Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

50 Locuri de Munca It specialist in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

50 Locuri de Munca It specialist in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist ofertare


Companie verificată
Aplica rapid
Recrutăm pentru clientul nostru, companie specializată în oferirea de servicii profesioniste de montaj, service si postservice folosind tehnologii de ultimă generaţie, datorită vastei experienţe în domeniul producţiei tâmplăriei din PVC si Aluminiu, acumulate în cei peste 25 ani de activitate,  Specialist ofertare  Locație: Iași Nr. poziții vacante: 1Nivel experiență: Începător / Mediu / AvansatMod de lucru: la sediul companiei Descriere generală și obiectivul specific al postului: crearea și pregătirea ofertelor tehnice și comerciale pentru produsele și serviciile oferite de companie către partenerii săi internaționali. Activitatea principală este de a analiza cerințele și specificațiile clienților și de a pregăti oferte financiare care să răspundă nevoilor și cerințelor acestora. În măsura disponibilității există și posibilitatea efectuării de deplasări în Comunitatea Europeană cu scopul de a întâlni potențiali clienți sau pentru a pa
Train To Perform SRL

Specialist Relații Clienți - Magazin Produse Premium Iași


Companie verificată
Aplica rapid
Te consideri o persoană empatică, ordonată și cu dorința de a-și duce treaba până la capăt?HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă din industria retail, cu magazine de vânzare de produse premium - un Specialist Relații Clienți - Magazin Produse Premium, în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:*să îți pese de oameni și să îți dorești să îi servești cât mai bine în funcție de nevoile lor*să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci*să îți placă să înveți informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești*să respecți procedurile de lucru*să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite*să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel mediu Dacă ești absolvent de studii medii (diploma de Bacalaureat) și ai experiență anterioară în domeniul vânzărilor și relații cu clienții, reprezintă un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:1. Asculți em
HR Design Consulting

Consultant Vânzări /​ Specialist Vânzări


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm pentru clientul nostru, o companie românească cu peste 30 de ani de experiență în producerea și comercializarea la nivel național și european a produselor de tâmplărie termoizolantă, caracterizate de un înalt nivel tehnic și estetic, rolul de CONSULTANT VÂNZĂRI / SPECIALIST VÂNZĂRI  Locație: Județele Bacău, Neamț, Suceava, Botoșani, IașiNr. poziții vacante: Multiple Pregătirea necesară postului:- experiență în vânzări de tip Business 2 Business (B2B);- disponibilitate pentru deplasări la nivel național în funcție de nevoile clienților și ale companiei;- permis de conducere categoria B;- abilități de comunicare: capacitatea de a prezenta oferte într-un mod persuasiv și de a comunica eficient cu clienții și echipele interne;- abilități analitice - capacitatea de a analiza cerințele clienților, de a estima costurile și de a identifica soluții potrivite;- capacitatea de negociere și de rezolvare a problemelor, precum și capacitatea de a găsi soluții câștigătoare atât pentru cli
Train To Perform SRL

Specialist Documentatie


Candidatul ideal Studii superioare de specialitate (chimie, biochimie, inginerie chimica, biotehnologii). Preferabil absolvent de cursuri post universitare, studii aprofundate. Experienta: cunostinte stiintifice extinse si experienta in domeniul chimiei si tehnicilor analitice specifice domeniului farmaceutice (HPLC, GC, UV-VIS, IR); Prezinta avantaj experienta si cunostintele practice dobandite in Controlulul Calitatii / Cercetare & Dezvoltare din industria farmaceutica; Cunoasterea prevederilor aplicabile din Ghidul de Bune Practici in Fabricatie (GMP) si al altor ghiduri (ICH, EMA, etc.) Limba engleza: Nivel avansat Cunostinte PC: Windows, Microsoft Office (Word, Excel); Spirit analitic, capacitate de comunicare clara si concis. Abilitati de planificare, rigurozitate si organizare Abilitatea de a lucra independent dar si ca parte a unei echipe; Disponibilitate dе a invata lucruri noi, dar si de a fi un mentor pentru colegi Abilitati dе comunicare, flexibilitateDescrierea jobului Int
ROMPHARM COMPANY SRL

