Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca It Project Manager in Pitesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca It Project Manager in Pitesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi It Project Manager in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It Project Manager in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Project Manager


Candidatul ideal Cerinte:Studii superioare tehnice profil electric (Energetic, Electrotehnica);Experienta in coordonarea proiectelor de specialitate (integrare sisteme electroenergetice);Cunostinte avansate de Microsoft Office, Microsoft Project;Putere de concentrare;Viziune și anticipare a actiunilor;Capacitate de sinteză, simt practic;Flexibilitate;Prezenta de spirit;Cunostinte de limba engleza;Permis auto categoria B; Beneficii:Pachet salarial atractiv;Tichete de masă;Bonus de performanță;Primă de vacanță;Prime de Sărbători;Asigurare medicală privată;Traininguri de specialitate; Descrierea jobului Conduce executia proiectelor in conditiile si in termenele prevazute in contractele cu clientii, furnizorii si subcontractorii, de la ofertare pana la receptia finala;Stabileste obiective si traseaza sarcini echipei de proiect;Evalueaza necesarul de resurse materiale, financiare si umane pentru derularea contractului/proiectului;Urmareste permanent evolutia bugetului proiectelor contractat
S.​C.​ TIAB S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1275 de salarii introduse în Salario: 7500 RON/Luna

Project Manager Retele Hidroedilitare Pitesti


Candidatul ideal - studii superioare / Facultatea de Hidrotehnica/Instalatii;- experienta profesionala in domeniul studiilor: min. 5 ani;- experienta ca manager de proiect pentru lucrari de proiectare + executie retele apa, canal, statii pompare, statii epurare, statii tratare apa;- portofoliu specific: lucrari retele de alimentari cu apa si canalizari avand lungimi mai mari de 10 km (fiecare);- constituie avantaj: experienta de lucru in contracte de tip FIDIC, cunostinte limba engleza ;-permis categoria B.-cunoştinţe de operare PC: Word, Excel, AutoCAD, Primavera , Microsoft Project-coordonare proiecte publice complexe;-cunoştinţe de limbă engleză (citit, scris, vorbit).Descrierea jobului - Asigura respectarea prevederilor contractuale ale proiectelor;- Studiaza detaliile tehnice ale proiectului si in functie de acestea planifica, conduce si coordoneaza direct implementarea acestuia;- Intocmeste si urmareste graficele de executie;- Intocmeste si monitorizeza cash flow-ul proiectului;-
SKILLD BY EJOBS

Project Manager Constructii Romania Si Bulgaria Cu Germana


Candidatul ideal PROFILUL DVS. :- Absolvent al unei universitatii cu profil constructii, cu experienta in domeniul managementului de proiecte;- Foarte bune cunostinte tehnice;- Abilitati de negociere;- Abilitati de comunicare, capacitate de a lucra in echipa si mentalitate hands-on;- Persoana organizata, activa, cu calitati de lider si initiative;- Abilitati de lucru cu cifre, informatii financiare specifice managementului de proiect, stabilire si urmarire bugete;- Cunostinte foarte bune de limba germana si limba engleza;- Cunoștințe bune de operare PC (Word, Excel, MS. Project);- Disponibilitatea de a călători atat in Romania cat si in Bulgaria;- De asemenea promovam egalitatea profesională între femei și bărbați. Prin urmare, cererile din partea femeilor sunt deosebit de binevenite;- Permis de conducere categoria B;Descrierea jobului LOCUL TĂU DE MUNCĂ:- Gestionarea proiectelor solicitante în domeniul construcțiilor de sucursale, inclusiv coordonarea și supravegherea construcțiilor;-
NEW YORKER ROMANIA

Team Leader-Pitesti


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Production Manager


Short company description We are RIAN & Partners, a 100% Romanian concept – recruitment agency and we provide specialized human resources management services within the industrial field.Our goal is clear and simple: to improve every recruitment and organizational development processes. We support ambitious businesses to find the proper human capital for their development plans. We offer guidance to dynamic candidates in order to find their dream job. Requirements Technical higher education – Engineering;Relevant previous experience;Social and intercultural sensitivity;Good knowledge of production management systems;Leadership and assertiveness skills;Good negotiation and communication skills;English language – advanced;Target and result orientation;Motivation and resilience;Self-organization;Conflict management. Responsibilities Ensures cost efficiency and delivery capability in area of responsibility (complete and on-time order execution);Ensures quality performance, planned produ
RIAN PARTNERS

Media netă estimată pe baza celor 11 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Team Leader Halfprice


Candidatul ideal Team Leader/ Sef raion/ Asistent vanzari seniorDescrierea jobului Team Leader/ Sef raion/ Asistent vanzari senior
SHOE EXPRESS S.​A.​

