Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

33 Locuri de Munca It specialist in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

33 Locuri de Munca It specialist in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Vanzari


Candidatul ideal 👉 APLICĂ DACĂ: ai experiență în vânzări prin telefon și îți dorești să vinzi produse îndrăgite de clienți, ești o persoană deschisă și comunicativă, îți urmărești cu perseverență obiectivele, înveți rapid și îți place să câștigi, știi să construiești și să întreții relații, ești orientat spre obiective și ai o atitudine pozitivă. limba engleză, constituie un avantaj. Descrierea jobului Specialist VanzariWorkplace: M. Kogalniceanu 3, 410175 OradeaMonthly salary: 5130 - 5650 RON gross👉 RESPONSABILITĂȚI: vânzarea de produse digitale către restaurantele din România, contactarea activă a noilor clienți prin telefon și e-mail, construirea unei relații de succes cu proprietarii de restaurante - scopul nostru nu e sa vindem la primul contact ci să construim o relație.👉 NOI OFERIM: Birou situat în Oradea, aproape de centrul orașului, sistem atractiv de bonusare sprijin permanent din partea supervizorului și a colegilor de muncă, atmosferă de lucru excelentă, echipament de lu
RESTAUMATIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 816 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Cerinte: Cunostinte operare PC; Pachet Microsoft Office - in special Excel; Engleza nivel mediu,Descrierea jobului Responsabilitati: Creare, plasare, operare, urmarire comenzi; Actualizare, operare, urmarire gestiune; Comunicare/colaborare eficienta cu furnizorii; Analiza stocurilor, tendintelor de consum.Beneficii: Salariu motivant; Majorari anuale in functie de performante; Pachet de beneficii atractiv (tichete de masa de 35 lei/zi, transport gratuit, al 13 - lea salariu, posibilitatea de a servi o masa calda); Posibilitatea dezvoltarii profesionale in companie; Mediu de lucru placut.
CLASS FURN ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1603 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal • Intelegeti valoarea in timp a banilor• Procesul de achizitie nu se refera doar la negocierea preturilor, ci mai mult la obtinerea bunurilor dorite in locul dorit, la momentul si pretul potrivit• Totul este important in achizitii: o mica parte lipsa dauneaza unui proiect mare• Sa nu va fie frica sa discutati cu furnizorii - sunati si cereti orice aveti nevoie fara nici o teama- Excelente abilitati de comunicare, negociere, interrelationare si cooperare- Limba engleza la nivel avansat- Cunostinte operare PC la nivel avansat- Abilitati de comunicare si lucru in echipa- Rapiditate si acuratete in procesarea informatiilor- Seriozitate, proactivitate- Spirit analitic, atentie la detaliiDescrierea jobului Lucrul in echipaIntelegerea regulilor si consecintelor INCOTERMSNegocierea contractuluiElaborati contracte de la zeroGasiti punctele critice in contracteComparati nu numai preturile, ci si costul totalIntelegeti adevarata valoare a reducerilorObtineti cel mai mic cost disp
NOVATEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1663 de salarii introduse în Salario: 4900 RON/Luna

Training Specialist


Candidatul ideal TRAINING SPECIALIST to join our team!Joinour team. Build the future.Plexus is an agile, forwardthinking company of problemsolvers who bring complex technologies and innovativeproducts to life. We are engineering, manufacturing and supplychain experts passionate about building a better world for thepeople who will benefit from what we doPlexusOradea, Bihor, Romaniawww.plexus.comPurpose Statement:This position is responsible for supporting the development, introduction and facilitationof a wide variety of training solutions.JOB RESPONSIBILITIES:•Training development and operations Partner with the Plexus training community to design, develop,implement and support training solutions that meet organizational needs across the globe, including sessioncoordination, instructional design, material development, facilitation, cost chargebacks, and assessment asrequired for assigned areas•Data analysis Utilize Talent Management systems to collect, analyze, and summarize data and t
PLEXUS SERVICES RO SRL

