Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca It Project Manager in Sibiu

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca It Project Manager in Sibiu

Cauta printr-o varietate mare de joburi It Project Manager in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It Project Manager in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Project Manager - Constructii


Candidatul ideal - Absolvent Facultatea Constructii Civile , Industriale si Agricole- Experienta relevanta in functia de Project Manager.- Coordonare proiecte de antrepriza generala medii/mari din pozitia de Project Manager- Capacitati de gestionare/optimizare bugete- Eficienta in organizare, programare, urmarire lucrari santier- Cunoastere lb. englezaDescrierea jobului - Derularea contractului de antrepriza generala- Coordonarea echipei de proiect in vederea realizarii proiectului in parametri stabiliti- Urmarirea costurilor, incadrarea in bugete si in graficele stabilite- Optimizare, negociere contracte, solutionarea situatiilor critice in proiect- Relationare cu Beneficiarii, consultantii proiectului, furnizorii, autoritatile de resort
BOG ART SRL

Asistent Team Leader - Depozit Sibiu (program De Noapte)


Descrierea jobului Și la Sameday, ca la orice firmă de curierat din lume, în centrul atenției se află coletele și bunul lor parcurs de la expeditor la destinatar. Bunătățile sau lucrurile utile expediate în fiecare zi trebuie să ajungă în siguranță la cei care le așteaptă. Ce zici, ți-ar plăcea să asiguri un flux corect și eficient al coletelor în cadrul procesului de livrare? Ai un ochi ager pentru detalii și nu-ți scapă nimic?Ți-ai dori să iei parte la realizările noastre, să devenim împreună tot mai buni în fiecare zi și să ai satisfacția că și datorită ție clienții aleg să lucreze cu Sameday? Dacă răspunsurile tale sunt pozitive, vino în familia Sameday, iar noi vom avea grijă de tine la rândul nostru. Ce ar trebui să ai?Abilitatea de a coordona echipa de manipulanti marfa;Experiență anterioară în industria curieratului/transportului reprezinta un avantaj;Experiență anterioară în coordonarea unei echipe - minim 6 luni;Cunoștințe minime de operare PC;Cunoasterea pachetului MS Office
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

Team Leader – Heated Tobacco


Candidatul ideal Team LeaderEchipa noastra de Brand Specialisti are nevoie de un Team Leader implicat si dedicat, care sa inteleaga strategia de business si modalitatile de implementarea a acesteia, asigurand un proces corect si complet de desfasurare a activitatii. Daca ai mai fost intr-un rol asemanator sau consideri ca acesta este un pas firesc în cariera ta, vibrezi de entuziasm si vrei să creezi schimbari memorabile, suntem nerabdatori sa te avem alaturi!Ce vei face si care sunt responsabilitatile tale?· Asigurarea competentelor Brand Specialistilor prin evaluari continue si formare;· Gestionarea stocurilor si coordonarea logistici;· Cunoasterea detaliilor legate de campanii si produse (portofoliu, mecanici, abordari etc.);· Comunicare activa cu reprezentantii clientului nostru si programare eficienta a locatiilor;· Administrare stocuri inițiale si retururi;· Documentatie angajari si gestionarea conturilor Brand Specialistilor;· Activitatea se va desfasura exclusiv in teren; vei a
MERCURY360 COMMUNICATIONS SRL

Software Program Manager


Scurta descriere a companiei Randstad Digital is a trusted digital enablement partner that facilitates accelerated transformation for businesses by providing global talent, capacity, and solutions across specialized domains. Embracing a talent-first philosophy, we support tech experts throughout their working lives and ensure they develop the skills they need to be at the forefront of innovation. Cerinte Position overviewWe are looking for a Software Program Manager to join our Randstad Digital Romanian Team in a new challenging project in automotive field. In this project, you will collaborate closely with cross-functional teams to drive change management, effectively manage internal customers, resolve complex problems, and ensure the timely delivery of high-quality software solutions. You will also be responsible and accountable for the full program life cycle ranging from program definition up to end of life.By joining our Bucharest team, you will have the opportunity to be part of
Randstad Digital Romania

