Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

866 Locuri de Munca Inginer Vanzari in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

866 Locuri de Munca Inginer Vanzari in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Inginer Vanzari in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Inginer Vanzari in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Vanzari Sinsay Afi Cotroceni & Drumul Taberelor


Candidatul ideal Esti la inceput de drum, esti plin de energie si dornic sa iti incepi o cariera? Te regasesti in descrierea de mai jos? Te vrem in echipa noastra!!!Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, servire a clientilor, vanzare si negociere.Tinuta si prezenta agreabile, amabil, atitudine pozitiva si proactiva.Dinamism, flexibilitate, putere mare de munca.Atentie distributiva, simt pentru detalii.Spirit organizatoric si de lucru in echipa.Capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple si de a respecta termene limita.Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de week-endCapacitatea de a intelege si a realiza obiectivele impuse.Responsabilitate si onestitate.Persoana entuziasta, pasionata de fashion.Studii minime - Liceul.Descrierea jobului Consilerea clientilor, informarea acestora privind toate produsele din magazin.Promovarea, recomandarea si vanzarea eficienta a produselor.Aranjarea produselor in magazin, confo
LPP ROMANIA FASHION SRL

Store Manager Si Asistent Store Manager #pep&pepper


Candidatul ideal Căutăm Store Manager si Asistent Store Manager #Pep&Pepper Te regăsești in rolul acesta? Ești o persoană căreia îi place să faca parte dintr-o echipă de profesionisti și ai întodeauna o atitudine pozitivă? Ai experienta minim 3 ani in domeniul de activitate al restaurantelor? (in restaurante cu servire rapida reprezinta un avantaj) Esti o persoana sincera, corecta, integra, respectuoasa, dispusa la colaborare, dispusa la eforturi intelectuale zilnice in pastrarea standardelor si verificarea acestora in locatie? Știi cât este de important să fi serviabil și politicos de fiecare dată când interacționezi cu clienții? Știi cât este de important să faci lucrurile bine, într-un timp cât mai scurt și să îi inspiri și pe ceilalți să te urmeze? Îți place să creezi momente pozitive și să susții buna dispoziție a echipei?Atunci cu siguranță ești persoana pe care o căutăm și te invităm să te alături echipei Pep&PepperDescrierea jobului Beneficii oferite: pachet salarial atractiv:
EVERTOGETHER SRL

Specialist In Achizitii (achizitor)


Candidatul ideal Studii universitare absolvite cu diploma de licență Experiență practică necesară: minim 2 ani în domeniul supply chain management Cunoștințe legate de achiziții și cunoștințe de bază de contabilitate Cunoștințe IT: MS Office, ERP Orientare către rezultate Excelente abilități de comunicare, negociere și de lucru în echipă Persoana dinamică, analitică, atentă la detalii, cu spirit comunicativ și abilități organizatorice Limba engleză – nivel mediuDescrierea jobului Asigură permanenta actualizare a contractelor, a actelor adiționale, în conformitate cu procedura internă de achiziții Stabilește și dezvoltă relația cu furnizorii Colaborează cu celelalte departamente pentru determinarea corectă a specificațiilor bunurilor și serviciilor care vor fi achiziționate Asigură suport pentru evaluarea furnizorilor Primește specificațiile aferente achiziției de la departamentul interesat și solicită oferte conform procedurilor interne Transmite propunerile de achiziție spre aprobare
CERTSIGN SA

Agent De Vanzari -transport /​ Sales Agent B2b


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane care să se potrivească perfect cu echipa noastră și să aducă contribuții semnificative în domeniul transporturilor. Candidatul ideal este definit de următoarele calități: Abilități Sociale și Comunicative: Candidatul ideal ar trebui să fie extrem de sociabil și să se simtă confortabil în interacțiunile cu oamenii. Capacitatea de a comunica eficient, de a asculta și de a stabili conexiuni cu clienții este esențială. Pasiune pentru Domeniul Transporturilor: Suntem în căutarea cuiva care să fie cu adevărat pasionat de industria transporturilor, care să înțeleagă nevoile clienților și să fie motivat să ofere soluții eficiente în acest domeniu. Abilități de Organizare: Candidatul ar trebui să fie bine organizat și să poată gestiona eficient timpul și resursele. Abilitatea de a menține evidența și de a respecta termenele este crucială. Abilitatea de a Iniția Vânzări: Acest rol implică eforturi semnificative de vânzare. Candidatul ar trebui să
CRYSTAL LOGISTICS SERVICES S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Jysk Pallady


