Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca It specialist in Bacau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca It specialist in Bacau

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist In Achizitii


Candidatul ideal - studii superioare:- experienta in domeniul achizitilor- cunoasterea legislatiei nationale aplicabila in domeniul achizitiilor;- certificat de absolvire a unui curs de Achizitii – prezinta avantaj;- abilitati de utilizare MS Office (Word, Excel);- abilitatea de a rezolva sarcini multiple cu termene limita;- abilitati organizatorice, interrelationare si negocierea situatiilor problematice;- abilitatea de a lucra independent cat si in echipa;- capacitate de analiza si sinteza a informatiei- putere de decizie, asumare de responsabilitati.Descrierea jobului - Participa la negocierea contractelor cu furnizorii/producătorii în concordanță cu strategia companiei și urmărești traseul contractelor până în momentul semnării de către părţi;- Prospecteaza piața de profil și condițiile de achiziții/livrare în vederea optimizării continue a stocurilor, având ca scop final obținerea unei rotații bune a acestora;- Furnizeaza datele necesare celorlalte departamente, precum și furnizor
ROSCHEM CORP.​ SRL

Specialist Devize


Candidatul ideal Echipa Țiriac Auto caută colegă nouă sau coleg nou pentru postul Specialist devize!Suntem în căutarea unei persoane orientate către identificarea de soluții, atentă la detalii, care are cunoștințe MS Office și cu experiență pe o poziție asemănătoare pentru: Întocmirea corectă și completă a ofertelor și devizelor (manoperă și piese de schimb inclusiv piese after market) conform notelor de constatare și notelor de reconstatare pentru lucrările care au deschisă comandă de lucru; Colaborarea cu personalul tehnic din atelier pentru identificarea corectă a pieselor/ reperelor necesare efectuării reparațiilor prevăzute în comanda de lucru; Normarea operațiunilor de reparații; Ofertarea și vânzarea directă a pieselor de schimb către clienții externi; Gestionarea fluxului de lucru cu membrii echipei de flote; Urmărirea respectarea livrării pieselor în depozitul propriu la dată stabilită în comanda de piese de schimb.Descrierea jobului Cum sună? Dacă nu te-am convins încă, fii a
TIRIAC AUTO SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

It Support Specialist


Candidatul ideal Working experience in application support or key user in ERP (Dynamics 365 Business Central / Navision is a plus) for 2 years or more; University degree (bachelor) in Computer science, Economics or Mathematics; Know-how in business administration / economics; Good knowledge of English; French or German is a plus; Base knowledge of Windows network environment, Microsoft 365 and Azure; Good Customer/User Service skills: ability to understand and manage customer/user expectations; Able to manage and prioritize tasks, requests and time efficiently; Ability to perform under pressure, multi-task, willingness to learn and to travel abroad; Analytical and root cause problem solving skills; Ability to collaborate and work cooperatively in a team environment; Positive, upbeat, can-do attitude, outside of the box thinking.Descrierea jobului Your main responsabilities will be: Assist users in resolving problems and answer questions related to the ERP system; Remote/On-site support
ELCEA HEARING PROTECTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 438 de salarii introduse în Salario: 4445 RON/Luna

Specialist Relatii Publice Si Comunicare


Candidatul ideal Suntem o companie în creștere accelerată și avem nevoie de încă un ucenic-vrăjitor să ne completeze echipa - cât mai repede.Dacă ești extrem de atent/-ă la detalii și scrii rapid și corect în limba română și engleză texte de tipuri și în stiluri variate, ai o fire curioasă, deschisă, sociabilă, cu bune abilități de negociere și relaționare, ai minime cunoștințe despre relații publice și comunicare corporativă (dar vrei și poți să înveți rapid), și nu te sperie ușor tunetul deadline-urilor care trec pe lângă tine,Atunci te invităm să crești alături de noi!Descrierea jobului Responsabilitățile principale vor fi pe zona de copywriting și content writing pentru medii diverse (inclusiv comunicate de presă, declarații, brief-uri, texte pentru social media, digital/website, newslettere etc.). Specialistul PR va colabora cu restul echipei pentru dezvoltarea strategiilor de PR și comunicare pentru clienții agenției; creionarea și implementarea campaniilor de comunicare; organiz
TINTAGEL S.​R.​L.​