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Payroll Specialist


Candidatul ideal Our growing company is searching for experienced candidates for the position of Payroll Specialist. If you are looking for an exciting place to work and if you can provide comprehensive, ongoing and proactive support for all inquiries pertaining to payroll system functionality, payroll compliance and best practices, please take a look at the list of qualifications below:· Proven experience as a Payroll Specialist or similar role (minimum 2 years);· Very good knowledge of legislation and regulations of the field;· Strong knowledge of Microsoft Excel and other MS office tools;· Fluency in English;· Capability of exercising extreme discretion;· Self-motivated with the ability to work independently and in a team environment;· Strong organizational and analytical skills needed;· Excellent interpersonal and communication skills;· Must possess a positive “can do” attitude and willingness to learn new things.Descrierea jobului · Ensuring market-oriented remuneration and remune
ANDREAS STIHL POWER TOOLS

Media netă estimată pe baza celor 304 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Indirect Purchasing Specialist


Candidatul ideal University Degree Engineer, Economist; English as must, German is a plus; SAP MM modules, ARIBA PTP (SAP R/3, S/4HANNA); Operates MS Office software package; Negotiation, Project experience, knowledge of generic contract laws; Purchasing experience min. 3-4 years; Intercultural experience is plus.Descrierea jobului Suppliers and Contracts Clarifies technical and commercial requirements together with the requester and the supplier. Negotiates terms to fulfill best conditions for acquisition of services, production equipment’s, MRO, construction services, maintenance and facility service, with respect to procurement process, procedures and legal requirements. Obtain offers, analyze and asses for optimum cost value solution. Defines, prepares and concludes contracts by respecting procurement process, procedures and legal requirements. Carries out supplier evaluation to concentrate on the best suppliers and improve the current supplier base. Ensures and drives towards down
ANDREAS STIHL POWER TOOLS

Specialist Platforma Online


Candidatul ideal Experiență în vânzările online și în administrarea site-urilor de comerț electronicAbilități excelente de comunicare în scris și verbalCapacitatea de a lucra independent și în echipăDiplomă de licență în Vânzări, Marketing, Administrare de Afaceri sau domeniu similar este un avantajExperiență in administrare SEOExperienta cu instrumente si tactici cheie de vanzare si marketing in comertul electronic;Abilitatea de a gestiona timpul eficient si de a prioritiza sarcinile;Descrierea jobului Gestionarea platformei de comert electronic: strategie, design, dezvoltare si optimizare in conformitate cu obiectivele companiei;Gestionarea și optimizarea vânzărilor pe canalul online, inclusiv identificarea și prospectarea potențialilor clienți, precum și crearea și gestionarea listelor de contacteDezvoltarea strategiilor de vânzări online, precum și monitorizarea performanței și raportarea rezultatelor către echipa de conducereAdministrarea site-ului nostru de comerț electronic asig
TRANSILVANIA GENERAL IMPORT-EXPORT S.​R.​L.​

Supplier Follow-up Specialist


Candidatul ideal You are the ideal candidate, if you can check the most of the following:Knowledge & Skills: General-purpose IT tools; Advanced knowledge of MS Office, especially MS Excel; Good knowledge of SAP; Advanced knowledge of logistics follow-up operations and processes; Advanced training, or minimum 6 months of experience in supplier follow-up; Ability of creating technical reports. Behavioral Competencies: Effective verbal and written communication skills; Organizational skills; Positive attitude in work and challenges; Influences and guides colleagues to solve problems; Oriented towards results; Oriented to the client's needs; Has a developed critical spirit; Disciplined; Respecting deadlines; Self-motivated; Team worker; Willing to travel for business purposes; Act with integrity and honesty; Drive collaboration through respect and openness. Qualifications:Education: Technical Bachelor’s degree in Engineering (preferably Mechanic field). Previous experiences: Minimum 2
S.​C.​ COMAU ROMANIA S.​R.​L.​

Medic Specialist/​primar


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie să posede următoarele calificări și experiență:Certificat de membru al Colegiului Medicilor din România.Certificat de medic specialist/primar în specializarea Medicină Fizică și de Reabilitare.Medic care sa indeplineasca conditiile pentru a intra în contract cu casa de sanatate.Aviz de liberă practică și asigurare de malpraxis valabile.Experiență relevantă în domeniul reabilitării medicale.Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală.Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora eficient cu ceilalți profesioniști din domeniu.Atitudine proactivă și orientare către rezultate.Abilități de gestionare a timpului și a priorităților.Dacă îndeplinești aceste cerințe și ești pasionat de îmbunătățirea calității vieții pacienților prin intermediul terapiilor de reabilitare, te invităm să aplici pentru acest post.Descrierea jobului Clinica noastră Scarabeus Medical caută un medic specialist/primar în specializarea Medicină Fizică și
SCARABEUS SOLAR S.​R.​L.​

