Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca It specialist in Dej

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca It specialist in Dej

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Dej si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Dej si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Talent Acquisition Specialist


Candidatul ideal We are looking for a Talent Acquisition Specialist with a passion for people, ambition to achieve goals, self-improvement and personal development, integrity, courage to come up with new ideas and proposals of creative solutions in solving problems, ability to work in a team, and interact with different personality types (high level of EQ), and also the willing to take further the company values by own example.Qualifications, Knowledges: University degree (preferably Human Sciences, Communications); Experience in recruitment of BCI and WCI positions; Intermediate English level; Excellent PC skills: Word, Excel, PowerPoint, Canva, etc.; Knowledge of tools used in the recruitment processes; Personal attributes: highly organized, strong communication skills, drive for results, customer focus, analytical thinking, pro-active attitude, team player.Descrierea jobului Main Responsibilities: Conducts the recruitment processes end to end for BCI and WCI positions; Identifies an
DE LONGHI ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 373 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist /​ Inginer Cadastru - Remote ( De Acasa)


Candidatul ideal - Capacitate de a lucra in echipă- Disponibilitate/capacitate de lucru la distanță (telemuncă)- Experiență în domeniul cadastrului, sistematic sau sporadic- Studii în domeniul cadastrului/geodeziei/topografiei- Permis de conducere, categoria B (avantaj)Descrierea jobului - Lucru remote de oriunde din tara (telemuncă) sau de la birou (București)- Pachet salarial în funcție de experiență și cunoștințe- Bonusuri în funcție performanță- Libertate în planificarea și desfășurarea activităților- Mediu de lucru plăcut, integrare într-o echipă dinamică
GENERAL SURVEY CORPORATION SRL

Specialist Cost Control & Decontare


Candidatul ideal - Studii superioare tehnice in constructii- Experienta minim 2 ani - inginer executie- Cunostinte desen tehnic si operare PC- Atentie la detalii, spirit de initiativa, auto-organizare- Capaciatate de analiza si sinteza- Cunostinte: WinDev / AutoCAD constituie un avantajDescrierea jobului Verificarea costurilor vs venituri proiecteVerificarea conformitatii intocmirii productiei executate si nefacturateVerificarea conformitatii facturi vs contracte/comenziIntocmirea / suport in intocmirea rapoartelor financiare ale proiectelor divizieiElaborarea Situatiilor Lunare de lucrari (inclusiv ajustarile preturilor), inclusiv pregatirea documentelor suportIntocmirea, impreuna cu Managerii de proiect a Productiei lunare si impartirea valorica pe centre de costIntocmirea, impreuna cu Managerii de proiect a forecastului de productieVerificarea / aprobarea Situatiilor de Lucrari ale subcontractorilorMonitorizarea financiara a subcontractorilorIntocmirea rapoartelor de cash-flow ale p
CONCELEX SRL

Tehnician Mentenanta Mecanica Echipamente Industriale - Ajofm | Anofm


Ocupatia: TEHNICIAN MENTENANTA MECANICA ECHIPAMENTE INDUSTRIALE - AJOFM | ANOFMAngajator: CELLBAGS SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Profesional-SCOALA PROFESIONALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: DEJ
CELLBAGS SRL
Vezi alte joburi relevante

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Recruitment Specialist


Candidatul ideal Compania noastra doreste sa dezvolte departamentul HR, prin angajarea unui coleg pentru rolul:Recruitment SpecialistEsti candidatul nostru daca ai:Studii superioare (reprezinta avantaj domeniile: Resurse Umane sau Economie)Experienta de minim 2 ani in recrutareCapacitatea de a lucra independent si precis, persoana de incredereExcelente abilitati de comunicare verbala/scrisa si interrelationareOrientare catre rezultateCunostinte solide de operare PC (MS Office)Descrierea jobului Ce responsabilitati vei avea:Organizarea proceselor de recrutare si selectie (end-to-end) pentru proiectele alocateOferirea de suport HR filialelor si colegilor din taraAsigurarea unei bune comunicari interne si colaborarea cu sefii de departamenteFolosirea canalelor de recrutareFormularea si imbunaatirea anunturilor de recrutareSelectia si intervievarea candidatilorOferirea suportului pentru integrarea noilor colegiRedactarea rapoartelor si a statisticilor HRIn schimb iti oferim:Pachet salarial
UNIX AUTO SRL

Media netă estimată pe baza celor 1125 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Accounting Specialist


