Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

636 Locuri de Munca HR - Joburi HR

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

636 Locuri de Munca HR - Joburi HR

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Hr Intern


Candidatul ideal BAT is evolving at pace - truly like no other organization.To achieve the ambition, we have set for ourselves, we are looking for colleagues who are ready to live our ethos every day. Come be a part of this journey!FUNCTION: HRSUB FUNCTION: Marketing - HRLOCATION: Bucharest, RomaniaJOB TYPE: Fix term – 6 monthsESSENTIAL EXPERIENCE, SKILLS AND KNOWLEDGE: Bachelor Degree in HR, Foreign Languages, or SNSPA; Proficiency in English: written, spoken and interpersonal; Solid knowledge of Excel, Power Point; Strong organization and ability to prioritize, multi-task, and meet or beat deadlines; Outstanding interpersonal skills, alongside energy and creativity are key characteristics that describe you and the projects you lead; A pragmatic approach with can-do attitude.Descrierea jobului WHAT YOU WILL BE ACCOUNTABLE FOR: Assist HR Manager in cycle activities preparation (TRM, ASR, etc.); Offers support in administrating Assessment Centers; Handles company announcements for Marke
BRITISH AMERICAN TOBACCO ROMANIA TRADING SRL

Hr Specialist


Candidatul ideal HR SpecialistDescrierea jobului HR Specialist
PRIMARK MAGAZINE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 181 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Hr Specialist


Candidatul ideal At least 1 year of experience in HR matters.Excellent verbal and written communication skills.Excellent organizational skills and attention to detail.Strong analytical and problem-solving skills.Ability to prioritize tasks.Ability to act with integrity, professionalism, and confidentiality.Proficient with Microsoft Office Suite.Proficiency with or the ability to quickly learn the organizations HRIS and talent management systems.Independently recruited for various levels of positions.Has a university degree - preferred majors in business or social sciences (human resource management, psychology, sociology, etc.).Knows English at a level that allows easy business communication.Descrierea jobului For our Distribution Center in Bolintin-Deal, Giurgiu CountyWE ARE LOOKING FOR A HR SPECIALIST WITH SKILLS OF:Collaborates with departmental managers to understand skills and competencies required for openings or according to business needs,Searching for best channels and sources
LPP LOGISTICS ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 174 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Hr Generalist


Candidatul ideal In this position, you will serve as the primary contact for all aspects of the complete employee lifecycle, encompassing post-recruitment and employee relations. Descrierea jobului What would you do? Administer onboarding and offboarding procedures effectively. Update and maintain employment contracts while addressing employee inquiries. Ensure HR data accuracy and upkeep. Oversee occupational medicine liaison with medical suppliers for new and current employees. Handle daily ad-hoc HR responsibilities. Support HR Manager in priority delivery and HR best practice implementation. Contribute to projects enhancing HR processes and introducing new tools.Your profile: Bachelor's degree obtained; Minimum of 2 years' experience in Human Resources; Proficient in spoken and written English; Effective communication skills, patience, ability to thrive under pressure; Exceptional attention to detail and strong sense of responsibility; Capable of working independently and c
RETURO SISTEM GARANIE RETURNARE S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1554 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Hr Specialist


Candidatul ideal Atuu-rile tale sunt empatia și comunicarea, atenția la detalii, ai abilități de analiză și iți plac cifrele?Inseamnă că ne potrivim și te asteptăm în echipa noastră!Ce ne așteptăm de la tine: Să ai experiență de 3 – 5 ani pe o poziție similară Să fii o persoană comunicativă, organizată, diplomată, cu spirit de echipă și inițiativă Să te poți adresa în limba engleză Ne așteptăm să îți fie ușor să utilizezi sistemele IT, iar efortul să fie susținut de studii finalizate în domeniul resurselor umane, economic, drept sau sociologie/ psihologie Să ai o bună cunoaștere a legislației și a proceselor de resurse umane și salarizare Cunoștinte de operare într-o aplicație de resurse umane și salarizare – WizOne & WizSalary reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa:Vei asigura activitațile legate de administrarea de personal și salarizarea din cadrul societătii in conformitate cu politicile firmei și cu legislația specifică în vigoare.În detaliu, HR Specialist-ul:
NHR AGROPARTNERS SRL

Media netă estimată pe baza celor 215 de salarii introduse în Salario: 4788 RON/Luna