Media netă estimată pe baza celor 24 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Studii superioare în marketing/ comunicare/ relaţii internaționale; Cunoștințe dе marketing online: Facebook Ads, GoogleAds, campanii, ad creation, traffic analyse; Cunoștințe despre caracteristicile definitorii ale fiecărui instrument de publicitate; Bună cunoaștere a platformelor online: Facebook, Instagram, LinkedIn etc; Creativitate: capacitatea de a veni cu idei originale sau inovative şi de a construi pe baza acestora în scopul dezvoltării; Abilități de comunicare în mediul business; Corectitudine în comunicarea și elaborarea mesajelor în limba română și engleză, minim B2; Capacitate de planificare si organizare; Permis de conducere, categoria B.Descrierea jobului Gândirea campaniilor și scrierea strategiilor de comunicare în vederea promovării brand-urilor alocate; Organizarea și participarea la evenimente interne/ externe ale companiei (lansare de brand, expoziţii, târguri); Elaborarea comunicatelor de presă, textelor pentru broşuri/ pliante/ invitaţii, etc.; A
CASA AUTO SRL

Media netă estimată pe baza celor 1241 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Marketing Specialist


Candidatul ideal Căutăm un Marketing Specialist cu experiență în domeniu și pasionat de beauty pentru a se alătura echipei noastre.Candidatul ideal va fi responsabil de proiectarea și implementarea campaniilor de marketing care să contribuie la creșterea vizibilității brandului nostru. Veți lucra în strânsă colaborare cu echipele noastre de marketing și social media pentru a identifica influenceri, a negocia colaborări, a monitoriza și a raporta performanțele campaniilor și a dezvolta relații solide cu influencerii cheie din industria noastră.Descrierea jobului Cerințe: Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan. Cunoștințe solide de analiză a datelor și abilități de raportare. Cunoștințe avansate de limba engleză, atât în scris, cât și în vorbire. Creativitate și gândire inovatoare pentru dezvoltarea de campanii de succes. Diploma de licență în domeniul marketingului, comunicării sau un domeniu similar (un avantaj). Asimilarea cu
SALON PROVIDER SRL

Media netă estimată pe baza celor 1259 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Communications Specialist


Candidatul ideal The Communications Specialist is laser-focused on Ipsos iSay’s communication with its European-based members.The ideal candidate should have these skills/competencies: Have experience writing for websites, blogs, social media, emails, and more; Be creative and passionate about engagement and communications; Stay up-to-date on the latest trends in communications (social media, email, engagement); Have the ability to identify new opportunities; Have the ability to efficiently convey information both verbally and in writing; Active listening; Have the ability to set priorities; Have the ability to set objectives and outline how they can be achieved; Persuasion and negotiation skills; Business communication skills; Taking responsibility and respecting assigned tasks and proposed deadlines.; Initiative/Proactivity; Communication; Planning and organization; Flexibility; Team spirit/ teamwork.Knowledge: Microsoft Office; Advanced English; Social media platforms + blogs; Googl
IPSOS INTERACTIVE SERVICES SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 10000 RON/Luna

Specialist Ssm - Psi


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare tehnice – obligatoriu; Curs inspector SSM (nivel mediu-avansat); Curs Cadru Tehnic PSI; Bune cunostinte de operare pe calculator (in special pachetul MS Office-Word, Excel); Experienta anterioara de minim 3 ani in domeniul confectiilor metalice (productie); Atitudine proactiva si capacitatea de a lua decizii in situatii critice; Atentie la detalii; Experienta in cercetarea accidentelor de munca; Deprinderi de a studia, intelege si interpreta legislatia in vigoare; Abilitati excelente de comunicare si exprimare, de analiza, de sinteza si organizare, de lucru autonom si in echipa; Persoana dinamica si dornica sa se dezvolte personal si profesional in mod continuu.Descrierea jobului Responsabilitati: Controlul si urmarirea modului in care se aplica reglementarile legislative in vigoare, privind Securitatea Muncii si situatiilor de urgenta de catre toti angajatii; Dezvoltarea si implementarea politicilor si procedurilor SSM, SU, si PSI pentru
GRENZEBACH ROMANIA S.​R.​L.​

