Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca HR in Turda

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca HR in Turda

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR in Turda si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR in Turda si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Hr Officer


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui HR Officer pasionat și dedicat pentru a se alăture echipei noastre din magazinele KSA!Dacă ești o persoană proactivă, orientată către rezultate și pasionată de gestionarea resurselor umane, te invităm să aplici pentru acest rol.Descrierea jobului Responsabilități:- Cunoașterea canalelor de recrutare, efectuarea campaniilor de recrutare, selecția personalului potrivit pentru a asigura și susține misiunea magazinelor KSA;- Elaborarea, dezvoltarea și implementarea politicilor și a procedurilor de resurse umane;- Menținerea și gestionarea eficientă a relațiilor cu angajații și rezolvarea conflictelor;- Elaborarea, dezvoltarea, actualizarea și implementarea politiciilor, procedurilor și a manualelor pentru angajați în conformitate cu legislația în vigoare;Cerințe:- Experiență anterioară în domeniul resurselor umane, de preferat Retail;- Foarte bune abilități de comunicare și negociere;- Capacitatea de a lucra într-un mediu foarte dinamic și orientat
KSA TT PANORAMA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 342 de salarii introduse în Salario: 3550 RON/Luna

Mecanic Utilaje/​ Electromecanic/​ Lacatus || Apahida,​ Cluj


Candidatul ideal Mecanic Intretinere Utilaje/ Electromecanic/ Lacatus Mecanic || Apahida, Jud. Cluj Absolvent școală profesională sau liceu tehnic cu profil electrotehnic sau mecanic Minim 1 an experiență în domeniul întreținerii utilajelor Serios Dornic de învățare Proactiv Responsabil Abilități de comunicare, lucru în echipă Disponibil pentru munca în trei schimburi.Descrierea jobului Responsabilitati: Verifică și asigură întreținerea periodică a mașinilor și utilajelor; Verifică starea de funcționare a utilajelor și a instalațiilor cu scopul de a depista eventualele defecțiuni; Identifică și analizează natura defecțiunilor apărute și cauzele care le-au generat; Efectuează lucrări de reparații la timp și de calitate la utilajele care se defectează; Efectuează intervenții în vederea restabilirii funcționării în parametrii stabiliți ai instalațiilor și utilajelor în cazul unor defecțiuni accidentale; Verifică zilnic buna funcționare a compresorului; Verifică zilnic starea pompelor și s
INTEGRA HR SRL

Angajam Urgent Operator Productie


BENEFICII: Salariu atractiv; Tichete de masă in valoare de 25 RON zi; Transport asigurat din localitatile: Sandulesti, Copaceni, Turda, Campia-Turzii, Moldovenesti, Badeni, Cornesti, Cheia, Mihai-Viteazu, Bogata; Ore suplimentare platite dublu; Bonus anual de prezenta de 700 RON Brut; Prima anuala de 1900 RON Brut (300 RON Net de Pasti, 300 RON Net de Craciun, 1300 RON Brut in data de 10 Decembrie). CERINTE: Minim 8 clase, de preferat studii medii scoala profesionala; Persoana responsabila, atenta la detalii, organizata, cu dexteritate manuala si care-si doreste sa invete la fata locului; Cunostinte minime de utilizarea a instrumentelor de masura si control (ruleta, subler) constituite avantaj; Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi.
Manpower HR
Vezi alte joburi relevante

Hr Specialist - Recrutare & Dezvoltare


Candidatul ideal Studii superioare Experienta relevanta de minim 3-5 ani in recrutare, competente si bune practici in recrutare Experienta relevanta in comunicare, promovare si direct sourcing pe platforme de recrutare si LinkedIn Competente si abilitati de sustinere prezentari si comunicare HR Expunere in implementare programe de training&dezvoltare MS Office Engleza – nivel bun (conversational, scris) Experienta anterioara in aplicatii HR/ATS (SAP Success Factors – avantaj) Expunere la un mediu multinational - avantajAbilitati si Competente Abilitati foarte bune de colaborare si relationare Atitudine deschisa, diplomata, constructiva Creativitate, flexibilitate, orientare spre solutii Orientare catre client si calitatea serviciilor HR oferite Atentie la detalii Abilitati excelente de comunicare si prezentare Proactivitate, entuziasm Orientare spre imbunatatire Managementul timpului si al prioritatilorDescrierea jobului În acest rol, vei avea oportunitatea de a te ocupa de proiecte de
SANEX SA

