Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

138 Locuri de Munca It specialist in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

138 Locuri de Munca It specialist in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Birou Internari


Descrierea jobului Sa fii unul dintre Oamenii Reginei inseamna sa fii in mod autentic interesat de binele celor din jur. In rolul de Specialist Birou Internari vei avea un impact pozitiv in viata pacientilor, prin pregatirea si transmiterea informatiilor de care acestia au nevoie pentru un traseu medical cat mai usor. Sa-ti povestim pe scurt despre rol:· Vei informa pacientul cu privire la costurile si cheltuielile aferente episodului de internare si ii vei transmite oferta comerciala;· Vei programa pacientul la consultul pre-natal/ pre-anestezic, in functie de disponibilitatea medicului;· Vei opera in sistem internarile si externarile; · Te vei ocupa de intocmirea dosarului medical;· Vei trata solicitarile pacientilor si medicilor care se prezinta direct la biroul de internari;· Vei emite facturile si vei incasa sumele de plata. Ca sa te integrezi usor in echipa noastra te-ar ajuta sa...· Ai o atitudine proactiva;· Comunici si sa colaborezi eficient in echipa;· Fii orientat catre gasi
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Medici Specialisti/​primari


Candidatul ideal Calitatea actului medical, tehnologia de ultimă generație, profesionalismul și dedicarea întregii echipe fac parte din misiunea noastră de zi cu zi.Va invităm să va alăturați echipei MedLife și să lucrați alături de oameni cu adevărat pasionați de ceea ce fac.Descrierea jobului Suntem in cautare de medici pentru urmatoarele specialitati:HematologieAlergologieCardiologiePsihiatrie PediatricaDermatologieDiabet si NutritieEndocrinologieGastroenterologieGinecologieHematologieImagistica CTImagistica EcoImagistica MamografistImegistica-EcografiiMedic Generalist Medicina MunciiMedicina de familieMedicina de laboratorMedicina generalaMedicina internaNeurologieOftalmologieORLOrtopediePediatrieReumatologiePneumologiePsihiatrieRadiologieDermatologieUrologieMedicina munciiMedicina generalaCautam colegi entuziasti, orientati catre pacienti, cu spirit de echipa si dorinta de dezvoltare in cadrul companiei noastre. Va invitam sa ne contactati pentru colaborari de tip full time sau pa
MED LIFE SA

Economist Resurse Umane /​ Specialist Salarizare


Candidatul ideal Studii superioare (cele juridice/economice constituie avantaj), Cunostinte avansate de legislatia muncii, Experienta intr-o pozitie similara de minim 3 ani, Persoana integra si echilibrata,capabila sa lucreze in echipa, Persoana sociabila cu foarte buna abilitati de comunicare. Cunoasterea limbii engleza la un nivel mediu Cunoasterea foarte buna a modului de calcul a salariilor, administrare contracte de munca, Revisal, intocmirea declaratiei 112; Experienta in depunerea dosarelor pentru recuperare concedii medicale; Cunostinte operare PC-pachetul MS Office nivel mediu (buna cunostere MS EXCEL)Descrierea jobului Acordarea de suport activ departamentelor in vederea intocmirii corecte a pontajelor Verificarea pontajelor emise de persoana responsabila de pregatirea pontajelor, Verificarea modului in care sunt inregistrate orele suplimentare, alte sporuri, prime, deduceri si retineri Introducere in sistem a pontajelor, Concediilor Medicale, Concediilor de Odihna, Zile Libe
TRANSILVANIA TRUCKING COMPANY S.​R.​L.​

Specialist Vânzări și Relații Cu Clienții - Fps


Candidatul ideal Locație job: Cluj Napoca, RomâniaCerințe: Experiență anterioară în vânzări sau servicii clienți. Abilități dezvoltate de comunicare verbală și scrisă. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și rapid. Orientat către clienți și atenție la detalii. Abilitatea de a gestiona eficient timpul și prioritățile. Cunoștințe de bază de operare a computerului și a programelor Microsoft Office. Cunoștințe de bază despre domeniul construcțiilor reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Responsabilități: Preluarea solicitărilor clienților prin e-mail și telefon. Ofertarea rapidă și eficientă a produselor noastre. Furnizarea de consultanță telefonică pentru clienți. Introducerea tuturor informațiilor relevante în sistemul nostru CRM. Respectarea procesului de vânzare și urmărirea acestuia până la finalizarea facturării si încasării. Prospectarea și atragerea clienților din domeniul construcțiilor pentru plasele schelă și plasele de siguranță.Beneficiile postului sunt: Contract de
FABRICA DE PLASE S.​R.​L.​