Team Leader


Candidatul ideal Team LeaderAbia aștepți weekend-ul ca să pleci în drumeții, bicicleta îți este cel mai bun prieten sau ești cel care vorbește mereu despre sală și își îndeamnă prietenii să ți se alăture la antrenamente? Atunci, inima ta bate pentru sport! Felicitări, fără să îți dai seama, faci parte din echipa Decathlon. Pentru a intra oficial în echipa noastră, pe lângă acest criteriu major: este la fel de important să ai experiență în gestionarea unei echipe, să fii lider pentru echipa ta, nu șef. Asta înseamnă să îi inspiri pe cei din jur, să crezi în puterea exemplului și să crezi în ei. să știi că nu ne dorim să ai neapărat experiență în retail, ci să fii o persoană foarte responsabilă, orientată către acțiuni concrete și să fi avut reușite profesionale în activitatea desfășurată în trecut. trebuie să fii o persoană care se adaptează ușor la schimbări, este proactivă și atentă la nevoile clienților. reușești să știi să menții un echilibru între empatie și exigență în gestionarea
ROUMASPORT SRL

Media netă estimată pe baza celor 2111 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Manager De Librarie Pitesti


Candidatul ideal Începe cu noi următorul capitol!Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.Cineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi în vacanță. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.Căutăm un bun observator al naturii umane, pe cineva care știe cum să pună problema, cum să gestioneze, să prioritizeze sarcinile și să le transmită oamenilor din echipă, cum să facă planuri într-o echipă și să sărbătorească în echipă. Cineva cu experiență de leadership și managementul oamenilor de cel puțin doi ani într-un domeniu din retail. Un om care înțelege un plan de business și se ghidează după indicatorii de performanță. Care știe să scrie e-mailuri și rapoarte în Excel, dar și să vorbească cu oamenii pe care îi coordonează.Căutăm
DIRECT CLIENT SERVICES SRL

Manager Relatii Clienti Pf,​ Sucursala Pitesti


Candidatul ideal Mai mult decât o echipă, #peopleofBT înseamnă curaj, încredere și empatie. 😊 Fii parte a echipei noastre ca viitor Manager Relații Clienți Persoane Fizice.Contractul Individual de Munca, intr-o prima etapa, va fi pe o perioada determinata de 12 luni, cu posibilitatea reala de o colaborare pe o perioada nedeterminata.Ne-ar plăcea tare mult să ne cunoastem dacă:vinzi produse bancare de cel puțin un an, asta pentru a ne asigura că știi cum funcționează mediul de afaceri local și sectorial;știi cum să identifici nevoile unui client și să propui soluțiile cele mai potrivite pentru acesta;ai luat examenul de licență, preferabil la o facultate cu profil economic, ceea ce arată că ai capacitate de analiză și sinteză foarte bune;Dacă am ajuns până aici cu discuția, foarte probabil ai abilități excelente de comunicare, vânzare și negociere. Verificam doar pentru că așa scrie în procedură 😊 La fel și în ceea ce privește cunoștințele de utilizare a calculatorului, în special pac
BANCA TRANSILVANIA SA

Asistent Manager Import


Candidatul ideal Compania VADCRIS GROUP TRADING, lider in domeniul accesoriilor auto din Romania, scoate la concurs un post pentru achizitii interne, intracomunitare si extracomunitare. Esti interesat sa faci parte din echipa noastra si sa iti dezvolti abilitatile in cariera de junior buyer? Aplica cu incredere!CANDIDATUL IDEAL: Cunostinte limba engleza (scris, citi, vorbit) – nivel mediu Abilitati in utilizarea calculatorului ( MS Office – Word, Excel; Internet; Outlook); Seriozitate, spirit organizat, constiincios, analitic, flexibil, riguros;Constituie avantaj: activitate profesionala in domeniul achizitiilor interne, intracomunitare si extracomunitare Absolvent studii superioare - constituie un avantaj;Descrierea jobului RESPONSABILITATI / BENEFICII: Mentinerea contactului cu furnizorii si optimizarea permanenta a colaborarii; Solicitarea de oferte de pret si realizarea de achizitii avantajoase; Negocierea contractelor si conditiilor de achizitii cu furnizorii, actualizarea bazei d
VADCRIS GROUP TRADING SRL

Assistant Store Manager


Candidatul ideal Assistant Store ManagerOur promise:• “Bring Fun to Life” culture and unique atmosphere• Career in the international, dynamic company• Intensive professional and personal development• Commitment to people and rich reward systemYour challenges/tasks:• Responsible for recruitment, selection, job performance appraisal and retention of coffee store baristas.• Coordinates training of crew members• Ensures proper operations of a store, manages the store during Store Manager’s absence• Accounts for optimal level of cost of labour on store level: plan, analyze and control cost of labour; prepare work schedules and holiday plans for baristas• Create friendly atmosphere at work, reflecting AmRest and Starbucks culture and Core ValuesOur expectations:• At least 1 year of experience in team management• Experience in customer service (preferred gastronomy)• Good knowledge of English in ideal case• Positive energy and enthusiasm at work• Reactiveness, problem-solving skills, taking c
AMREST COFFEE SRL

