta ti-e rasplatita pe masura? Ai fler comercial, esti un negociator innascut si comunicarea este punctul tau forte?Atunci esti candidatul ideal pentru postul nostru de broker imobiliar!Descrierea jobului Ce trebuie sa stii?Beneficii cand te alaturi echipei Gaminvest:-Asistenta in infiintarea PFA- fara costuri pentru a demara;-Acces la o baza de date- doar esti gata sa iei legatura cu clientii;-Servicii contabile oferite fara niciun cost suplimentar;-Initiere si dezvoltare profesionala- o luna de training specializat intensiv gratuit;-Echipamente la dispozitie- masina de serviciu, smartphone si laptop;-Coaching personalizat pentru a te dezvolta in cariera;-Sprijin juridic pentru tine si clientii tai;-Promovare si marketing fara costuri pentru a-t
GAMINVEST HR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Referent Resurse Umane (oradea)


Candidatul ideal studii superioare constituie avantaj (domeniul socio-uman); cunoștințe operare PC (pachetul Ms Office); experiență de muncă anterioară în domeniu constituie un avantaj; abilități de comunicare și relaționare; simț organizatoric și atenție la detaliu.Descrierea jobului Responsabilități: gestionarea pontajului lunar; inserarea și actualizarea datelor de personal în evidențele specifice; integrarea și orientarea în organizație a nou-angajaților (asigurarea materialelor și documentațiilor administrative necesare integrării nou-angajaților); gestionarea registrelor intrare – ieșire; arhivarea și păstrarea în condiții optime a documentațiilor necesare întocmirii pontajului lunar; colaborarea cu furnizorii de servicii și asigurarea unei bune gestionări ale serviciilor (servicii de curățenie, de reparații și întreținere ale sistemelor electrice/tehnice instalate); colaborarea cu medicul de medicina muncii; colaborarea cu lucrătorul desemnat pe domeniul de securitate și sănătat
FINPROM S.​R.​L.​

Asistent Manager/​resurse Umane


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate, de preferat in domeniul economic;- Experienta in domeniu minim 1 an;- Atestat Inspector Resurse Umane;- Bune aptitudini de utilizare a pachetului Microsoft Office- Cunostinte de limba italiana – prezinta avantaj- Cunostinte solide de legislatia muncii precum si politici si procese in domeniul resurselor umane- Cunostinte de PSI, SSM, Mediu – prezinta avantaj.Descrierea jobului - Intocmeste si gestioneaza dosarele de personal: contracte individuale de munca, acte aditionale, adeverinte, alte documente solicitate intern sau extern de legislatia / Inspectia Muncii;- Asigura evidenta corecta a inscrierilor in REVISAL si in softul care gestioneaza baza de date;- Mentinerea relatiei cu autoritatile statului;- Colecteaza si centralizeaza toate informatiile si documentele justificative privind statul de plata: pontaje, concedii medicale, de odihna, etc; creeaza/ actualizeaza fisele de post (ori de cate ori este nevoie);- Organizeaza si desfasoar
ROCOMES SRL

Area Sales Representative


Candidatul ideal Ești pasionat de vânzări și îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică, care valorează inovația, integritatea și performanța? MCA Grup este în căutarea unui nou membru al echipei pentru rolul de Area Sales Representative care să-și aducă contribuția la creșterea și consolidarea afacerii.MCA Grup este primul producător de uși secționale din România cu o experiență de peste 25 ani, care pune accentul pe relații de lungă durată cu clienții, oferind produse și servicii de calitate, adaptate nevoilor clienților.Ești persoana potrivită dacă: Ai studii superioare, preferabil o formație tehnică; Ai experiență relevantă în vânzări consultative și ai o viziune tehnica; Ai gestionat clienți cu valoare medie anuală de 10k EUR; Deții bune cunoștințe de Excel, inclusiv formule și matematici de vânzare; Ai experiență în utilizarea unui CRM; Ești o persoană comunicativă, orientată către rezultate și cu spirit de echipă; Ai integritate și respect față de clienți; Dai dovadă de d
BALCAN HR CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 434 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Specialist Resurse Umane - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST RESURSE UMANE - AJOFM | ANOFMAngajator: H.ESSERS DISTRIBUŢIE SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
H.​ESSERS DISTRIBUŢIE SRL

