Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

767 Locuri de Munca It specialist in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

767 Locuri de Munca It specialist in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Seo Specialist


Candidatul ideal We’re looking for a resourceful SEO specialist to join our large and growing marketing department, now counting over 130 specialists. You will work on a rewarding and challenging project: CommercialCafe.com, a highly trafficked real estate website with first page Google rankings for very competitive keywords. As we strive to further increase our traffic, our team is expanding.If you're eager to contribute to this dynamic project, apply now and join us!This position is available in a hybrid regime that implies working from the office at least once a week.What we're looking for: 3+ years proven SEO experience; In-depth experience with website analytics tools; Working knowledge of on- and off-page search engine optimization techniques, ranking factors, algorithm updates etc. Up-to-date with the latest trends and best practices in SEO; Good written and spoken English.It is considered a plus: HTML/CSS knowledge; Advanced Excel skills; Conversion optimization experie
PROPERTY SHARK SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 2400 RON/Luna

Tax Specialist


Candidatul ideal You can be our Tax Specialist if you have: 1-3 years of relevant experience in similar roles related to the Tax Department or Data Analysis; Strong interest in working with different tax related projects; Excellent verbal and written communication skills; Proficiency in English; Advanced knowledge of MS Office (Word, Excel & Powerpoint); Good SAP knowledge; Previous knowledge of cash management activities is a bonus*; Your bachelor’s degree finished; Proactive attitude and you are a great team player with an open and positive spirit;Descrierea jobului In the role of Tax Specialist, you will use your skills and learn with us to: Prepare responses to authorities, under the supervision of a manager/senior tax consultant (such as: letters for clarification, responses to controls, etc); Be involved in the preparation of periodic legislative updates; Provide support during tax audits; Implement projects according to law: efactura, etransport, saft, DAC6, etc; Be involved in
METRO CASH CARRY ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Ticketing


Candidatul ideal Pentru ca dezvoltam permanent proiecte noi si crestem impreuna, echipa de Suport Ticketing a DERTOUR are nevoie de un coleg experimentat, profesionist, rapid, vesel si cunoscator al sistemelelor de rezervari Galileo/Amadeus si B2B.Te asteptam alaturi de noi, daca: Ai cunostinte in operarea sistemelor de rezervari Galileo, Amadeus si B2B; Cunosti limba engleza la un nivel avansat; Esti organizat si manifesti atentie la detalii; Ai abilitati foarte bune de comunicare; Esti o persoana ordonata, orientata catre client, dinamica; Te descurci sa derulezi mai multe sarcini si responsabilitati in paralel; Ai cunostinte in operarea Microsoft Office.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa in echipa noastra? Vei oferi suport tehnic si operational (telefonic/email) din punct de vedere ticketing/tarifar atat colegilor din reteaua proprie de agentii, cat si partenerilor revanzatori (fara a avea contact direct cu clientul final); Vei face rezervari, emiteri, modificari, rambursari bile
TRAVEL BRANDS S.​A.​

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Experienta minim 3 ani in domeniul AchizitiilorCunostinte avansate operare PC (office)Experienta de lucru cu sisteme ERPLimba engleza avansatAbilitati de organizare si prioritizare sarciniAbilitati de comunicare/negociere cu furnizoriiCapacitate analiza/sinteza/interpretare dateDescrierea jobului Cunoasterea si insusirea caracteristicilor produselor comercializateIdentifica necesarul de aprovizionare, intocmeste si urmareste comenzile de aprovizionare/importNegociaza cu furnizorii preturile de achizitie, incheie contracte si supervizeaza desfasurarea acestoraIntocmeste si analizeaza cererile de ofertaGestionare plati si solduri furnizoriRezolvarea problemelor sesizate de clienti/furnizori/depozitActivitate permanenta de cautare produse noi, studiu piataMonitorizare concurenta in segmentul de activitateVizite la furnizori/clientiPrelucrare si interpretare informatii, rapoarte si analize de vanzareColaborare stransa cu toatre departamentele companieiBeneficii:asigurare m
VENUS DSH IMPORT EXPORT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1598 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Crm