Manager Operational - Retail - Arges Mall - Pitesti


Candidatul ideal Activitatea se desfasoara in incinta Arges Mall, conform programului: Luni-Vineri, 09:00-18:00 (program fix).Cerinte: Minim 1 an experienta pe un post similar Studii superioare finalizate (de preferat in domeniul tehnic sau in domeniile economic / juridic) Cunostinte bune de limba engleza (scris si vorbit) Cunostinte privind legislatia in vigoare in domeniul de activitate Cunostinte teoretice si practice adecvate naturii, amplorii si complexitatii activitatii si responsabilitatilor alocate Cunostinte bune de MS Office (in special Word si Excel) Nivel ridicat de responsabilitate, rabdare, implicare, proactivitate, confortabil cu multi-taskingDescrierea jobului Responsabilitati: Coordoneaza si supervizeaza activitatea prestatorilor de servicii (paza, curatenie) Propune investitii privind intretinerea si modernizarea centrului comercial Supravegheaza solutionarea reclamatiilor sau solicitarilor venite din partea chiriasilor /furnizorilor si se implica in mod direct in rez
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Manager Magazin Tezyo/​gryxx Pitesti


Candidatul ideal Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile pe partea de vanzare sau management, sa inveti mai multe despre domeniul fashion si sa faci parte din echipa noastra?Afla mai multe:Ceea ce ar fi nevoie:- Minim studii medii;- Cunostinte de utilizare PC;- Experienta in domeniu, dar suntem constienti ca totul se invataDescrierea jobului Ceea ce cautam pentru postul de MANAGER MAGAZIN:- persoana cu abilitati in zona manageriala pentru a coordona eficient o echipa in vederea realizarii planulului de vanzari lunar/anual;- persoana comunicativa si cu competente de formare pentru a motiva, a instrui, evalua si a oferi feedback permanent membrilor echipei;- persoana ambitioasa, orientata spre rezultate si deschisa spre a implementa diverse strategii la nivel individual si de echipa pentru a mentine standardele de calitate;- persoana responsabila si organizata care sa mentina in parametri functionali magazinul din punct de vedere administrativ, operational si stocuri.Ceea ce oferim:- Pach
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Specialist Resurse Umane Magazin Pitesti


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Îți dorești să te ocupi cu analiza cantitativă și calitativă pentru a găsi soluții Data Driven și a îmbunătăți procesele HR?🗸 Te atrag activități precum centralizarea pontajelor lunare, întocmirea rapoartelor periodice sau gestionarea dosarelor de personal?🗸 În plus, ai vrea să participi la adoptarea deciziilor strategice, bazate pe analiza datelor?Dacă ai răspuns cu ”Da!”, mergi mai departe și îndeplinește-ți visul de a transforma în succes pasiunea ta!Meriți să te alături unei echipe în care generozitatea, respectul, cinstea, simplitatea, exemplaritatea și coerența sunt modul în care ne raportăm unii la alții și la tot ceea ce facem în fiecare zi.Cum ești: Cu spirit analitic – abordezi orice problemă împărțind-o în mai multe subtask-uri pe care le rezolvi pe rând până la soluționarea integrală a problemei Responsabil – dai dovadă de auto-motivație și perseverență pentru a finaliza în mod rapid și eficient orice atribuț
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Manager Restaurant - Mesopotamia Pitesti Arges Mall


Candidatul ideal Manager Restaurant - Mesopotamia PitestiCandidatul ideal pentru Mesopotamia este o persoană deschisă, amabilă, pozitivă care își dorește să învețe zi de zi. Să iubească interacțiunea cu oamenii și să creeze un loc plăcut pentru angajații din echipa sa. Să acorde respect clienților, partenerilor și furnizorilor cu care interacționează. Îți dorești să faci parte din echipa Mesopotamia din Pitești - Argeș Mall? Așteptăm CV-ul tău, aplică în formularul de mai jos.Descrierea jobului Manager Restaurant - Mesopotamia Pitesti- Coordonarea echipei- Capacitatea de a motiva echipa- Organizarea punctului de lucru- Atitudine pozitiva si conciliantă în relațiile cu clienții și colegii- Coordonarea programelor de instruire/training ale personalului- Organizarea programului de lucru a personalului- Menținerea relației cu furnizorii- Urmărirea calității preparatelor, cantitativ și calitativ- Stabilirea necesarului de materii prime/ marfuri, necesare restaurantului- Experiență în domeni
SET-CORPORATION SRL