Hr Specialist


Candidatul ideal Suntem un IMM romanesc, axat pe activitatea de productie, care se dezvolta si extinde continuu, fiind in esalonul fruntas al domeniului nostru de activitate in Romania. Asa ca avem nevoie de ajutor, (recompensat pe masura, desigur 😊) pentru a face lucrurile sa se intample.Ca sa facem treaba buna impreuna, cu satisfactii de ambele parti, credem ca noul membru al echipei noastre HR ar fi ideal sa aiba: Studii superioare (de preferinta Psihologie / Sociologie); Minim 3 ani experiență pe o pozitie similară (administrare de personal / salarizare in domenii tehnice / industriale reprezinta un avantaj); Cunostinte de legislatia muncii ; Empatie, interes si pasiune pentru natura umana si dezvoltarea organizationala; Curiozitate si disponibilitate de a invata si a se dezvolta continuu profesional ; Excelente abilitati de comunicare, dar si organizatorice.Descrierea jobului Daca se simte bine in mijlocul oamenilor, noul coleg / colega, ar avea de facut: Gestionarea (intocmirea,
GLOBAL MAT INSTALL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 181 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Specialist Resurse Umane/​hr


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui Specialist Resurse Umane entuziast, cu dorinta de a se integra in echipa noastra dinamica. Ne dorim o persoana motivata, cu abilitati in procesele de recrutare si selectie si cu un ochi atent la detalii.Cerinte:- Experienta minim 1 an pe un rol similar;- Bun cunoscator al pachetului MS Office (Outlook, excel, PPT);- Dinamism, spirit de echipa, loialitate, capacitate de organizare si prioritizare;Descrierea jobului Responsabilitati:- Implementeaza procese si proceduri de eficientizare la nivel de HR;- Pregateste, comunica si revizuieste politicile si procedurile de resurse umane aferente targetelor stabilite si defineste planuri de imbunatatire;- Identifica nevoile de recrutare;- Analizeaza CV-uri, programeaza si sustine interviuri telefonic sau la sediu;- Gestioneaza activitatile de angajare si integrare;- Actualizeaza in permanenta baza de date cu noii angajati;- Urmareste si aplica procedura de off-boarding a angajatilor, extragand informatii
DEPANERO SRL

Junior Hr Admin


Candidatul ideal Rex Concepts CEE te inivita sa intri in domeniul HoReCa – QSR, accesand o pozitie corporate. Candidatul ideal: Abilitati excelente de organizare Adaptare rapida intr-un mediu dinamic O abordare structurata a sarcinilor de lucru multiple sau concomitente Gandire in perspectiva, dorinta de invatare si imbunatatire continua pentru sine si cu initiative in eficientizarea proceselor de administrare Atitudine proactiva 6 luni experienta pe o pozitie similara Cunostinte de limba engleza la nivel mediu Cunostinte de lucru in pachetul Microsoft OfficeDescrierea jobului Iata o parte din responsabilitatile acestui job : Gestionarea (intocmirea, organizarea, arhivarea etc.) dosarelor de personal (contracte de munca si anexe – acte aditionale, decizii de suspendare / incetare etc.); Asigurarea suportului pe perioada angajarii si integrarii si pentru noii angajati (programare medicina muncii, verificare documente prealabile angajarii, semnare documente angajare etc.); Actualizarea b
REX CONCEPTS BK ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Hr Operations Lead


Candidatul ideal If you have these skills, we would love to meet you:* At least 3 years of experience on a similar role and strong knowledge on the payroll process and basic HR transactions (hire to Retire processes)* Previous experience in matrix environments/ shared services center* People management experience* Good knowledge and understanding of local legislation and labor law* Show strong program/ project management capabilities and anticipation of risks/issues, negotiation, conflict resolution, audit processes knowledge* Expert Excel user* Proficiency in English* Ability to transform data into meaningful insights* Team player, great at collaborating with others* Integrates and simplifies complex or competing information for timely decision making* Collaborates well with others to deliver results* Able to act as an internal consultant* Able to demonstrate agility and resilience in a dynamic organizationWhat can you expect from us:* Opportunity to grow and learn in a company that p
QUADRANT - AMROQ BEVERAGES SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 7800 RON/Luna

Hr Admin & Payroll Specialist


Candidatul ideal · Minimum of 1 year of work experience in HR, with at least 1 year in management and payroll experience, preferably in dynamic and creative companies.· Demonstrate a genuine desire to help and support others.· Flexible and adaptable in a changing environment.· Previous experience in BPO/contact center environments is advantageous.· Experience with SAP HR is preferred.· Proficiency in English is mandatory.Descrierea jobului As an HR Admin & Payroll Specialist, you will hold a pivotal role in our team, dedicated to expanding the organization and enhancing the work environment and HR support for all our employees. This position encompasses a blend of administrative, operational, and strategic HR responsibilities, with a primary focus on providing people support in a multicultural setting. Additionally, you will undertake management duties, ensuring efficient payroll management and overseeing HR processes.Main Responsibilities:· Manage the administration of onboarding and
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Hr Partner


