Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

797 Locuri de Munca It specialist in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

797 Locuri de Munca It specialist in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Marketing Specialist


Candidatul ideal Qualifications:-Excellent communication skills-Experience in market research-Customer service skills-Experience in sales-Knowledge of sales & marketing techniques-Strong organizational and multitasking abilities-Attention to detail-Ability to work in a fast-paced environment-Bachelor's degree in marketing or a related fieldDescrierea jobului This is a full-time on-site role as a Marketing Assistant at Integral Group located in Bucharest, Romania. The Marketing Assistant will be responsible for assisting with day-to-day marketing tasks, market research, customer service, sales, and coordinating sales & marketing activities:- Create and manage digital content such as website, blogs, social media, infographics- Website Administration, management of data collected through the website registration forms- Create additional site objects (landing pages, forms, surveys, manage online banners, etc.)- Work to improve our brand presence- Develop and execute B2C marketing campa
INTEGRALEDU SRL

Media netă estimată pe baza celor 1191 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate;- Experiență anterioară într-un post similar de 3 – 5 ani;- Abilități deosebite de comunicare și negociere;- Capacitatea de a coordona un numar mare de informații;- Gândire analitică, orientare spre rezultate;- Capacitatea de a lua decizii rapide;- Perseverenta și organizare;- Limba engleză scris și vorbit – nivel mediu;- Foarte bune cunoștințe de utilizare PC (MS Office).Descrierea jobului - Identifică, evaluează și selectează potențiali furnizori;- Identifică noi furnizori de produse în scopul lărgirii portofoliului comercial;- Menține și dezvoltă relația cu furnizorii tradiționali ai companiei;- Negociază contractele de furnizare;- Menține și dezvoltă relații optime cu toți furnizorii și potențialii furniori, pentru rezolvarea în timp util și în bune condiții a problemelor uzuale și a situațiilor critice;- Prospectează în permanență piața de profil;- Evaluează și selectează potențiali furnizori;- Evaluează periodic furnizorii în baza c
SANADOR SRL

Media netă estimată pe baza celor 1651 de salarii introduse în Salario: 4998 RON/Luna

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal -Minim 2 ani experienta intr-un departament de resurse umane;-Studii superioare finalizate (economice, resurse umane, psihologie, drept);-Atestat Inspector resurse umane;-Cunostinte solide de legislatie a muncii, salarizare;-Cunostinte avansate MS Office;-Limba engleza nivel mediu;-Cunoasterea soft-ului Saga reprezinta avantaj;-Flexibilitate si adaptabilitate;-Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;-Persoana organizata, responsabila si obisnuita sa lucreze cu dead-line-uri.Descrierea jobului Descrierea jobului-Intocmirea si administrarea dosarelor de personal;-Completarea si transmiterea Revisal-ului conform cerintelor si termenelor legale;-Gestionarea bazei de date a salariatilor (Revisal si Saga) operand la timp si in mod corect toate datele;-Redactarea si eliberarea de diferite tipuri de documente solicitate de salariati;-Pastrarea evidentei concediilor de odihna si a concediilor medicale;-Mentinerea legaturii cu serviciul extern de SSM, Medicina Muncii,
TUTYSPORT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1489 de salarii introduse în Salario: 4489 RON/Luna

Digital Marketing Specialist


Candidatul ideal Creativ si competitiv si dornic sa foloseasca aceste calitati in cadrul jobuluiExperiență anterioară într-un rol similar în marketing digital și comerț electronicÎnțelegere avansata a Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads Manager și a altor platforme relevanteExperiență anterioară în gestionarea eficientă a bugetelor ppc relevanteAbilitati de gestionare a bugetelor si proiectelorAbilități excelente de comunicare "Abilitatea" de a lucra în același birou cu POC, motanul nostru :) Descrierea jobului Elaborarea și implementarea strategiei de marketing digital pentru promovarea brandului si a magazinulu onlineMonitorizarea si analizarea campaniilor de publicitate online pe diverse platforme, inclusiv Google Ads, Facebook Ads, Tik Tok, LinkedIn Ads, si adaptarea lor pentru maximizarea ROIGestionarea prezenței pe rețelele de socializare și creearea unui conținut relevant și atractivColaborarea cu agenția de creație pentru productia materialelor specifice, inclusiv conțin
SPORT GURU S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 165 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Specialist Salarizare /​ Payroll