Internship Specialist Dezvoltare Zonal,​ Pitesti


Candidatul ideal Studii superioare in domeniul electroenergetic; Cunostinte legislatie aplicabila in domeniul energetic; Autorizare ANRE (constituie un avantaj); Dorinta de invatare continua; Bune aptitudini de ascultare si comunicare; Atitudine orientata spre rezultat; Buna capacitate de adaptare la informatii noi.Descrierea jobului Elaborare documentatii simplificate pentru proiectele de investitii din programele de investitii si reparatii cu documentatie pe care o furnizeaza proiectantului; Evaluare economica si prioritizarea solicitarilor de lucrari din investitii pentru instalatiile de joasa, medie tensiune si inalta tensiune; Elaborare studii privind dezvoltarea RED din zona in care isi desfasoara activitatea, studii de solutie pentru racordarea la RED a consumatorilor sau pentru eliberarea de amplasamente la medie sau joasa tensiune; Analizeaza si rezolva reclamatiile clientilor privind parametrii de calitate ai energiei electrice distribuite, reclamatii patrimoniale; Propune lu
EVRYO POWER S.​A.​

Manager De Echipa Nn Agentia Pitesti


Candidatul ideal Manager de Echipa NN Agentia BacauCe așteptăm de la tine? să ai studii superioare să ai minimum 2 ani de activitate în asigurări de viață / consultanță financiară sau minimum 1 an în management să îți dorești să te implici activ în dezvoltarea oamenilor cu care lucrezi să știi că pentru a avea succes e necesar să-ți asumi responsabilități de lider să ai viziune pe termen lung și să nu te oprești până nu ajungi unde îți propui să fii preocupat de dezvoltarea ta profesională continuă și să te implici activ în dezvoltarea oamenilor cu care lucrezi să știi că succesul unui manager este dat de succesul echipei saleȘi mai așteptăm de la tine un lucru foarte important: să fii tu însuți. La NN nu trebuie să pretinzi că ești altcineva decât ești. Simte-te liber să îți manifești personalitatea și să vii oricând cu idei și inițiative noi. Împreună cu echipa ta, le vei pune în practică și veți crește împreună.Descrierea jobului Manager de Echipa NN Agentia BacauCe vei face la noi?
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Sales Account Manager (pitesti)


Candidatul ideal WHAT IS HILTI?Hilti is where innovation is improving productivity, safety and sustainability in the global construction industry, and beyond. Where strong customer relationships are creating solutions that build a better future. Where there is pride and a sense of belonging across our 120 locations, carrying right into our lives and homes. Where people are exploring possibilities, leveraging their potential, owning their personal development and growing lasting careers.Hilti Romania obtained the „Great Place to Work” Certification , one of the most prestigious international awards for the organizational culture and work environment. The „Great Place to Work” Certification validates our commitment for our employees wellbeing and creating a positive work environment, and it also testifies our engagement and satisfaction as a team.WHAT YOU NEED IS:- You have a bachelor’s degree - a degree in technical/construction field would be preferred- Minimum 3-year experience in sal
HILTI ROMANIA S.​R.​L.​

Production Engineer


Candidatul ideal Requirements: Degree preferably in technical, mechanical, or electromechanical engineering. Knowledge of technological flow, manufacturing processes, industrial automation (Siemens Plc). Experience of working in CAD software (AutoCAD, Catia). Abilities in PC operation (Microsoft Office, Outlook, SAP). Conversational proficiency in written and verbal English. Presentation, communication, and planning skills. Experience in leading teams. Ability to facilitate problem solving within teams. Minimum 2 years’ experience in a similar position, preferably within the automotive industry.Descrierea jobului Job responsibilities: Monitors and controls the production process according to planning. Monitors the proper operation and performance of production equipment and machines. Controls the quality of the finished products, and, based on identified defects, takes action to correct them and supports the understanding and adaptation of customer requirements to specific machines, al
PLASTIC OMNIUM AUTO INERGY ROMANIA SRL

Adjunct Manager Magazin Pitesti


Sumar Impreuna suntem Lidl, Angajator de Top in Romania si Europa pentru al saptelea an consecutiv. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Managerul de magazin conteaza pe tine sa oferi suport in indeplinirea tuturor indicatorilor de performanta; Colegii conteaza pe tine sa contribui activ in coordonarea activitatilor si in dezvoltarea si motivarea lor; Echipa conteaza pe tine sa te implici activ pe sala de vanzare si sa ajuti la imbunatatirea proceselor din magazin; Vei fi responsabil de activitati administrative (de exemplu: comenzi de marfa, stocuri, inventar, acte); Clientii nostri conteaza pe tine sa preiei si sa gestionezi solicitarile lor. Oferta noastra Venit mediu brut lunar de 9050 RON raportat la norma de lucru mentionata in anunt (include salariu brut, tichete de mas
Lidl Romania
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.