Service Delivery Specialist With English


Candidatul ideal Skill set required: Very Good communication skills. Very Good time management. Languages: English (German will be a plus). Excel knowledge. Procurement knowledge will be a plus.Working Schedule:Team is working covering 2 shifts by rotation: Shift 1: 6:00-15:00 (local time) / 7:00-16:00 (local time) as per daylight saving Shift 2: 9:00- 18:00 (local time)Descrierea jobului Roles & Responsibilities: Understand purchase order, requirements & SLAs and communicate it to field team. To act as a service coordinator who will provide visibility and coordination to the marketing team. It’s a highly important role and we need to ensure Purchase orders and invoicing are on track, get planned and executed flawlessly. Collaborate with internal governance team to prepare and maintain standard operating procedures for activities carried out, support team by analysing information and identify areas of improvement in the process. Support and handle finance/purchase order tasks. Accounta
HCL TECHNOLOGIES ROMANIA SRL

It Support Specialist


Candidatul ideal Working experience in application support or key user in ERP (Dynamics 365 Business Central / Navision is a plus) for 2 years or more; University degree (bachelor) in Computer science, Economics or Mathematics; Know-how in business administration / economics; Good knowledge of English; French or German is a plus; Base knowledge of Windows network environment, Microsoft 365 and Azure; Good Customer/User Service skills: ability to understand and manage customer/user expectations; Able to manage and prioritize tasks, requests and time efficiently; Ability to perform under pressure, multi-task, willingness to learn and to travel abroad; Analytical and root cause problem solving skills; Ability to collaborate and work cooperatively in a team environment; Positive, upbeat, can-do attitude, outside of the box thinking.Descrierea jobului Your main responsabilities will be: Assist users in resolving problems and answer questions related to the ERP system; Remote/On-site support
ELCEA HEARING PROTECTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 438 de salarii introduse în Salario: 4445 RON/Luna

Sales Specialist (hvac)


Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre pe poziția de: Sales Specialist (HVAC)Ne dorim un coleg sau o colega care să demonstreze următoarele calități: Experienta relevanta in vanzari (domeniul tehnic), ventilatie sau HVAC, preferabil dar nu obligatoriu; Abilitati de comunicare si de prezentare a produselor si a unor solutii tehnice de complexitate medie; Cunostinte tehnice de nivel mediu, preferabil; Cunostinte operare PC si utilizare Microsoft Office; Capacitate de organizare si disponibilitate pentru deplasari in tara, in interes de serviciu; Responsabil, dinamic, proactiv si cu spirit de echipa; Posesor permis de conducere categoria B. Absolvent de studii superioare tehnice reprezinta un avantaj; Persoana organizata, cu aspect fizic placut, punctuala, si care sa inspire incredere; Limba Engleza nivel avansat.Descrierea jobului Propune intalniri potentialilor parteneri (instalatori autorizati, firme de proiectare, instalatii, arhitectura, antreprenori generali, etc). Întreținerea
NOVINGER KLAUS GRUP S.​R.​L.​

Back Office Specialist Italiana


Candidatul ideal 🔊 Căutăm un Back Office Specialist cu limba italiana care va oferi sprijin în sarcinile administrative zilnice în cadrul companiei noastre.📌 Candidatul ideal trebuie să fie o persoană responsabilă și organizată, cu un nivel mediu spre avansat de limba italiană și cu o atitudine proactivă.Descrierea jobului Ce sarcini vei avea?🗂️ Printre acestea putem enumera procesarea task-urilor administrative din cadrul departamentului, precum rezolvarea solicitărilor sosite prin canalele de comunicare în termenul specificat, introducerea datelor în sistem și verificarea acestora conform standardelor impuse și respectarea normelor de confidențialitate printr-un nivel ridicat de etică și integritate.In ce constau beneficiile?👉 Posibilitate de dezvoltare profesională;👉 Un mediu de lucru plăcut și provocator, alături de o echipă tânără și entuziastă;👉 Evenimente interne;👉 Salariu fix;👉 Bonuri de masă;👉 Tichete cadou de Paște și Crăciun;👉 Decontare transport;👉 Asigurare medic
FIRE CREDIT SRL