Specialist Inspectie Electricitate (224031)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare tehnice finalizate Experienţă practică necesară: 5 ani în domeniul tehnic Cunoştinţe IT: Cunoştinte operare PC (Word, Excel, Power Point, Outlook, SAP) Cunoştinţe limbi străine: Cunoaşterea limbii engleze, nivel mediu Altele: Deţinere permis de conducere categoria B obligatoriuDescrierea jobului Identifici neconformităţile prin controlul sistemului de distribuţie a energiei electrice Dezvolți, propui şi dai soluţii pentru reducerea pierderilor de energie electrică Răspunzi de întocmirea documentelor şi de culegerea de date din teritoriu pe activitatea specifică Verifici buna funcţionare a instalaţiilor şi a echipamentelor de măsură, în conformitate cu legislaţia în vigoareRealizezi și alte sarcini care decurg în mod natural din rolul tău, adaptate la cunoștințele și abilitățile tale.Ce îți oferim noi Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar l
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Hostess /​ Brand Specialist


Candidatul ideal Hostess / Brand Specialist Ne marim echipa de Brand Specialisti din domeniul Heated Tobacco!Asa ca daca si tu vrei sa faci parte din echipa noastra, asteptam cu drag sa te cunoastem!Ce trebuie sa faci:• Sa fii imaginea brandului;• Sa prezinti produsul din portofoliul clientului si sa informezi/ educi consumatorii, cu privire la acesta;• Sa creezi experienta de testare si cumparare;• Sa oferi consiliere consumatorilor pentru personalizarea produsului promovat si consultanta celor orientati spre achizitie;• Sa colectezi feedback dupa testarea produsuluiNoi iti oferim:· O echipa cool formata din oameni tineri si carismatici;· Program de lucru dinamic;· Training-uri de dezvoltare profesionala si personala;· Transport asigurat;· Salariu competitiv + bonusuri de performanta + tichete de masa + extra bonusuri· Tinuta asigurata;· Team building-uri;· Recunoastere profesională;Ce asteptari avem de la un Brand Specialist?· Atent la propria imagine· Orientare catre consumator· Spi
MERCURY360 COMMUNICATIONS SRL

Pharmacy Account Specialist


Candidatul ideal Absolvent studii universitare; Experienta de minim 12 luni in vanzari (experienta in vanzari in piata pharma constituie un avantaj); Permis de conducere categoria B (minim 12 luni vechime) si disponibilitate pentru deplasari; Excelente abilitati de comunicare si negociere; Abilitati dezvoltate de prezentare; Orientare catre clienti si rezultate; Proactivitate, spirit de echipa.Descrierea jobului Promoveaza numele, imaginea si serviciile MagnaPharm Marketing & Sales SRL in relatiile cu partenerii de business; Promoveaza in mod etic catre clienti (farmacii si distribuitori) produsele companiei respectand strategia si politica companiei, conform obiectivelor stabilite; Monitorizeaza implementarea actiunilor de marketing agreate in clientii vizitati (planograme, promotii consumator, alte elemente de vizibilitate); Organizeaza prezentari produse, traininguri si mese rotunde cu toti clientii din zona alocata (farmacii si distribuitori); Participa la evenimente: conferinte, s
MAGNAPHARM MARKETINGSALES ROMANIA SRL