Fixed Assets Specialist (english Speaker) (225628)


Candidatul ideal Education/ Training: University degree in accounting, economics, or similar preferred Economics studies with accounting specialization certification in the accounting or IFRS domain is an advantage (ACCA) Professional experience: Minimum 3 years of relevant work experience in a multinational environment Previous exposure to standardization, process redesign and digitalization projects is an advantage Very good FA accounting knowledge in terms of principles, practices, regulations, processes and systems: MS Office package - Excel (advanced), SAP (proficient) Languages: English - proficient (both written and spoken)Descrierea jobului You’ll be part of the General Ledger and Fixed Assets department and join the Fixed Assets team. Main areas of responsibilities will include accounting tasks relating to fixed assets acquisitions, retirements, transfers, period end ledger accounting (local GAAP, IFRS and tax) and fixed asset reporting All activities have to be performed time
E.​ON ROMANIA SRL

Specialist Asigurări - Back Office - Bt Broker De Asigurare


Candidatul ideal Oportunitate de carieră la BT Broker de Asigurare SRL: Specialist Asigurări – Back OfficeÎn contextul extinderii echipei noastre, căutăm un Specialist Asigurări – Back Office dedicat și pasionat care să se ni se alăture.Dacă ești o persoană care: deține cunoștințe bune de Microsoft Office – Word, Excel; se face ușor înțeleasă și are capacitatea de a prioritiza și gestiona sarcini multiple; este atentă la detalii și are un bun management al timpului, respectand termenele limită; vine cu spirit de echipă, adaptabilitate, gândire creativă, abilități bune de comunicare și o atitudine pozitivăatunci ai toate șansele să fii candidatul ideal pentru pozitia de viitor coleg în echipa BT Broker de Asigurare SRL, mărindu-ti șansele de a intra în spiritul #peopleofBT!Descrierea jobului În calitate de Specialist Asigurări – Back Office, vei fi responsabil pentru: consilierea clienților din portofoliul BT Leasing, companie din Grupul Financiar BT, privind ofertele de asigurare și în
BANCA TRANSILVANIA SA

Customer Representative Specialist with French


Short company description EXL (NASDAQ: EXLS) is a leading business process solutions company that looks deeper to drive business impact through integrated services and industry knowledge. Requirements High school or Bachelor's degree;- Fluency in spoken and written - French (B2/C1) and English (B2/B1);- Previous experience in customer support - nice to have, but not mandatory;- Very good interpersonal and client relationship management skills;- Very good communication skills;- PC skills, with knowledge of Microsoft Office, MS Excel & Word; Responsibilities Responsibilities:- The main responsibility is to manage email booking requests for rail, hotel and car only for French customers B2B - back office or voice;- Processing all the requests using client specific applications and any other systems/ tools required to complete the tasks;- Following vendor related instructions as per the information received from client point of sales;- Communicating with client’s points of sales through
SC ExlService Romania Private Limited SRL

Senior Strategic Sourcing Specialist - Gilau


Descrierea jobului Are you eager to take your career to the next level? If yes, we welcome your application for the Senior Strategic Sourcing Specialist at Gilau. As a Senior Strategic Sourcing Specialist, you will be primarily responsible for the procurement of needed materials for the manufacturing activity. As part of the Sourcing team, you will be looking for continuous improvement of current suppliers and new suppliers, negotiate agreements on long and medium terms, consolidate the volume of materials at European level and contribute to cost saving program. If you are ready to start and grow your career in a world renowned technology company, we welcome you to join us!In This Role, Your Responsibilities Will Be:* Identify and manage cost containment projects to drive net material inflation improvement and negotiate procurement terms, conditions and pricing with suppliers;* Identify suppliers capable of supplying the company's product portfolio and lead the cross functional tea
EMERSON SRL