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE CAUTAM LA TINE Zambesti mereu si ai o atitudine prietenaosa, ai initiativa si oferi clientilor cea mai buna experienta pe care si-o pot imagina la cumparaturi Ai entuziasm si iti place sa vorbesti cu clientii Esti un bun coleg pentru echipa ta – impreuna depasiti limitele pentru a avea rezultate excelente in magazin Iti place varientatea, tehnologia si esti flexibil: atat in privinta sarcinilor din magazin cat si in privinta programului de lucru; asta inseamna ca esti pregatit pentru clientii care isi fac cumparaturile in week-end.ESTE ACEST JOB O OPORTUNITATE PENTRU TINE? Aplica acum!Procesul de recrutare in Romania:Toate aplicatiile sunt procesate de catre echipa de recrutare sau de catre manageri. Vei primi feedback despre pr
JYSK ROMÂNIA SRL

Responsabil Achizitii Achizitii Real Estate


Descrierea jobului Responsabilitati cheie: •Stabileste intalniri cu proprietarii, negociazachiriasitermeniicontractuali;•Redacteaza contractele de inchiriere si actele aditionaleaferente;•Obtine avizele necesare contractarii, dela toti factoriidecizionali din banca;•Completeaza I actualizeaza in timp real baza dedate a departamentului, cu informatiile din contractelefinalizate;•Participa activ la imbunatatireaproceselor din department;•Participa activ la elaborarea bugetului de cheltuieli, prinstabilirea planului anual de negociere a contractelor de inchiriere, impreuna cu Team Leaderul. Experiente anterioare :•Experienta in negociere•Experienta in vanzarisaurelationare cu clientii•Cunostintesitraininguri necesarespecifice•Notiunijuridice•Cunostinte in domeniulimobiliar•Office (word, excel)•Competente/ Trasaturi de personalitate
RAIFFEISEN BANK SA

Consultant Vanzari Autovehicule Comerciale Ford


Candidatul ideal Business Development Team SRL este dealer și reparator autorizat pentru autovehicule marca Ford.Competențe și abilități indispensabile: Orientarea spre rezultate; Atitudine de învingător; Perseverență, persuasiune - putere de convingere; Flexibilitate și seriozitate; Rezistență la stress; Responsabilitate, organizare; Spirit de echipă.Alte cerinte: Absolvent de învățământ superior; Experiența în vânzări de autovehicule minim 2 ani; Posesor permis conducere cat. B cu vechime minim 2 ani; Cunoștințe MS Office; Cunoașterea limbii engleze la nivel conversational.Descrierea jobului Responsabilitatile postului: Prospectarea continuă a zonei alocate cu scopul identificării clienților potențiali pentru vehiculele comerciale Ford; Realizarea obiectivelor de vânzări, calitative și cantitative; Respectarea procedurilor interne specifice.Oferta:Pachet salarial compus din salariu fix, comision și bonusuri corelate cu performanțele individuale și ale echipei;Instruire și mediul de l
BUSINESS DEVELOPMENT TEAM SRL

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Angajam Vanzator la Magazin Second-Hand . Suntem in cautarea unei persoane care sa se alature echipei noastre in calitate de vanzator la magazinul nostru second-hand. Daca esti o persoana comunicativa, cu o atitudine pozitiva si dornica sa ofere clientilor o experienta placuta de cumparaturi, atunci te asteptam sa aplici la acest job.Experienta anterioara in vanzari sau in domeniul retail, nu este obligatoriu, insa reprezinta un plus;Studii medii sau superioare;Abilitati excelente de comunicare si relationare;Punctualitate, seriozitate si organizare;Orientare catre client si atentie la detalii;Descrierea jobului Responsabilitatile principale ale vanzatorului includ:Prezentarea si promovarea produselor si consilierea clientilor in alegerea produselor potrivite nevoilor lor inclusiv pentru gadegturile si produsele electronice din magazin;Incasarea banilor si gestionarea casei de marcat;Cunostinte PC pentru softul Smartbill, casa marcat, pos;Intocmirea registrului de casa
CALE ÎN DAR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 596 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Consilier Vanzari La Ecco In Cotroceni Bucuresti


