Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

67 Locuri de Munca It specialist in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

67 Locuri de Munca It specialist in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Pharmacy Account Specialist


Candidatul ideal Absolvent studii universitare; Experienta de minim 12 luni in vanzari (experienta in vanzari in piata pharma constituie un avantaj); Permis de conducere categoria B (minim 12 luni vechime) si disponibilitate pentru deplasari; Excelente abilitati de comunicare si negociere; Abilitati dezvoltate de prezentare; Orientare catre clienti si rezultate; Proactivitate, spirit de echipa.Descrierea jobului Promoveaza numele, imaginea si serviciile MagnaPharm Marketing & Sales SRL in relatiile cu partenerii de business; Promoveaza in mod etic catre clienti (farmacii si distribuitori) produsele companiei respectand strategia si politica companiei, conform obiectivelor stabilite; Monitorizeaza implementarea actiunilor de marketing agreate in clientii vizitati (planograme, promotii consumator, alte elemente de vizibilitate); Organizeaza prezentari produse, traininguri si mese rotunde cu toti clientii din zona alocata (farmacii si distribuitori); Participa la evenimente: conferinte, s
MAGNAPHARM MARKETINGSALES ROMANIA SRL

Specialist Comert International – Iasi


Candidatul ideal Cerințe pentru candidat: Bilingv: cunoașterea limbii engleze la nivel minim B2 si a uneia dintre următoarele limbi străine: Germană, Rusă; Dornic să înceapă o carieră în vânzări, achiziții, negociere. Experiența anterioară nu este obligatorie. Dornic să călătorească internațional (30% din timp); Orientat spre rezultate și auto-motivat; Cunoștințe PC (Ms Office, Outlook); Încrezător în forțele proprii; Team player; Sociabil și confortabil în interacțiunile cu clienții.Descrierea jobului Despre rolUn rol cu impact asupra unei economii durabile prin reducerea risipei de mărfuri! Persoana care ocupă acest rol este responsabilă de identificarea furnizorilor potențiali și negocierea achiziției de mărfuri nevândute (lichidări, produse cu data scurtă de valabilitate, colecții vechi, comenzi anulate) la nivel internațional.Responsabilități: Identifici oportunități de achiziții și potențiali furnizori; Menții legătura cu furnizorii și dezvolți baza de date; Realizezi dosarele de
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Specialist Suport Sisteme & Retea


Descrierea jobului Ești în căutare de un profesionist pasionat de tehnologie și rețele care să se alăture echipei noastre de IT pentru a gestiona și optimiza infrastructura noastră de sisteme și rețea. Acest rol necesită expertiză în administrarea și întreținerea infrastructurii IT, precum și solide abilități de rezolvare a problemelor și comunicare.Responsabilități principale: Administrarea și mentenanța rețelei: Configurare, gestionare și monitorizare a rețelei pentru a asigura o conectivitate stabilă și sigură. Implementarea și întreținerea soluțiilor de securitate a rețelei. Administrarea sistemelor: Gestionarea serverelor, inclusiv instalarea, configurarea și actualizarea sistemelor de operare. Asigurarea disponibilității, performanței și securității sistemelor. Suport tehnic: Furnizarea suportului tehnic pentru utilizatorii interni în legătură cu problemele legate de rețea și sisteme. Rezolvarea incidentelor și solicitărilor într-un mod eficient și profesionist. Planificarea și i
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Specialist Senior Investitii Cladiri (225042)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare construcţii civile/ instalaţii/ mecanice/ arhitectură Experienţă practică necesară: Minim 2 ani în domeniul investițiilor la clădiri Prezintă avantaj experiența în managementul proiectelor Cunoştinţe IT: MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, SAP (modul PS) Altele: Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Colaborezi cu echipa operațională de administrare clădiri, evaluezi necesarul de lucrări și întocmești teme de proiectare și caiete de sarcini în vederea contractării lucrărilor Participi la elaborarea planului de investiții anual și pe termen mediu Asiguri managementul integrat al planificării și implementării proiectelor de investiții contractate Pe parcursul derulării lucrărilor asiguri interfața cu proiectanții, executanții de lucrări, diriginții de șantier, autoritățile publice Întocmești documentele specifice procesului de investiții la clădiri pe parcursul execuției lucrărilor, verifici și validezi documentele
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Persoana organizata, responsabila, obisnuita sa lucreze cu termene limita;Capacitate de analiza, sistematizare si atentie la detalii;Persoana proactiva, cu bune abilitati de comunicare, cooperare si relationare;Personalitate expansiva, deschisa, onesta, cu simt dezvoltat al responsabilitatii;Experienta in recrutare si selectie de personal;Cunostinte solide de utilizare a calculatorului;Cunoasterea programului Revisal;Curs “Inspector resurse umane”;Curs “Expert legislatia muncii”;Permis de conducere, categoria B, constituie avantajDescrierea jobului Vei avea urmatoarele roluri importante, cu un set de responsabilitati clare si masurabile:Administrarea salariatilor companiei, conform cerintelor legislative specificeRealizarea procesului de salarizareGestionarea procesului de Recrutare si selectieIata responsabilitatile aferente rolurilor mentionate:Elaboreaza acte aditionale la contractele individuale de munca, decizii de incetare, note de lichidare, alte documente; Elib
URBIO RO SRL

