Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca It specialist in Barlad

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca It specialist in Barlad

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Barlad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Barlad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist /​ Inginer Cadastru - Remote ( De Acasa)


Candidatul ideal - Capacitate de a lucra in echipă- Disponibilitate/capacitate de lucru la distanță (telemuncă)- Experiență în domeniul cadastrului, sistematic sau sporadic- Studii în domeniul cadastrului/geodeziei/topografiei- Permis de conducere, categoria B (avantaj)Descrierea jobului - Lucru remote de oriunde din tara (telemuncă) sau de la birou (București)- Pachet salarial în funcție de experiență și cunoștințe- Bonusuri în funcție performanță- Libertate în planificarea și desfășurarea activităților- Mediu de lucru plăcut, integrare într-o echipă dinamică
GENERAL SURVEY CORPORATION SRL

Medic Specialist /​ Rezident Nefrolog


Candidatul ideal - Medic specialist/rezident nefrolog- Bune cunostinte de limba engleza- Operare PC, Pachet Microsoft Office- Disponibilitate de deplasare- Flexibilitate- Bune abilitati de comunicareDescrierea jobului - Examinarea clinica a pacientilor si tratarea acestora la cele mai inalte standarde- Efectuarea de prescriptii medicale si recomandari specifice- Prescrierea si urmarirea regimului igienico-dietetic al pacientilor, contribuind la educatia sanitara a acestuia- Monitorizare lunara e eficientei tratamentului de substitutie a functiei renaleAvantajele carierei in cadrul companiei noastre includ:• Apartenenta la echipa Fresenius Nephrocare, parte din grupul Fresenius Medical Care – lider mondial in furnizarea de produse si servicii pentru persoanele cu insuficienta renala cronica• Sustinere in dezvoltarea profesionala.• Pachet salarial atractiv, pachet de relocare.
FRESENIUS NEPHROCARE ROMANIA SRL

Tehnician Mentenanta Barlad


Societate comerciala angajeaza tehnician de mentenanta ascensoare pentru mun. Barlad. Activitatea presupune executarea verificarilor tehnice si operatii de intretinere si revizie la echipamente de ridicat hidraulice sau electrice. Experienta constitue avantaj, dar nu este obligatorie.
LIFT SERVICE SRL
Vezi alte joburi relevante