Referent Resurse Umane - Ajofm | Anofm


Ocupatia: REFERENT RESURSE UMANE - AJOFM | ANOFMAngajator: PRIM EXPERT ACCOUNTING SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Primar-FARA STUDIITimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
PRIM EXPERT ACCOUNTING SRL

Economist


Recrutam ECONOMIST pentru clientul nostru de langa Oradea, un producator si comerciant de oua pentru consum. CERINTE: - Studii superioare de specialitate; - Experienta in domeniul financiar - contabil minimum 3 ani; - Cunostinte de Microsoft Excel; - Experienta in contabilitatea productie prezinta avantaj. - Atentie la detalii; - Persoana organizata si proactiva; - Spirit de echipa si atitudine pozitiva. RESPONSABILITATI: - Inregistrarea si prelucrarea documentelor financiar contabile; - Verificarea conturilor si a fiselor de furnizori; - Operarea registrului de casa si a jurnalelor de banca; - Urmarirea inregistrarii ajustarilor, tabloului mijloacelor fixe, leasingurile, creditele; - Participarea activa la realizarea situatiilor financiar contabile (jurnale, balanta). BENEFICII: - Salariu motivant; - Bonuri de masa de 30 lei zi; - Mediu de lucru tanar si dinamic; - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Traininguri de formare; - Transport asigurat; - Program de lucru Luni Vine
Gaminvest HR

Media netă estimată pe baza celor 6583 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Sudor Mig-mag,​ Instalator Si Lacatus Instalatii


Angajam in Oradea, personal calificat, pentru un client specializat in domeniul industriei instalatiilor HVAC, sistemelor de ventilatie industriale, sistemelor de protectie la incendiu ai al automatizarii acestora, cu o vechime de peste 30 de ani. SUDOR MIG-MAG Cerinte: - Calificare de sudor; - Experienta in sudura MIG-MAG, teava si tubulatura, minim 3 ani; - Capacitate de a lucra in echipa si de a respecta termenele lucrarii; - Apt pentru munca la inaltime; - Posibilitatea de a ajunge la munca cu masina personala. Beneficii: - Salariu negociabil intre 4500-6000 ron; - Decont transport; - Program de lucru de luni-vineri, 08-17. INSTALATOR Cerinte: - Calificare in instalatii; - Experienta in domeniul instalatiilor HVAC minim 3 ani; - Capacitate de a lucra in echipa si de a respecta termenele lucrarii; - Apt pentru munca la inaltime; - Posibilitatea de a ajunge la munca cu masina personala. Beneficii: - Salariu negociabil intre 4500-6000 ron; - Decont transport; - Program de lucru de lun
Gaminvest HR

Broker Imobiliar


Ambiționezi o carieră în imobiliare? Echipa Gaminvest te caută! La Gaminvest, noi construim o grupare de brokeri imobiliari de top și suntem în căutarea unui nou coleg care să ni se alăture. Îți dorești o carieră în care performanța ți-e răsplătită pe măsură? Ai fler comercial, ești un negociator înnăscut și comunicarea este punctul tău forte? Atunci ești candidatul ideal pentru postul nostru de broker imobiliar! Ce trebuie să știi? Activitatea este 100% comision-based! Beneficii când te alături echipei Gaminvest: - Asistență în înființarea PFA - fără costuri pentru a demara; - Acces la o bază de date doar ești gata să iei legătura cu clienții; - Servicii contabile oferite fără niciun cost suplimentar; - Inițiere și dezvoltare profesională - o lună de training specializat intensiv, gratuit; - Echipamente la dispoziție mașină de serviciu, smartphone și laptop; - Coaching personalizat pentru a te dezvolta în carieră; - Sprijin juridic pentru tine și clienții tăi; - Promovare și marketing
Gaminvest HR

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Specialist In Domeniul Calitatii


Angajam SPECIALIS IN DOMENIUL CALITATII pentru clientul nostru din Oradea, o companie care fabrica produse metalice obtinute prin forjare. Cerinte: - Studii superioare tehnice; - Experienta practica in departamentul calitatii de minim 3 ani; - Limba engleza la nivel conversational. Responsabilitati: - Realizarea obiectivelor de performanta SMI solicitate de clientii companiei; - Intocmeste documentatia referitoare Sistemelor de Calitate Clientii(SQEP Caterpillar, etc); - Tine legatura cu beneficiarii si furnizorii din punct de vedere al calitatii; - Coordoneaza si organizeaza activitatea de control al calitatii produselor; - Se asigura de pregatirea si activitatea de training al personalului din subordine; - Participa la stabilirea si managementul actiunilor de ameliorare continua; - Urmareste nivelul de calitate al produselor societatii; - Asigura functionarea si avizarea metodelor si mijloacelor de control; - Organizeaza personalul din departamentul calitatii in asa fel incat sa asig
Gaminvest HR