Candidatul ideal What will make you successful? 🚀 Bachelor's/College Degree in Economics, Finance, or Accountancy preferred. 2-3 years of general accounting or accounts payable experience. Proficiency with ERP Systems, preferably Oracle. Strong Excel skills and attention to detail. Previous experience in an international and culturally diverse organization. Demonstrated integrity and ethical behavior. Advanced/native level English proficiency. Organized, communicative, analytical and customer order orientated.Descrierea jobului What kind of work will you be doing? 📊 Prepare monthly schedules and reports for month-end. Compile Balance Sheet reporting package for Management review. Generate and submit Financial Statements to the Consolidation team. Coordinate Intercompany AR/AP activities monthly. Process standard and recurring journal entries. Prepare invoice requests for recharges. Lead general accounting activities for month-end closing. Coordinate Intercompany Receivables and P
VERTIV ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 3296 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Specialist Contabil


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul financiar/contabil/economic.Experiență minimă de 3 ani în contabilitate și gestiunea stocurilor în comerțul cu mărfuri.Experiență în contabilitate financiară (declarații), în funcționalitatea conturilor contabile, cheltuielilor în avans.Închideri și urmăriri balanțe (conturi analitice specifice).Cunoștințe solide în legislația fiscală și contabilitate.Experiență semnificativă cu un software de gestiune.Cunoștințe foarte bune de Microsoft Office (Excel, Word).Rezistență la stres și efort, adaptabilitate la schimbări.Dedicare și pasiune pentru domeniul contabilității, cu un impuls constant pentru dezvoltare și creștere profesională.Descrierea jobului Înregistrarea eficientă a facturilor de cheltuieli și efectuarea plăților către furnizori.Gestionarea extraselelor bancare, emiterea bilete la ordin și gestionarea depunerilor bancare.Introducerea notelor contabile și a centralizatorului de salarii.Realizarea verificărilor pe conturile din balan
DENNVERPROFI SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Accounting Specialist


Candidatul ideal What will make you successful? 🚀* Bachelor's/College Degree in Economics, Finance, or Accountancy preferred.* 2-3 years of general accounting or accounts payable experience.* Proficiency with ERP Systems, preferably Oracle.* Strong Excel skills and attention to detail.* Previous experience in an international and culturally diverse organization.* Demonstrated integrity and ethical behavior.* Advanced/native level English proficiency.* Organized, communicative, analytical and customer order orientated.Descrierea jobului We are looking for a new Accounting Specialist to join our team in Cluj-Napoca, on-site at our central office!As Accounting Specialist in our Financial Shared Service, you will be delivering first class accounting services to our internal clients, and you will work in a dynamic team with high focus on personal development with challenging, varied tasks and responsibility from the outset.What kind of work will you be doing? 📊* Prepare monthly schedu
VERTIV ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 3296 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate cu diplomă de licenta (reprezinta un avantaj specializarea Constructii sau alte specializari tehnice conexe); Experienta minim 3 ani pe o pozitie similara reprezinta un avantaj; Cunoasterea legislatiei si procedurilor de organizare a licitatiilor publice reprezinta un avantaj; Cunostinte solide de MS Office (Excel, Word, PowerPoint); Capacitate de a gestiona situatii dificile si complexe (termene limita, comunicare intre departamente, livrarea la timp a rapoartelor specifice). Abilitati excelente de comunicare, negociere si relationare; Cunostinte avansate de limba engleza (scris si vorbit); Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Realizeaza activitatea de aprovizionare a materialelor pentru mobilier la comanda, fit-out, prestarilor de servicii in domeniul constructiilor si amenajarilor interioare, pe baza cererilor de achizitie primite de la Project Manager; Urmareste comanda de la plasare pana la livrare conform procedurilor in
MKT GROUP FAMILY HOLDING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1720 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Accounting Specialist


Descrierea jobului This role will provide support in the GL team by maintaining daily financial and accounting business processes of the GFS focusing on the standardization whilst delivering customer service. Provide timely and professional services that support the GFS SLA, ensuring that the monthly US GAAP financials for the country are prepared accurately and on time. We are excited to receive your application! In This Role, Your Responsibilities Will Be: Financial business partnering: * Part of a team responsible for Month End closing to a strict timetable for Financials into HFM (Reporting system). Reporting scope includes P&L, Balance sheet, TWC metrics, Headcount and other statistical requirements. * Support the balance sheet & control reconciliations including investigation of reconciling items to clear in a timely manner (monthly bank reconciliations, AP and AR reconciliations clearing accounts, monthly balance sheet reconciliations, preparing journal entries as vital, accrual
EMERSON SRL

