Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca It specialist in Piatra Neamt

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca It specialist in Piatra Neamt

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Piatra Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Piatra Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Marketing


Candidatul ideal The ideal candidate must have: Proficient level of English (minimum B2) Excellent image/video editing skills with a keen eye for detail Proficiency in Adobe Creative Suite (Photoshop, Illustrator, Premiere Pro, InDesign); After Effects is a plus 2-4 years of experience in graphic design Proficient in using social media management tools and analytics platforms Strong understanding of social media metrics and ability to interpret data Creative mindset with the ability to think outside the box and generate innovative ideasDescrierea jobului Job Type: Full-timeLocation: Piatra NeamțOverviewWe are seeking a talented and creative Marketing Specialist to join our dynamic marketing team. As a Marketing Specialist, you will play a pivotal role in managing and executing our marketing strategy.Key Responsibilities Develop and implement social media content calendars across various platforms, including Facebook, X, Instagram, TikTok, YouTube Create engaging and visually appealing
USEDFUL EUROPE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1259 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

It Support Specialist


Candidatul ideal Working experience in application support or key user in ERP (Dynamics 365 Business Central / Navision is a plus) for 2 years or more; University degree (bachelor) in Computer science, Economics or Mathematics; Know-how in business administration / economics; Good knowledge of English; French or German is a plus; Base knowledge of Windows network environment, Microsoft 365 and Azure; Good Customer/User Service skills: ability to understand and manage customer/user expectations; Able to manage and prioritize tasks, requests and time efficiently; Ability to perform under pressure, multi-task, willingness to learn and to travel abroad; Analytical and root cause problem solving skills; Ability to collaborate and work cooperatively in a team environment; Positive, upbeat, can-do attitude, outside of the box thinking.Descrierea jobului Your main responsabilities will be: Assist users in resolving problems and answer questions related to the ERP system; Remote/On-site support
ELCEA HEARING PROTECTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 438 de salarii introduse în Salario: 4445 RON/Luna

Specialist Contabilitate Primara/​resurse Umane


Candidatul ideal Un persoana poztiva cu mentalitate productiva.O buna reputatie de la angajatorii precedenti.Experienta in colectarea documentelor si inregistrarea lor in programul SMART Bill.Capacitatea de a analiza datele financiare.Un bun cunoașterea a software-urilor contabile, cum ar fi Excel, ERP-uri (Enterprise Resource Planning) și alte programe specifice contabilității este esențială. Descrierea jobului Financiar Contabil:Face intrările de marfă în sistemul Smart Bill la toate cele 4 magazinele, in maxim 2 zile de cand a primit marfa.Ia legătura cu furnizorii cu privire la neregulile constatate (diferențe între facturi și marfa primită) / solduri / plăți.Face platile catre furnizori.Transfera marfă între gestiuni și facturare între magazine.Incarca facturi în RO E-Factura si generareaza cod UIT.Verificare facturi primite in SPV de la frunizori (semi automatizat).Completare ordine de deplasare (pentru decontare bon combustibil și diurnă)Centralizeaza actele pentru contabilitate
6AM REVENUE SRL

Specialist Strategie Investitii Electricitate (217263)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare tehnice profil electric Experienţă practică necesară: 3 ani în activitatea de distribuţie a energiei electrice 3 activități relevante rețea electricitate Experiența în domeniul strategiei și planificării rețelei de distribuție precum și a reglementărilor ANRE în domeniu, constituie avantaj Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legea energiei electrice și a gazelor naturale 123/2012 Cunoştinţe limbi străine: Limba Engleză - domeniu tehnic nivel mediu Cunoştinţe IT: Pachetul Microsoft Office Altele: Deţinere permis de conducere categoria BDescrierea jobului Realizezi activități de elaborare a strategiei și a planului de perspectivă rețea, respectiv a procedurilor de promovare, realizare, raportare și evaluare investiții Coordonezi implementarea programelor de investiții (definirea, evaluarea efectului, stabilirea criteriilor de ierarhizare, a indicatorilor de performanță și promovarea acestora) Asiguri suport pentru corelarea p
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Specialist /​ Inginer Cadastru - Remote ( De Acasa)