Specialist Marketing Digital


Candidatul ideal Candidatul ideal: Căutăm o persoană pasionată și cu experiență pentru dezvoltarea departamentului digital din agenția noastră, care să zbârnâie pe platformele de ads (în special Google și Facebook). Cunoștințele din zone apropiate (un pic de web, un pic de SEO, un pic de content/inbound marketing, un pic de grafică etc.) sunt un mare avantaj.Ce căutăm la tine: Pasiune pentru marketing, pentru online și digital. Experiență în planificarea, crearea, administrarea, optimizarea și raportarea campaniilor pe Google Ads, Facebook Ads etc. Capacitate mare de analiză a datelor și de a propune soluții de optimizare. Atenție la detalii, creativitate și capacitate de auto-organizare.Descrierea jobului Ce vei face în agenția noastră: Vei crea, administra și optimiza campanii digitale și PPC, în funcție de bugete și obiective; Vei contribui la planificarea și realizarea asset-urilor de campanie, împreună cu departamentul de content și strategie; Vei face keyword research și estimări
TINTAGEL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 229 de salarii introduse în Salario: 4700 RON/Luna

Specialist Strategie Investitii Electricitate (217263)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare tehnice profil electric Experienţă practică necesară: 3 ani în activitatea de distribuţie a energiei electrice 3 activități relevante rețea electricitate Experiența în domeniul strategiei și planificării rețelei de distribuție precum și a reglementărilor ANRE în domeniu, constituie avantaj Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legea energiei electrice și a gazelor naturale 123/2012 Cunoştinţe limbi străine: Limba Engleză - domeniu tehnic nivel mediu Cunoştinţe IT: Pachetul Microsoft Office Altele: Deţinere permis de conducere categoria BDescrierea jobului Realizezi activități de elaborare a strategiei și a planului de perspectivă rețea, respectiv a procedurilor de promovare, realizare, raportare și evaluare investiții Coordonezi implementarea programelor de investiții (definirea, evaluarea efectului, stabilirea criteriilor de ierarhizare, a indicatorilor de performanță și promovarea acestora) Asiguri suport pentru corelarea p
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Specialist /​ Inginer Cadastru - Remote ( De Acasa)


Candidatul ideal - Capacitate de a lucra in echipă- Disponibilitate/capacitate de lucru la distanță (telemuncă)- Experiență în domeniul cadastrului, sistematic sau sporadic- Studii în domeniul cadastrului/geodeziei/topografiei- Permis de conducere, categoria B (avantaj)Descrierea jobului - Lucru remote de oriunde din tara (telemuncă) sau de la birou (București)- Pachet salarial în funcție de experiență și cunoștințe- Bonusuri în funcție performanță- Libertate în planificarea și desfășurarea activităților- Mediu de lucru plăcut, integrare într-o echipă dinamică
GENERAL SURVEY CORPORATION SRL

Specialist Planificare Si Monitorizare Investitii Electricitate (223113)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare tehnice - profil electric Experienţă practică necesară: Minim 3 ani în domeniul energetic Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legislația Investiții, Ordine, Reglementări și Metodologii ANRE Cunoştinţe IT: MS Office – avansat Cunoștințe SAP Altele: Deţinere permis de conducere categoria BDescrierea jobului Realizezi activități de elaborare a planurilor și lansare a proiectelor de investiții în rețea, segment electricitate, monitorizare și raportare a acestora Responsabil cu activitatea de planificare pentru investiții, pe programe, pe termen mediu și scurt (MTP și FC) și a planurilor de investiții pe 2 ani segment electricitate – conform metodologiei de aprobare a acestora de către ANRE și analizezi lunar stadiul realizărilor pe lucrările de investiții în rețea și semnalezi eventualele deviații față de planificări Responsabil cu actualizarea, cu periodicitate cel puțin săptămânală, a stadiului proiectelor pentru etapele pe c
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Medic Specialist Medicina Interna


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Medicina extraordinara incepe cu medicii nostri care, prin profesionalism, empatie si dedicare, le ofera pacientilor ingrijirea de care au nevoie.Daca vrei sa te alaturi echipei noastre de specialisti, te asteptam in Policlinica Regina M
Regina Maria