Media netă estimată pe baza celor 1602 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Specialist Comert International - Limba Germana


Candidatul ideal Ce abilități am vrea să ai tu Fluență în limba germană; Cunoșterea limbii engleze la nivel B2; Excelente abilități de comunicare și negociere; O gândire orientată spre vânzare și achiziție; Orientare spre rezultate și proactivitate; Nu este necesară experiența; formarea este asigurată.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa Dezvoltarea și menținerea relațiilor B2B cu clienți potențiali și existenți; Negocierea achiziției de produse și asigurarea încheierii cu succes a tranzacțiilor; Menținerea unei comunicări eficiente cu clienții în scopul încheirii cu succes a tranzacțiilor; Asigurarea livrării la timp a produselor și menținerea unui nivel ridicat de satisfacție a clienților; Colaborarea cu diverse departamente pentru a asigura un flux fără impedimente al operațiunilor.Ce oferim noiBeneficii financiare: Bonus de performanță; Benefit - platformă online cu un buget flexibil, care crește în funcție de vechimea în companie (tichete de masă, asigurare medicală, abonament la
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Specialist Strategie Investitii Electricitate (217263)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare tehnice profil electric Experienţă practică necesară: 3 ani în activitatea de distribuţie a energiei electrice 3 activități relevante rețea electricitate Experiența în domeniul strategiei și planificării rețelei de distribuție precum și a reglementărilor ANRE în domeniu, constituie avantaj Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legea energiei electrice și a gazelor naturale 123/2012 Cunoştinţe limbi străine: Limba Engleză - domeniu tehnic nivel mediu Cunoştinţe IT: Pachetul Microsoft Office Altele: Deţinere permis de conducere categoria BDescrierea jobului Realizezi activități de elaborare a strategiei și a planului de perspectivă rețea, respectiv a procedurilor de promovare, realizare, raportare și evaluare investiții Coordonezi implementarea programelor de investiții (definirea, evaluarea efectului, stabilirea criteriilor de ierarhizare, a indicatorilor de performanță și promovarea acestora) Asiguri suport pentru corelarea p
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Specialist /​ Inginer Cadastru - Remote ( De Acasa)


Candidatul ideal - Capacitate de a lucra in echipă- Disponibilitate/capacitate de lucru la distanță (telemuncă)- Experiență în domeniul cadastrului, sistematic sau sporadic- Studii în domeniul cadastrului/geodeziei/topografiei- Permis de conducere, categoria B (avantaj)Descrierea jobului - Lucru remote de oriunde din tara (telemuncă) sau de la birou (București)- Pachet salarial în funcție de experiență și cunoștințe- Bonusuri în funcție performanță- Libertate în planificarea și desfășurarea activităților- Mediu de lucru plăcut, integrare într-o echipă dinamică
GENERAL SURVEY CORPORATION SRL

Specialist Sisteme Contorizare Inteligenta (perioada Determinata) (221319)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare (electrotehnică/ electroenergetică sau economice) Cursuri de specializare în activități de măsură Experienţă practică necesară: Minim 2 ani în domeniul electroenergetic (experiență în activitatea de măsură și/ sau exploatare sisteme telecitire constituie un avantaj) Cunoştinţe IT: Microsoft Office (Excel, Word, Power Point), Internet Explorer, SAP IS-UDescrierea jobului Analizezi și aplici cerințele legislative în domeniul energiei electrice și contorizării inteligente (ANRE, legislație națională, directive europene etc.) Răspunzi pentru funcționarea corespunzătoare a sistemelor de contorizare inteligentă Participi și răspunzi de realizarea programului de implementare și extindere a sistemelor de contorizare inteligentă care presupune: definirea scopului, graficului de desfășurare, activități proiect, riscuri, raportare, acțiuni preventive și corective, elaborarea caietelor de sarcini necesare în cadrul procedurilor de licitații pub
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Medici Specialisti/​primari