Candidatul ideal - Capacitate de a lucra in echipă- Disponibilitate/capacitate de lucru la distanță (telemuncă)- Experiență în domeniul cadastrului, sistematic sau sporadic- Studii în domeniul cadastrului/geodeziei/topografiei- Permis de conducere, categoria B (avantaj)Descrierea jobului - Lucru remote de oriunde din tara (telemuncă) sau de la birou (București)- Pachet salarial în funcție de experiență și cunoștințe- Bonusuri în funcție performanță- Libertate în planificarea și desfășurarea activităților- Mediu de lucru plăcut, integrare într-o echipă dinamică
GENERAL SURVEY CORPORATION SRL

Medic Specialist /​ Rezident Nefrolog


Candidatul ideal - Medic specialist/rezident nefrolog- Bune cunostinte de limba engleza- Operare PC, Pachet Microsoft Office- Disponibilitate de deplasare- Flexibilitate- Bune abilitati de comunicareDescrierea jobului - Examinarea clinica a pacientilor si tratarea acestora la cele mai inalte standarde- Efectuarea de prescriptii medicale si recomandari specifice- Prescrierea si urmarirea regimului igienico-dietetic al pacientilor, contribuind la educatia sanitara a acestuia- Monitorizare lunara e eficientei tratamentului de substitutie a functiei renaleAvantajele carierei in cadrul companiei noastre includ:• Apartenenta la echipa Fresenius Nephrocare, parte din grupul Fresenius Medical Care – lider mondial in furnizarea de produse si servicii pentru persoanele cu insuficienta renala cronica• Sustinere in dezvoltarea profesionala.• Pachet salarial atractiv, pachet de relocare.
FRESENIUS NEPHROCARE ROMANIA SRL

Specialist Planificare Si Monitorizare Investitii Electricitate (223113)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare (tehnice, economice, juridice) Experienţă practică necesară: Minim 3 ani în domeniul energetic Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legislația Investiții, Ordine, Reglementări și Metodologii ANRE Cunoştinţe IT: MS Office – avansat Cunoștințe SAP Altele: Deţinere permis de conducere categoria BDescrierea jobului Realizezi activități de elaborare a planurilor și lansare a proiectelor de investiții în rețea, segment electricitate, monitorizare și raportare a acestora Responsabil cu activitatea de planificare pentru investiții, pe programe, pe termen mediu și scurt (MTP și FC) și a planurilor de investiții pe 2 ani segment electricitate – conform metodologiei de aprobare a acestora de către ANRE și analizezi lunar stadiul realizărilor pe lucrările de investiții în rețea și semnalezi eventualele deviații față de planificări Responsabil cu actualizarea, cu periodicitate cel puțin săptămânală, a stadiului proiectelor pentru etapele
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Inginer/​ Tehnician Mentenanta


Descrierea jobului Candidatul idealStudii medii/ postliceale/ superioare cu profil tehnic;Autorizare ISCIR RSL-IP sau RVT (constituie avantaj);Atestate pe service de la producatorii de echipamente;Experienţă practică necesară: minim 2 ani în domeniul montării, punerii în funcţiune, mentenanţei centralelor termice;Cunoștințe obligatorii cerute de legislație: Prescripții tehnice ISCIR și legislația cu impact în domeniul de activitate;Cunoştinţe IT: deprinderi utilizare MS Ofice (Word, Excel, Outlook); AlteleAbordare structurată în rezolvarea problemelor;Abilităţi de comunicare interpersonale;Capacitate de analiză şi de a găsi soluţii;Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerințele postului. *Dacă doriți, vă rugăm să atașați la CV fotografia dumneavoastră. E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş, România, în calitate de operator de date cu caracter personal, prelucrează datele dumneavoa
E.​ON ASIST COMPLET S.​A.​

Specialist In Achizitii - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST IN ACHIZITII - AJOFM | ANOFMAngajator: DINAMIC 92 DISTRIBUTION SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PIATRA-NEAMT
DINAMIC 92 DISTRIBUTION SRL

Specialist Marketing - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST MARKETING - AJOFM | ANOFMAngajator: DINAMIC 92 DISTRIBUTION SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PIATRA-NEAMT
DINAMIC 92 DISTRIBUTION SRL
Vezi alte joburi relevante