Candidatul ideal ROMANIAN SOFTWARE este in cautarea unui coleg/unei colege pe pozitia de Specialist Salarizare / Payroll. Activitate : hibrid Locatie : Bucuresti, sector 2, zona OborNe dorim sa ai: Experienta minimum 5 ani in domeniul salarizarii - preferabil experienta in firme cu peste 500 de angajati, cu activitati de volum; Cunostinte de operare a pachetului MS Office - in special .xls; Cunostinte bune de legislatia muncii si salarizare; Experienta in utilizarea unui soft de calcul salarial; Studii superioare finalizate; Persoana responsabila, organizata, analitica, cu atentie la detalii.Descrierea jobului Activitatea presupune: Calculul drepturilor salariale conform pontajului, clauzelor negociate, politicii firmei si legislatiei in vigoare; Operarea popririlor/retinerilor pe statele de plata in baza hotararilor judecatoresti; Intocmirea statelor de plata; Intocmirea si depunerea declaratiilor lunare catre institutiile de stat, respectand termenele si prevederile legale; Intocmire
ROMANIAN SOFTWARE S.​R.​L.​

Treasury Back Office Specialist!


Candidatul ideal If you have at least 1 year of work experience in Treasury Back Office and you possess: Bachelor’s degree in economics; Very good command of English language; Able to easily integrate in teams, with strong communication and cooperation skills; Very good analytical and strategic thinking skills and judgment;... then we are willing to dedicate our time and resources to integrate you as a Treasury Back Office Specialist!Descrierea jobului In ProCredit Bank you will be able to .. Monitor the bank's daily liquidity Monitor foreign exchange exposures Make registrations and daily reconciliation of NOSTRO accounts Process the international payments and receipts and related commissions Analyze and process all swift messages for Treasury operations In ProCredit Bank we can offer you .. Interesting and challenging work in a stable environment with friendly atmosphere Dynamic multinational team characterized by flat hierarchies and open communication Personal growth opportunit
PROCREDIT BANK SA

Specialist Marketing - Zona Proiectare


Candidatul ideal Experiență anterioara ca specialist în marketing intr-o firma de arhitectura – proiectare, constructii;Absolvent/ă studii superioare (constituie un avantaj specializările în Marketing / Comunicare și Relații Publice, Arta Grafica sau Arhitectura);Abilități individuale atât pentru producție cat și pentru editarea fotografiilor de arhitectură;Cunoștințe avansate de limba engleză;Abilități de lucru în echipă și implicare în proiecte multiple;Cunoștințe de marketing digital, social media, marketing de conținut, copywriting;Cunoștințe în Microsoft Suite, Adobe Creative Suite si cunoștințe în grafică publicitară (Corel, Photoshop, Illustrator);Să fii creativ/ă, să ai inițiativă, capacitatea de a lucra independent, dar și într-un mediu colaborativ;Să îți dorești să înveți lucruri noi și să ai o atitudine orientată spre rezultate;Să îți poți planifica timpul astfel încât să fii eficient/ă;Să fii atent/ă la detalii și să îți placă să faci research; Interes puternic pentru domen
CONCRETE DESIGN SOLUTIONS S.​R.​L.​

Software Integration Specialist


Descrierea jobului Ce ar trebui să ai? Bune abilități de comunicare și relaționare;Proactivitate și orientare către client intern/extern;Motivație de a lucra în echipa, dar și independent;Cunoștințe MS Office (Excel, Word, PPT, etc.);Limba Engleza: Minim B2;Studii superioare finalizate/în curs de finalizare.Nice to have: Cunostinte MySQL Ce ar trebui să faci? Oferi suport tehnic pentru aplicatiile din ecosistemul Sameday (Level 1 si 2);Verifici erorile semnalate în cadrul proceselor de înrolare clienti, emitere AWB, erori facturare, configurare plugin site client, configurare cont client sau alte situații particulare;Preiei tickete și răspunzi la solicitările și incidentele semnalate pe e-mail sau prin platforma UNNO;Folosesti tool-uri precum Elastic Search (Kibana) sau MySQL Workbench pentru a identifica informațiile necesare pentru rezolvarea situațiilor semnalate de către clienți sau colegii din celelalte departamente;Identifici și escaladezi incidentele majore către echipele de sup
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