Candidatul ideal Dacă ți-ai petrecut ultimii ani căutând și dezvoltând talente, dacă ești creativ și îți dorești să faci campanii inovative, atunci această postare este pentru tine! Ne dorim alături de noi un coleg/ o colega dinamic/a, empatic/a, pasionat/a de recrutarea de talente și de dezvoltarea lor.Cum ni l-am imaginat noi pe candidatul ideal?Studii superioare, profil uman/ sociologie/ psihologie, însă nu te descuraja dacă ai terminat Politehnică, ASE, sau o altă facultate;Experiență de minim 3 ani pe un post de Talent Developer/ Recruiter/ HR Partner;Experiență în organizare campanii de recrutare pe rețele de socializare sau pe platformele de recrutare;Experiență în utilizarea sistemelor HR;Comunicativ;Creativ.Descrierea jobului Ce vei face în mod frecvent?Identifici canalele potrivite pentru recrutarea candidaților pe baza profilului creat;Dezvolți strategiile anuale și campaniile de recrutare;Creezi profilurile de angajați împreună cu managerii de departamente;Încurajezi candid
DSV SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 4700 RON/Luna

Hr Specialist - Salarizare


Candidatul ideal ManpowerGroup Romania recruteaza pentru pozitia de HR Specialist - Salarizare, pentru clientul sau, un important producător de motoare și ansambluri mecanice.Locatie: BucurestiCerinte:Studii superioare finalizate (profil economic, tehnic, umanist)Experienta in recrutare – minim 3 ani;Experienta in administrare personal;Cunostinte solide privind legislatia muncii;Limba engleza la nivel avansat;Certificat Inspector Resurse Umane;Certificare Formator – avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:Derularea proceselor care asigură resursele umane necesare realizării obiectivelor strategice ale companiei;Identificarea și recrutarea potențialilor candidați, conceperea si postarea anunţurile de recrutare;Colectarea documentelor necesare la angajare si realizarea dosarului de personal;Intocmirea deciziilor necesare, ca urmare a miscarilor angajatilor companiei (angajare, modificare post, modificare loc de munca, incetare a activitatii, etc.);Calculeaza lunar indicatorii de perf
MANPOWER

Hr Admin Specialist


Candidatul ideal Echipa People valorifică cunoștințele, abilitățile și potențialul colegilor din eMAG pentru a deveni împreună cel mai mare retailer online.Denumite HR în alte companii, echipele People din eMAG au grijă ca, odată cu creșterea accelerată a business-ului, eMAG să rămână o organizație antreprenorială și agilă, în care fiecare să simtă că are oportunitatea de a face lucruri cu impact și că are o perspectivă de creștere din EU.HR Admin SpecialistȘtii că te potrivești dacă bifezi: Studii superioare; Minimum 1 an experienta pe o pozitie similara; Cunostinte de legislatia muncii; Abilitati de comunicare si relationare; Abilitati de planificare si organizare; Capacitate de analiza, atentie la detalii; Experienta cu platforme HR; Experienta Microsoft Office; Reprezinta un plus experienta cu platforma Smartree.Descrierea jobului Responsabilități: Respectarea normelor legale privind secretul și confidențialitatea datelor și informațiilor Intocmeste, gestioneaza si indosariaza docu
EMAG

Hr - Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal - Experiență anterioara administrare personal, minim 10 ani;- Absolvent/a studii superioare;- Cunoștințe avansate de legislația muncii;- Cunoștințe MS Office (in special Excel si Word) la nivel mediu-avansat;- Persoana responsabila, dinamica, orientata spre îndeplinirea obiectivelor complet, corect si la termenele stabilite;- Atitudine profesionala, integritate, capacitate de organizare si planificare;- Competente de comunicare si relaționare;Descrierea jobului - Intocmeste contractele de munca, deciziile si actele adiționale privind relațiile de munca ale salariaților;- Pregăteste şi arhiveaza acte legate de contractul de muncă al angajaților, modificări salariale, rapoarte disciplinare, concedii medicale si alte documente similare;- Gestioneaza dosarele de personal;- Inregistrează in Revisal noii angajați, modificări de contract, inchidere contracte, conform legii;- Intocmeste adeverințe, tine evidența concediilor, învoirilor şi absențelor nemotivate;- Se ocupa de re
OK GUARD SRL

