Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

151 Locuri de Munca It specialist in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

151 Locuri de Munca It specialist in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Talent Acquisition Specialist


Candidatul ideal We are looking for two Talent Acquisition Specialists with a passion for people, ambition to achieve goals, self-improvement and personal development, integrity, courage to come up with new ideas and proposals of creative solutions in solving problems, ability to work in a team and interact with different personality types (high level of EQ), and also the willing to take further the company values by own example.Must have a strong background for 𝐁𝐂𝐈 and 𝐖𝐂𝐈 personnel on the 𝐨𝐩𝐞𝐫𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥 𝐚𝐫𝐞𝐚: 𝐏𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 (Assembly and Plastic Injection), 𝐄𝐧𝐠𝐢𝐧𝐞𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠 (Process and Product) and 𝐈𝐓, and 𝐬𝐞𝐫𝐯𝐢𝐜𝐞𝐬: 𝐅𝐢𝐧𝐚𝐧𝐜𝐢𝐚𝐥, 𝐐𝐮𝐚𝐥𝐢𝐭𝐲, 𝐌𝐚𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐚𝐧𝐜𝐞, 𝐋𝐨𝐠𝐢𝐬𝐭𝐢𝐜𝐬, 𝐄𝐇𝐒, to join our 𝐃𝐞'𝐋𝐨𝐧𝐠𝐡𝐢 𝐏𝐥𝐚𝐧𝐭 in 𝐉𝐮𝐜𝐮!Qualifications, Knowledges: University degree (preferably Human Sciences, Communications); Experience in recruitment of BCI and WCI positions; Intermediate English level; Excellent PC skil
DE LONGHI ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 373 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Senior Recruitment Specialist


Candidatul ideal Position Overview:As a Senior Recruiter at Square Ventures, you will play a crucial role in identifying, attracting, and securing top talent to support our company's strategic objectives. You will be responsible for managing the end-to-end recruitment process, collaborating closely with hiring managers and stakeholders to understand their staffing needs, and implementing effective recruitment strategies to attract qualified candidates. The ideal candidate will possess a strong background in recruitment, exceptional communication skills, and a proven track record of successfully filling positions across various departments and levels within an organization.Descrierea jobului Key Responsibilities: Partner with hiring managers to define staffing needs and develop comprehensive recruitment strategies to attract top talent. Source, screen, and evaluate candidates using various recruiting methods, including job boards, social media, networking events, and referrals. Cond
SQUARE MARKETING AMA S.​R.​L.​

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Noodle Pack caută Specialist Resurse Umane! Vei avea oportunitatea de a face parte din implementarea si dezvoltarea strategiei de HR într-o companie cu peste 400 angajati, 35+ de restaurante deschise în România și Europa! Ce oferim: salariu competitiv | Asigurare medicală privată | Bonuri de masă | Bonusuri anuale de performanță |Acces la programe de trainingCe ne dorim de la tine:-Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat-Experiență relevantă poziției: minim 2 ani-Cunoșțiințe solide de utilizare a pachetului MS Office-Atitudine proactivă și orientată către rezultate-Capacitate de analiză și rezolvare de probleme. Descrierea jobului Rolul tau va fi de a:-Păstra legătura cu toți Managerii de locatie, Managerii regionali și toți Managerii departamentelor din back office, pentru a eficientiza procesul de recrutare în companie-Identifica și administra canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante din cadrul companiei-Selecta candidații în baza CV-urilor,
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 1483 de salarii introduse în Salario: 4480 RON/Luna

Specialist E-commerce,​ Site Admin


Candidatul ideal Salut!Ne căutăm un coleg nou în echipa de Marketing! Echipa de Marketing Magnolia se află în căutarea unui coleg pentru rolul de Specialist e-commerce - site admin proactiv, cu atenție la detalii, gândire tehnică și structurată, capacitatea de a interpreta date și de a propune acțiuni pornind de la analizele efectuate.Pentru a fi noul nostru coleg, este esențial să ai: Background in administrarea unui site de e-commerce (minimum 1 an); Cunoașterea la nivel mediu-avansat a Google Analytics; Gandire tehnică, pentru a asigura funcționalitatea și dezvoltarea site-ului ; Dorință de învățare și dezvoltare continuă; Cunoașterea elementară Google Ads și cunoștințe minime de SEO reprezintă un avantaj (nivel începător).Descrierea jobului Dacă te consideri potrivit pentru acest rol, acestea ar fi responsabilitățile tale principale: Respectarea principiilor departamentului, legate de actualizarea conținutului site-ului cu informații corecte varianta română/engleză; Adăugarea produ
COMGABY MOLN SRL