Specialist Servicii Clienti


Candidatul ideal Povestea ta începe aici!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT inseamna obiective comune, spirit de echipa si ajutor reciproc prin care construim impreuna un viitor sigur.Dacă ești o persoană căreia îi place să interacționeze, focusată pe identificarea de soluții și oferire de spirjin, rolul acesta este pentru tine!Pe lângă asta,Ne-ar mai plăcea să constatăm că: ești o persoană proactivă, cu inițiative noi și îndrăznețe; te adaptezi ușor la fiecare situație întâlnită; îți place să interacționezi cu persoanele și să le identifici nevoile; deții abilități dezvoltate în zona promovării și vânzării de produse și servicii;Descrierea jobului Aceste atribute te vor ajuta să: comunici eficient cu clienții băncii pe baza nevoilor pe care le identifici și să recomanzi produsele sau serviciile potrivite pentru aceștia; realizezi operațiuni cu numerar sau fără numerar în funcție de specificul tranzacției; oferi sprijin clienților pe
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1102 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Data Specialist


Candidatul ideal Are you at the beginning of your career with some SQL, Excel and marketing skills? Then take a look at this opportunity that could considerably improve your career path!Your skillsSQL and MS Office working knowledge.Comfortable working with multiple data sources including SQL Server, Access, flat data files, fuzzy look ups web-based interfaces and familiar with other relationship databases.Analytical bent of mind and logical reasoning.Strong Analytical skills.Strong oral and written communication skills with keen attention to details.Basic to medium understanding of marketing concepts.Willing to pursue a career in marketing operations.Quick learner and self-starter.Ability to build effective working relationships with others inside and outside the organization.IT/Computers/Marketing domain graduate or relevant courses.Experience with Marketing Automation tool (Marketo) is a plus.Prior experience in a similar domain is a plus.Grow your skills with us:Checking for tasks
HCL TECHNOLOGIES ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1009 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Hostess /​ Brand Specialist


Candidatul ideal Hostess / Brand Specialist Ne marim echipa de Brand Specialisti din domeniul Heated Tobacco!Asa ca daca si tu vrei sa faci parte din echipa noastra, asteptam cu drag sa te cunoastem!Ce trebuie sa faci:• Sa fii imaginea brandului;• Sa prezinti produsul din portofoliul clientului si sa informezi/ educi consumatorii, cu privire la acesta;• Sa creezi experienta de testare si cumparare;• Sa oferi consiliere consumatorilor pentru personalizarea produsului promovat si consultanta celor orientati spre achizitie;• Sa colectezi feedback dupa testarea produsuluiNoi iti oferim:· O echipa cool formata din oameni tineri si carismatici;· Program de lucru dinamic;· Training-uri de dezvoltare profesionala si personala;· Transport asigurat;· Salariu competitiv + bonusuri de performanta + tichete de masa + extra bonusuri· Tinuta asigurata;· Team building-uri;· Recunoastere profesională;Ce asteptari avem de la un Brand Specialist?· Atent la propria imagine· Orientare catre consumator· Spi
MERCURY360 COMMUNICATIONS SRL

Pharmacy Account Specialist


Candidatul ideal Absolvent studii universitare; Experienta de minim 12 luni in vanzari (experienta in vanzari in piata pharma constituie un avantaj); Permis de conducere categoria B (minim 12 luni vechime) si disponibilitate pentru deplasari; Excelente abilitati de comunicare si negociere; Abilitati dezvoltate de prezentare; Orientare catre clienti si rezultate; Proactivitate, spirit de echipa.Descrierea jobului Promoveaza numele, imaginea si serviciile MagnaPharm Marketing & Sales SRL in relatiile cu partenerii de business; Promoveaza in mod etic catre clienti (farmacii si distribuitori) produsele companiei respectand strategia si politica companiei, conform obiectivelor stabilite; Monitorizeaza implementarea actiunilor de marketing agreate in clientii vizitati (planograme, promotii consumator, alte elemente de vizibilitate); Organizeaza prezentari produse, traininguri si mese rotunde cu toti clientii din zona alocata (farmacii si distribuitori); Participa la evenimente: conferinte, s
MAGNAPHARM MARKETINGSALES ROMANIA SRL

