Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca It specialist in Sebes

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca It specialist in Sebes

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Sebes si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Sebes si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist în Contabilitate


Candidatul ideal Experiență de minim 5 ani în domeniul financiar contabil + taxe; Cunoștințe solide privind Legislația în vigoare în domeniul financiar contabil + taxe: cheltuieli și venituri, stocuri-ambalaje, mijloace fixe, operațiuni cu terți, operațiuni bancare și alte operațiuni contabile; Cunoașterea standardelor IFRS și IAS; Cunoștințe avansate de SAP; Cunoștințe privind contabilitatea consolidată a companiilor reprezintă avantaj; Fluență în limba Engleză. Limba Germană reprezintă avantaj;Descrierea jobului Departamentul Financiar dorește să își extindă echipa și este în căutare de persoane dinamice, proactive, cu experiență în domeniul financiar și interesate de dezvoltare profesională continuă.Descrierea profilurilor căutate:1. Contabilitatea conturilor curente (plăți și încasări): Pregătirea și gestionarea plăților către furnizori, salarii angajați, alte plăți catre BS, vamă, etc. Alocare bancară și numerar; Lichidități; Activități de închidere și raportare legate de activita
STAR ASSEMBLY SRL

Lean Manufacturing Specialist


Candidatul ideal We are extending our ski boots production team and we are looking for an ambitious, pro active, creative and innovative collegue to join us. You can explore, bring new ideas, feel the team spirit and devolope yourself in one of the top production facility in sport area. Requirements in order to fill our position are:-Subject-specific work experience is an advantage but not a requirement-Career starters willing to continue their education are also welcome-Confident handling of all common MS Office applications-Very good knowledge of English-Accountable working style, accuracy and reliability-Willing to learn and hands-on mindsetOthers: command of tools and software methods, knowledge in quality norms, understanding of commercial and industrial constraints, understanding of products, knowledge of manufacturing processes, knowledge of norms and procedures.Transversal competences:Output orientation: Develop and manage operational results: set themselves ambitious targets,
AMER SPORTS RO S.​R.​L.​

Specialist /​ Inginer Cadastru - Remote ( De Acasa)


Candidatul ideal - Capacitate de a lucra in echipă- Disponibilitate/capacitate de lucru la distanță (telemuncă)- Experiență în domeniul cadastrului, sistematic sau sporadic- Studii în domeniul cadastrului/geodeziei/topografiei- Permis de conducere, categoria B (avantaj)Descrierea jobului - Lucru remote de oriunde din tara (telemuncă) sau de la birou (București)- Pachet salarial în funcție de experiență și cunoștințe- Bonusuri în funcție performanță- Libertate în planificarea și desfășurarea activităților- Mediu de lucru plăcut, integrare într-o echipă dinamică
GENERAL SURVEY CORPORATION SRL

Specialist in contabilitate - Full-Time


Tätigkeitsbereich:Finanzen / ControllingFachabteilung:Finance Operations STAGesellschaft:Star Assembly SRLStandort:SC Star Assembly SRL, SebeșStartdatum:..4Veröffentlichungsdatum:..4Stellennummer:STAWFArbeitszeit:Vollzeit Join usAufgabenCautam persoane dinamice, proactive cu experienta in domeniul financiar si disponibile pentru dezvoltare profesionala continua. Descrierea profilurilor: 1. Contabilitatea conturilor curente (plati si incasari) Pregătirea și gestionarea plăților catre furnizori, salarii angajati, alte plati catre BS, vama, etc.Alocare bancară și numerar; Lichiditati;Activitati de inchidere si raportare legate de activitatea de plati si incasari; 2. Contabilitatea mijloacelor fixe Achizitie, Punere in functiune, Inchidere;Calcul amortizare, test depreciere mijloace fixe;Verificare/aprobare BANF-uri (investitii, bunuti, servicii);Casare, ajustari, vanzare; IFRS ; IFRS ; IFRS ; 3. Inchidere si raportare locala Contabilitatea stocurilor și diferențele; Contabilitate costuril
Mercedes-Benz

Specialist În Formare - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST ÎN FORMARE - AJOFM | ANOFMAngajator: KRONOSPAN TRADING S.R.L.Experienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: SEBES
KRONOSPAN TRADING S.​R.​L.​