Specialist Birou Internari


Descrierea jobului Sa fii unul dintre Oamenii Reginei inseamna sa fii in mod autentic interesat de binele celor din jur. In rolul de Specialist Birou Internari vei avea un impact pozitiv in viata pacientilor, prin pregatirea si transmiterea informatiilor de care acestia au nevoie pentru un traseu medical cat mai usor. Sa-ti povestim pe scurt despre rol:· Vei informa pacientul cu privire la costurile si cheltuielile aferente episodului de internare si ii vei transmite oferta comerciala;· Vei programa pacientul la consultul pre-natal/ pre-anestezic, in functie de disponibilitatea medicului;· Vei opera in sistem internarile si externarile; · Te vei ocupa de intocmirea dosarului medical;· Vei trata solicitarile pacientilor si medicilor care se prezinta direct la biroul de internari;· Vei emite facturile si vei incasa sumele de plata. Ca sa te integrezi usor in echipa noastra te-ar ajuta sa...· Ai o atitudine proactiva;· Comunici si sa colaborezi eficient in echipa;· Fii orientat catre gasi
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Automotive Technical Support Specialist


Candidatul ideal • Fresh graduate in engineering• Fluent in German (B2,C1)Descrierea jobului Responsibilities• Processes the vehicle technical assistance requests• Ensures the respect for procedures• Contributes to control and reduce Warranty costs• Processes the assistance request within delays set in the objectives• Analyses the requests and searches for a solution in the knowledge base• Transfers to Level 2 the assistance requests that cannot be solved at Level 1• Processes the assistance requests taking into account Warranty costs generated by operations and part replacements advised• Participates in continuous improvement to the service offered by proposing improvement actions to the hierarchyBenefits• Meal Vouchers• Holiday Voucher• Private medical insurance• Performance bonus• Easter and Christmas bonus• Employee referral bonus• Bookster subscription• Work from home options depending on project• Various discounts (7Card, Lensa, World Class & more)
ADECCO RESURSE UMANE

Medici Specialisti/​primari


Candidatul ideal Calitatea actului medical, tehnologia de ultimă generație, profesionalismul și dedicarea întregii echipe fac parte din misiunea noastră de zi cu zi.Va invităm să va alăturați echipei MedLife și să lucrați alături de oameni cu adevărat pasionați de ceea ce fac.Descrierea jobului Suntem in cautare de medici pentru urmatoarele specialitati:HematologieAlergologieCardiologiePsihiatrie PediatricaDermatologieDiabet si NutritieEndocrinologieGastroenterologieGinecologieHematologieImagistica CTImagistica EcoImagistica MamografistImegistica-EcografiiMedic Generalist Medicina MunciiMedicina de familieMedicina de laboratorMedicina generalaMedicina internaNeurologieOftalmologieORLOrtopediePediatrieReumatologiePneumologiePsihiatrieRadiologieDermatologieUrologieMedicina munciiMedicina generalaCautam colegi entuziasti, orientati catre pacienti, cu spirit de echipa si dorinta de dezvoltare in cadrul companiei noastre. Va invitam sa ne contactati pentru colaborari de tip full time sau pa
MED LIFE SA

Credit&collection Specialist With German


Candidatul ideal In order to be successful in this role you will need to have: Educational Background: University degree in Finance of Business Administration. Professional Experience: Experience in finance or ideally receivables management (advantage). Experience in customer service. Understanding of basic financial terms. Language skills: German and English at advanced level. Microsoft Office knowledge.Descrierea jobului A Glimpse of the Role:As a Credit & Collection Specialist with German you will be responsible for managing a specific portfolio of current and overdue receivables and responsible for dispute management. The role has direct impact on company cash flow which is critical to business continuity. So, if you have excellent written and verbal communication abilities and a commitment to an excellent customer experience take the opportunity and apply now and be part of our amazing team in Cluj-Napoca, Romania.Your Core Responsibilities: Proactive collection of all receivables
VERTIV ROMANIA SRL