Specialist - Fire Detection Systems


Candidatul ideal Candidatul Ideal pentru postul de Specialist - Sisteme detectie incendiu trebuie să aibă următoarele abilități și competențe:Diploma de studiu într-un domeniu relevant, cum ar fi inginerie sau electronica.Minim 3 ani de experiență în domeniul tehnic, inclusiv ofertare, instalare si/sau configurare sisteme de securitate (sisteme de detectare si alarmare la incendiu).Abilități de comunicare în limba română și engleză.Disponibilitatea de a călători în vederea efectuării de vizite la biroul colaboratorilor/on-site.Permis de conducere valabil - categoria B.Atentie la detalii si atitudine customer oriented.Descrierea jobului Atributiile tale vor fi urmatoarele:Soluționarea întrebărilor și cerințelor de suport venite din partea colaboratorilor.Gestionarea impreuna cu ceilalti colegi din departament apelurile venite în scop tehnic.Menținerea colaborării cu proiectanții/integratorii din zona primita, oferind soluții complexe.Oferirea de informatii tehnice / training în vederea
POLON-ALFA ROMANIA S.​R.​L.​

Systems Area Specialist - Fire Detection


Candidatul ideal Dacă ești o persoană pozitivă, comunicativă, sociabilă și orientată către client, ai putea fi interesat în a aplica pentru postul de Systems Area Specialist - Fire Detection.Căutăm o persoană cu următoarele abilități și competențe: Experiență de minim 2 ani în vânzari Capacitatea de analiză și selecție Capacitatea de promovare, prezentare și vânzare a produselor companiei Bune abiltăți de comunicare, negociere și orientare spre rezultat Spirit de inițiativă și capacitatea de a lucra în echipă Abilități de comunicare în limba engleză (nivel mediu) Cunoștințe de utilizare PC (nivel mediu) Permis de conducere - cat. BStudii superioare în domeniul Economic sau al Ingineriei, reprezintă un avansaj.Descrierea jobului Care vor fi atribuțiile tale? Construirea de oferte corespunzătoare profilului clientului și finalizarea vânzărilor Oferirea de consultanță de specialitate pentru întreaga gama de produse din portofoliul companiei Furnizarea de informatii către clienți cu privir
POLON-ALFA ROMANIA S.​R.​L.​

Inginer Ofertare -specialist Instalatii Termice Si Sanitare


Candidatul ideal - Studii superioare tehnice de specialitate ( reprezinta un avantaj absolvent al Sectiei de Instalatii – Facultatea de Constructii)- Cunostinte de proiectare – estimare in vederea ofertarii- Cunostinte avansate de operare PC – Autocad, MS Office- Experienta in domeniu instalatiilor termice si sanitare (proiectare, ofertare)- Abilitati de comunicareDescrierea jobului - Analizeaza caietele de sarcini in vederea solicitarii de clarificari (daca este cazul)- Dimensioneaza/proiecteaza instalatiile (pe baza caietului de sarcini si a documentatiei existente)- Incadreaza articolele de deviz si cantitatile acestora in programe specializate- Identifica materialele si echipamentele principale care intra in componenta ofertei, caracteristicile tehnice/cantitati- Intocmeste cereri de oferta pentru materiale, echipamente- Analizeaza si selecteaza ofertele primite pentru materiale, echipamente si lucrari- Calculeaza ofertele cu ajutorul programelor specializateBeneficii:- Pachet sala
ARABESQUE SRL

Hr Specialist


Candidatul ideal Candidatul Ideal: Are cel putin un an de experienta in HR Este empatic, cu calitati de comunicare eficienta si clara atat verbal, cat si in scris Are abilitatea de a înțelege profilul companiei noastre si a colegilor pe care ii avem in firma si de care avem nevoie pe viitor Detine skills-uri organizatorice atat a resursei de timp, cat si a celei umane si atentie la detalii Are abilitatea de a lucra cu profesionalism, integritate si confidentialitate Descrierea jobului Suntem in cautare de HR specialist care sa: Poata gestiona nevoia de personal a firmei si sa conduca campanii de recrutare independent pe diferite nivele si pozitii in firma Colaboreze cu departamentele din firma si sa inteleaga care sunt abilitatile si competentele necesare pentru posturile disponibile aferente fiecarui sector Va cauta cele mai bune metode si canale de recrutare, in functie de pozitia disponibila si de bugetul stabilit pentru recrutare si pentru angajare Va posta anunturi de recrutare, v
HELPSHIP S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 151 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist,​ It Infrastructure