Team Leader


Candidatul ideal Team LeaderAbia aștepți weekend-ul ca să pleci în drumeții, bicicleta îți este cel mai bun prieten sau ești cel care vorbește mereu despre sală și își îndeamnă prietenii să ți se alăture la antrenamente? Atunci, inima ta bate pentru sport! Felicitări, fără să îți dai seama, faci parte din echipa Decathlon. Pentru a intra oficial în echipa noastră, pe lângă acest criteriu major: este la fel de important să ai experiență în gestionarea unei echipe, să fii lider pentru echipa ta, nu șef. Asta înseamnă să îi inspiri pe cei din jur, să crezi în puterea exemplului și să crezi în ei. să știi că nu ne dorim să ai neapărat experiență în retail, ci să fii o persoană foarte responsabilă, orientată către acțiuni concrete și să fi avut reușite profesionale în activitatea desfășurată în trecut. trebuie să fii o persoană care se adaptează ușor la schimbări, este proactivă și atentă la nevoile clienților. reușești să știi să menții un echilibru între empatie și exigență în gestionarea
ROUMASPORT SRL

Media netă estimată pe baza celor 2111 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Automation Engineer For Robotic Cells


Candidatul ideal Robotic EngineerEducation and Experience:Bachelor’s degree in electrical engineering or robotic programming.AutoCAD, CAD viewer programs and Robotic ProgrammingRobot programming and integration of associated systems in a manufacturing environment.Required Skills/Abilities:Ability to apply advanced mathematical concepts as appropriate.Computer proficiency, Microsoft Word, Excel etc.Must have good organizational skills.Must exhibit high integrity and honesty.Ability to read, write, analyze, and interpret technical procedures, diagrams, schematics, equipment instructions, requirements, and business correspondences.Ability to effectively and appropriately present information and respond to questions from various groups.Ability to define problems, collect data, establish facts, and draw valid conclusions.Descrierea jobului Robotic EngineerArea of AccountabilityThe Plant Robotic Engineer will provide technical expertise for robotic applications to ensure product quality and
HENDRICKSON ROMANIA SRL

Support Engineer With Italian (sibiu)


Candidatul ideal Who are you?Are you an ultimate team player who will support a pleasant environment within the team?As a Support Engineer you are the first point of contact for the external clients who need help with IT related issues. In this role, you should have strong written and verbal communication skills, empathy to guide our customers and quick wit in order to find out ways to solve various situations.Descrierea jobului Want in? Let’s see:• Do you speak both Italian and English at advanced level? Then join our team in Sibiu!• If you enjoy helping your friends with IT related issues, then most probably you will find our activity here to be exciting;• You are not so familiar with the IT field, but you are driven to explore a new path? We love to help our colleagues grow!• If you already have experience in dealing with customers over the phone or even face-to-face, you are a step ahead!• You know that the customers are different so you adapt your speech to their needs? We need a
STEFANINI ROMANIA SRL

It Project Specialist For Billing System


Candidatul ideal About the roleWe are looking for an experienced IT Project Specialist to support our team in the E-Mobility sector. The focus of this role is on managing our IT service providers responsible for the development and technical support of the Business One billing system. The ideal candidate possesses a comprehensive understanding of IT project management, particularly within billing systems, and excels in clear communication to ensure seamless implementation of requirements.Descrierea jobului Main Responsibilities Service Provider Management: Ensure that the IT service providers delivers the agreed-upon services on time and with high quality. Requirements Management: Capture, analyze, and specify business requirements for the billing system and communicate them to the IT service provider. Quality Control: Review the results delivered by the service provider to ensure they meet business requirements and quality standards. Project Management: Plan, monitor, and control proj
E.​ON DIALOG S.​R.​L.​

Billing Data Process Specialist


Candidatul ideal About the RoleWe're in search of a meticulous Billing Data Process Specialist to join our team. Your primary mission? Analysing and refining our billing processes to ensure they operate with utmost efficiency and accuracy. We're seeking a candidate with sharp analytical skills, a deep understanding of end-to-end processes, and the ability to simplify complex landscapes. Your focus will be on enhancing data flows before they enter our billing system, guaranteeing flawless data accuracy within our CRM.Descrierea jobului Main Responsibilities Analyse and optimize existing billing processes, aiming to streamline operations and minimize errors; Identify process issues and bottlenecks and develop viable solution; Work closely with IT and Operational Departments to ensure the correct transfer of data through interfaces; Develop and implement best practices and standards for process design and documentation; Conduct process audits and reviews to monitor compliance with
E.​ON DIALOG S.​R.​L.​