Candidatul ideal - Diplomă în marketing, IT, comunicare sau un domeniu similar.- Minim 2 ani experiență într-un rol similar: CRM manager în e-com, igaming sau alt domeniu cu volume semnificative de clienți și customizare detaliată a audiențelor.- Cunoștințe solide de utilizare Microsoft Excel și/sau Google Sheets. Cunoștințe generale de utilizare a suitei Microsoft Office, cunoștințe de operare PC.- Construiește rapoarte relevante cu lejeritate.- Se simte în largul său lucrând cu seturi de informații complexe.- Are capacitatea de a lua decizii bazate pe rezultate.- Capacitate de a lucra în echipă, într-un mediu dinamic.- Stăpânește la perfecțiune limba română.Descrierea jobului - Segmentează baza de clienți într-un mod cât mai eficient pentru atingerea obiectivelor.- Contribuie sau construiește campanii de email marketing, SMS marketing.- Adaptează și editează template-uri de email sau alte mesaje promoționale după necesități.- Definește strategii de activare și de retenție, aliniindu-
MAGNUM BETTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 11 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Specialist Logistica


Candidatul ideal Minim 2 ani experienta in activitati de transport si logistica;Studii superioare finalizate cu diploma in Buness, Economie, Inginerie (de preferat);Experienta in lucrul intr-un ERP (SAP, Oracle, etc.);Suita Microsoft Office - nivel avansat;Limba Engleza – mediu;Bune abilitati de relationare si lucru in echipa;Capacitatea de a se exprima clar si la obiect;O buna capacitate de gestiune a timpului.Descrierea jobului Organizeaza activitatile de transporturi interne si externe, cu respectarea tuturor actelor normative in vigoare privind transportul rutier de marfuri;Organizeaza si coordoneaza activitatea de stabilire a rutelor de transport pentru a inlatura sau minimiza intarzierile la livrare/ aprovizionare si pentru a optimiza costurile de transport;Organizeaza eficient activitatile de transport marfa pe rute interne si internationale, precum si activitatile conexe transporturilor;Mentine legatura cu celelalte departamente ale societatii cu privire la livrarile comandate;
FRIGOTEHNICA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 424 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Reporting Specialist


Candidatul ideal Join us as and you will: Be involved in the import-export activityCheck and process import-export documents, review external invoices, and the documents accompanying the delivery, to associate the correct customs codes.Ensure the accuracy of documents for intra-Community acquisitions of goods according to the customs code and regulation.Process invoices for intra-Community acquisitions of goods into the MCC RO system.Generate UIT codes in accordance with Romanian regulations.Descrierea jobului To be successful in this role, you'll need:A deep understanding of customs codes and customs regulations.The ability to provide consultancy, foster relationships, and exchange information effectively in the customs field.The capacity to work independently and the flexibility to operate as a pivotal team member, aiming to meet internal deadlines.Advanced proficiency in English, enabling effective communication in a professional setting.Expertise in Microsoft Excel and Word, demons
METRO CASH CARRY ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 409 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Specialist Ssm


Candidatul ideal Candidatul Ideal experienta de minim 3 ani in domeniul SSM; studii superioare tehnice finalizate; absolvent curs de Inspector SSM (160 ore); absolvent curs postuniversitar de "Evaluator riscuri de accidentare si imbolnavire profesionala"(min.180 ore) sau master in domeniul SSM; absolvent curs „Cadru tehnic cu atributii in domeniul PSI”, curs „Inspector protectie civila”; foarte buna cunoastere a legislatiei in toate domeniile pe care le coordoneaza; abilitati operare PC – Microsoft Office; cunoasterea limbii engleze - constituie avantaj; persoana proactiva, atenta la detalii, cu disponibilitatea de a oferi consultanta de specialitate echipei manageriale. Descrierea jobului Controlul si urmarirea modului in care se aplica reglementarile legislative in vigoare privind Securitatea Muncii si Situatii de urgenta de catre toti angajatii; Acordarea de consultanta departamentelor, cu privire la reglementarile legislative in vigoare si normele privitoare la Securitatea Muncii,
AURORA ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 230 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Sourcing Specialist