Economist Resurse Umane /​ Specialist Salarizare


Candidatul ideal Studii superioare (cele juridice/economice constituie avantaj), Cunostinte avansate de legislatia muncii, Experienta intr-o pozitie similara de minim 3 ani, Persoana integra si echilibrata,capabila sa lucreze in echipa, Persoana sociabila cu foarte buna abilitati de comunicare. Cunoasterea limbii engleza la un nivel mediu Cunoasterea foarte buna a modului de calcul a salariilor, administrare contracte de munca, Revisal, intocmirea declaratiei 112; Experienta in depunerea dosarelor pentru recuperare concedii medicale; Cunostinte operare PC-pachetul MS Office nivel mediu (buna cunostere MS EXCEL)Descrierea jobului Acordarea de suport activ departamentelor in vederea intocmirii corecte a pontajelor Verificarea pontajelor emise de persoana responsabila de pregatirea pontajelor, Verificarea modului in care sunt inregistrate orele suplimentare, alte sporuri, prime, deduceri si retineri Introducere in sistem a pontajelor, Concediilor Medicale, Concediilor de Odihna, Zile Libe
TRANSILVANIA TRUCKING COMPANY S.​R.​L.​

Sales Support Specialist


Candidatul ideal Dacă ești o persoană pozitivă, comunicativă, sociabilă și orientată către client, ai putea fi interesat în a aplica pentru postul de Sales Support Executive.Căutăm o persoană cu următoarele abilități și competențe: Experiență de minim 6 luni în vânzari Capacitatea de analiză și selecție Cunoștințe de utilizare PC (nivel avansat) Capacitatea de promovare, prezentare și vânzare a produselor companiei Bune abiltăți de comunicare, negociere și orientare spre rezultat Spirit de inițiativă și capacitatea de a lucra în echipă Abilități de comunicare în limba engleză (nivel mediu)Descrierea jobului Care vor fi atribuțiile tale? Procesarea comenzilor primite de la clienti Furnizarea de informatii către clienți cu privire la disponibilitatea în stoc a produselor, condiții și modalități de transport Gestionarea eficientă și responsabilă a stocurilor de produse Promovarea produselor din ofertăCe oferim? Mediu de lucru plăcut, cu oameni tineri, entuziaști și prietenoși Programe de
POLON-ALFA ROMANIA S.​R.​L.​

Specialist Vânzări și Relații Cu Clienții - Fps


Candidatul ideal Locație job: Cluj Napoca, RomâniaCerințe: Experiență anterioară în vânzări sau servicii clienți. Abilități dezvoltate de comunicare verbală și scrisă. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și rapid. Orientat către clienți și atenție la detalii. Abilitatea de a gestiona eficient timpul și prioritățile. Cunoștințe de bază de operare a computerului și a programelor Microsoft Office. Cunoștințe de bază despre domeniul construcțiilor reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Responsabilități: Preluarea solicitărilor clienților prin e-mail și telefon. Ofertarea rapidă și eficientă a produselor noastre. Furnizarea de consultanță telefonică pentru clienți. Introducerea tuturor informațiilor relevante în sistemul nostru CRM. Respectarea procesului de vânzare și urmărirea acestuia până la finalizarea facturării si încasării. Prospectarea și atragerea clienților din domeniul construcțiilor pentru plasele schelă și plasele de siguranță.Beneficiile postului sunt: Contract de
FABRICA DE PLASE S.​R.​L.​

Specialist Vanzari Marketplace


Candidatul ideal Experiență demonstrată în vânzări pe marketplace-uri, în special pe eMag și OLX; Cunoștințe solide despre dinamica și regulile specifice ale platformelor de marketplace din România; Abilitatea de a analiza tendințele de piață și a identifica oportunități de produs; Experiență în gestionarea stocurilor și în planificarea campaniilor de vânzări; Excelente abilități de organizare și atenție la detalii; Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și de a gestiona mai multe sarcini simultan; Limba engleză nivel avansat.Descrierea jobului Listarea eficientă a produselor pe platformele eMag și OLX; Căutarea și identificarea de noi produse din lista noastră de branduri pentru a fi adăugate pe marketplace-uri; Menținerea unui nivel optim de stoc pentru a îndeplini comenzi; Crearea și gestionarea campaniilor de vânzări pentru a promova produsele și a crește vânzările; Pregătirea strategiilor de vânzare pentru evenimente majore de shopping, cum ar fi Black Friday și Crăciun.Oferim
MKT GROUP FAMILY HOLDING S.​R.​L.​