Candidatul ideal Knowledge/Skills/Competencies:* Fundamental knowledge of endpoint management concepts such as deployment, imaging, packaging, patching, testing, support, etc.* Very Good knowledge of Windows Active Directory and the Windows Operating system* Good knowledge of Linux Operating Systems (AIX would be a plus)* Good knowledge of end-point management tools and processes (ie. Bigfix, SCCM/SCOM/MECM).* Good knowledge of scripting tools (examples include. Powershell, Python, BASH, Ansible, Terraform, etc.)* Previous experience with Virtual Desktops Management would be considered a plus (Citrix, AWS Workspaces, MS Virtual Desktop)* Previous Experience and Understanding of ITIL practices and framework would be a plus.* Ability to manage workload effectively and efficiently and establish priorities.* Strong organizational skills and ability to prioritize, escalate, and communicate issues.* Ability to work independently with minimal guidance with attention to detail and follow-up.*
CELESTICA ROMANIA SRL

Customer Support Specialist


Candidatul ideal Requirements: Minimum 2 years of experience in a similar position; Advanced English writing and speaking skills; High school degree; Customer Success oriented mindset is a plus; Excellent verbal and written communication skills to clearly share and relay information; The ability to actively listen to customers so they can adequately gauge and address their needs; The ability to remain calm and polite when dealing with complaints or challenging clients; Strong problem-solving skills to determine the best possible solutions for client issues; Computer literacy, including knowledge of relevant software packages (Hubspot knowledge is an advantage).Working remotely but from Oradea.Schedule: 1 week L-V 8-16 1 week L-V 15-23 1 week L-V 17-01Descrierea jobului Responsibilities: Responds to client’s requests via various incoming channels chat, email and phone; Identifies and understand customer’s needs to achieve customer satisfaction; Understands and responds to all inquiries
SMARTWARE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1332 de salarii introduse în Salario: 3262 RON/Luna

Tehnician sisteme de securitate


Companie verificată
Aplica rapid
 Ești o persoană energică și adaptabilă? Ești pregătit sa accepți provocări noi alături de o echipă dinamică si profesionistă? Ai studii in domeniul electric si crezi că te-ai putea specializa și pe instalarea echipamentelor de securitate și antiincendiu? Căutăm candidatul potrivit pentru funcția de TEHNICIAN IT. Putem crește și evolua împreună dacă te hotărăști să intri și tu în echipa NEXIA! Ce vei face alături de noi?Responsabilitățile tale principale vor fi cablarea și instalarea sistemelor de:supraveghere video;date - voce;alarmă;detecţie incendiu;control acces. Te potrivești in echipă dacă ai:studii medii absolvite, în domeniu tehnic sau electric;cunoștințe în cablare și instalare echipamente (constituie un avantaj);disponibilitate de lucru la înălțime;disponibilitate pentru deplasări;permis de conducere cat. B (opțional). Ce îți vom oferi:contract de muncă pe perioadă nedeterminată;diurnă pentru deplasări;instruire și calificare la locul de muncă;pachet salarial a
NEXIA CONSULTING SRL

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 3950 RON/Luna

Specialist Marketing - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST MARKETING - AJOFM | ANOFMAngajator: SC HELION COM IMPEX SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
SC HELION COM IMPEX SRL

Specialist Resurse Umane - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST RESURSE UMANE - AJOFM | ANOFMAngajator: H.ESSERS DISTRIBUŢIE SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
H.​ESSERS DISTRIBUŢIE SRL

Specialist În Domeniul Calitatii - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST ÎN DOMENIUL CALITATII - AJOFM | ANOFMAngajator: HANNING MOTORS ROMANIA S.R.L.Experienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
HANNING MOTORS ROMANIA S.​R.​L.​

Specialist Marketing Online - Ajofm | Anofm


Ocupatia: Specialist marketing online - AJOFM | ANOFMAngajator: LUNA CONSTRUCTION AND CLEANING SERVICES SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
LUNA CONSTRUCTION AND CLEANING SERVICES SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 33 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.