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

It Support Specialist


Candidatul ideal Working experience in application support or key user in ERP (Dynamics 365 Business Central / Navision is a plus) for 2 years or more; University degree (bachelor) in Computer science, Economics or Mathematics; Know-how in business administration / economics; Good knowledge of English; French or German is a plus; Base knowledge of Windows network environment, Microsoft 365 and Azure; Good Customer/User Service skills: ability to understand and manage customer/user expectations; Able to manage and prioritize tasks, requests and time efficiently; Ability to perform under pressure, multi-task, willingness to learn and to travel abroad; Analytical and root cause problem solving skills; Ability to collaborate and work cooperatively in a team environment; Positive, upbeat, can-do attitude, outside of the box thinking.Descrierea jobului Your main responsabilities will be: Assist users in resolving problems and answer questions related to the ERP system; Remote/On-site support
ELCEA HEARING PROTECTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 438 de salarii introduse în Salario: 4445 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Poziția de Asistent de Marketing necesită un candidat orientat către rezultate, vorbitor fluent de limba filipineză și engleză, cu experiență ca secretar executiv sau asistent. În acest rol, veți valorifica expertiza dvs. în afaceri și abilitățile administrative pentru a conduce eforturile noastre de marketing pe piața filipineză. Candidatul ideal va excela în planificarea strategică, dezvoltarea de campanii și conducerea echipei, aducând în același timp finețea organizatorică specifică unui secretar executiv.Cerințe:- Diplomă de licență în Marketing, Business sau un domeniu înrudit.- Experiență dovedită ca Secretar Executiv sau Asistent de Contabilitate, cu o experiență relevantă.- Vorbitor fluent de limba filipineză și engleză, cu abilități excelente de comunicare în ambele limbi.- Înțelegere solidă a culturii filipineze, comportamentului consumatorilor și dinamicii pieței.- Succese demonstrate în dezvoltarea și implementarea strategiilor eficiente de management.- Ab
KRIKOS TERRA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1263 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Specialist Strategie Investitii Electricitate (217263)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare tehnice profil electric Experienţă practică necesară: 3 ani în activitatea de distribuţie a energiei electrice 3 activități relevante rețea electricitate Experiența în domeniul strategiei și planificării rețelei de distribuție precum și a reglementărilor ANRE în domeniu, constituie avantaj Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legea energiei electrice și a gazelor naturale 123/2012 Cunoştinţe limbi străine: Limba Engleză - domeniu tehnic nivel mediu Cunoştinţe IT: Pachetul Microsoft Office Altele: Deţinere permis de conducere categoria BDescrierea jobului Realizezi activități de elaborare a strategiei și a planului de perspectivă rețea, respectiv a procedurilor de promovare, realizare, raportare și evaluare investiții Coordonezi implementarea programelor de investiții (definirea, evaluarea efectului, stabilirea criteriilor de ierarhizare, a indicatorilor de performanță și promovarea acestora) Asiguri suport pentru corelarea p
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Ce căutăm:Suntem în căutarea unui asistent manager, cu abilități multitasking, responsabil pentru activități precum gestionarea documentelor de HR (Resurse umane), contabilitatea primară și gestionarea formalităților de mediu, RAR.Descrierea jobului Responsabilități principale:Administrativ: Intocmirea si gestionarea documentelor de HR (Resurse umane). Organizare, arhivare documente. Introducere si validare date.Contabilitate primară: Gestionarea înregistrărilor financiareFormalități de mediu: Asigurarea conformității cu normele și reglementările privind protecția mediului și gestionarea corespunzătoare a deșeurilor.Cerințe:Experiență anterioară în recrutare și/sau contabilitate - constituie un avantajCunoștințe în legislația de mediu și proceduri aferente - constituie un avantajCapacitatea de a prioritiza și gestiona eficient sarcinile multiple.Beneficii:Oportunități de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și inovator.Program Luni - Vineri 8.30 - 17.00 cu 30
PRISCOM DEZMEMBRĂRI AUTO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4042 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Planificare Si Monitorizare Investitii Electricitate (223113)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare (tehnice, economice, juridice) Experienţă practică necesară: Minim 3 ani în domeniul energetic Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legislația Investiții, Ordine, Reglementări și Metodologii ANRE Cunoştinţe IT: MS Office – avansat Cunoștințe SAP Altele: Deţinere permis de conducere categoria BDescrierea jobului Realizezi activități de elaborare a planurilor și lansare a proiectelor de investiții în rețea, segment electricitate, monitorizare și raportare a acestora Responsabil cu activitatea de planificare pentru investiții, pe programe, pe termen mediu și scurt (MTP și FC) și a planurilor de investiții pe 2 ani segment electricitate – conform metodologiei de aprobare a acestora de către ANRE și analizezi lunar stadiul realizărilor pe lucrările de investiții în rețea și semnalezi eventualele deviații față de planificări Responsabil cu actualizarea, cu periodicitate cel puțin săptămânală, a stadiului proiectelor pentru etapele
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Ne extindem echipa de vanzari!In rolul de Manager Relatii Clienti Persoane Fizice vei dezvolta portofoliul de clienti persoane fizice din zona alocata si vei mentine relatia cu cei existenti, prin identificarea permanenta a nevoilor de business si oferirea de produse bancare potrivite.Cerinte: Studii superioare finalizate; Minim 6 luni experienta in creditare clienti Persoane Fizice; Experienta in acordare credite ipotecare/imobiliare (credite cu destinatie achizitie locuinta); Disponibilitate pentru activitate de teren; Capacitatea de a lucra într-o echipa, bune aptitudini de comunicare, orientare catre client; Cunoştinte de operare PC si Microsoft Office (in special Excel); Abilitati de planificare si lucru sub presiune;Descrierea jobului Responsabilitati: Indeplinirea obiectivelor de vanzari fixate de catre superiorul direct; Identificarea nevoilor clientului si propunerea celor mai bune solutii, realizand o vanzare consultativa; Analiza si prospectarea constanta a
PATRIA BANK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Shop Manager Aurora Multimarket


Candidatul ideal Căutăm colegi veseli și dornici să se dezvolte într-o companie de renume în Ucraina și care este în continuă expansiune în România, Aurora Multimarket.Dacă te regăsești în cerințele de mai jos, așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem. Ai capacitatea de a motiva oamenii în vederea realizării obiectivelor propuse; Ai bune abilități de comunicare, lucru în echipă și organizare; Ai minim 2 ani experiență pe un rol de manager de magazin; Ai experiență de muncă în domeniul comerțului cu amănuntul; Ai experiență și lucrezi constant în Microsoft Office; Ai cunoștințe de limba engleza – conversațional și scris; Ai studiile finalizate, minim diplomă bacalaureat.Descrierea jobului Ce implică postul de Shop Manager: Vei întâmpina și relaționa cu clienții magazinului în vederea promovării produselor; Vei coordona echipa din subordine pentru a atinge obiectivele zilnice, săptămânale și lunare; Vei monitoriza și gestiona corect stocul de marfă; Vei participa la activitățile de recrutar
AURORA ROMANIA S.​R.​L.​

Manager Adjunct Magazin Proges


Candidatul ideal -amabil, energic, harnic-comunicativ, orientat catre clienti-sociabil, capacitate de motivare a echipei-experienta in management/vanzari constituie un avantajDescrierea jobului Responsabilitati:-implicare in coordonarea activitatii echipei magazinului-consultanta de specialitate in magazin-deservirea prompta si amabila a clientilor-coordonarea mentinerii standardelor de aranjare a produselor in magazin-activitati administrative specificeBeneficii:-training de initiere in domeniu-pachet salarial motivant-posibilitati de dezvoltare a unei cariere
PODNET CONSULTING SRL

