Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

845 Locuri de Munca It specialist in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

845 Locuri de Munca It specialist in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Support Specialist


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4800 până la 5000 LEI pe lună
Ne dorim sa aducem in echipa PRIMA o persoana inteligenta, energica, care sa se alature colegilor din departamentul Customer Support. Construim o echipa care sa faca performanta in domeniul constructiilor, avem planuri mari, de aceea dorim sa ni te alaturi doar daca esti un profesionist desavarsit si ne impartasesti valorile. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem dacă: Esti absolvent de studii superioare Ai experienta in elaborarea documentelor pentru contracte imobiliare Ai experienta anterioara in domeniul imobiliar sau intr-un rol similar de back office Ai abilitati de organizare, planificare, management al timpuluiAi bune cunostinte de operare PC ( pachetul Microsoft Office)Ai atentie la detalii, spirit de initiativă, auto organizareAi capacitatea de analiza si sinteza, de luare a deciziilor  Contributia ta in companie:Procesarea documentelor pentru contracte imobiliare in conformitate cu reglementarile si politicile interne Relatia cu biroul notarialRelatia cu societatil
Chrom Constructii Civile si Edilitare SRL

Specialist It


Candidatul ideal - Cunostinte program ERP WinMENTOR Enterprise.- Persoane ordonate, constiincioase, cu bun spirit organizatoric, cu atentie la detalii, capacitate de analiza.- Abilitati de auto-organizare dezvoltate pentru a lucra atat independent, cat si in echipa.- Persoane care sa dea dovada de seriozitate, disponibilitate la program prelungit si rezistenta la lucru in conditii de presiune si lucru cu termene limita.- Capacitate de asimilare rapida de noi cunostinte- Cunostinte hardware/software legate de calculatoare personale, servere, echipamente de retea, periferice conform CompTIA- Cunostinte software legate de sisteme de operare Microsoft (Windows XP/Vista/Win7,8. Windows ServerLinux);- Cunostinte software legate de sisteme de gestiune a bazelor- Cunostinte in domeniul instalatiilor electrice de curenti slabi- Cunostinte MS Office (Word, Excel, PowerPoint, MS Outlook)- Cunostinte in domeniul configurarii echipamentelor de retea pe cablaj si wireless ( switch cu management, rou
SPOT VISION ELECTRIC LIGHTING SRL

Media netă estimată pe baza celor 86 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Payroll Specialist (specialist Salarizare)


Candidatul ideal Sa iti placa sa lucrezi intr-o echipa, sa poti oferi ajutor colegilor pentru a se dezvolta, dar sa te preocupe, in acelasi timp, si propria dezvoltare profesionala, cautand informatii noi si fiind la zi cu legislatia in vigoare. Sa fii o persoana responsabila si atenta la detalii, Sa ai o experienta de 3 ani in domeniul salarizarii si administrarii resurselor umane, Sa detii certificatul de Inspector Resurse Umane si pe cel de Inspector Salarii, Sa stapanesti limba engleza – nivel business mediu-avansat (scris si vorbit) Sa ai cunostinte avansate de Excel. Sa cunosti in profunzime prevederile Codului Muncii, Codului Fiscal si altor acte normative cu impact in salarizare si resurse umane. Constituie avantaj cunoasterea aplicatiilor DP-Payroll, TrueHR, WizSalary. Descrierea jobului Procesarea corecta a datelor salariale si a informatiilor de administrare a dosarelor de personal pentru portofoliul de clienti alocat, asigurand un flux de activitati end-to-end; Inregistrare
ACCACE SRL

It Specialist


Candidatul ideal Studii superioare in unul dintre domeniile: calculatoare, electronica sau telecomunicatii; Experienta in domeniu minimum 3 ani; Cunostinte despre tehnologii hardware si software specifice pozitiei: PHP, Pithon, SQL; Experienta in proiectarea si dimensionarea sistemelor complexe de calcul cu disponibilitate inalta; Experienta in utilizarea serverelor de aplicatii, portal, midleware si tehnici de integrare sisteme de calcul; Capacitatea de planificare si organizare, adaptare rapida la medii noi, atitudine proactiva; Bune abilitati de comunicare, cooperare si cultivare a relatiilor interpersonale; Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini, de a lua decizii si de a lucra sub presiune; Atentie la detalii, rigurozitate si spirit de initiativa; Cunostinte limba engleza; Permis de conducere - categoria B.Descrierea jobului Asigura suport pentru aplicatiile non SAP; Raspunde de utilizarea si gestionarea licentelor software non SAP; Intocmeste/ completeaza, evalueaza si vizeaz
EVRYO POWER S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 6 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Specialist Market Trend (research Specialist)