Specialist Strategie Investitii Electricitate (217263)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare tehnice profil electric Experienţă practică necesară: 3 ani în activitatea de distribuţie a energiei electrice 3 activități relevante rețea electricitate Experiența în domeniul strategiei și planificării rețelei de distribuție precum și a reglementărilor ANRE în domeniu, constituie avantaj Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legea energiei electrice și a gazelor naturale 123/2012 Cunoştinţe limbi străine: Limba Engleză - domeniu tehnic nivel mediu Cunoştinţe IT: Pachetul Microsoft Office Altele: Deţinere permis de conducere categoria BDescrierea jobului Realizezi activități de elaborare a strategiei și a planului de perspectivă rețea, respectiv a procedurilor de promovare, realizare, raportare și evaluare investiții Coordonezi implementarea programelor de investiții (definirea, evaluarea efectului, stabilirea criteriilor de ierarhizare, a indicatorilor de performanță și promovarea acestora) Asiguri suport pentru corelarea p
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Specialist /​ Inginer Cadastru - Remote ( De Acasa)


Candidatul ideal - Capacitate de a lucra in echipă- Disponibilitate/capacitate de lucru la distanță (telemuncă)- Experiență în domeniul cadastrului, sistematic sau sporadic- Studii în domeniul cadastrului/geodeziei/topografiei- Permis de conducere, categoria B (avantaj)Descrierea jobului - Lucru remote de oriunde din tara (telemuncă) sau de la birou (București)- Pachet salarial în funcție de experiență și cunoștințe- Bonusuri în funcție performanță- Libertate în planificarea și desfășurarea activităților- Mediu de lucru plăcut, integrare într-o echipă dinamică
GENERAL SURVEY CORPORATION SRL

Specialist Sisteme Contorizare Inteligenta (perioada Determinata) (221319)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare (electrotehnică/ electroenergetică sau economice) Cursuri de specializare în activități de măsură Experienţă practică necesară: Minim 2 ani în domeniul electroenergetic (experiență în activitatea de măsură și/ sau exploatare sisteme telecitire constituie un avantaj) Cunoştinţe IT: Microsoft Office (Excel, Word, Power Point), Internet Explorer, SAP IS-UDescrierea jobului Analizezi și aplici cerințele legislative în domeniul energiei electrice și contorizării inteligente (ANRE, legislație națională, directive europene etc.) Răspunzi pentru funcționarea corespunzătoare a sistemelor de contorizare inteligentă Participi și răspunzi de realizarea programului de implementare și extindere a sistemelor de contorizare inteligentă care presupune: definirea scopului, graficului de desfășurare, activități proiect, riscuri, raportare, acțiuni preventive și corective, elaborarea caietelor de sarcini necesare în cadrul procedurilor de licitații pub
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

People Specialist (EMEA Payroll)


About Revolut People deserve more from their money. More visibility, more control, more freedom. And since 2015, Revolut has been on a mission to deliver just that. With an arsenal of awesome products that span spending, saving, travel, transfers, investing, exchanging and more, our super app has helped 40+ million customers get more from their money. And we're not done yet. As we continue our lightning-fast growth,‌ two things are essential to continuing our success: our people and our culture. We've been officially certified as a Great Place to Work™ in recognition of our outstanding employee experience! So far, we have 8,000+ people working around the world, from our great offices or remotely, on our mission. And we're looking for more. We want brilliant people that love building great products, love redefining success, and love turning the complexity of a chaotic world into the simplicity of a beautiful solution.About the role The Revolut People team is pivotal to how we support o
Revolut
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 50 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.