Media netă estimată pe baza celor 2801 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate in domeniul tehnic/economic. Experienta dovedita de minim 5 ani pe o pozitie similara. Cunostinte solide de MS Office (Excel, Word). Abilitati excelente de comunicare, negociere si relationare. Capacitatea de integrare rapida, precum si de sinteza, responsabilitate, seriozitate. Experienta de lucru cu termene limita. Cunostinte de limba engleza (nivel mediu-avansat). Permis de conducere categoria B.Avantaje: Absolvent Universitate Tehnica specializare Constructii sau Energetic. Cunostinte SAP. Specializari in domeniul achizitiilor.Descrierea jobului Dezvoltarea strategiilor de achizitii de materiale si servicii necesare proiectelor aflate in derulare. Elaborarea si gestionarea planului de achizitii din proiectele alocate, cu suportul echipei tehnice de proiect. Identificarea, evaluarea si selectia potentialilor furnizori de produse si servicii. Negocierea contractelor de furnizare materiale si servicii : preturi, termene de livrare, conditi
E-INFRA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1692 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Brand Specialist


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui Brand Specialist entuziast care sa reprezinte imaginea companiei în fața consumatorilor .Ce ne dorim de la un Brand Specialist: Disponibilitate 5 zile pe saptamana; Aspect fizic placut; Bune abilitati oratorice si orientare catre client; Carisma, vibe pozitiv si orientat spre dezvoltare; Seriozitate si punctualitate; Experienta in domeniu Tobacco reprezinta un avantaj.Valorile noastre:Noi punem mare pret pe valorile noastre fundamentale si ne-ar bucura sa stim ca impartasesti aceleasi principii: Colaborare - Cautam oameni carora le place comunicarea deschisa, care formeaza relatii frumoase in cadrul echipei noastre. Etica profesionala - Cautam candidati care sa respecte standardele etice și sa acționeze in mod corect și onest in toate interactiunile profesionale. Rezultate durabile - Ne dorim oameni care inteleg ca rezultatele vin direct proportional cu eforturile si pe care ne putem baza pe termen lung.Descrierea jobului Rolul unui Brand Specia
TRADE ACTIVATION GROUP S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 297 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Product Specialist – Ati Si Bloc Operator


Candidatul ideal Cerințe: • studii superioare finalizate;• cunoștințe in domeniul tehnic;• experiență in vânzări, de preferință in domeniul medical;• cunoașterea procedurii de achiziții publice;• cunoașterea limbii engleze scris/vorbit;• excelente abilitați de comunicare;• lucru in echipa;• perseverenta, corectitudine, implicare;• cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Power Point);• permis de conducere auto categoria B;• disponibilitate pentru deplasări frecvente.Descrierea jobului Postul este situat in cadrul Departamentului Vânzări - Divizia Echipamente Clinice si are drept scop promovarea si vânzarea echipamentelor - Paturi si mobilier medical pentru ATI, UPU.Principalele responsabilități:• identifica noi posibilități de dezvoltare a afacerii prin găsirea si contactarea potențialilor clienți;• promovează produsele din portofoliul companiei;• prospectează in permanenta piața in vederea identificării de noi clienți si a creșterii cotei de piață a produselor in zona in care acționează
TEHNOPLUS MEDICAL SRL

Digital Marketing Specialist


Candidatul ideal Ready to join a team that's all about growth and good vibes? Let’s talk! Our marketing team is expanding. If you're passionate about marketing and want to be part of something big, hit us up! Your next adventure can start right here.We are looking for enthusiastic three Digital Marketing Specialists to help us in our overall marketing efforts. You will be an integral part of the development and execution of marketing plans to reach targets from brand awareness to lead generation for fast-growing products.This position is available in a hybrid regime that implies working from the office at least once a week.Desired Skills and Experience: At least 2 years of online marketing experience. Secondary education (high school) with Baccalaureate Diploma. Thorough understanding of digital marketing elements (including email marketing, conversion optimization, content management etc.) and market research methods. Technically-oriented Basic HTML/CSS skills. Experience in W
PROPERTY SHARK SRL

Media netă estimată pe baza celor 222 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Customer Support Specialist With Italian