Candidatul ideal Cautam o persoana:Serioasa si descurcareata;Care isi doreste un loc de munca STABIL SI SIGUR UNDE POATE AVANSA;Dispusa sa invete;Orientata spre dezvoltare profesionala;Minim studii medii;Cu sau fara experienta in vanzari.Ce presupune job-ul?Vrem sa fii tu, Deschis, Serios si Curios, dornic sa INVETI! Cu restul te va ajuta trainerul nostru. Te asteapta un brand pe care sa-l sustii cu mandrie, o echipa prietenoasa si bine pregatita intr-o companie multinationala in care poti pune baze promitatoare carierei tale!Descrierea jobului La ECCO, punem pasiune in tot ceea ce facem. Fii parte a valorilor noastre, valori cu care te vei mandri!Alatura-te familiei noastre ECCO si croieste-ti drumul spre excelenta in fiecare zi!Vei beneficia de:Tichete de masa 40 lei/zi, aproximativ 840 lei/luna;Program flexibil, in ture;O pereche de incaltaminte ECCO in prima luna de la angajare;Mediu de lucru placut si profesionist intr-o companie multinationala;Pachet salarial FIX + PROCENT LUNAR
ECCO FOOTWEAR ROMANIA S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari Telekom


Candidatul ideal Candidatul IdealPe cine cautam?● un om care poate face vanzare consultativa precum si vanzare tranzactionala.● un agent call center caruia ii place cu adevarat sa faca vanzari si nu se sperie de un refuz.● un om caruia ii place sa negocieze si reuseste sa obtina ceea ce si-a propus.● un coleg caruia ii place sa lege relatii cu clientii prin telefon.Descrierea jobului Cum știi că este jobul potrivit pentru tine?● ești fluent verbal și în scris în limba română.● ești sociabil și convingător în orice situație.● ești independent și organizat.● ești proactiv și nu te temi să devii vocal atunci când ai o idee care ar putea face lucrurile mai interesante.● ai cunostinte de MS Office si operare PC.● ai experienta in call center.Descrierea jobuluiCe ar trebui sa faci :● sa achizitionezi noi clienti business.● sa prospctezi piata business, sa identifici nevoi specifice .● sa promovezi si sa vinzi produsele dedicate clientilor business.● vei ajuta managerul departamentului tau cu
UNITEL B2B S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari - Bucuresti


Candidatul ideal Un job ideal pentru persoanele care iși doresc să obțină venituri din bonusuri motivante, pentru cei ce nu pot lucra intr-un birou dar care pot lucra independent, dar conștiincios, în vanzari.- studii medii sau superioare- capabilitate și curiozitate de a invata produsele din portofoliu (consumabile stomatologice, aparatura stomatologica)- experienta in vanzari minim 1 an in vanzari- reprezinta avantaj experienta in piata stomatologica / farma / medicala;- excelente abilitati de comunicare si negociere;- orientare catre clienti, orientare spre rezultate;- permis de conducere categoria BDescrierea jobului - promoveaza produsele, serviciile și imaginea companiei in relatia cu clientii (cabinete sau clinici de stomatologie, laboratoare de tehnica dentara);- Identificarea noi clienti, ajutand astfel la dezvoltarea portofoliului;- stabileste si mentine o buna relatie comerciala cu toti clientii de pe zona arondata;- Sustine un efort continuu pentru a mentine nivelul vanzari
TEHNICAL DENT S.​R.​L.​

Expert Achizitii


Candidatul ideal Pregatirea si experienta:.Nivel de studii: superioare, preferabil tehnice ( constructii) sau / şi economice.Cursuri de pregătire: Expert achizitii publiceExperienţă: în specialitate 3 ani pe post si cunostinte in utilizarea platformei SEAP instrument dezvoltat de programul eDevize.Cunostinte operare PC (Excel, Word, Power Point), cunostinte limba engleza.Descrierea jobului Atributii specifice postului:Elaboreaza, organizeaza si aplică corect legislaţia în vigoare privind achiziţiile publice;elaborează strategia de achiziţii publice;intocmeste oferta tehnica constructiiaplică principii în elaborarea cerinţelor de selecţie şi elaborare a caietului de sarcini;întocmeşte dosarul de licitaţie publică;derulează procedurile specifice de achiziţie publică;gestionează contestaţiile formulate în procedura de atribuire a contractului;evaluează ofertele depuse;Cerintesă aibă însuşiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotărâre, adaptabilitate, autocontrol,
P.​A.​B.​ ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 2065 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Consultant Vanzari /​ Gestionar