Quality Assurance Specialist With Bulgarian In Cluj-napoca


Candidatul ideal Preferable college degree or related work experience;Bulgarian language proficiency - native/ advanced level;English language proficiency - advanced level;At least 6 months experience in the call center industry;Computer literate related to software and hardware;Impeccable disciplinary behavior;High level of self-motivation;Analytical thinking, flexibility, ability to work under pressure;Strong communication skills, employee motivation;Strong customer and service orientation;People oriented;Above average target achievement in the most important project KPIs;Structured way of working;Familiarity with ticketing systems;Early adopter of technology;Ability to put callers at ease;Dependable, reliable and able to perform duties with minimum supervision;Ability to interact positively with peers and supervisors;Descrierea jobului Monitors CSR’s performance on a daily basis, by taping, listening to, reviewing and evaluating chats.Provides appropriate feedback to CSR's on qu
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

Medic Specialist Recuperare Medicala


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Regina Maria isi extinde echipa de Medici Specialisti in Recuperare Medicala.Cerinte:- Bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala;- Bune abilitati de organizare si planificare pentru o buna desfasurare a actului medical c
Regina Maria

People Specialist (Employee Services)


About Revolut People deserve more from their money. More visibility, more control, more freedom. And since 2015, Revolut has been on a mission to deliver just that. With an arsenal of awesome products that span spending, saving, travel, transfers, investing, exchanging and more, our super app has helped 40+ million customers get more from their money. And we're not done yet. As we continue our lightning-fast growth,‌ two things are essential to continuing our success: our people and our culture. We've been officially certified as a Great Place to Work™ in recognition of our outstanding employee experience! So far, we have 8,000+ people working around the world, from our great offices or remotely, on our mission. And we're looking for more. We want brilliant people that love building great products, love redefining success, and love turning the complexity of a chaotic world into the simplicity of a beautiful solution.About the role The Revolut People team is pivotal to how we support o
Revolut

Medic Specialist Medicina Interna


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Medicina extraordinara incepe cu medicii nostri care, prin profesionalism, empatie si dedicare, le ofera pacientilor ingrijirea de care au nevoie.Daca vrei sa te alaturi echipei noastre de specialisti, te asteptam in Policlinica Regina M
Regina Maria

Specialist Birou Internari


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Sa fii unul dintre Oamenii Reginei inseamna sa fii in mod autentic interesat de binele celor din jur. In rolul de Specialist Birou Internari vei avea un impact pozitiv in viata pacientilor, prin pregatirea si transmiterea informatiilor d
Regina Maria

Medic Specialist Recuperare Medicala


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Medicina extraordinara tncepe cu medicii nostri, care prin profesionalism si empatie, au grija sa le ofere pacientilor tngrijire la cele mai tnalte standarde.Daca vrei sa faci si tu parte dintr-o echipa medicala de elita, te asteptam tn
Regina Maria

Content Creator /​ Specialist Social Media


Candidatul ideal Compania noastra are deschisa o pozitie de Content Creator / Specialist Social Media la sediul nostru din Luna (langa Campia Turzii), jud. Cluj.Echipa noastra de Marketing & Vanzari se extinde si suntem in cautarea unei noi persoane care sa consolideze fundatia noastra!Daca esti o persoana pasionata de Social Media, esti familiarizat cu platformele de social media, iti place sa creezi continut si te simti in largul tau atunci cand filmezi, atunci locul tau este la Gazonluna!Postul nu este disponibil remote!Daca esti dornic sa inveti si sa aduci solutii pentru nevoile clientilor nostri, atunci te asteptam sa ni te alaturi!Cerinte: Experienta sau pasiune pentru elaborarea de continut digital Absolvirea unei insitutii de invatamant superior din domeniul stiintelor agricole ( Agronomie, Peisagistica, Horticultura etc) sau Marketing/Comunicare constituie un avantaj Abilitati excelente de scriere si exprimare Capacitatea de gestionare a continutului de pe platformele de Soci
GAZON LUNA S.​R.​L.​

Accounts Payable Specialist (german Preferred) (225266)


Candidatul ideal Education/ Training: High School or University Degree (Economic studies represent an advantage) Professional experience: Strong knowledge of principles, practices, regulations, and procedures, preferably related to the German market SAP, MS Office Transition experience is an advantage Languages: English (mandatory) German (preferred) Descrierea jobului A timely and accurate performance of all activities in accordance with compliance, internal control, performance and quality standards as defined in relevant service level agreements and company policies has to be ensured, activities include, but are not limited to: Work on received E-Mails and routing invoices for validation according to the DTP Ensure coding and entering of invoices after the necessary approvals have been acquired Handle e-mails and calls from business units and vendors and assure KPIs and SLAs are met Maintain the relationship with the customers and Accounting Business Partner by participating in regu
E.​ON ROMANIA SRL