Media netă estimată pe baza celor 387 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Auditor De Calitate


Recrutam AUDITOR DE CALITATE cu experienta, pentru clientul nostru din Biharia. Cerinte: - Studii economice sau tehnice; - Experienta pe un post similar; - Capacitate de comunicare, analiza si sinteza; - Posibilitatea de a face naveta. Responsabilitati: - Conducerea auditului si planificarea activitatii de audit; - Efectuarea auditului intern conform planificărilor și procedurilor aprobate; - Analizarea si aprecierea conformitatii si eficacitatii sistemului; - Colectarea si structurarea informatiilor specifice activitatii de audit; - Examinarea documentelor referitoare la sistemul calitatii si intocmirea Raportului de examinare si a tuturor documentelor specifice activitatii de audit in domeniul calitatii. Beneficii: - Salariu negociabil; - Tichete in valoare de 30 ron zi lucratoare; - Tichete de vacanta anuale 1.500 ron; - Decont transport: 300 ron luna; - Premii de Paste si Craciun; - Program de lucru de luni-vineri, intre orele 09-17.
Gaminvest HR

Referent Resurse Umane


Recrutam REFERENT RESURSE UMANE, pentru clientul nostru din Biharia. Cerinte: - Studii economice; - Experienta pe un post similar; - Atentie la detalii; - Abilitati bune de comunicare; - Posibilitatea de a face naveta. Responsabilitati: - Gestionarea pontajului lunar; - Eliberarea adeverintelor si documentelor solicitate de catre angajati; - Redactareaa si centralizarea documentelor specifice departamentului de Resurse Umane; - Ofera suport pentru alte activitati administrative cu privire la operatiunile departamentului resurse umane. Beneficii: - Salariu negociabil; - Tichete in valoare de 30 ron zi lucratoare; - Tichete de vacanta anuale 1.500 ron; - Decont transport: 300 ron luna; - Premii de Paste si Craciun; - Program de lucru de luni-vineri, intre orele 09-17.
SC Gaminvest HR SRL

Media netă estimată pe baza celor 54 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Referent Resurse Umane


Recrutam REFERENT RESURSE UMANE, pentru clientul nostru din Biharia. Cerinte: - Studii economice; - Experienta pe un post similar; - Atentie la detalii; - Abilitati bune de comunicare; - Posibilitatea de a face naveta. Responsabilitati: - Gestionarea pontajului lunar; - Eliberarea adeverintelor si documentelor solicitate de catre angajati; - Redactareaa si centralizarea documentelor specifice departamentului de Resurse Umane; - Ofera suport pentru alte activitati administrative cu privire la operatiunile departamentului resurse umane. Beneficii: - Salariu negociabil; - Tichete in valoare de 30 ron zi lucratoare; - Tichete de vacanta anuale 1.500 ron; - Decont transport: 300 ron luna; - Premii de Paste si Craciun; - Program de lucru de luni-vineri, intre orele 09-17.
SC Gaminvest HR SRL

Media netă estimată pe baza celor 54 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Manager Resurse Umane


Candidatul Ideal - Studii superioare finalizate, de preferat in domeniul economic; - Experienta in domeniu minim 1 an; - Atestat Inspector Resurse Umane; - Bune aptitudini de utilizare a pachetului Microsoft Office - Cunostinte de limba italiana prezinta avantaj - Cunostinte solide de legislatia muncii precum si politici si procese in domeniul resurselor umane - Cunostinte de PSI, SSM, Mediu prezinta avantaj. Descrierea jobului - Intocmeste si gestioneaza dosarele de personal: contracte individuale de munca, acte aditionale, adeverinte, alte documente solicitate intern sau extern de legislatia Inspectia Muncii; - Asigura evidenta corecta a inscrierilor in REVISAL si in softul care gestioneaza baza de date; - Mentinerea relatiei cu autoritatile statului; - Colecteaza si centralizeaza toate informatiile si documentele justificative privind statul de plata: pontaje, concedii medicale, de odihna, etc; creeaza actualizeaza fisele de post (ori de cate ori este nevoie); - Organizeaza si desfa
S.​C.​ Rocomes S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 21 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.