Candidatul ideal Calitatea actului medical, tehnologia de ultimă generație, profesionalismul și dedicarea întregii echipe fac parte din misiunea noastră de zi cu zi.Va invităm să va alăturați echipei MedLife și să lucrați alături de oameni cu adevărat pasionați de ceea ce fac.Descrierea jobului Suntem in cautare de medici pentru urmatoarele specialitati:HematologieAlergologieCardiologiePsihiatrie PediatricaDermatologieDiabet si NutritieEndocrinologieGastroenterologieGinecologieHematologieImagistica CTImagistica EcoImagistica MamografistImegistica-EcografiiMedic Generalist Medicina MunciiMedicina de familieMedicina de laboratorMedicina generalaMedicina internaNeurologieOftalmologieORLOrtopediePediatrieReumatologiePneumologiePsihiatrieRadiologieDermatologieUrologieMedicina munciiMedicina generalaCautam colegi entuziasti, orientati catre pacienti, cu spirit de echipa si dorinta de dezvoltare in cadrul companiei noastre. Va invitam sa ne contactati pentru colaborari de tip full time sau pa
MED LIFE SA

People Specialist (EMEA Payroll)


About Revolut People deserve more from their money. More visibility, more control, more freedom. And since 2015, Revolut has been on a mission to deliver just that. With an arsenal of awesome products that span spending, saving, travel, transfers, investing, exchanging and more, our super app has helped 40+ million customers get more from their money. And we're not done yet. As we continue our lightning-fast growth,‌ two things are essential to continuing our success: our people and our culture. We've been officially certified as a Great Place to Work™ in recognition of our outstanding employee experience! So far, we have 8,000+ people working around the world, from our great offices or remotely, on our mission. And we're looking for more. We want brilliant people that love building great products, love redefining success, and love turning the complexity of a chaotic world into the simplicity of a beautiful solution.About the role The Revolut People team is pivotal to how we support o
Revolut

People Specialist (Benefits)


About Revolut People deserve more from their money. More visibility, more control, more freedom. And since 2015, Revolut has been on a mission to deliver just that. With an arsenal of awesome products that span spending, saving, travel, transfers, investing, exchanging and more, our super app has helped 40+ million customers get more from their money. And we're not done yet. As we continue our lightning-fast growth,‌ two things are essential to continuing our success: our people and our culture. We've been officially certified as a Great Place to Work™ in recognition of our outstanding employee experience! So far, we have 8,000+ people working around the world, from our great offices or remotely, on our mission. And we're looking for more. We want brilliant people that love building great products, love redefining success, and love turning the complexity of a chaotic world into the simplicity of a beautiful solution.About the role The Revolut People team is pivotal to how we support o
Revolut

People Specialist (Employee Services)


About Revolut People deserve more from their money. More visibility, more control, more freedom. And since 2015, Revolut has been on a mission to deliver just that. With an arsenal of awesome products that span spending, saving, travel, transfers, investing, exchanging and more, our super app has helped 40+ million customers get more from their money. And we're not done yet. As we continue our lightning-fast growth,‌ two things are essential to continuing our success: our people and our culture. We've been officially certified as a Great Place to Work™ in recognition of our outstanding employee experience! So far, we have 8,000+ people working around the world, from our great offices or remotely, on our mission. And we're looking for more. We want brilliant people that love building great products, love redefining success, and love turning the complexity of a chaotic world into the simplicity of a beautiful solution.About the role The Revolut People team is pivotal to how we support o
Revolut

Medic Specialist Medicina Muncii


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Medicina extraordinara incepe cu medicii nostri, care prin profesionalism si empatie, au grija sa le ofere pacientilor ingrijire la cele mai inalte standarde.Daca vrei sa faci si tu parte dintr-o echipa medicala de elita, te asteptam in
Regina Maria

Specialist Recuperare Medicala


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Te asteptam alaturi de noi in echipa Kinetic pentru a le oferi pacientilor suportul necesar pentru a scapa de dureri, a-si (re)dobandi mobilitatea si a-si imbunatatii postura.Sa-ti povestim pe scurt despre rol:? Esti responsabil de activ
Regina Maria

Specialist Recuperare Medicala


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Te asteptam alaturi de noi in echipa Kinetic pentru a le oferi pacientilor suportul necesar pentru a scapa de dureri, a-si (re)dobandi mobilitatea si a-si imbunatatii postura.Sa-ti povestim pe scurt despre rol:? Esti responsabil de activ
Regina Maria