Candidatul ideal Experiență, calificări, cunoștințe și abilități: Studii superioare finalizate, cu diplomă de licență (de preferință în Marketing, Sociologie, Psihologie, Statistică, Cibernetică, Comunicare, Economie); Minimum 2 în în realizarea de studii de piață sau marketing în toate fazele cercetării de piață (design, analiză și raportare) pentru o varietate de metodologii (online, CATI, focus group, etc.); Cunoștințe despre piața națională de energie; Cunoștințe de lucru în SPSS sau alte softuri statistice; Cunoștințe de lucru în Microsoft Office; Cunoaștințe de limba engleză – cel puți nivel mediu; Capacitate de previziune, planificare, analiză și sinteză; Foarte bune abilități de comunicare și prezentare; Autonomie, inițiativa și implicare; Creativitate. Descrierea jobului SPECIALIST MERKET TREND & CUSTOMER BEHAVIOUR – perioadă determinatăMARKET TREND & CUSTOMER BEHAVIOUR BUCUREȘTIENGIE RomaniaLa ENGIE Romania, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi a
ENGIE ROMANIA S.​A.​

Tax Specialist /​ Specialist Taxe


Candidatul ideal ​Cautam un Specialist Taxe talentat care sa lucreze in departamentul financiar/contabilitate.Candidatul ideal este un profesionist analitic, orientat catre detalii, caruia îi place sa rezolve probleme diverse legate de taxe. Cunostinte solide privind fiscalitatea; Studii superioare in contabilitate, finante sau in domenii conexe; Experienta de minim 3 ani pe un post similar sau intr-o companie Big 4; Cunostinte de limba engleza – nivel mediu; Foarte bune abilitati de operare in Microsoft Office (Excel); Capabil sa respecte dead-line-uri; Capacitate de a evalua si de a lua decizii; Planificat, organizat, atent la detalii.Descrierea jobului Intocmirea si verificarea declaratiilor fiscale lunare (ex. D300, D394, D390, SAF-T, Ro-efactura, etc.); Verificarea jurnalelor de cumparare si vanzare; Verificarea corectitudinii facturilor in ceea ce privește TVA-ul si oferirea suportului departamentelor implicate pentru a corecta deficientele; Completarea si verificarea registrul d
TRAVEL BRANDS S.​A.​

Specialist Achizitii (key Account Specialist)


Candidatul ideal Cerințe: Studii superioare (economice sau marketing constituie un avantaj); Minim 2 ani experienta intr-un rol similar in achizitii sau Category Management; Cursuri de negociere, marketing si vanzari constituie avantaj Cunoșterea specificului pieței farma constituie un avantaj; Operare PC: Word, Excel, PowerPoint, programare de baze de date Cunoștințe de limbă engleză, nivel mediu - avansat; Gandire analitica, rezolvarea problemelor, luarea deciziilor, lucru in echipa.Descrierea jobului Rol: Desfasoara operatiuni de implementare si urmarire a contractelor negociate pentru toate marfurile achizitionate conform portofoliului alocat si a contractelor de prestari servicii.Responsabilități: Implementeaza si urmareste conditiile comerciale standard care au fost negociate cu furnizorii; Verifica si urmareste acordarea rabaturilor, discount-urilor, atingerea targetului conform contract; Actualizeaza constant fisierul fiecarui furnizor din Portofoliu, si notele de credit; Trans
FARMEXIM SA