Inginer Specialist Scada


Descrierea jobului Incepand cu 25 Octombrie 2023, Companiile Enel din Romania au devenit parte a PPC, lider in domeniul energiei in Europa de Sud-Est. Mai multe detalii, pe paginile oficiale.Inginer Specialist SCADA🏫: Retele Electrice Muntenia 👥: Operatiuni si Mentenanta Retea / Mentenanta si Suport Tehnic / Operarea Sistemelor de Retea📍: Bucuresti 📝: perioada nedeterminata#CarieraTa incepe cu a face ceea ce iti place 😊Suntem mereu in cautare de colegi talentati si motivati care sa ni se alature si, impreuna, sa contribuim la crearea unui viitor sustenabil, bazat pe incluziune, empatie, respect si egalitate de sanse.Scopul rolului este de a dezvolta, implementa si gestiona solutii personalizate SCADA adaptate cerintelor de business.Iti cream contextul sa te dezvolti, fiind responsabil/a de: Dezvoltarea si implementarea solutiilor personalizate SCADA si adaptatea cerintelor de business. Monitorizarea in timp real: monitorizarea continuua a sistemelor SCADA pentru a asigura stabilit
PPC SERVICII COMUNE S.​A.​

Social Media Specialist


Candidatul ideal Elegance Decor caută un Specialist Social Media talentat pentru a se alătura echipei noastre. În această poziție, vei fi responsabil pentru crearea și gestionarea conținutului nostru pe toate platformele aferente, amplificând prezența noastră online și construind o comunitate.Ne dorim ca tu sa fii forța creativă din spatele brandului nostru, gata sa construiesti alături de noi povesti care conteaza.Ești pasionat pasionat de social media dar și de interior design în egala masura?Ai o abilitate naturală de a te conecta cu oamenii si de a spune acele povesti care raman?Indeplinesti urmatoarele cerinte? Experiență dovedită de minim 3 ani în social media, preferabil în industria design-ului interior, dar nu obligatoriu. Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală, cu atentie pentru detalii și creativitate. Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a prioritiza sarcinile în funcție de importanță. Înțelegere solidă a algoritmilor de social media, ten
ELEGANCE DECOR SRL

Media netă estimată pe baza celor 49 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Administrare Personal


Candidatul ideal Competențele tale Experiență de minim 5 ani în administrare de personal Cunoştinţe operare PC (MS Office – Excel: V-look up & Pivot Table), Revisal, TrueHR (reprezintă un avantaj) Activitatea desfășurată în domeniul construcțiilor, reprezintă un avantaj Limba engleză (scris și vorbit) - nivel mediu Abilități foarte bune de organizare, planificare și prioritizare Persoană proactivă, orientată spre învățare continuă și către rezultateDescrierea jobului Responsabilităţile tale Administrarea resurselor umane (întocmirea contractelor individuale de muncă , deciziilor de încetare a contractului de muncă, adeverințelor de vechime, modificărilor contractuale și introducerea în Revisal) Actualizarea și gestionarea documentelor interne conform legislației în vigoare (fișe de post, regulamente interne, proceduri, contract colectiv de muncă etc.) Colectarea și centralizarea informațiilor justificative privind statul de plată (pontaje, concedii medicale și de odihnă, modificări sal
PORR CONSTRUCT SRL

Demand And Replenishment Planning Specialist


Candidatul ideal Studii medii finalizate (Diploma de Bacalaureat care sa ateste finalizarea studiilor); Grad ridicat dе flexibilitate si adaptabilitate; Excelente abilitati dе planificare si organizare; Bune abilitati dе comunicare si lucru in echipa; Experienta anterioara in logistica sau activitati ce tin dе gestionarea fluxului dе marfuri - reprezinta avantaj; Experienta in proiecte ce au presupus actiuni dе forecast si ordering - reprezinta avantaj. Cunostinte SAP constituie un avantaj;Descrierea jobului Intocmeste diferite rapoarte si asigura suport pentru forta de vanzari, departamentele Contabilitate, Customer Service, Resurse Umane, Analiza Financiara etc, precum si pentru clientii externi (Furnizori), raspunzand cerintelor de corectitudine si timp – rapoarte zilnice, saptamanale, lunare conform programului stabilit, rapoarte interne Companiei si externe (Furnizori); Actualizeaza si intretine bazele de produse; Colaboreaza cu persoanele de contact ale Furnizorului, pentru optim
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Junior Product Specialist