Specialist Resurse Umane - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST RESURSE UMANE - AJOFM | ANOFMAngajator: KRONOSPAN TRADING S.R.L.Experienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: SEBES
KRONOSPAN TRADING S.​R.​L.​
Vezi alte joburi relevante

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Operator Date Si Documente Transport Sebes


Candidatul ideal Dona. Cargo, companie specializata in transportul produselor farmaceutice, cauta coleg locat in Sebes care sa se alature echipei.Cerinte: Experiență de cel puțin un 1 an în logistica, transport; Studii medii, absolvent liceu sau scoala postliceala; Abilitati de operare Ms Office – Word, Excel, baze de date; Seriozitate, responsabilitate, atitudine pozitiva, spirit de echipa si abilitati foarte bune de comunicare.Descrierea jobului Responsabilitati: Planifica, organizeaza si controleaza activitatile specifice si fluxurile de marfa din nodul de transport; Asigura respectarea regulilor si a procedurilor de lucru in activitatea de distributie, transport, depozitare si manipulare; Asigura comunicarea cu echipa de transport interna si transportatorii subcontractati si monitorizeaza activitatea acestora; Supravegheaza activitatile de incarcare/descarcare in/din mijloacele de transport, inspecteaza modul de aranjare a marfii in incinta, asigurarea conditiilor termice specifice
SC DONA.​ LOGISTICA SA

Relationship Manager Mcse @ Ing Office Sebes


Candidatul ideal Dacă știi despre tine că:Ai studii superioare în domeniul economic și cunoștiințe de analiză financiară;Îți este familiar domeniul bancar și ai experiență anterioară de minim 2 ani într-o poziție similară;Îmbini lucrul în echipă cu atingerea obiectivelor individuale;Ești orientat către clienți și entuziasmat de orice proces de vânzare sau negociere;Ai un nivel bun de cunoaștere a limbii engleze.Vino în echipa ING Office! Te așteaptă:Experiențe de învățare centrate pe competențe precum negociere și comunicare;O organizație orientată către clienți și pasionată de idei îndrăznețe;Colegi veseli și ambițioși, gata oricând să te ajute.Descrierea jobului Misiunea ta:Să fii un ambasador al produselor și serviciilor ING Bank, destinate segmentului MCSE.Ce vei face în acest rol?Vei promova produsele și serviciile ING Bank, dedicate segmentului MCSE;Vei îndeplini obiectivele de afaceri agreate și vei reprezenta brandul ING pe piața locală;Vei iniția și vei dezvolta relația cu com
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Manager Relatii Clienti Micro (sebes,​ Cugir)


Candidatul ideal Ce te va ajuta să ai succes Bune abilitați de negociere și de comunicare; Orientare către client și capacitatea de a găsi rapid soluții; Capacitatea de a analiza situații financiare și de cash-flow; Studii superioare, de preferat în domeniul economic; Experiență de minim 2 ani în instituții financiar-bancare.Descrierea jobului Despre echipa noastraSuntem cei care reinventeaza bankingul in fiecare zi prin solutii de digitalizare si educatie financiara. Anual, 1 din 5 romani isi cumpara o locuinta folosind serviciile si produsele BCR, si 1 din 6 romani acceseaza credite pentru nevoi personale. Suntem echipa care sustine dezvoltarea si sanatatea financiara prin tehnologie, si care face posibil ca peste 500.000 conturi sa fie deschise digital.Suntem cel mai bun angajator in banking conform platformei undelucram.ro in anul 2023 si detinem recordul Guiness Book pentru “Cea mai mare lectie de educatie financiara”.Cum vei contribui Identifici cerintele clientilor si oportunita
BANCA COMERCIALA ROMANA SA

Operator Calculator


Candidatul ideal Aptitudini de comunicare si integrarea in echipa Disponibilitate pentru a opera in programe impuse de clienti Experienta customer service si order entry. Cunostinte temeinice de utilizare pachet Office Limba engleza scris/ vorbit nivel avansat
REKORD S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 732 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Quality Manager