Specialist Marketing


Candidatul ideal - Studii superioare de marketing, comunicare, PR;- Experiență în domeniu minim 1 an, cunoașterea pieței de servicii medicale constituie un avantaj;- Abilități deosebite de comunicare;- Cunoștințe de limba engleză - nivel avansat;- Cunoștințe bune Microsoft Office;- Constituie avantaj cunoștințe programe de editare video / grafică. Ar fi un plus dacă viitorul nostru coleg/colegă:Are noțiuni solide privind campanii de tip Google Adwords și publicitatea pe Facebook; Deține competențe de comunicare și redactare a textelor (mai ales pe teme medicale); Este creativ(ă), vine cu idei noi și originale în ceea ce înseamnă activitatea departamentului de marketing.Descrierea jobului - Planificare, implementare, raportare și propuneri de îmbunătățire pentru campanii de comunicare și promovare (toate mediile de comunicare);- Redactare materiale de comunicare: prezentări, broșuri, comunicate de presă, articole, texte site-uri, testimoniale, newslettere, studii de caz;- Gestionare rel
SANADOR SRL

Media netă estimată pe baza celor 1163 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Laborator


Candidatul ideal Cum ne dorim sa fie viitorul nostru coleg: Studii superioare de specialitate; Minim 1 an într-un loc de muncă similar; Cunoștințe de fizico-chimie , microbiologie; Abilități de comunicare; Spirit de echipă; Experienta ca tehnician laborator sau inginer chimist/biochimist constituie un avantaj; Abilități PC: Word , Excel , Access; Limbi străine: Engleză – constituie avantaj;Descrierea jobului Ai experiență în industria alimentară?Te remarci prin calitatea activității tale și prin participarea la realizarea unei producții conform standardelor?Atunci, ne-ai găsit și acesta este primul pas spre o colaborare de succes.Vino cu inițiativă, pricepere și pasiune față de industria alimentară, noi adăugăm la această reteță o activitate plină de provocări. Ingredientul special e responsabilitatea, și dacă crezi că ești persoana pe care o căutăm, aplică acum pentru:SPECIALIST LABORATOREști curios să afli care vor fi viitoarele tale responsabilitati? Respecta standardele (normele, r
DANONE - PRODUCTIE SI DISTRIBUTIE DE PRODUSE ALIMENTARE SRL

Specialist Monitoring


Candidatul ideal Candidatul Ideal: Esti absolvent de studii superioare; Esti familiarizat cu structura si functionarea produselor de creditare Cunosti limba engleza si MS Office la nivel mediu; Detii bune abilitati de comunicare, abilitatea de a rezolva probleme; Esti o persoana atenta la detalii, dai dovada de flexibilitate si atitudine orientata spre client.Descrierea jobului Descrierea Jobului: Cunoaste, in detaliu, caracteristicile gamei de produse de creditare oferite de Banca Identifica nevoile clientilor si ofera consiliere financiara (propune solutia optima pentru nevoile identificate, in conformitate cu respectarea normelor si procedurilor interne in vigoare); Intreprinde actiuni/activitati, periodic si/sau ori de cate ori este nevoie, in vederea contactarii clientilor care prezinta intarzieri in ceea ce priveste indeplinirea obligatiilor asumate prin contractul semnat cu banca; Urmareste modul de rezolvare a reclamatiilor si solicitarilor, in colaborare cu departamentele/dire
CREDIT EUROPE BANK ROMANIA SA

Specialist Marketing


Candidatul ideal Abilitati necesare: Absolvent studii superioare de Marketing – constituie un avantaj; Autonom si autodidact, flexibil și orientat spre îmbunătățiri; Bune abilități de comunicare, prezentare și creativitate; Cunoștințe de limba engleză – avansat;Cunoștințe necesare: PC – Office Editare fotografii in programe specifice; programe de editare grafică (ex. Corel Draw, Corel Paint etc.) platforme CMS (ex. Wordpress), CMR (ex. Mailchimp) administrare web content (ex. Elementor) Instrumente dе analiză a site-urilor (ex. Google Analytics)Descrierea jobului Responsabilitati: Organizarea participării la evenimentele online si offline din domeniul medical pentru companiile din grup; Realizarea materialelor de comunicare ale companiei (cataloage, broșuri, reclame pentru revistele de profil); Conceperea conținutului si transmiterea de newsletters; Realizarea diferitelor tipuri de prezentări ale firmei, produselor si serviciilor acesteia; Administrarea paginilor de social media ale co
TEHNOPLUS MEDICAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 1224 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Logistic Specialist