Candidatul ideal Experienta: de preferat, 3-6 luni anterior in comert; Orientarea catre client; Abilitati de negociere; Analiza datelor; Orientare catre rezultat; Limba engleza nivel mediu-avansat; Minim studii medii: Bacalaureat.Descrierea jobului Procura toate documentele necesare activitatii agentului contractari si achizitii: fise de produs, date logistice, fise de furnizor, formulare promo etc. Verifica diferentele de preturi impreuna cu cei responsabili de la contabilitate; Pregateste toata informatia necesara pentru intalnirile in care au loc negocieri: documente, statistici, cifre si informatie stocata in Excel; Verifica si analizeaza comparatia de preturi si actioneaza cu aprobarea agentului contractari si achizitii; Tine evidenta tuturor contractelor, actualizeaza datele si administreaza contractele; Pregateste sedintele de buying (studii, comparatii de pret, planograme, etc) impreuna cu agentul contractari si achizitii; Raspunde la toate solicitarile venite atat din interior
MEGA IMAGE SRL

Specialist Marketing


Candidatul ideal Cautam Specialist marketing entuziast/a, organizat/a si dornic/a de o noua provocare profesionala. In acest rol vei lucra autonom si te vei ocupa de promovarea unei game largi de produse prin utilizarea strategica a canalelor digitale si a altor activitati promotionale.Profilul pe care il cautam: Experienta de minim 1-2 ani in marketing; Cunostinte de cercetare de piață și analiză de date; Cunoștințe de Photoshop - reprezinta un avantaj; Experiență în planificarea și coordonarea campaniilor de promovare; Cunostinte in distributia de materiale publicitare/flyere (stradal/cutii postale/“door hanger”) - reprezinta un avantaj; Atenție sporita la detalii și acuratețea informațiilor; Deschidere pentru feedback și generarea modificărilor; Respectarea termenelor limită; Flexibilitate si adaptare in functie de circumstantele mediului de afaceri; Autonomie in organizarea sarcinilor specifice;Valorile noastre: Frugalitate, Responsabilitate, Proactivitate, Imbunatatire continua, I
PRETURI PENTRU TINE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1156 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Forwarder Specialist


Candidatul ideal Higher educationTeamwork skillsProficiency in English or Bulgarian language.Long-term intentionsBusiness skillsComputer literacyFlexibility, resourcefulness, and focus on assigned tasksAbility to make optimal decisions independently in a dynamic environmentInitiative, organized, motivated, communicative, responsible, and loyalDescrierea jobului Organizes international transportEnsures compliance with contractsMonitors client paymentsCollects documents from subcontractorsThe working place is in area of Voluntari 077190!
NOVA PLOVDIV SRL

Specialist Vanzari


Candidatul ideal - înclinație naturală și/sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii;- capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență;- responsabilitate personală, consecvență;- entuziasm și gândire pozitivă;- aspect elegant și siguranță de sine;- atitudine orientată spre soluții și rezultate;- experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, relații cu publicul sau similar constituie un avantaj.Descrierea jobului - contactarea si mentinerea unei relatii la cel mai inalt nivel cu portofoliul de clienti- ⁠extinderea portofoliului de clienti- ⁠prezentarea produselor pe care compania le comercializeaza- ⁠efectuarea procesului de vanzare conceput de companie intr-un mod profesionistBeneficii:- training specializat, comprehensiv și personalizat, axat pe activitatea companiei- site de prezentare profesionist;- materiale de prezentare și promovare profesionist- ⁠salariu fix plus bon
PERAMA IDEAS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 816 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Specialist Laborator