Hr Team Senior Analyst With German


Candidatul ideal All about youWe value passion and attitude over experience. That’s why we don’t expect you to have every single skill. Instead, we’ve listed some that we think will help you succeed and grow in this role:Microsoft tools: Word, Excel, PowerPoint essential;Excellent customer and interpersonal skills;Positive and proactive attitude, with resilience under pressure;Good customer service or HR knowledge;Language: German – Advanced; English – medium/advanced;Education: Degree level qualification. Descrierea jobului At Alstom, we understand transport networks and what moves people. From high-speed trains, metros, monorails, and trams, to turnkey systems, services, infrastructure, signalling and digital mobility, we offer our diverse customers the broadest portfolio in the industry. Every day, 74,000 colleagues lead the way to greener and smarter mobility worldwide, connecting cities as we reduce carbon and replace cars. Could you be the full-time HR Team Senior Analyst with Ge
ALSTOM GSS ROMANIA S.​R.​L.​

Hr Team Senior Analyst With Dutch Or French


Candidatul ideal All about youWe value passion and attitude over experience. That’s why we don’t expect you to have every single skill. Instead, we’ve listed some that we think will help you succeed and grow in this role: Microsoft tools: Word, Excel, PowerPoint essential; Excellent customer and interpersonal skills; Positive and proactive attitude, with resilience under pressure; Good customer service or HR knowledge; Language: English – Advanced Dutch - Advanced; Education: Degree level qualification.Descrierea jobului At Alstom, we understand transport networks and what moves people. From high-speed trains, metros, monorails, and trams, to turnkey systems, services, infrastructure, signalling and digital mobility, we offer our diverse customers the broadest portfolio in the industry. Every day, more than 80 000 colleagues lead the way to greener and smarter mobility worldwide, connecting cities as we reduce carbon and replace cars. Could you be the full-time HR Team Senior Analyst w
ALSTOM GSS ROMANIA S.​R.​L.​

Hr Plant Specialist (referent Resurse Umane)


Candidatul ideal Cerințe: Minim 5 ani experienta in roluri similare; Licenta in discipline juridice/psihologice/economice/umaniste; In posesia permisului de conducere; Cunoasterea legislatiei muncii din România; Cunoasterea limbilor engleze sau italiene; Cunoasterea canalelor de recrutare digitală, e-learning si pachete office; Initiativa, flexibilitate si comunicare asertiva.Descrierea jobului HR Plant Specialist (Referent Resurse Umane), raportand direct Consiliului de Administratie, va fi responsabil de supravegherea ciclului de viata al resurselor umane, in special: Recruiting & Induction: publicarea anunturilor de angajare, cautare activa si screening CV-uri, selectia candidatilor, contractualizarea si introducere resurselor umane in companie; Organizare: alocarea corecta a resurselor umane in cadrul structurii organizationale, in vederea imbunatatirii si optimizarii continue a proceselor; Managementul Performantei si Compensarea: prin redactarea fiselor posturilor, analizelor sal
CPL CONCORDIA FILIALA CLUJ ROMANIA

Junior Hr Planning Analyst


Candidatul ideal Location: Zalau / Cluj-Napoca, RomaniaDepartment: Human Resources Planning Are you a driven individual with a passion for Human Resources and a talent for analysis and reporting? Do you enjoy tracking key performance indicators and working with data? If so, we would love to have you join our team! Your organizational skills, technical proficiency in Excel and Power BI, and ability to interact with others make you an ideal candidate for this role.In this role, you will support transformation projects by analyzing Human Resources processes, assist in HR reporting and dashboard development, identify improvement opportunities, execute improvement actions, and support the general efficiency improvement of Human Resources at a regional level. You will also analyze monthly deviations of HR fixed expenses and propose corrective actions, and assist in the development of ad-hoc reporting to support decision-making processes in HR and the business.We offer a comprehensive develop
SILCOTUB S.​A.​