Candidatul ideal Requisiti fondamentali:- conoscenza al livello AVANZATO della lingua ITALIANA (C2), scritto e parlato- disponibilità e orientamento al risultato- grande attenzione per la qualità- ottime doti relazionali e comunicative- capacità di adattarsi a lavoro in team- orientamento al problem solving- autonomia gestionale, versatilità e serietà- capacita’ di risolvere piu di una situazione simultaneament- buona conoscenza dell'utilizzo del pc, nello specifico buona conoscenza del pacchetto MS OfficeDescrierea jobului L'operatore risponderà ed effettuerà le chiamate e/o spedirà comunicazioni via mail/fax per offrire le informazioni richieste dai nostri clienti e dai nostri collaboratori in tutta Italia riguardanti i nostri progetti.Il nostro collega effetuera' chiamate INBOUND e/o OUTBOUND per: offrire assistenza ai clienti che hanno presentato presso lo sportello documentazione per nuove richieste di allacciamento del gas per vari distributori sul terrirorio italiano
DABOVE SERVIZI S.​R.​L.​

Sales And Purchasing Specialist


Candidatul ideal Requirements: you know the English (optional Polish) language at a level that enables communication - it is very important to us! you are open to others and communication is your strength, SAP & MS Office have no secrets for you, you feel at ease in teamwork, you can effectively manage your time, if you want to develop in a demanding and challenging environment, experience in sales will be an additional advantage worked already on SAP, Smartbill and NeoManager? tell us!Descrierea jobului Responsibilities: assistance in the day-to-day servicing of domestic customers (e-mail and telephone contact), order flow and control, preparation of shipping documentation, cooperation with other departments of the company, support in sales orders collection, support of public procurement department creating reports, statements and summaries managing sales and warehouse internal software support in purchasing process support of regional managersWe offer: employment contract and stable
ZARYS INTERNATIONAL GROUP S.​R.​L.​

General Ledger Specialist (225383)


Candidatul ideal Education/ Training: University degree with proven ability in relevant subjects (e.g Economics, Accounting, Finance, Business Studies and Mathematics) Professional experience: Minimum 2 years experience Strong knowledge of accounting principles, practices, regulations and procedures, IFRS and/ or local GAAP Preferably experience in General Ledger accounting process in similar, multi-national, corporate environment Languages: English (advanced, written and spoken)Descrierea jobului Execute GL postings with prepared Journal Vouchers for local GAAP/ IFRS Perform IC reconciliations of balance sheet and income statement as well as perform IC adjustment postings Perform key user tasks referring to financial reporting, intercompany reconciliation, access rights etc. Run period end closing activities for complex companies, such as: Perform high level review of Trial Balance and comparison of figures to previous periods Perform TAX related postings and other period end specific
E.​ON ROMANIA SRL

Research Specialist – Yardi Matrix


Candidatul ideal Research Specialist – Yardi MatrixCome join our market intelligence department, Yardi Matrix, as a Research Specialist!If you are a student or new graduate, this is a great role for you as you will be given room to grow, train,and develop your English language, analytical and technical skills in a friendly, relaxed, and professionalenvironment.Your main responsibilities will be to collect, verify, and add information about real estate propertiesfrom across the United States to our database. Starting from a property address, you will need toidentify certain characteristics (year built, area), contacts related to the property (owner, manager,leasing agent), previous transactions that involved the property, its financial and vacancy status. Marketdata will be gathered via telephone, email, and web research, maintaining a high level of customerservice and professionalism.The department has over 100 people, some specialized in research and transactions analysis, others onca
PROPERTY SHARK SRL

Specialist Servicii Clienti


Candidatul ideal Povestea ta începe aici!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT inseamna obiective comune, spirit de echipa si ajutor reciproc prin care construim impreuna un viitor sigur.Dacă ești o persoană căreia îi place să interacționeze, focusată pe identificarea de soluții și oferire de spirjin, rolul acesta este pentru tine!Pe lângă asta,Ne-ar mai plăcea să constatăm că:ești o persoană proactivă, cu inițiative noi și îndrăznețe;te adaptezi ușor la fiecare situație întâlnită;îți place să interacționezi cu persoanele și să le identifici nevoile;deții abilități dezvoltate în zona promovării și vânzării de produse și servicii.Descrierea jobului Aceste atribute te vor ajuta să:comunici eficient cu clienții băncii pe baza nevoilor pe care le identifici și să recomanzi produsele sau serviciile potrivite pentru aceștia;realizezi operațiuni cu numerar sau fără numerar în funcție de specificul tranzacției;oferi sprijin clienților pentru a
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1061 de salarii introduse în Salario: 3262 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.