Manager Zonal Barlad/​vaslui - Administrare Cafenele Zireto


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane dinamică și orientată către rezultate, cu experiență în managementul operațional al locațiilor tip to-go și walk-in. Candidatul ideal va poseda următoarele calități:Experiență anterioară în domeniul ospitalității sau retail, cu un accent deosebit pe administrarea locațiilor și coordonarea personalului.Abilități excelente de planificare și organizare, cu capacitatea de a gestiona eficient deplasările între locații și de a planifica turele pentru angajați.Capacitatea de a asigura calitatea produselor și serviciilor oferite în locații, respectând standardele companiei.Abilități puternice de leadership și comunicare, pentru a motiva și ghida echipa către atingerea obiectivelor stabilite.Orientare către client și atenție la detalii, pentru a asigura o experiență excelentă a clienților în fiecare locație.Descrierea jobului Coordonarea și supravegherea activităților operaționale ale locațiilor Zireto Caffe din zona Vaslui-Bârlad.Planificarea ș
SEVEN SOLUTIONS S.​R.​L.​

Account Manager


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca: Esti o persoana care comunica usor cu ceilalti, se adapteaza si poate sa convinga usor Esti o persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare Te intereseaza sa lucrezi cu produse si tehnologii noi in domeniul instalatiilor Esti preocupat sa construiesti si sa dezvolti relatii puternice cu clientii Ai valori personale solide dе onestitate, integritate si grija fata dе mediu Ai permis categ B si iti place sa ai un job activ, pe teren;Descrierea jobului Rоlul Jobului: Vаnzаrеа prоduselоr si еchipamеntеlоr din ofеrtа cоmpаniei prеcum și consiliеrеа tеhnica in vedеrеа аlеgеrii solutiеi optime carе sa rаspunda nеvoilor clientilorNe dorim ca imprеunа sа oferim clientilor cеа mai bunа еxperienta de vanzare, propunand solutiile de instal
ROMSTAL IMEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1605 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: CASA DE INSOLVENTA MOLDOVA SPRExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BARLAD
CASA DE INSOLVENTA MOLDOVA SPR

Medic Specialist Confirmat în Specialitatea Epidemiologie - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Directia de Sanatate Publica Judeteana Vaslui Expira in 2024-04-05 LocatieVaslui NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorInstitutii judetene CategorieFunctie contractualaAnunt Directia de Sanatate Publica Judeteana Vaslui, cu sediul in Vaslui, str.Republicii nr.367, organizeaza in perioada 08.04.2024-26.04.2024, concurs de recrutare, conform O.M.S. nr.166/2023 pentru aprobarea metodologiilor privind organizarea si desfasurarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante si temporar vacante de medic, medic stomatolog, farmacist, biolog, biochimist si chimist din unitatile sanitare publice sau din directiile de sanatate publica, precum si a functiilor de sef de sectie, sef de laborator si sef de compartiment din unitatile sanitare fara paturi sau din directiile de sanatate publica, respectiv a functiei de farmacist-sef in unitatile sanitare publice cu paturi, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru: -1 post - functie contractuala de executie vacanta de Medic speciali
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Medic Specialist Confirmat în Specialitatea Igienă – 2 Posturi - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Directia de Sanatate Publica Judeteana Vaslui Expira in 2024-04-05 LocatieVaslui NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorInstitutii judetene CategorieFunctie contractualaAnunt Directia de Sanatate Publica Judeteana Vaslui, cu sediul in Vaslui, str.Republicii nr.367, organizeaza in perioada 08.04.2024-25.04.2024, concurs de recrutare, conform O.M.S. nr.166/2023 pentru aprobarea metodologiilor privind organizarea si desfasurarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante si temporar vacante de medic, medic stomatolog, farmacist, biolog, biochimist si chimist din unitatile sanitare publice sau din directiile de sanatate publica, precum si a functiilor de sef de sectie, sef de laborator si sef de compartiment din unitatile sanitare fara paturi sau din directiile de sanatate publica, respectiv a functiei de farmacist-sef in unitatile sanitare publice cu paturi, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru: -1 post - functie contractuala de executie vacanta de Medic speciali
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Operator Date - Ofertare Si Participare La Licitatii


Candidatul ideal Studii și experiență anterioară Studii superioare absolvite (diplomă de licență); domeniul tehnic reprezintă un avantaj Experiența pe un post similar reprezintă un avantaj Experiența în utilizarea SEAP și participarea la licitații publice constituie un avantajAbilități și competențe necesare Abilități foarte bune de operare PC Bună înțelegere a domeniului IT&C Competența de a analiza comparativ caracteristicile tehnice al unui echipament IT din ofertă versus specificațiile cerute de client Personalitate deschisă Excelente abilități de comunicare telefonică și în scris Atenție la detalii Capabil de a gestiona multiple proiecte concomitent Bine organizat, capabil să urmărească proiectele și sarcinile de lucru Optimist, pozitiv, energicDescrierea jobului Scop: Derularea activităților de operare date (ofertare, relația cu furnizorii, participarea la licitații), legate de activitatea de comercializare a produselor, serviciilor Edu Apps către unități de învățământAvem nevoie
EDU APPS SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.