Business Support Expert - Hr Caretaker S4u (fixed Term) (225402)


Candidatul ideal Education/ Training: University degree with proven competencies in: Mathematics, IT, Economics, Accounting, Finance, Business Management Accounting knowledge Professional experience: Minimum 2 years of accounting experience in similar processes in a multinational company Professional experience, preferably in international context and/ or Shared Service Center ideally within Accounts Payables, HR Master Data Management and/or User Administration. AP is an advantage Knowledge of accounting processes, procedures and practices, legislation and involvement in international projects Good command of the MS Office package (Excel, Power Point, Word) Good knowledge of SAP S/4 HANA, SAP HCM, SAP GRC Role Owner, Role Requestor roles are an advantage Languages: Excellent knowledge of English language (both written and spoken) German language knowledge is a major advantage Other: Good understanding of Business, HR and IT processes and very good analytical skills High capacity of an
E.​ON ROMANIA SRL

UI/​UX Working Student in HR,​ Engineering Center,​ Cluj


Company DescriptionAt Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives. Whether in areas of Automated Driving, Electric & Connected Mobility, IoT or Connectivity, our ideas make driving safer and more comfortable than ever before. This is only possible with the help of more than 1000 talented engineers from Bosch Engineering Center Cluj specialized in software, hardware & mechanics and reliability engineering, who work closely together with other Engineering Centers within Bosch and with Bosch Cluj Plant in order to offer unique products and AIoT solutions to our clients from around the world. So, are you ready to shape the future of the mobility together with us? Let us tell you more. Our promise to our associates is rock-solid: we grow together, we enjoy our work, and we inspire each other. Join in and feel the difference.QualificationsBachelor's Degree in PR, Communications, Marketing, Arts, or any
Bosch Romania

Responsabil Mediu & Ssm


Candidatul ideal Cautam un Responsabil de Mediu & SSM pentru fabrica noastra din Turda. Aceasta pozitie implica gestionarea riscurilor de mediu si sanatate ocupationala si promovarea practicilor sustenabile in cadrul companiei.Cerinte: Studii relevante in domeniul EHS, cu accent pe managementul mediului si sanatatii ocupationale; Experienta in implementarea si gestionarea programelor de mediu, sanatate si securitate in munca; Cunostinte despre reglementarile legale si nationale in domeniul mediului si sanatatii ocupationale; Abilitati excelente de comunicare si prezentare; Limba Engleza nivel mediu-avansat; Abilitati in lucrul cu Excel, Word, PowerPoint.Descrierea jobului Responsabilitati: Gestionarea riscurilor de mediu si sanatate ocupationala; Asigurarea conformitatii cu reglementarile legale-nationale,internationale; Formare si constientizare pentru angajati privind mediu si sanatate ocupationala; Dezvoltarea si implementarea initiativelor de dezvoltare sustenabila; Investigarea in
MODULO DECORATIVE SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 1939 RON/Luna

Business Support Expert - HR Caretaker S4U (Fixed Term) (225402)


Short company description WE has no limitsE.ON este mai mult decât oportunitatea de a adăuga în CV-ul personal un angajator din top global Fortune 500 şi de premizele unei cariere solide, pline de beneficii. Este despre apartenenţa la o comunitate energică de colegi cu istorie şi experienţe în industrii diverse, care au în comun forţa, spiritul social, privirea înainte, şi mai ales – faptul că te poti baza pe ei. Requirements How do you know you are the right fit Education/ Training: University degree with proven competencies in: Mathematics, IT, Economics, Accounting, Finance, Business ManagementAccounting knowledgeProfessional experience: Minimum 2 years of accounting experience in similar processes in a multinational companyProfessional experience, preferably in international context and/ or Shared Service Center ideally within Accounts Payables, HR Master Data Management and/or User Administration. AP is an advantageKnowledge of accounting processes, procedures and practices, legis
E.​ON Romania