Material Planner/​ Specialist Aprovizionare


Candidatul ideal - Aptitudini de planificare şi organizare a activității de bază;- Deţine spirit de iniţiativă şi prezintă interes pentru formare/ dezvoltare profesională şi personală continuă;- Capacităţi foarte bune de exprimare;- Încredere în sine, operativitate, atenţie la detalii şi simţ ridicat de responsabilitate, spirit de observaţie, răbdare, capacitate de analiză, sinteză a informaţiilor şi adoptare a deciziei, capacitate de adaptare la specificul unei situaţii;- Orientare către rezultate, muncă în echipă, punctualitate.Descrierea jobului - Stabilirea necesarului de componente pentru activitatea de producţie;- Achiziţionarea de componente pentru producţia în serie;- Menţinerea legăturii cu furnizorii de materii prime cu privire la livrările care trebuie efectuate;- Eficientizarea şi îmbunătăţirea colaborării cu furnizorii;- Recunoaşterea neregulilor înaintea livrării şi identificarea unor măsuri pentru asigurarea producţiei cu componente;- Atenţionarea şi informarea pe plan i
ECKERLE AUTOMOTIVE SRL

Specialist Vanzari și Relații Cu Clientii - Fps


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui Specialist Vanzari si Relatii cu Clientii dedicat si motivat sa se alature echipei noastre dinamica si sa contribuie la extinderea afacerii noastre.Locatie job: Cluj Napoca, RomaniaCerinte: Experienta anterioara in vanzari sau servicii clienti. Abilitati dezvoltate de comunicare verbala si scrisa. Capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si rapid. Orientat catre clienti si atentie la detalii. Abilitatea de a gestiona eficient timpul si prioritatile. Cunostinte de baza de operare a computerului si a programelor Microsoft Office. Cunostinte de baza despre domeniul constructiilor reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati: Preluarea solicitarilor clientilor prin e-mail si telefon. Ofertarea rapida si eficienta a produselor noastre. Furnizarea de consultanta telefonică pentru clienti. Introducerea tuturor informatiilor relevante in sistemul nostru CRM. Respectarea procesului de vanzare si urmarirea acestuia pana la finalizarea fac
FABRICA DE PLASE S.​R.​L.​

Specialist Decontare & Cost Control


Candidatul ideal - Studii superioare tehnice in constructii- Experienta minim 2 ani - inginer executie- Cunostinte desen tehnic si operare PC- Atentie la detalii, spirit de initiativa, auto-organizare- Capaciatate de analiza si sinteza- Cunostinte: WinDev / AutoCAD constituie un avantajDescrierea jobului Verificarea costurilor vs venituri proiecteVerificarea conformitatii intocmirii productiei executate si nefacturateVerificarea conformitatii facturi vs contracte/comenziIntocmirea / suport in intocmirea rapoartelor financiare ale proiectelor divizieiElaborarea Situatiilor Lunare de lucrari (inclusiv ajustarile preturilor), inclusiv pregatirea documentelor suportIntocmirea, impreuna cu Managerii de proiect a Productiei lunare si impartirea valorica pe centre de costIntocmirea, impreuna cu Managerii de proiect a forecastului de productieVerificarea / aprobarea Situatiilor de Lucrari ale subcontractorilorMonitorizarea financiara a subcontractorilorIntocmirea rapoartelor de cash-flow ale p
CONCELEX SRL

Specialist - Fire Detection Systems


Candidatul ideal Candidatul Ideal pentru postul de Specialist - Sisteme detectie incendiu trebuie să aibă următoarele abilități și competențe:Diploma de studiu într-un domeniu relevant, cum ar fi inginerie sau electronica.Minim 3 ani de experiență în domeniul tehnic, inclusiv ofertare, instalare si/sau configurare sisteme de securitate (sisteme de detectare si alarmare la incendiu).Abilități de comunicare în limba română și engleză.Disponibilitatea de a călători în vederea efectuării de vizite la biroul colaboratorilor/on-site.Permis de conducere valabil - categoria B.Atentie la detalii si atitudine customer oriented.Descrierea jobului Atributiile tale vor fi urmatoarele:Soluționarea întrebărilor și cerințelor de suport venite din partea colaboratorilor.Gestionarea impreuna cu ceilalti colegi din departament apelurile venite în scop tehnic.Menținerea colaborării cu proiectanții/integratorii din zona primita, oferind soluții complexe.Oferirea de informatii tehnice / training în vederea
POLON-ALFA ROMANIA S.​R.​L.​