Strategic Buyer /​ Specialist Achizitii - Eastern Europe


Candidatul ideal Your profile : You have university degree in technical or commercial areas or comparable; You have several years of professional experience in the Eastern European region, preferable in an international manufacturing company; You have knowledge in specific manufacturing technologies; You have an ERP systems knowledge (e.g. SAP); You have good MS Office programs and Outlook; You are business fluent in English and German skills are an advantage; You have ability to work on complex tasks; You assume responsability for the achievement of the objectives; You have quick comprehension skills; You are creative and flexible; You have willingness to travel.Descrierea jobului Your job :In this role, you will contribute significantly to the success of the company, our delivery performance and the resulting customer satisfaction.As a Strategic Buyer you are responsabile for : Procurement market analyses and supplier qualification in Eastern Europe including support of supplier audi
WITTENSTEIN S.​R.​L.​

Support Engineer With French - Sibiu


Candidatul ideal French speaker and looking for a job? Explore our career opportunities!Your path to success requires:• FRENCH – advanced level and ENGLISH knowledge – at least medium level;• Motivation for learning new information;• Ready to acquire new skills (communication skills, technical skills etc.)• Previous successful customer service experience is considered an advantage;• Strong written and oral communication skills;• Able to communicate problems/issues to customers in a non-technical manner.Descrierea jobului Imagine a day at Stefanini - Take a look!• Providing support to clients (via email and phone) regarding technical issues: password reset, Internet connectivity issues, emailing options etc.;• Logging remotely to client’s computer and help them solve software issues;• Documenting issues that you deal with on a daily basis into the ticketing system;• Troubleshooting hardware, software and network related issues;• Escalating problems to the next level of support when nece
STEFANINI ROMANIA SRL

Master Data Engineer


Candidatul ideal Previous experience as a Data Architect or Solutions Architect is essential Experience integrating data from disparate sources Experience in Agile development methodologies Proficiency in Data Governance practices and experience Experience designing business intelligence solutions The ability to gather requirements from IT and Business partners and to integrate into Master Data Framework Proficiency in data modelling and design, including SQL development and database administration SAP data base experience preferable Data mining, visualization, and Machine Learning skills Effective communication, team management, problem-solving, and leadership skills Experience and are comfortable working with autonomy and in an environment where there is constant interruptions Understanding of multicultural and diverse working environments - across continents, religions, local working practices, beliefs Experience in setting up architecture processes and implementing Master Data Gove
THYSSENKRUPP BILSTEIN S.​A.​

Store Manager


Candidatul ideal Minimum 2 years experience in Retail and 1 years experience as a Store ManagerGood command of sales and negotiation skillsCustomer orientedResult oriented and have a positive attitudeAbility to work in a multinational/multicultural environmentGood knowledge of English (written & verbal) is a plusDescrierea jobului The Store Manager coordinates store tеam to аll LC Waikiki stаndards of pеrformаnce and bеhaviorEfficiеnt work force schedulingMaximizes store productivity and еfficiеncyEstаblishes еxcellent customer service and satisfactionEstablishes and maintain high standards of store layout and visual merchandising in line with the corporate standardsAchievement of the given sales targets, productivity/m2 and bottom line profit objectivesAchievement of the agreed/given Internal Audit PerformanceControls the shrinkage rates and all expenses and improve the conversion rates
LC WAIKIKI RETAIL RO SRL

Media netă estimată pe baza celor 31 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Tehnician Electrician Specializat In Interventii


Candidatul ideal Compania noastra cauta un Tehnician Electrician specializat in interventii in magazine, cu o pasiune pentru solutionarea problemelor tehnice si o experienta solida in domeniu. Noul coleg va fi dedicat, autonom si orientat catre clienti, avand abilitati excelente de comunicare si adaptabilitate in diverse situatii de lucru.Cerinte: Diploma sau certificat de calificare in meseria de electrician; Minimum 3 ani de experienta in domeniul electric, cu accent pe interventii in magazine; Experienta anterioara in mentenanta si repararea echipamentelor electrice si electronice; Cunostinte solide in domeniul electricitatii si automatizarii; Disponibilitate pentru deplasari de pana la 5 nopti intr-o luna; Permis de conducere categoria B; Abilitati excelente de comunicare si relationare cu clientii si colegii.Descrierea jobului Responsabilitati: Efectuarea mentenantei preventive și corective a echipamentelor electrice din magazinele clientului; Diagnosticarea si remedierea probleme
INSTAL EXPERT SRL