Customer Support Specialist


Candidatul ideal Îți dorești să contribui la fericirea celor din jurul tău? Vrei să faci parte din #povesteaCoriolan și să descoperi secretele aurului? Vino în echipa Făurarilor de Fericire!Ne dorim de la tine: Abilități de comunicare excelente, atât verbal, cât și scris. Ne dorim să te exprimi cu ușurință, să ai dexteritate în tastare și drag de limba română. Să fii orientat(ă) către client, să ai capacitate de a asculta și înțelege nevoile clienților, pentru a oferi soluții relevante și utile. Să ai tact în relaționarea cu acei clienți dificili și capacitatea de a analiza și rezolva problemele în mod eficient. Să fii organizat(ă) și să ai capacitatea de a-ți manageria timpul - Este necesar să fii capabil(ă) să-ți prioritizezi sarcinile, să îți gestionezi volumul de lucru și să răspunzi prompt la întrebările clienților. Să ai o atitudine pozitivă, chiar și în situații dificile. Să fie o persoană prietenoasă, abordabilă și dispusă să ajute clienții. Dorința de a cunoaște mai bine produ
CORIOLAN AUR SMARALD SRL

Media netă estimată pe baza celor 1153 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Criterii esentiale pentru succesul pe aceasta pozitie Experienta de cel putin 2 ani in achizitii Bune abilitati de analiza, planificare si organizare Abilitati avansate de comunicare si de negociere Abilitati analitice si de persuasiune Cunostinte solide de utilizare pachet Microsoft Office Experienta in piata farma reprezinta un avantajDescrierea jobului Cum poti genera impact si sa te dezvolti alaturi de PHARMA S.A.? Analizezi si negociezi condițiile comerciale cu furnizorii, analizând şi evaluând obiectiv ofertele acestora. Urmaresti asigurarea stocurilor necesare și realizarea target-ului de achiziții prin respectarea planificarii periodice a necesarului de aprovizionat cantitativ și valoric pe producator/produs. Sustii managerul in planificarea intrarilor si a transferul de marfa intre filialele Pharma SA. Impreună cu echipa, oferi suport managerului in strategia de creștere a portofoliului de furnizori și produse.Beneficii Salariu fix motivant Pachet de instrumen
PHARMA SA

Media netă estimată pe baza celor 1717 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Specialist Planificare Si Monitorizare Investitii Electricitate (223113)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare (tehnice, economice, juridice) Experienţă practică necesară: Minim 3 ani în domeniul energetic Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legislația Investiții, Ordine, Reglementări și Metodologii ANRE Cunoştinţe IT: MS Office – avansat Cunoștințe SAP Altele: Deţinere permis de conducere categoria BDescrierea jobului Realizezi activități de elaborare a planurilor și lansare a proiectelor de investiții în rețea, segment electricitate, monitorizare și raportare a acestora Responsabil cu activitatea de planificare pentru investiții, pe programe, pe termen mediu și scurt (MTP și FC) și a planurilor de investiții pe 2 ani segment electricitate – conform metodologiei de aprobare a acestora de către ANRE și analizezi lunar stadiul realizărilor pe lucrările de investiții în rețea și semnalezi eventualele deviații față de planificări Responsabil cu actualizarea, cu periodicitate cel puțin săptămânală, a stadiului proiectelor pentru etapele
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Specialist Ofertare SoluȚii Energetice Termice


Descrierea jobului · Educația necesară: Studii superioare finalizate cu diplomă de licență în termoenergetică Studiile postuniversitare constituie un avantaj Atestat ISCIR, Autorizare ANRE gradul IIA și IIB constituie avantaj.· Experienţă practică necesară: Minim 3 ani de experiență în domeniul energetic; Experienta in dimensionarea si ofertarea de echipamente din aria de activitate; Experiență în interpretarea și elaborarea specificațiilor tehnice din industria energetică și industriile conexe.· Cunoştinte de legislaţie: Cunoasterea reglementărilor în vigoare din domeniul energiei, a eficienței energetice si protectiei mediului; Cunoasterea cadrului legislativ in domeniul producerii energiei electrice din surse regenerabile.;· Cunoștințe limbi străine: engleză - nivel intermediar;· Cunoștințe IT: Cunoștințe bune de MS Office, Autocad Cunoasterea soft-urilor de modelare si analiza a proceselor complexe din zona de termie – Energy pro (de ex) constituie un avantaj.Altele: Gândire analit
E.​ON ASIST COMPLET S.​A.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 67 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.