Controlor Financiar (financial Controlling Specialist)


Candidatul ideal Pentru unul dintre clientii nostri, o importanta companie nationala din domeniul constructiilor, cautam Controlor Financiar.Cerinte:● Studii superioare economice absolvite;● Experienta necesara intr-un rol similar: minim 3 ani● Cunostinte Office (in special Excel), Outlook, ERP.Responsabilitati:● Verifica, controleaza si monitorizeaza respectarea bugetelor de santier prin intocmirea de rapoarte comparative pe tipuri de activitati/cheltuieli versus venituri aferente, identificand orice deviatie pozitiva sau negativa fata de buget● Raporteaza orice cheltuiala neprevazuta in bugetul santierul si solicita sefului de santier responsabil justificari pentru oportunitatea acestor cheltuieli.● Colaboreaza cu echipa operationala in urmarirea bugetelor de santier.● Verifica conformitatea contractuala a facturilor subantreprenorilor si raporteaza managementului neconcordantele.● Verifica existenta documentelor necesare deschiderii unui santier – arhiva,● Verifica, monitorizeaza si
Confidenţial

Specialist Servicii Clienti


Candidatul ideal Povestea ta începe aici!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT inseamna obiective comune, spirit de echipa si ajutor reciproc prin care construim impreuna un viitor sigur.Dacă ești o persoană căreia îi place să interacționeze, focusată pe identificarea de soluții și oferire de spirjin, rolul acesta este pentru tine!Pe lângă asta,Ne-ar mai plăcea să constatăm că:ești o persoană proactivă, cu inițiative noi și îndrăznețe;te adaptezi ușor la fiecare situație întâlnită;îți place să interacționezi cu persoanele și să le identifici nevoile;deții abilități dezvoltate în zona promovării și vânzării de produse și servicii.Descrierea jobului Aceste atribute te vor ajuta să:comunici eficient cu clienții băncii pe baza nevoilor pe care le identifici și să recomanzi produsele sau serviciile potrivite pentru aceștia;realizezi operațiuni cu numerar sau fără numerar în funcție de specificul tranzacției;oferi sprijin clienților pentru a
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1061 de salarii introduse în Salario: 3262 RON/Luna

Online Sales Specialist - Birou și Remote


Candidatul ideal Căutăm un Specialist în Vânzări Online extrem de motivat pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul sau candidata de succes va fi responsabil de gestionarea și optimizarea vânzărilor pe canalul online, precum și de administrarea eficientă a magazinului nostru online, care comercializează produsele Chef Works și Bragard. Brandurile noastre sunt recunoscute în industria HoReCa din România și pe plan internațional, targetul principal fiind restaurantele, cafenelele și hotelurile premium. Ne propunem să ne extindem echipa pentru a crește prezența brandurilor pe piața din România.Descrierea jobului Responsabilități Gestionarea și optimizarea vânzărilor pe canalul online, inclusiv identificarea și prospectarea potențialilor clienți, precum și crearea și gestionarea listelor de contacte Administrarea site-ului nostru de comerț electronic (webshop construi cu Gomag), asigurându-vă că produsele sunt încărcate și actualizate în mod corespunzător, gestionând inventarul și pr
KMH COMMERCE DISTRI S.​R.​L.​

Senior Strategic Sourcing Specialist - Gilau


Descrierea jobului Are you eager to take your career to the next level? If yes, we welcome your application for the Senior Strategic Sourcing Specialist at Gilau. As a Senior Strategic Sourcing Specialist, you will be primarily responsible for the procurement of needed materials for the manufacturing activity. As part of the Sourcing team, you will be looking for continuous improvement of current suppliers and new suppliers, negotiate agreements on long and medium terms, consolidate the volume of materials at European level and contribute to cost saving program. If you are ready to start and grow your career in a world renowned technology company, we welcome you to join us!In This Role, Your Responsibilities Will Be:* Identify and manage cost containment projects to drive net material inflation improvement and negotiate procurement terms, conditions and pricing with suppliers;* Identify suppliers capable of supplying the company's product portfolio and lead the cross functional tea
EMERSON SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 151 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.