Candidatul ideal Studii superioare de specialitate absolvite cu diploma de master-institutie de invatamant superior de profil biologie, chimie, biochimie recunoscuta de OBBCSSR Drept de libera practica- certificate de membru OBBCSSR; asigurare de raspundere civila profesionala Experienta intr-un post similar de minim 1 an in cadrul unui laborator de analize medicale Cunostinte de operare PC Capacitate analitica-stapanirea metodelor de lucru, urmarirea si respectarea unor procedure si instructiuni complexe de lucru Bun organizator al muncii proprii, capabil sa se incadreze in programe si sa isi planifice activitatile Responsabil, profesionist, cu dorinta de perfectionare continuaDescrierea jobului Responsabilitati: Urmareste consumurile de materiale(reactivi, controale, calibratori, etc) utilizate in procesul de lucru Realizeaza mentenantele (zilnice, saptamanale, lunare) echipamentelor de analiza asa cum se precizeaza in manualele tehnice Verifica starea de functionare a echipamentelor
ELITE MEDICAL S.​R.​L.​

Onboarding Specialist


Candidatul ideal Role:In this role, you will be responsible for overseeing a variety of order processing, and liaising with our Sales Teams.Mandatory Skills and Abilities: Excellent organizational, planning and multitasking skills; Very good communication skills; both written and verbal ; Ability to prioritize and perform tasks efficiently; Proficiency in MS – Excel (medium level), Word, Outlook; Team player, proactive, fast learner;Descrierea jobului Position Summary:Analysis and Reporting: Collecting and analyzing sales data to identify trends, opportunities and potential problems; Generating periodic reports to senior management on sales performance and recommendations for improvement;Document Management: Administration and management of sales-related documents: contracts; Ensuring that all documents are completed correctly and are kept in an organized and accessible manner;Liaising with Sales Teams Responding to questions from the sales team regarding products, services, policies a
HCL ONLINE ADVERTISING SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Cunostinte la nivel mediu/avansat de marketing offline si online;Experienta in elaborarea, implementarea si coordonarea campaniilor de marketing;Abilitati de planificare, organizare si atentie la detalii;Cunosterea mediului de promovare online (Social Media, Blogging, Google Adwords, Google Analytics etc.) si promovare offline;Deschidere catre permanenta informare cu privire la instrumentele recent aparute in vederea optimizarii SEO (Search Engine Optimization), SEM (Search Engine Marketing), Social Media precum si catre alte unelte de promovare;Pasiune pentru marketing, perseverenta si atentie la detaliii, initiativa si orientare catre rezultate;Constituie avantaj experienta in elaborarea campaniilor comerciale, oferte promotionale adresate consumatorilor;Constituie avantaj, cunostinte de baza in vederea analizarii datelor companiei privitoare la intelegerea comportamentului consumatorului;Cunostinte de limba engleza scris si vorbit, constituie avantaj;Bune abilitati
PROFESSIONAL FARMA LINE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1163 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Căutăm un profesionist pasionat în marketing, care să se alăture echipei noastre de marketing și să devină AQUAVIAN.Credem în brandul și oamenii noștri, credem în munca în echipă și comunicare și suntem întotdeauna orientați spre rezultate, hotărâți să reușim!Dacă sunteți motivat să faceți o diferență reală, ca parte a unei echipe câștigătoare, așa cum facem noi, atunci vrem să auzim de la dvs.Cerințe:• Minim 3 ani experienta in agentii de Marketing sau Publicitate• Utilizator avansat de Microsoft Office – Word, Excel, Power Point;• Fluent în limba engleză – atât verbal cât și scris;• Abilitatea de a prezenta și scrie texte specifice• Experienta in derularea campaniilor de comunicare in domeniul FMCG constituie un avantaj• Permis de conducere categoria B• Deschis, curios, proactiv, organizat și orientat spre rezultate• Sa poata lucra atat independent, cat si in echipa;Descrierea jobului Responsabilitati:Realizează situații, evaluări, prezentări și raportări specifice d
AQUAVIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1179 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Contabilitate