Candidatul ideal -Studii superioare tehnice (preferabil Facultatea de Instalatii)-Experienta in vanzari/achizitii -avantaj-Abilitati de analiza-Gandire strategica-Capacitate de decizieDescrierea jobului -Gestionarea relatiilor cu furnizorii de pe gamele HYDRO - TERMO (identificarea de furnizori, auditarea furnizorilor, rezolvarea problemelor aparute intre furnizor si alte departamente etc.);-Intocmirea de rapoarte si situatii zilnice-Analiza pietei si a concurentei;
ROMSTAL IMEX SRL

Customer Support Specialist With German


Candidatul ideal ➡️ Profile of the candidate: Proficient in German & intermediate/proficient in English Previous experience in a customer support role A plus: You have previous experience with online gambling - working or playing, anything counts for this one! If you are new to thе business, don’t worry! Our lovely colleagues will teach you everything there is to know :) Strong attention to detail in logging, updating and managing customer Support Tickets & LiveChat Good at communicating with others - we love people who love chatting ! We chat a lot and so do our customers. We appreciate people who can speak openly and naturally You take initiative in completing tasks & perform well under pressure Availability for working in day shifts covering Monday-Sunday Descrierea jobului ➡️ What will you be doing? Handle all customer communication and requests through the communication channels established: E-mail, Chat, Calls (if any) Identify the customer’s needs and assist with the appropriate
STELLAR DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Specialist In Asigurarea Calitatii Proceselor


Candidatul ideal Ce trebuie sa ai in vedere pentru a reprezenta cu succes aceasta pozitie in cadrul companiei noastre: Minim 2 ani experienta in domeniul asigurarii si managementului calitatii; Cunostinte solide ale ISO9001; Cunostinte bune ale MS Office, constituie avantaj experienta intr-un software ERP; Cunostinte din punct de vedere al instrumentelor de masurare si control si metode de control; Capacitatea de a lucra cu termene limita; Punctual, atent la detalii si autodidact; Bune abilitati de comunicare si relationare.Descrierea jobului Responsabilitatile tale descrise mai jos Efectuezi anchetele de calitate pentru intreaga gama de produse; Evaluezi, atentionezi si refuzi calitativ produsele care nu se incadreaza in criteriile de acceptare, astfel incat sa se evite folosirea reperelor neconforme in componenta produsului finit; Instruieste periodic angajatii cu privire la normele de calitate; Intretine si dezvolta sistemul ISO9001, monitorizeaza si evalueaza procesele din companie
WEASEL ART SRL

Junior Specialist Achizitii /​ Buyer


Descrierea jobului Cautam un Junior Specialist achizitii non-comerciale pentru unul dintre clientii nostri. Contractul de munca este pe durata determinata de 1 an, cu posibilitate de prelungire.Esti candidatul potrivit daca ai: Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare; Experienta in achizitii non-comerciale constituie un avantaj Cunostinte utilizare functii Microsoft Excel: Pivot Table, Vlookup. Cunostinte de limba engleza la nivel conversational; Abilitati de comunicare si negociere; Atitudine proactiva, centrata pe identificarea de solutii; Dorinta de crestere si evolutie profesionala.Responsabilitati: Mentine relatii de colaborare cu furnizorii existenti si identifica noi furnizori; Negociaza cu furnizorii conditiile de achizitie, preturile si termenele de plata; Efectueaza comenzile si urmareste termenele de livrare; Verifica stocurile pentru a evita situatiile de “out of stock”; Colaboreaza cu celelalte departamente; Intocmeste rapoarte periodice.Salariu si beneficii
EUROANSWER SRL