Candidatul ideal You are a good fit here if you have: Bachelor’s Degree, preferably in Chemical Engineering / Mechanical engineering; Strong level of English both written and spoken with a focus on technical language; Hands on experience in a Quality Manager role; Manufacturing industry experience; People skills & effective collaboration; An understanding of methods used for product testing; Are able to lead in areas of risk management, quality loss elimination; A leadership mindset & ability to prioritize autonomously; ISO 9001:2015 knowledge & certification and hands on approach; ISO 14001:2015 knowledge; ISO 45001:2018 knowledge - nice to have; Like to bring innovation to your work, while having the capacity to analyze situations and provide solutions;Descrierea jobului Your role as Quality Assurance Manager: You will have direct responsibility for the management of on-site Quality Assurance/Quality Control processes and product release; Document and report product or service qualit
LAPP INSULATORS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 103 de salarii introduse în Salario: 6850 RON/Luna

Inginer Automatist


Candidatul ideal Studii superioare in Electronica sau Automatica si Calculatoare; ​Experienta profesionala in mentenanta automatizarilor industriale; Experienta de lucru cu sisteme dе automatizare FANUC; Cunostinte de pneumatica, mecanica, hidraulica si electronica; Cunostinte de desen tehnic; ​Buna cunoastere a echipamentelor si componentelor electrice specializate (actuatoare, valve proportionale, senzoristica, componente de masurare procese, convertizoare de frecventa, servomotoare, etc.); Cunostinte softtware automate programabile (SIEMENS Step 7, LM 90, Proficy), HMI, comunicare; Cursurile tehnice de specialitate constituie un avantaj; Capacitate de analiza, prioritizare si rezolvare a problemelor precum si a gestionarii timpului; Orientat spre rezultat si proactiv; Claritate in comunicare, meticulozitate si onestitate; Atentie la detalii, rigurozitate; Gandire logica, bune abilitati organizatorice, mod de lucru sistematic; Cunostinte limba engleza, inclusiv limbaj tehnic, nivel m
ALBALACT S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 244 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Operator Date - Ofertare Si Participare La Licitatii


Candidatul ideal Studii și experiență anterioară Studii superioare absolvite (diplomă de licență); domeniul tehnic reprezintă un avantaj Experiența pe un post similar reprezintă un avantaj Experiența în utilizarea SEAP și participarea la licitații publice constituie un avantajAbilități și competențe necesare Abilități foarte bune de operare PC Bună înțelegere a domeniului IT&C Competența de a analiza comparativ caracteristicile tehnice al unui echipament IT din ofertă versus specificațiile cerute de client Personalitate deschisă Excelente abilități de comunicare telefonică și în scris Atenție la detalii Capabil de a gestiona multiple proiecte concomitent Bine organizat, capabil să urmărească proiectele și sarcinile de lucru Optimist, pozitiv, energicDescrierea jobului Scop: Derularea activităților de operare date (ofertare, relația cu furnizorii, participarea la licitații), legate de activitatea de comercializare a produselor, serviciilor Edu Apps către unități de învățământAvem nevoie
EDU APPS SRL

Manager Transport National


Candidatul ideal Manager transport national => cunoasterea limbii bulgare este obligatorie"Vellea Home" este o companie în domeniul producției și comerțului de mobilă.Cu scopul dezvoltarii activității sale, compania caută un candidat potrivit pentru funcția de Manager Transport NationalCeea ce ne dorim:- Cunostinte foarte bune in mecanica auto- Abilitati excelente de comunicare;- Abilitatea de a lucra în echipă;- Atitudine atentă și amabilă față de fiecare client;- Dorința și aspirația de a obține rezultate ridicate;- Capacitatea de a lucra cu documentele companieiDescrierea jobului Vă vom oferi:- Program 8-17 de luni pana vineri- Poziția într-o companie mare prezenta in mai multe tari din lume;- Lucrați într-o echipă tânără și ambițioasă;- Relații corecte între angajator și angajat;- Oportunități excelente de dezvoltare și promovare;- Un mediu de lucru și atmosfera profesională;- Atitudine corectă și individuală;- Training specializatResponsabilitati principale:- gestionarea intregulu
VELLEA HOME S.​R.​L.​