Specialist Import /​ Marketing /​ Area Sales Manager


Candidatul ideal Candidatul idealPregatire si experienta:Studii in domeniuPreferabil 2 ani experienta pe un post asemanatorCunostinte necesare:Tehnici de cercetare a pieteiTehnici de negociereOperare PC: MS Office, editare grafica (Corel, Adobe)Limba engleza – nivel avansat (citit, scris, vorbit)Abilitati necesare:Atentie concentrataSpirit organizatoricEchilibru emotionalAbilitati de negociere in relatia cu clientiiDescrierea jobului Specialist importLocatie : Brasov● Negociaza contracte si asigura relatia cu organele vamale, comisionarii vamali si cu firmele de transport;● Solicita documentatia de specialitate in probleme de import-export;● Asigura relatia directa in probleme de import-export cu furnizorii externi alocati;● Asigura analiza indicatorilor activitatii de import;● Corespondeaza cu furnizorii externi in probleme de import-export;● Propune superiorului masuri de eficientizare a operatiunilor de import-export;● Asigura desfasurarea activitatii de import-export in conformitat
UNIOR-TEPID SRL

Accounts Payable Specialist With German


Descrierea jobului As an Accounts Payable Specialist will be responsible for the AP accounting activities Emerson European locations, following Standard Accounting Policies and Procedures. We look forward to seeing your application! In This Role, Your Responsibilities Will Be: * Perform routine accounts payable tasks in a timely manner including bringing together information, verifying the accuracy, inputting/ processing vendor invoices (PO and non-PO) and travel & expense reports; * Identify disputes related to the invoices (quantity/pricing concerns, etc.) and is responsible for following up & resolving with the relevant department; * Provide support, as the need arises, to the various accounts payable activities in all European locations; * Liaise with vendors/suppliers, business units and respond to queries; * Prepare/send account statements when required and resolves discrepancies; Who You Are: You apply others’ diverse experiences, styles, background, and perspectives to get resu
EMERSON SRL

Specialist Control Intern Cluj-napoca - Bt Capital Partners


Candidatul ideal Aplicarea prevederilor legale incidente activitaţii societatii BT Capital Partners, a procedurilor interne.Ce ne dorim de la tine:🎓Studii superioare de preferinta economice sau juridice;🎯Cunostinte de limbi straine (engleza - obligatoriu);📑Abilitati in obtinerea de informatii, procesare si sinteza a informatiilor;🖋️Abilitati foarte bune de documentare si elaborare de opinii scrise;🤙Abilitati de comunicare, spirit de echipa;🔎Atentie la detalii, organizare;📈Cunostinte generale financiare/piata de capital – constituie un plus;Descrierea jobului In ce consta activitatea ta? Vei analiza legislatia nationala /europeana privind piata de capital; Vei transpune legislatia din domeniul pietei de capital in procedurile interne ale societatii; Vei intocmi rapoarte, documentatii specifice zonei de risc/comformitate; Vei desfasura activitati specifice programului de monitorizare a conformitatii.Avantajele oferite pentru a te alatura echipei noastre:🤜🤛Mediu de lucru atractiv
BANCA TRANSILVANIA SA

Specialist Marketing - Floraria La Vie En Rose&maison D'art


Candidatul ideal Cerințe: Experiență relevantă în marketing, preferabil în domeniul retailului sau al produselor de consum. Cunoștințe solide de marketing digital și social media. Abilități excelente de comunicare și scriere. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona multiple proiecte simultan. Creativitate, inițiativă și o atitudine pozitivă. Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat este un plus.Descrierea jobului Responsabilități: Dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing pentru promovarea produselor și serviciilor noastre, atât online cât și offline. Gestionarea și optimizarea prezenței noastre pe rețelele sociale, inclusiv crearea de conținut captivant și coordonarea campaniilor publicitare. Realizarea de cercetări de piață pentru a identifica tendințele actuale și potențialele oportunități de creștere. Colaborarea strânsă cu echipa de design pentru dezvoltarea materialelor promoționale și a ambalajelor. Organizarea de evenimente promoționale și
SHAKI COMP SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 138 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.