Seller Development Specialist With Polish


Candidatul ideal Cerințe: Experiența de minimum 6 luni în Telesales; Bune abilități de comunicare, motivație de a invata lucruri noi și de a înfrunta provocări, ușurința în inițierea și susținerea facilă a relațiilor interpersonale; Limba engleză – nivel avansat; Limba română - nivel avansat; Limba polonă - nivel mediu spre avansat; Ambiție, gândire logică, structurată, usurința de a invăța, spontaneitate, atitudine pozitivă; Cunoștinte de MS Office (Word si Excel, Outlook); Studii superioare finalizate; Persoana dinamică cu inițiativă și cu capacitate de a lua decizii prompte; Bune abilități organizatorice și orientare către detalii; Rapiditate și eficiență; Un plus: cunostinte tehnice de e-commerce, PHP.Descrierea jobului eMAG își pune platforma la dispoziția unor companii externe, care își vând propriile produse prin site-ul nostru, ele fiind listate pe eMAG și vizibile pentru toți clienții noștri. Echipa Marketplace se ocupă de tot ce înseamnă relația cu sellerii, începând chiar de
EMAG

Tax Specialist (vat)


Candidatul ideal Let’s meet if you have these skills:✅Experience 2 years in VAT compliance, advisory, and planning, preferably in a multinational company or consulting firm;✅In-depth knowledge of VAT legislation, regulations, and principles, especially OSS and IOSS regimes;✅Self-motivated, results driven, and autonomous taking responsibility for achieving results;✅Stress and pressure resilient especially during month end closure;✅Abilities to organize, plan and prioritize;✅Analytical skills;✅Able to respect deadlines;✅Experience working in SAP system, preferably in retail area;✅English knowledge;✅Advanced excel knowledge.Descrierea jobului We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We’ve grown very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire for continuous evolution and practical results.More than 6000 colleagues are part of eMAG Teams. We strong
EMAG

Specialist Credite Corporate


Candidatul ideal Buna,Ne bucuram sa fii parte din echipa #PeopleOfBT!Cautam pe cineva care sa isi doreasca sa se dezvolte si sa creasca alaturi de o echipa tanara si care incurajeaza colaborarea, proactivitatea si adaptarea la schimbare. Departamentul Credite Companii, din care vei face parte, este in Head-Office, zona Baneasa, Bucuresti.Profilul cautat:Candidatul va avea cunostinte temeinice de contabilitate si analiza financiara, spirit analitic, atentie la detalii, capacitate de sinteza, abilitate de a interpreta si analiza date si a trage concluzii pertinente.Candidatul va fi o persoana cu bune calitati de comunicare si ascultare activa, flexibilitate si adaptabilitate, cu disponibilitate pentru efort prelungit, lucru sub presiune si incadrare in dead line-uri.Descrierea jobului Principalele obiective ale postului:Instrumenteaza tranzactii complexe pentru clienti incadrati in categoria CorporateIntocmeste analiza financiara pe baza documentelor financiare, rapoartelor de audit, bug
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Cautam un Specialist Resurse Umane talentat, atent la detalii si cu planuri mari!Esti dinamic/a, competitiv/a si pasionat/a de domeniul HR?Daca deja te-am facut curios/ curioasa atunci te invitam sa afli ceea ce ne dorim de la viitorul nostru coleg/a:Candidatul IdealPersoană comunicativă, organizată, proactivă, atentă la detalii și orientatată spre rezolvarea problemelor.Experienta de cel putin un an in domeniul Resurse Umane;Studii superioare finalizate (in domeniul resurselor umane reprezinta un avantaj);Cursuri de specialitate: inspector resurse umane, legislația muncii (constituie avantaj);Abilități excelente de utilizare PC (pachet Office);Bună cunoaștere și înțelegere a proceselor legate de resurse umane;Cunoștințe de limbă engleză nivel mediu;Foarte bune abilități de comunicare.Descrierea jobului Descrierea jobului:Recrutarea si selecția necesarului de personal conform necesitaților Companie;Pregătirea si coordonarea întregului proces de recrutare si selecție; R
TOP PERFORMANCE MANAGEMENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1498 de salarii introduse în Salario: 4494 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 797 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.