Candidatul ideal Ne dorim coleg entuziast pentru postul de Consultant vanzari/Gestionar.Ne intereseaza sa fii orientat spre oameni si sa iti faca placere sa lucrezi in echipa, macar cu o experienta de minim 3 aniNe asteptam sa ai studii medii sau superioare, abilitati de comunicare si sa mentii o buna relatie intre companie si clienti si daca ai experienta cu unul din magazinele Dedeman, BricoDepo, Hornbach, etc., este si mai bine!Ne dorim sa fii responsabil, harnic, onest, punctual si cu spirit organizatoric.Este necesar sa ai disponibilitate la efort fizic si pentru lucru si in weekend si sa ai permis de conducere Cat.B.Suntem pregatiti sa te sprijinim prin: recompensarea dedicarii - Suntem pregatiti sa-ti oferim bonusuri lunare atractive, in functie de nivelul de dedicare in realizarea sarcinilor. In plus apreciem si colaborarea pe termen lung oferindu-ti si alte beneficii.Vino sa: intampini clientii cu promptitudine si amabilitate, oferindu-le consultanta privind produsele de pe ra
OK CREDO CONS SRL

Asistent Manager /​ Consultant Vanzari


Candidatul ideal experienta intr-o functie similara studii superioare abilitati in domeniul vanzarilor - reprezinta un avantaj comunicare si capacitati de relationare atitudine pozitivă, entuziastă, deschisă, jovială persoana creativa, dinamica, organizata multi-tasking adaptabilitate autonomie si initiativa cunostinte bune Word, Excel, Outlook make & manage social media content dorinta de promovare abilitati in domeniul vanzarilorDescrierea jobului contabilitate primara facturare indosariere documente postare articole de blog,social media, newsletter analiza mediului concurential documentarea produselor si serviciilor comercializate de companie preluare email-uri/solicitari oferte redactarea ofertelor/devize pachet salarial atractiv bonuri de masa bonus de performanta mediu de lucru profesionist, organizat specializare la locul de munca propunere/implementare proiecte individuale oportunitate in dezvoltarea profesionala opurtunitate de participare la traning-uri
BUILDING SERVICE S.​R.​L.​

Consilier Vanzari Afi


Candidatul ideal Consilier VânzăriBucureștiAfi CotroceniDescrierea postului• Salutarea, întampinarea, abordarea și consilierea clienților nostri cu scopul de a leoferi produsele potrivite nevoilor lor• Furnizarea de informații clienților nostri cu privire la produse și servicii,prezentarea de opțiuni alternative și idei de achiziții suplimentare (accesorii și /sau produse complementare) și încurajarea acestora pentru a achiziționaprodusele C&A• Prioritizarea clienților în detrimentul altor sarcini• Aprovizionarea cu marfă a magazinului și prezentarea acesteia conform curecomandarile de mercantizare• Operarea casei de marcat și procesarea plăților cu numerar/card pentru achizițiileefectuate de către clienții nostriDacă ești pasionat de modă, gândești proactiv si îți place să interacționezi cu oamenii, ne-arface plăcere să te cunoaștem! Aplica onine sau trimite CV-ul la adresa: [email protected];Descrierea jobului Consilier VânzăriBucureștiAfi CotroceniDescrierea postului• Salutarea, înt
CA MODA RETAIL SRL

Asistent Vanzari Tommy Hilfiger Baneasa


Candidatul ideal Cautam persoane cu abilitati de comunicare dezvoltate, spirit de echipa si perseverenta, care sa se alature echipei noastre.Descrierea jobului TRASATURI SPECIFICE: sa devina expert pe produsele din aria sa de raspundere; sa respecte cu strictete orarul (tura) / sa fie punctual; sa mentina o infatisare curata si placuta - atat pentru barbati cat si pentru femei; uniforma, indicata de companie, este obligatorie; sa aiba un nivel ridicat al serviciului fata de clienti manifestat prin bunavointa si politete; responsabil cu inlocuirea articolelor vandute; sa se asigure ca instructiunile privind marfurile sunt urmate si ca prezentarea vizuala a bunurilor din magazin reflecta brand-ul; sa aranjeze produsele pe rafturi pe sub colectii si pe grupuri de culori- sa impacheteze produsele in dimensiunile A4, pentru o mai buna prezentare; sa puna sistemul de alarma; sa marcheze eticheta cu pret; sa mentina nivelul stocului pentru toate produsele si sa tina inventarul; sa lucreze imp
SARKKROM TRADING SRL