Ehs Specialist - 416028


Candidatul ideal Your qualification: Bachelor’s degree in environment protection, engineering, or related field. Internal auditor according to ISO 14001 and ISO 45001 You have a minimum experience of 3 years as a Health and Safety Specialist in a manufacturing environment. Experience with risk assessments, EHS guidelines, incident management, EHS audits and EHS management system, root cause analysis, process development and improvement. You are familiar with different software like: MS Office 365, SAP, CAD You can speak English at a conversational level, German is a plus. Willing to learn, adapt to new projects and situations. Skilled in communication, awareness and training of the employees.What we offer you: Competitive pay & bonuses Meal vouchers - 35 RON/working day Additional days of holiday (up to 25 days) +1 after the first anniversary within the company. Medical subscription at Regina Maria English and German classes for the employees Access to mental health professionals Flexi
INNOMOTICS S.​R.​L.​

Asistent Manager /​ Secretariat Cu Germana


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Operator Date Cu Program Doar De Noapte Sameday Sibiu


Descrierea jobului Descrierea jobuluiSi la Sameday, ca la orice firma de curierat din lume, în centrul atentiei se afla coletele si bunul lor parcurs de la expeditor la destinatar. Bunatatile sau lucrurile utile expediate în fiecare zi trebuie sa ajunga in siguranta la cei care le asteapta.Ce zici, ti-ar placea sa asiguri un flux corect si eficient al coletelor în cadrul procesului de livrare? Ai un ochi ager pentru detalii si nu-ti scapa nimic?Ti-ai dori sa iei parte la realizările noastre, sa devenim impreuna tot mai buni in fiecare zi si sa ai satisfactia ca si datorita tie clientii aleg sa lucreze cu Sameday?Daca raspunsurile tale sunt pozitive, vino in familia Sameday, iar noi vom avea grija de tine la randul nostru.Ce ar trebui sa ai? Abilitatea de a introduce și a centraliza date; Experienta anterioara în industria curieratului/transportului (reprezinta un avantaj); Cunostinte de operare PC si Microsoft Excel - nivel mediu; Studii medii; Rezistenta la stres, flexibilitate si abi
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

Operator Date Contabilitate


Candidatul ideal Absolvent de studii economice: Finanțe-Bănci, ContabilitateExperiență de cel puțin 3 ani în rol de operator date în domeniul financiar/contabilConștiincios, cu mare atenție la detalii și abilități de analiză calitativă a datelorResponsabil, cu capacitate de evaluare a riscurilorOrganizat, cu o bună gestiune a timpului, pentru respectarea termenelor lucrărilorDeschis, implicat și proactivComunicativ, sociabil, capabil să asculte activCunoștințe foarte bune de utilizare MS Office - ExcelDescrierea jobului Locație: sediu CON-A din SibiuDepartament: FinanciarResponsabilități:Înregistrarea facturilor de materiale primite de la furnizori și operarea consumul acestora pe lucrări;Emiterea facturilor de materiale către clienți;Verificarea jurnalului de TVA pentru înregistrările proprii;Transmiterea confirmărilor de sold către furnizorii/clienții firmei;Verificarea periodică a soldurilor cu furnizorii de materiale ;Arhivarea și verificarea documentelor procesate.Beneficii:Pachet
CON-A OPERATIONS S.​R.​L.​

Tehnician Laborator (contract Temporar 2 Ani)


Candidatul ideal Doriţi să vă construiţi un viitor mai puternic şi mai durabil şi să vă dezvoltaţi cariera? Alăturaţi-vă echipei globale Cargill, formată din 160.000 de angajaţi, dedicaţi obiectivului de a hrăni lumea în mod sigur, responsabil şi sustenabil. Această poziţie este în Divizia de nutriţie şi sănătate animală Cargill, prin care urmărim să îmbunătăţim condiţiile de viaţă printr-o alimentaţie mai bună. Echipa noastră cercetează, inovează şi creează soluţii care asigură rezultate optime pentru sănătatea clienţilor noştri.Descrierea PostuluiTehnicianul de Laborator este responsabil pentru controlul calitatii materiei prime (micro si macro ingrediente) si produselor finite (furaje), monitorizarea CCP-urilor (Critical Control Point) si CP-urilor (Control Point), prelevarea probelor analizate de laboratorul intern si verificarea inopinata pe fluxul de productie. De asemenea, va pune in aplicare si va respecta cerintele specificate in manualul intern al calitatii, intocmit conform
CARGILL AGRICULTURA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.