Medic/​tehnician Veterinar


Candidatul ideal La Veterra, suntem intotdeauna in cautare de noi specialisti din domeniul veterinar.Daca iubesti animalutele si esti interesat/a de o noua oportunitate de job, dorim sa te cunoastem cat mai curand!Cautam o persoana care: Are studii finalizate in domeniul veterinar: medic veterinar, tehnician veterinar; Detine bune abilitati de comunicare si relationare; Poseda bune cunostinte de Microsoft Office; Are empatie, receptivitate, atentie si energie; Ofera ajutor, pasiune, zambet, implicare si respect.Descrierea jobului Farmacistul Veterinar va fi responsabil cu: Identificarea nevoilor clientilor, formularea de recomandari (produse farmaceutice, accesorii sau hrana), consiliere si fidelizare clienti; Informarea clientilor despre modul de utilizare al medicamentelor si potentialele riscuri sau efecte adverse; Eliberarea produselor farmaceutice, conform legislatiei in vigoare; Administrarea stocurilor si urmarirea termenelor de valabilitate ale produselor farmaceutice.Ce iti of
FARMAVET

Manager Mentenanta Mecanica Mechanical Maintenance Manager.​ - Full-Time


•Organizeaza, coordoneaza si raspunde de activitatea de intretinere si reparatii a utilajelor si instalatiilor; •Intocmeste si coordoneaza planul de reparatii si revizii, asigurandu-se de realizarea lor în conformitate cu termenele stabilite;•Asigura controlul preventiv al utilajelor si garanteza reparatia imediata a celor ce nu corespund tehnic;•Supravegheaza executarea operatiunilor tehnologice pe intregul timp de desfasurare a lucrarilor;•Răspunde de respectarea documentaţiei tehnice•Coordoneaza, indruma si raspunde de intreaga activitate a atelierului mecanic; Requirements•Studii tehnice in domeniul mecanic;•Experienta: minim 3 ani în domeniul mecanic;•Cunostinte operare PC;•Disponibilitate pentru munca în echipă;•Abilitatea de a gestiona simultan mai multe prioritati;•Abilitati de comunicare, lucru in echipa, auto-initiativa; What we offer•Salariu atractiv•Bonusuri de performanta•Tichete de masa de 35 de lei/zi•Prima de prezenta•Spor de 5% pentru vechime în munca de peste 3 ani•Po
Kronospan

Manager Vanzari (divizia chimica) Sales Representative- wood industry adhesives.​ - Full-Time


Detalii postDenumire postManager Vanzari (divizia chimica) / Sales Representative- wood industry adhesives ContractFull-time Despre noiKronospan este lider mondial în producția de plăci pe bază de lemn, cu o tradiție de peste 127 de ani și 39 de fabrici care deservesc 125 de țări din întreaga lume. Cu un portofoliu impresionant de produse, am înțeles, de-a lungul timpului, că între calitatea produselor noastre și cea a oamenilor pe care îi angajăm există o legatură strânsă. Ceide membri ai echipelor Kronospan din toată lumea sunt motivația pentru care avansăm constant, atât tehnologic cât și profesional – de aceea, căutăm să ne completăm echipa cu competențe dovedite, dar mai ales cu colegi motivați. In acest moment suntem in cautarea unui nou coleg care sa se alature echipei Kronospan Trading, divizia Chimica, divizie de productie a rasinilor pulbere cat si a celor lichide, din pozitia de : Fişa postului•Este responsabil de vanzarea rasinilor pulbere;•Responsabil de administrarea si d
Kronospan

Programator Fabricatie/​lansator Fabricatie - Ajofm | Anofm


Ocupatia: PROGRAMATOR FABRICATIE/LANSATOR FABRICATIE - AJOFM | ANOFMAngajator: KRONOSPAN TRADING S.R.L.Experienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: SEBES
KRONOSPAN TRADING S.​R.​L.​

Quality Manager (f/​d/​m) - Full-Time


About Us Envipco is a leading reverse vending machine (RVM) technology company with over four decades of experience providing machines that directly enable consumers to recycle their beverage containers and collect a deposit refund. We are looking for skilled, experienced, and hardworking team members who share our core values and care about things like sustainability, setting high goals, teamwork, integrity, accountability, quality, and a commitment to customer satisfaction. As we continue to grow and expand our Global Business, we're looking for people to grow along with us! Envipco offers a high energy, fast-paced environment with excellent growth opportunities. Summary: The position of Quality Manager includes tasks such as the management of quality employees, the development of a quality strategy with clear goals, the implementation of measures to ensure quality goals and compliance with DIN EN ISO 9001 standards. The Quality Manager is also responsible for evaluating customer com
Envipco
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.