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Logistics Manager


Companie verificată
Aplica rapid
Description The main responsibility of this position is to assist the Sales Team through interaction with suppliers and customers, handling orders, and managing the logistics of our shipments. This role will be based at our office in Piatra Neamț and offers an appealing compensation package depending on your qualifications and experience. Job responsibilities o Work independently to solve logistics, documentation, and freight solutions.o  Generate sales and purchase contracts as directed by the Sales team.o  Process orders provided by the Sales team, by securing purchase and sales as agreed by the sales teamo  Coordinate the documentation flow and other paperwork: including Health Certificate, Certificate of origin and alike.o  Manage and build relationships with freight providers to ensure on-time deliveries and low-cost rateso  Coordinate and direct transportation needs at multiple facilitieso  Project work or items outside
OLAHUS TRADING SRL

Sales Manager B2b


Candidatul ideal Suntem în căutare de noi colegi!Köber Industries este un brand în continuă dezvoltare și caută candidați experimentați pentru poziția de Reprezentant Vânzări pentru industria Vopselelor Pulberi. Candidatul ideal va juca un rol important în creșterea bazei de clienți și consolidarea portofoliului de vânzări reprezentând imaginea Köber Industries în relația cu partenerii actuali și potențialii clienți. Cerințe:• Studii tehnice de nivel mediu sau superior;• Organizare, responsabilitate și respectarea termenelor limită;• Abilități tehnice corelate cu demonstrații practice;• Abilități de comunicare și negociere (prezență placută și discurs coerent);• Cunoașterea și aplicarea tehnicilor de vânzare;• Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări săptămânale.Descrierea jobului Responsabilități:• Identificarea și prospectarea clienților potențiali în vederea creșterii portofoliului de clienți;• Vizitarea clienților existenți pentru a înțelege nevoile lor ș
KOBER SRL

Office Manager - Piatra Neamt


Candidatul ideal OFFICE MANAGER - PIATRA NEAMTDorim să ne mărim echipa și căutăm colegă/coleg care să îndeplinească următoarele cerințe:Studii superioare finalizate;Permis de conducere;Cunoștințe pachet Microsoft Office;Atenție sporită la detalii;Capacitate de organizare a priorităților și gândire analitică;Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă.Descrierea jobului OFFICE MANAGER - PIATRA NEAMTTe invităm să te alături unei echipe tinere, dinamice și preocupate neîncetat să evolueze în fiecare zi (lucru back-office);Orientare spre client și abilitatea de adaptare asupra diferitelor situații întâlnite;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefonic;Vei interacționa des cu colegii din alte filiale/departamente, le vei oferi sprijinul tău și te vei asigura ca activitatea firmei să decurgă cât mai bine;Dinamica și diversitatea sunt prezente mereu, drept urmare nici urmă de plictiseală în activi
AUTONOM SERVICES S.​A.​

Office Manager Departament Financiar


Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Bune abilități de comunicare și vocabular elevat;Cunoașterea pachetului MS Office;Capacitate de organizare și planificare;Responsabilitate și diplomație;Capacitate de organizare a priorităților și gândire analitică;Persoană dinamică, comunicativă, organizată și sociabilă.Cunoștințe limba engleză – minim nivel mediu;Permis de conducere categoria B, cu minimum 1 an de experiență.Descrierea jobului Te invităm să te alături unei echipe entuziaste și preocupate să evolueze în fiecare zi;Orientare spre client și abilitatea de adaptare asupra diferitelor situații întâlnite;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefonic;Vei interacționa des cu colegii din alte filiale/departamente, le vei oferi sprijinul tău și te vei asigura ca activitatea firmei să decurgă cât mai bine;Dinamica și diversitatea sunt prezente mereu, drept urmare nici urmă de plictiseală în activitatea ta zilnică
AUTONOM SERVICES S.​A.​

Manager Magazin Piatra Neamț (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Studii superioare finalizate Experiență de conducere de minim 3 ani Spirit antreprenorial, gândire analitică și orientată spre rezultat Foarte bune abilități interpersonale Disponibilitate pentru deplasări și relocare în țarăDescrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru Plăți aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Autoturism de serviciu, inclusiv pentru uz personal și card de combustibil Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesionalăSarcinile tale Ești responsabil pentru toate procesele din magazinul tău, de la disponibilitatea produselor pân
KAUFLAND ROMANIA SCS