Hr Admin & Payroll Specialist


Candidatul ideal HR Admin & Payroll SpecialistThe HR Admin & Payroll Specialist plays a pivotal role in the management of employee data, ensuring the accuracy of timesheets, computing wages, and ensuring employees are paid correctly and on time.Requirements·Adherence to regulatory standards, policies, and payroll procedures·Strong grasp of payroll processes, tax regulations, and compliance requirements·Min 3 years’ experience and proficiency in payroll software/systems (e.g., Colorful HR, Charisma, ADP, or WizOne HR) and MS Office Suite·High moral fiber and good character, treating with discretion, objectivity and fairness situations, events and facts·Exceptional attention to detail, organizational skills, and ability to prioritize tasks effectively·Excellent communication, collaboration, and teamwork abilities.Descrierea jobului HR Admin & Payroll SpecialistResponsibilitiesDrawing up staff contracts, job descriptions, additional documents and decisions, employee certificates. Is respo
R.​E.​I.​ DEVELOPMENT SERVICES SRL

Hr Business Partner


Candidatul ideal REQUIREMENTS: At least 3 years on a HRBP position; A deep knowledge of HR programs and practices; Very good knowledge in English; Knowledge of people management practices; Data analysis skills – facilitating measurements and reporting of all HR processes; Demonstrated experience in the various HR functional areas, especially organization development, change management, and employee relations.Descrierea jobului RESPONSIBILITIES: Supporting business strategy with HR actions; Partner with senior leadership and Management to develop and implement effective HR policies and practices; Educate, coach, and partner with managers on performance management and employee development goals; Provide HR expertise in the areas of feedback, employee relations, development and coaching; Participate in the continual development of HR programs; Partner with Learning & Development to work on value-added programs in areas of training, development, career mobility, and job performance; Compre
INFOSYS BPM LIMITED - BENGALURU - SUCURSALA BUCURESTI

Media netă estimată pe baza celor 876 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Hr Manager Primark Timisoara


Candidatul ideal manager de resurse umaneHR ManagerPeople and Culturedirector resurse umaneHuman Resource ManagerDescrierea jobului manager de resurse umaneHR ManagerPeople and Culturedirector resurse umaneHuman Resource Manager
PRIMARK MAGAZINE S.​R.​L.​

Hr Specialist


Candidatul ideal Are un nivel inalt dezvoltat al: atentiei distributive, prezentei dе spirit, simtului dе raspundere;Are foarte bune abilitati dе: comunicare verbala directa si indirecta, dе organizare si planificare, dе lucru in echipa;Cunoaste Legislatia;Descrierea jobului Responsabilitati principalе: Pregatirea documentelor de angajare pentru salariatii noi ai companiei; Recrutare de personal conform cu cerintelor echipei de management; Mentinerea dosarelor de personal la zi, precum si pregatirea oricaror documentatii adiacente necesare personalului angajat al companiei; Pregatirea documentelor necesare delagatiilor (ordine de deplasare, deconturi de cheltuieli); Intocmirea pontajelor pentru salariatii societatii; Programarea candidatiilor la vizita medicala pentru angajare, control periodic, schimbare functie, etc; Programarea noilor angajatii la protectia muncii in prima zi de lucru; Pregatirea documentelor necesare companiei in relatie cu angajatii (proceduri, reguli, regulamente
MYPESEL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 177 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Hr Analyst – Dncb Chitila


Descrierea jobului We’d love it if you had: Bachelor’s degree; Human resources inspector certificate – is an advantage; Solid knowledge of labor legislation; Experience in personnel administration and payroll; Advanced knowledge of Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint); Increased attention to detail and proactivity; Good activity organization and prioritization skills; Excellent communication and relationship skills; Flexibility, empathy and mobility in the field; Positive attitude, orientation towards people. Driving license – cat B.You need to successfully: Prepare and update the employees files; Complete formalities related to the conclusion, modification, suspension and termination of individual employment contracts; Register and update employee information in the database; Make sure of the correct and timely preparation of monthly timesheets; Manage the relationship with service providers such as: occupational medicine, Health and Safety services and meal vouchers; You are al
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

Hr Recruitment Assistant With French


Candidatul ideal This role is based in the Michelin Corporate Business Services in Bucharest, where more than 800 colleagues deliver excellence in Purchasing, Finance, Logistics, Order to Cash, Personnel and Service Management. What we’re looking for: Bachelor’s Degree; Fluency in English and French (at least B2 level); Recruitment and administrative experience would be a plus Communication skills; Strong organizational skills; Time management abilities.Descrierea jobului The Recruitment Assistant will: Working together with local recruitment team (from France), supporting the following activities: Schedule First and Second rounds of interviews with candidates; Manage the exchanges with all the participants in the recruitment panel (recruiters, hiring managers, HR BPs and others). Manage the candidate expenses reimbursements related to travel for recruitment purposes; Manage the employment contract preparation and the hiring process within Workday: Prepare the contract for all types of
MICHELIN ROMANIA S.​A.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 636 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.