Certified Accountant (expert Contabil)


Candidatul ideal We are seeking a highly skilled Certified Accountant to join our client’s team. The ideal candidate will be responsible for managing all financial transactions, from day-to-day accounting and end of month/year closing activities to reporting and declarations to authorities. The Certified Accountant will have a keen eye for detail and a strong understanding of accounting principles to ensure accuracy and compliance with regulations.Descrierea jobului Main responsibilities: Managing day-to-day company accounting and book-keeping Activities which may include General Ledger, Fixed Assets, Inter-Company, VAT and Tax reporting transactions, Inventories, Reporting, Accounts Payable, and Accounts Receivable Processes and checks journals according to the defined procedures and accounting principles, and legislation Produces routine accounting reports, schedules, and summaries for management Double checks statements, ledgers, and accounts to identify unusual or overdue items and
INTEGRA HR SRL

Consultant Relatii Cu Clientii


Candidatul ideal Abilități excelente de comunicare, completate de capacitatea de soluționare a solicitărilor clienților; Atitudine proactivă: Orientare către client și către soluționarea nevoilor acestuia; Abilități bune de operare PC (internet browser, editare text, tabele si baze de date), precum si capacitatea de a lucra cu mai multe programe simultan; Cunoștințe ale unor limbi straine la cel putin nivel mediu si dorinta de perfectionare; Experiența în domeniul vânzărilor constituie un avantaj.Descrierea jobului Descrierea jobului Reprezintă interfața dintre client si companie; Preluarea apelurilor/mail-urilor/mesajelor clienţilor, furnizând informaţii sau asistenţă; Oferirea informaţiilor corecte într-o manieră profesionistă; Răspunde de corectitudinea informațiilor furnizate către departamentele din firma si clienti; Identifică nevoia fiecărui client și răspunde cererilor acestuia cu oferte din portofoliul companiei; Promovarea imaginii companiei prin atitudine, cunoştinţe, orient
Confidenţial

Field Service Technician - Transilvania


Candidatul ideal Field Service Technician - TransilvaniaAs the Field Service Technician, you will troubleshoot, repair, and maintain mechanical and/or electrical aspects of Surface drill rigs and road headers and Sandvik mining equipment and components at high profile customer sites. The Field Service Technician is also responsible for new equipment commissioning and training at customer sites with minimal supervision.The allocated geographical area is Transilvania/Romania.Descrierea jobului Key responsibilities:Maintenance and Service Equipment.Plan for correct tools and parts required to perform tasks, according to all work procedures.Commission of products that includes pre-delivery inspections, operational and at customer site commissioning.Conduct root cause analysis (RCA) to identify and solve common problems, as a first line support.Identify components, understand basic functionality, and conduct maintenance and repair work accordingly. This includes the provision of preventive
INTEGRA HR SRL

Consilier Imobiliar Departament Rezidential


Candidatul ideal Daca esti la inceput de drum in cariera dar esti o persoana ambitioasa, comunicativa si dornica de crestere profesionala, iti punem cu drag la dispozitie toate cunostintele noastre pentru a te sprijini in a deveni un agent imobiliar / consultant imobiliar de succesCăutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă.Ce căutăm la tine?• Pasiune pentru relațiile inter-umane;• Dorința dе a lucra în domeniul vânzărilor;• Abilități dе comunicare excelente și disponibilitatea dе a-ți mări propriul business;• O etică a muncii puternică și dorința dе a avea succes.• Dorința de a performa într- unul dintre cele mai dinamice domenii;• Orientare către clienți si nevoile lor;• Abilitați de negociere si comunicare; completate de capacitatea de soluționare a solicitărilor clienților• Atitudine proactiv
ASENTRA HR SRL