Tehnician Devize /​ Ofertare /​ Licitatie Constructii


Candidatul ideal SC CAMPEADOR SRL angajeaza inginer ofertare / decontare pentru lucrari publice.Experienta necesara in achizitii publice minim 3 ani.Descrierea jobului - Introducerea articolelor de deviz in programul specializat de calcul de devize, INTERSOFT.- Cunoscator a programelor de deviz profesional/ excel, sau orice alt program de devize –avantaj cat si a platformei SEAP.- Devize oferta dupa antemasuratori existente, deviz general investitie, deviz pe obiect, extrase de deviz: liste de materiale, manopera, utilaje, transport pentru executie lucrari.- Intocmire acte aditionale ,decontari, NCS-uri,NR-uri- Studierea documentatiei (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic), si a intregii documentatii pentru licitatii inclusiv eligibilitate.- Incadrarea in norme de deviz a cantitatilor din cadrul documentatiei de atribuire, precum si cunoasterea planurilor pentru eventualul control al cantitatilor solicitate in documentatieCei interesați pot trimite CV pe mariana.bot
CAMPEADOR SRL

Relationship Manager Micro


Candidatul ideal Rolul de Relationship Manager Micro presupune identificarea oportunitatilor de vanzare, pentru produsele si serviciile Bancii, adresate clientilor Persoane Juridice, care se incadreaza in categoria Micro (cifra de afaceri pana in 1,5 milioane de euro).Profilul tau: Experienta anterioara in vanzarea produselor bancare (persoane fizice sau juridice); Bun cunoscator al legislatiei bancare; Abilitati de vanzare, prezentare si negociere; Bune abilitati de comunicare si interactiune; Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie; Perseverenta in atingerea obiectivelor; Cunostinte MS Office; Limba engleza – nivel conversational.Descrierea jobului Ce vei face: Vei identifica clienti noi persoane juridice care se incadreaza in categoria Micro (cifra de afaceri pana in 1,5 milioane de euro); Vei identifica oportunitatile de vanzare pentru toate produsele si serviciile OTP Bank Romania SA adresate clientilor Micro; Vei dezvolta portofoliul de clienti existenti si volumul de afaceri,
OTP BANK ROMANIA SA

Tehnician Service Utilaje De Constructii Zona Bacau - Iasi - Neamt


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui tehnician service cu sau fara experienta in domeniul utilajelor de constructii. Cunostinte de electrica/ electronica, mecanica, si hidraulica; Studii tehnice medii sau superioare Dorinta de a invata Spirit de echipa Diponibilitate deplasari in taraDescrierea jobului Intretinerea si repararea utilajelor de constructii Diagnosticarea defectelorAvantajele sunt urmatoarele: masina serviciu telefon serviciu laptop acces la traininguri pentru dezvoltare in domeniul salariu atractiv.
WIRTGEN ROMANIA S.​R.​L.​

Office Manager - Departament Asigurari


Candidatul ideal OFFICE MANAGER - DEPARTAMENT ASIGURARIDorim să ne mărim echipa și căutăm colegi care să îndeplinească următoarele cerințe:Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Bune abilități de comunicare și vocabular elevat;Cunoașterea pachetului MS Office;Capacitate de organizare și planificare;Responsabilitate și diplomație;Capacitate de organizare a priorităților și gândire analitică;Persoană dinamică, comunicativă, organizată și sociabilă;Descrierea jobului OFFICE MANAGER - DEPARTAMENT ASIGURARITe invităm să te alături unei echipe entuziaste și preocupate să evolueze în fiecare zi.Atribuțiile și responsabilitațile zilnic sunt predominate de cifre și diverse situații în excel;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefonic;Vei interacționa des cu colegii din alte filiale/departamente, le vei oferi sprijinul tău și te vei asigura ca activitatea firmei să decurgă cât mai bine;Dinamica și diversitatea sunt prezente mereu, dr
AUTONOM SERVICES S.​A.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.