Candidatul ideal Daca vrei sa faci parte din echipa noastra care lucreaza de la birou, in cadrul departamentului financiar-contabil, asteptam cu interes aplicatia ta pentru rolul de Senior Accounting Specialist! Cautam o persoana pozitiva, responsabila, organizata si dornica sa se integreze in noua echipa! Cunostinte solide de contabilitate; Constituie avantaj: cunostintele de operare in programul de contabilitate Saga; Cunostinte de operare PC – Microsoft Office; Persoana organizata, atenta la detalii; Capacitatea de a rezolva situatii neprevazute; Cunostinte de limba engleza - nivel mediu.Descrierea jobului Sarcinile tale principale sunt urmatoarele: Aplicarea si respectarea Procedurii si Fluxurilor de lucru din cadrul departamentului Financiar in interactiunile interne si externe si respectarea fluxului de raportare; Analizeaza contabil / fiscal documentele si aplica legislatia in vigoare; Intocmeste documente justificative in vederea inregistrarii in contabilitate; Inregistreaza cr
VR BUSINESS CAPITAL S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Accountant Specialist


Descrierea jobului Ce ne dorim?-Studii Universitare - profil economic-Calificari in domeniul financiar - contabil (constituie un avantaj)-Cel putin 3 ani de experienta relevanta pe un post similar-Cunostinte solide de MS Office (Charsima constituie un avantaj)-Cunostinte de fiscalitate (constituie un avantaj)Descrierea jobului:Payble Accountant-Gestionezi operatiunile financiar – contabile, asigurand monitorizarea zilnica a cheltuielilor, in concordanta cu legislatia Romaniei-Monitorizezi periodic situatia platilor catre partenerii furnizori-Te asiguri de existenta contractelor aferente facturilor de furnizori si de implementarea eventualelor modificari contractuale-Asiguri stornarea estimarilor inregistrate, in momentul in care factura fiscala aferenta a fost primita in departamentul Cheltuieli, in vedereainregistrarii in evidenta contabile, avand toate aprobarile necesare-Esti responsabil de verificarea lunara a Jurnalului de cumparari pentru furnizorii din portofoliul alocat-Asiguri
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Braytron, companie internationala in domeniul electric si iluminat cauta specialist achizitii.Cerinte:- Bune cunostinte de limba engleza- De preferat, absolvent de inginerie sau studii tehnice- Gandire analitica- Cunostinte bune de MS Office- Punctualitate- Spirit de echipa- Atentie la detaliiDescrierea jobului - Urmarirea procesului de import- Comunicarea cu furnizorii- Intocmirea si verificarea documentelor- Pregatirea si verificarea informatiilor tehnice ale produselor- Introducerea informatiilor tehnice ale produselor in sistemul erp
BRAYTRON S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1647 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal - Studii superioare de marketing, comunicare, PR;- Experiență în domeniu minim 1 an, cunoașterea pieței de servicii medicale constituie un avantaj;- Abilități deosebite de comunicare;- Cunoștințe de limba engleză - nivel avansat;- Cunoștințe bune Microsoft Office;- Constituie avantaj cunoștințe programe de editare video / grafică. Ar fi un plus dacă viitorul nostru coleg/colegă:Are noțiuni solide privind campanii de tip Google Adwords și publicitatea pe Facebook; Deține competențe de comunicare și redactare a textelor (mai ales pe teme medicale); Este creativ(ă), vine cu idei noi și originale în ceea ce înseamnă activitatea departamentului de marketing.Descrierea jobului - Planificare, implementare, raportare și propuneri de îmbunătățire pentru campanii de comunicare și promovare (toate mediile de comunicare);- Redactare materiale de comunicare: prezentări, broșuri, comunicate de presă, articole, texte site-uri, testimoniale, newslettere, studii de caz;- Gestionare rel
SANADOR SRL

Media netă estimată pe baza celor 1163 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 767 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.