Consultant Comenzi Clienti (asistent Vanzari)


Candidatul ideal - Persoană organizată, meticuloasă, atentă la detalii și rezistentă la stress;- Capacitate dе auto-organizare;- Capacitate dе stabilire a priorităților;- Cunoștințe de Word, Excel la nivel avansat.Descrierea jobului - Preiа și confirmă cоmеnzilе clienților, întocmește facturi;- Acordă supоrt pеntru clienți rеfеritor lа gаmа dе produsе а firmеi, politica de prеțuri, condiții dе livrаrе. Cliеntul trеbuie sа fiе informаt cât mаi corеct asupra produselor și sеrviciilor companiеi;- Urmăreștе comenzile lansаte pe tot fluxul de pregătire/livrare;- Comunica direct cu echipa de vânzări;- Redacteaza oferte, rapoarte;Doar persoanele selectate vor fi contactate in vederea unui interviu.
B.​N.​BUSINESS SRL

Reprezentant Vanzari Piese De Schimb


Candidatul ideal Experiență 1 an în vânzări, ideal în domeniul auto, echipamente grele sau sectoare industriale; Excelente abilități de comunicare și negociere; Capacitatea de a lucra independent și în echipă; Abilități solide de analiză și capacitatea de a prezenta informații tehnice clienților; Disponibilitatea de a călători frecvent; Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu. Experiență în lucrul cu SAP reprezintă avantaj.Descrierea jobului Oferă suport regulat și vizitează constant clienți existenți si noi; Întocmește ofertele, negociază și încheie contracte de vânzare; Menține datele clienților și a persoanelor de contact; Colectează feedback pentru oportunități de vânzări de mașini și comenzile actuale de service și reparații; Participă activ la crearea campaniilor pentru clienți; Oferă ajutor în modelarea selecției și poziționării prețurilor produselor; Dezvoltă strategii de vânzare eficiente prin monitorizarea pieței și competiției; Atinge obiectivele de vânzări lunare și anual
ASCENDUM MACHINERY S.​R.​L.​

Sales Consultant /​ Commercial Consultant


Candidatul ideal VREI SA ÎNCEPI O CARIERĂ ÎN IMOBILIARE? NOI TE FORMĂM!FII LIDER ÎN PROCESUL DE COMERCIALIZARE! ALĂTURĂ-TE ECHIPEI NOASTRE!Cu o expertiza de peste 40 de ani in construirea de experiente locative unice in lume, Grupo Herce se numara printre liderii de piata In domeniu, datorita angajamentului fata de calitate si performanta.Alatura-te obiectivului nostru de a crea o viata VIVACITY clientilor nostri.Viziunea organizatiei se focuseaza pe dezvoltarea si bunastarea clientilor VIVACITY, ceea ce ne transforma in lideri ai industriei de real estate.Ce vei aduce tu Cunostinte si pasiune pentru dezvoltarea in domeniul comercial; Cunoașterea canalelor de promovare; Bune cunostinte operare PC; Abilitati de comunicare si organizare a activitatii; Abilitatea de a lucra in echipa; Limba engleza nivel de utilizare profesionala;Descrierea jobului Ce vei face Vei oferi consiliere clientilor in procesul de vanzare; Prezentarea ofertelor potrivite in urma consilierii; Identificarea si impl
VIRES CONSTRUCT SRL

Consultant Vanzari Farmacii


Candidatul ideal - Experiență anterioară în merchandising, preferabil în industria farmaceutică (reprezinta un avantaj);- Cunoștințe solide privind produsele farmaceutice și regulamentarile specifice.- Abilități excelente de comunicare și negociere.- Orientare către rezultate și abilitatea de a lucra independent.- Capacitatea de a gestiona eficient timpul și de a prioritiza sarcinile.Descrierea jobului Organizarea și aranjarea strategică a produselor in punctele de vânzare alocate;Asigurarea implementării materialelor de marketing și a campaniilor promoționale în spațiile de expunere.Monitorizarea stocurilor și a datelor de vânzări pentru a evalua performanța produselor.Colaborarea cu reprezentanții de vânzări pentru a identifica oportunități de creștere a vânzărilor.Comunicarea eficientă cu personalul magazinului pentru a menține relații pozitive și pentru a obține suport în implementarea strategiilor de merchandising.Raportarea periodică a activităților desfășurate și a observațiilor
TERAPIA SA
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.