Candidatul ideal The Logistics Specialist assumes the primary responsibility for overseeing the timely processing and fulfillment of daily pick-up orders.As a candidate: You should have a University Degree in economics, transportation, supply-chain, or equivalent. Additionally, a minimum of 2 years of previous experience as a specialist in logistics or customer service is required. Strong communication and interpersonal skills, along with proficiency in Microsoft Access, Microsoft Power BI, and various logistics software, are essential. Proficiency in MS Office, organizational skills, the ability to balance competing priorities, managing complex tasks in a fast-moving environment, handling confidential information discreetly, and a passion for finding new ways to improve and simplify working processes are also desired attributes. Descrierea jobului Responsibilities include collecting, interpreting, and analyzing various pick-up order data to propose adjustments for improved efficiency.
RETURO SISTEM GARANIE RETURNARE S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 402 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Cunostinte la nivel mediu/avansat de marketing offline si online;Experienta in elaborarea, implementarea si coordonarea campaniilor de marketing;Abilitati de planificare, organizare si atentie la detalii;Cunosterea mediului de promovare online (Social Media, Blogging, Google Adwords, Google Analytics etc.) si promovare offline;Deschidere catre permanenta informare cu privire la instrumentele recent aparute in vederea optimizarii SEO (Search Engine Optimization), SEM (Search Engine Marketing), Social Media precum si catre alte unelte de promovare;Pasiune pentru marketing, perseverenta si atentie la detaliii, initiativa si orientare catre rezultate;Constituie avantaj experienta in elaborarea campaniilor comerciale, oferte promotionale adresate consumatorilor;Constituie avantaj, cunostinte de baza in vederea analizarii datelor companiei privitoare la intelegerea comportamentului consumatorului;Cunostinte de limba engleza scris si vorbit, constituie avantaj;Bune abilitati
PROFESSIONAL FARMA LINE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1163 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Licitatii


Candidatul ideal Post disponibil: SPECIALIST LICITATII – noul(a) coleg(ă) face parte din echipa Operational Management.Care sunt cerintele minime ale candidatului? experienta de minim 3 ani ca specialist licitatii cunostinte tehnice in domeniul aparaturii medicale (nivel ridicat) cunostinte legislative in domeniul licitatiilor publice cunostinte de operare a calculatorului - nivel ridicat (Pachetul Office: Word, Excel, PowerPoint), CRM, ERP, SICAP (SEAP) limba engleza: nivel avansat. comunicare persuasiva si carismatica. dispus la program prelungit (atunci cand situatia o impune)Descrierea jobului Ce responsabilităti vei avea? Studiezi caietele de sarcini si analizezi documentatia de atribuire pentru participarea la licitatiile publice. Intocmesti fisele tehnice ale aparatelor medicale ofertate in vederea participarii la licitatii. Construiesti si argumentezi raspunsurile tehnice la clarificari. Asiguri suportul tehnic in fundamentarea propunerilor tehnice pentru echipa de vanzari. Int
NOVA TECH MED S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 36 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Customer Care Specialist


Candidatul ideal Bourbon Tech Solutions is part of Bourbon Group, global leader in Maritime & Offshore Services with a fleet of more than 200 vessels in the world.Bourbon Tech Solutions, based in Bucharest, Romania, provides a full range Marine & Technical Services. Our activities and teams are growing fast and we offer an enthusiastic, dynamic and trustable working environment and career path for various type of talents. Call and join us!Ideal candidate:We are looking for a Customer Care Specialist to actively support and educate our customers over the operational software they are using.Working in an international and multi-cultural company, the Customer Care Specialist will be proposed international travel opportunities, immersive experience on board an offshore vessel and exciting perspective for career development.Required soft skills: Customer oriented Ability to multitask effectively. Eager to learn Strong interpersonal skills and ability to interact with varying personalities C
BOURBON TECH SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 863 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Specialist MarketingCautam un specialist pasionat de marketing care sa se alature echipei noastre si sa contribuie la promovarea si dezvoltarea brandului nostru. Daca ai experienta relevanta in marketing, abilitati creative si analitice si esti pregatit sa te implici intr-un mediu competitiv, te invitam sa aplici pentru aceasta pozitie.Ce ne dorim de la viitorul nostru coleg:Experienta de minim 3 ani intr-o pozitie de specialist in marketing/comunicareCunostinte bune de BTL marketingCunostinte avansate de planificare si implementare a campaniilor de marketing offlineAbilitati excelente de comunicare si negociereDiploma de licenta in marketing, comunicare sau domeniu relevantDescrierea jobului Responsabilitati:Dezvoltarea si implementarea strategiilor de marketing pentru promovarea produselor si serviciilor in conformitate cu regulamentele si politicile specifice domeniului de activitateCoordonarea campaniilor de marketing offline pentru a atrage si retine clientiiAnali
CARDINAL ENTERTAINMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1252 de salarii introduse în Salario: 4150 RON/Luna