Economist


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare (Facultatea de Științe Economice) Cunoașterea solidă a legislației actuale în ceea ce privește contabilitatea, precum și legislația financiară, economică și fiscală Experiență minim 3 ani în domeniu Abilități de rezolvare a problemelor Abilități analitice foarte bune Aptitudini de planificare și organizare Foarte bune abilități de comunicare și muncă în echipă Atenţie distributivă Cunoştinţe foarte bune de operare PC/MS Office, Excel (avansat)Descrierea jobului Responsibilități Operare în aplicațiile Internet Banking, efectuarea plăților zilnice, listare extrase de cont Înregistrare extrase de cont Înregistrare facturi cheltuieli diverse, mijloace fixe, obiecte de inventar Evidența contractelor de la terți Gestionarea raportului privind contul de profit și pierdere: Întocmire situații și raportări periodice sau la cerere: profitabilitate, evoluție indicatori, grad de încasare a creanțelor etc Întocmirea și urmărirea realizării bugetului d
HR HOLISTIC CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 6892 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Process Improvement Engineer- Lean Manufacturing


Scurta descriere a companiei Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand. Cerinte Bachelor’s degree in Industrial engineering/ process engineering/ manufacturing or a related field;Knowledge of 5S and Lean Manufacturing ;Knowledge of manufacturing processes and Ms Office Pack;Advanced level of English, Spanish is a plus;Previous experience in a similar role is a plus. Responsabilitati Development, implementation, and maintenance of Manufacturing Systems based on Lean Manufacturing philosophy;Coordination or support for various projects in manufacturing engineering;Define manufacturing processes;Implementation and maintenance of the 5S within the company;Drive the automation and digitization of manufacturing processes;Assist and support the production line at various stages of the order process, as needed;In the field of quali
HRS Romania

Reprezentant Comercial Anvelope


Candidatul ideal M&Co HR Services recrutează pentru clientul său, unul dintre cei mai mari distribuitori de anvelope din România, un Reprezentant comercial, care să se alăture echipei de vânzări, pentru fiecare zonă în parte: Hunedoara/Caraș Severin/Alba; Constanța; Buzău ,Vrancea; București; Cluj Napoca/Sălaj.Profilul candidatului: Experiență anterioară în vânzări, pe un rol similar; Cunoștințele din industria de anvelope și/sau experiența de lucru în domeniul automotive (anvelope/piese/auto) reprezintă un avantaj; Bune abilități de comunicare, negociere și persuasiune; Orientare către client și atitudine pro-activă; Dinamism și perseverență în atingerea obiectivelor; Capacitate de a lucra atât independent cât și ca parte a unei echipe; Bune cunoștințe de operare PC (Outlook, Word, Excel); Disponiblitate pentru deplasări pe teren; Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilitățile rolului: Consolidarea și menținerea relațiilor cu clienții deja existenți; Dezvoltarea
MCO HR SERVICES SRL

Inspector Resurse Umane


Candidatul ideal Cerințe: Absolvent de studii superioare în domeniul economic. Entuziasm pentru învățare continuă și dezvoltare profesională. Abilitatea de a aborda provocările cu o mentalitate deschisă și proactivă. Orientare către atingerea obiectivelor și perfecționarea profesională.. curs calificare Inspector Resurse UmaneDescrierea jobului Descrierea Postului: Ne extindem echipa de Resurse Umane și căutăm un Economist pasionat și dedicat, specializat în domeniul salarizării. Candidatul ideal este un absolvent de studii superioare economice, dornic să își aprofundeze cunoștințele și să se dezvolte profesional într-un mediu dinamic și provocator.Responsabilități: Învățarea și aplicarea practicilor de salarizare conform legislației muncii în vigoare. Colaborarea strânsă cu echipa de HR pentru implementarea și gestionarea proceselor de salarizare. Participarea la elaborarea și optimizarea politicilor de salarizare.Oferim: Oportunitatea de a te forma și specializa în domeniul resurselo
TRANSFEROVIAR GRUP SA

Media netă estimată pe baza celor 371 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.