Specialist Suport Tehnic It&c


Candidatul ideal Studii medii/superioare finalizate în domeniul electronic, electrotehnic sau domenii similare; Experiență în rețelistică, IT&C (obligatoriu); Cunoștințe medii de lucru cu Excel, PowerPoint, Word, Autocad, Adobe photoshop (constituie avantaj); Cunoștințe avansate PC și retelistică (software și hardware); Experiență de lucru cu echipamentele de supraveghere video, sisteme de alarme, control acces, detectie incendiu (constituie un avantaj); Dispus la deplasari ocazionale pentru participări la evenimente și traininguri de specialitate (în tară și străinatate); Cunoștințe de limbă engleză; Permis auto cat. B.Descrierea jobului Responsabilitățile jobului Oferi suport tehnic telefonic, remote desktop și email pentru partenerii B2B; Verifici și aprobi solicitări RMA; Colaborezi cu echipele de RMA, Presales și departamentele de Marketing, Vânzări și Comercial din cardul companiei; Testezi echipamente și soluții noi, emiți rapoarte de teste, defecțiuni, etc. către producători și
TELESYSTEM S.​R.​L.​

Specialist Relații Publice și Comunicare


Candidatul ideal Suntem o companie în creștere accelerată și avem nevoie de încă un ucenic-vrăjitor să ne completeze echipa - cât mai repede.Dacă ești extrem de atent/-ă la detalii și scrii rapid și corect în limba română și engleză texte de tipuri și în stiluri variate, ai o fire curioasă, deschisă, sociabilă, cu bune abilități de negociere și relaționare, ai minime cunoștințe despre relații publice și comunicare corporativă (dar vrei și poți să înveți rapid), și nu te sperie ușor tunetul deadline-urilor care trec pe lângă tine,Atunci te invităm să crești alături de noi!Descrierea jobului Responsabilitățile principale vor fi pe zona de copywriting și content writing pentru medii diverse (inclusiv comunicate de presă, declarații, brief-uri, texte pentru social media, digital/website, newslettere etc.). Specialistul PR va colabora cu restul echipei pentru dezvoltarea strategiilor de PR și comunicare pentru clienții agenției; creionarea și implementarea campaniilor de comunicare; organiz
TINTAGEL S.​R.​L.​

Specialisti Zootehnie


SC SUINPROD SIRET SRL recruteaza - Specialisti in domeniu in vederea angajarii pe perioada nedeterminata - MEDIC VETERINAR INGINER ZOOTEHNIST Atributii: - participa alaturi de specialisti din ferme la mentinerea si imbunatirea activitatii de cresterea si ingrasarea suinelor Cerinte: - studii superioare de specialitate (Facultatea de Zootehnie Medicina Veterinara) - experienta in ferme de productie (constituie un avantaj) - persoana dinamica, dornica de acumulare experienta in domeniul zootehnic - disponibilitate la naveta (preferabil din Bacau si imprejurimi) TEHNICIAN VETERINAR Cerinte: - studii liceale de specialitate - experienta in ferme de productie (constituie un avantaj) - persoana dinamica, dornica de acumulare experienta in domeniul zootehnic - disponibilitate la naveta (preferabil din Bacau si imprejurimi) Oferim: - salariul negociabil (in functie de experienta; salariul minim pe sector de activitate este de 3436lei si facilitati fiscale conform codului fiscal) - tichete de
SUINPROD SIRET SRL