Billing Specialist


Candidatul ideal Billing & CollectionsReports & AnalysisProvides details of time recorded on matters for billings, monthly and periodically billings reports to Partners for invoice issuances, monitors and follow up - Preliminary review of the proformas to do first set of changes, suggests changes if errors are identified - Prepares draft invoice, verify correct billing entity, VAT, including support with intercompany billing process and sends invoices to clients - Posts invoices in the Elite / 3E systems / Clients e-billing systems - Monthly Collection actions carried out at the end of each month and whenever needed for achieving collections targetsDescrierea jobului Billing & CollectionsReports & Analysis​Provides details of time recorded on matters for billings, monthly and periodically billings reports to Partners for invoice issuances, monitors and follow up - Preliminary review of the proformas to do first set of changes, suggests changes if errors are identified - Prepares draft
DENTONS EUROPE

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 4850 RON/Luna

Finance Specialist


Candidatul ideal AccountantRequirements:Bachelor’s Degree in Finance/ AccountingExposure to accounting processes minimum 2-3 yearsFluent in English is a plusSAP knowledge is a plusAccuracy and attention to detailsAbility to work under pressure and to deal with tight closing deadlinesAbility to work effectively both independently and as part of a teamDescrierea jobului AccountantJob purpose:To support the finance team, ensuring reliable and timely financial information in all aspects of daily operations and regular reporting. To ensure necessary compliance with Group, statutory and legal/ tax requirements. Act with integrity, honesty and knowledge that promote the culture of AmRest.Responsibilities:Maintains relations and collaborates with external accounting service provider to ensure timely and reliable financial dataPrepares and delivers sales reportsCooperates with auditors on any audit issues and implements recommendations. Liaises with tax authorities (all local tax issues) and ot
AMREST COFFEE SRL

Crm Specialist


Candidatul ideal Căutăm un CRM Specialist energic și metodic, cu un profil analitic puternic și o pasiune pentru domeniul jocurilor de noroc.Rolul necesită gestionarea activă și implementarea campaniilor de bonusuri și retenție pentru secțiunile pariuri sportive și casino.Candidatul Ideal: Experiență solidă în analiza datelor și implementarea campaniilor de marketing într-un sistem CRM; Creativitate și abilitatea de a dezvolta strategii inovatoare pentru creșterea retenției clienților; Abilitatea de a lucra autonom și de a gestiona termene strânse, prioritizând eficient sarcinile; Motivație înaltă și o abordare proactivă, cu un interes puternic în industria jocurilor de noroc; Atenție deosebită la detalii și o cunoaștere practică a instrumentelor CRM; Capacitatea de a conduce un plan de campanie complex de la concepție până la finalizare; Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului.Descrierea jobului Responsabilități: Inițierea și planificarea roadmap-ului pentru campani
NOBLEPIAGIO SRL

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Braytron, companie internationala in domeniul electric si iluminat cauta specialist achizitii.Cerinte:- Bune cunostinte de limba engleza- De preferat, absolvent de inginerie sau studii tehnice- Gandire analitica- Cunostinte bune de MS Office- Punctualitate- Spirit de echipa- Atentie la detaliiDescrierea jobului - Urmarirea procesului de import- Comunicarea cu furnizorii- Intocmirea si verificarea documentelor- Pregatirea si verificarea informatiilor tehnice ale produselor- Introducerea informatiilor tehnice ale produselor in sistemul erp
BRAYTRON S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1647 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 845 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.