Tehnician Mentenanță - Bacau


Suntem în căutarea unui tehnician de mentenanță. Candidatul ideal - Experiența în activitatea de service și mentenanță echipamente din domeniul lucrărilor hidraulice , electrice si mecanice -Cunoștințele in domeniul electric constituie un avantaj - Capacitate și dorință de învățare in domeniul tehnic si mecanic - Constituie un avantaj abilitățile in sudura si lăcătușerie -Permis conducere categoria B (obligatoriu) - Disponibilitate pentru deplasari in zona Descrierea jobului - Efectueaza intervenții service la sediul clienților, în zona alocată - Asigura punerea in funcțiune a utilajelor; - Efectuează instructajul personalului operator; - Efectueaza lucrari de intretinere și reparatii ale utilajelor destinate managementului deșeurilor. - Efectueaza diagnoze -Gestionează stocul de piese de schimb pentru intervențiile service Oferim: -salariu motivant cu posibilitate de creștere in funcție de rezultat -se asigura masina de servici, tichete de masa + diurna( in cazul deplasărilor) - oferi
Ecim
Vezi alte joburi relevante

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Service Desk Analyst With English - Contract Determinat


Candidatul ideal SKILLS, KNOWLEDGE AND EXPERIENCE:• Excellent understanding of English – spoken and written;• Confidence in speaking to users directly;• Troubleshooting experience in a support environment;• Ability to work under pressure ;• Basic networking skills required;• Basic Audio Visual knowledge preferred;• Strong experience working in a service desk or incident management environment preferred.Descrierea jobului ROLE AND RESPONSIBILITIES: Act as initial point of contact for all end-user support requirements; ​Act as first line support for any users experiencing issues with room bookings; Provide video and audio 1st line support services; Incident logging and tracking; Attempt to resolve as many incidents as possible at first point of contact offering advice and guidance; Provide day-to-day Video Conference session support, including programming call and call monitoring, assist in testing links to authorised external companies, monitor usage and availability of equipment in roo
SCC SERVICES ROMANIA SRL

Manager Magazin Arena Mall Bacau - Venit Net: 4500-4700 Ron


Candidatul ideal Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile pe partea de vanzare sau management, sa inveti mai multe despre domeniul fashion si sa faci parte din echipa noastra?Afla mai multe:Ceea ce ar fi nevoie:- Minim studii medii;- Cunostinte de utilizare PC;- Experienta in domeniu, dar suntem constienti ca totul se invataDescrierea jobului Ceea ce cautam pentru postul de MANAGER MAGAZIN:- persoana cu abilitati in zona manageriala pentru a coordona eficient o echipa in vederea realizarii planulului de vanzari lunar/anual;- persoana comunicativa si cu competente de formare pentru a motiva, a instrui, evalua si a oferi feedback permanent membrilor echipei;- persoana ambitioasa, orientata spre rezultate si deschisa spre a implementa diverse strategii la nivel individual si de echipa pentru a mentine standardele de calitate;- persoana responsabila si organizata care sa mentina in parametri functionali magazinul din punct de vedere administrativ, operational si stocuri.Ceea ce oferim:- Pach
Confidenţial

Asistent Manager


Candidatul ideal Bun venit în echipa noastră în continuă creștere!Suntem în căutarea unui Asistent Manager cu cunoștințe solide în domeniul Resurselor Umane pentru a se alătura echipei noastre dinamice din cadrul companiei IDEAL FEROLUC.Candidatul ideal va juca un rol esențial în furnizarea de suport administrativ echipei noastre de conducere și în asistarea operațiunilor zilnice din cadrul companiei. Dacă te pasionează dezvoltarea personală și profesională a angajaților, gestionarea eficientă a proceselor de recrutare și crearea unui mediu de lucru productiv, atunci aceasta este o oportunitate pe care nu vrei să o ratezi.Descrierea jobului Responsabilități principale:Asistență în coordonarea programelor, programărilor și aranjamentelor de călătorie pentru manageri.Coordonare și organizare a întâlnirilor, conferințelor și evenimentelor.Pregătirea rapoartelor, prezentărilor și documentelor la cerere.Gestionarea canalelor de comunicare, inclusiv emailuri, apeluri telefonice și coresponde
IDEAL FEROLUC SRL

Media netă estimată pe baza celor 4109 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.