Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

60 Locuri de Munca It specialist in Sibiu

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

60 Locuri de Munca It specialist in Sibiu

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist în Marketing Digital


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
Descrierea jobului: Suntem în căutarea unui specialist în marketing digital pentru a se alătura echipei noastre și pentru a contribui la dezvoltarea și implementarea strategiilor de promovare online. Candidatul idealresponsabil de crearea de conținut captivant pentru diverse platforme de social mediaoptimizarea SEOanalizarea rapoartelorsusținerea campaniilor de emailinițierea ideilor creative pentru promovarea produselor noastre. Responsabilități:Crearea și editarea conținutului vizual (foto și video) folosind instrumente precum Adobe InDesign, Lightroom, Canva etc.Optimizarea SEO pentru îmbunătățirea vizibilității online a companiei.Dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing digital.Administrarea și supervizarea campaniilor Google Ads și Facebook.Asigurarea funcționării optime a paginilor web ale companiei.Gestionarea postărilor pe Facebook, Instagram, PinterestRealizarea posterelor și afișelor pentru produsele și campaniile noastre promotionale. Cerințe:Experiență anterio
Cris Lum Sib SRL

Specialist Imbunatatire Continua/​ Opx Specialist


Candidatul ideal studii superioare tehnice; cunostinte referitoare la procesele de productie; experienta intr-o companie automotive sau cunostinte privind Lean Manufacturing constituie un avantaj; cunostinte operare PC (MS-Office); cunostinte limbi straine (engleza si/sau germana); bune abilitati de comunicare; persoana automotivata, cu spirit de initiativa, organizata si orientata spre rezultate.Descrierea jobului colaborare cu celelalte departamente in vederea imbunatatirii continue a sistemelor de productie Bilstein (OPX); organizarea de traininguri si workshop-uri in cadrul firmei; instruirea angajatilor in spiritul Kaizen si al procesului de imbunatatire continua; moderare de workshop-uri Kaizen, in vederea atingerii obiectivelor de imbunatatiri; identificarea si implementarea solutiilor de imbunatatire a performantelor proceselor; imbunatatirea si implementarea principiilor Lean manufacturing; implementarea principiilor 6S; gestionarea programului de propuneri de imbunatatire din
THYSSENKRUPP BILSTEIN S.​A.​

It Project Specialist For Billing System


Candidatul ideal About the roleWe are looking for an experienced IT Project Specialist to support our team in the E-Mobility sector. The focus of this role is on managing our IT service providers responsible for the development and technical support of the Business One billing system. The ideal candidate possesses a comprehensive understanding of IT project management, particularly within billing systems, and excels in clear communication to ensure seamless implementation of requirements.Descrierea jobului Main Responsibilities Service Provider Management: Ensure that the IT service providers delivers the agreed-upon services on time and with high quality. Requirements Management: Capture, analyze, and specify business requirements for the billing system and communicate them to the IT service provider. Quality Control: Review the results delivered by the service provider to ensure they meet business requirements and quality standards. Project Management: Plan, monitor, and control proj
E.​ON DIALOG S.​R.​L.​

Billing Data Process Specialist


Candidatul ideal About the RoleWe're in search of a meticulous Billing Data Process Specialist to join our team. Your primary mission? Analysing and refining our billing processes to ensure they operate with utmost efficiency and accuracy. We're seeking a candidate with sharp analytical skills, a deep understanding of end-to-end processes, and the ability to simplify complex landscapes. Your focus will be on enhancing data flows before they enter our billing system, guaranteeing flawless data accuracy within our CRM.Descrierea jobului Main Responsibilities Analyse and optimize existing billing processes, aiming to streamline operations and minimize errors; Identify process issues and bottlenecks and develop viable solution; Work closely with IT and Operational Departments to ensure the correct transfer of data through interfaces; Develop and implement best practices and standards for process design and documentation; Conduct process audits and reviews to monitor compliance with
E.​ON DIALOG S.​R.​L.​

Specialist Ssm/​psi


Candidatul ideal Candidatul IdealAbsolvent studii medii/superioare tehniceLicentiat / Masterand - Facultatea de Inginerie si Management - Managementul Securitatii. Sanatatii si al Relatiilor de MuncaCurs de specializare SSM / PSI/Cunoașterea legislației și standardelor de siguranță în vigoareExperiență de minim 2 ani in domeniuAbilitati foarte bune de comunicare;operare PC - pachetul Microsoft OfficeDescrierea jobului Descrierea jobuluiOrganizarea și monitorizarea activităților de prevenire și protecție, în conformitate cu legislația specifică în vigoare;Evaluarea riscurilor privind securitatea și sănătatea angajaților;Elaborarea unui plan și a instrucțiunilor de prevenire și protecție în funcție de particularitățile activității desfășurate;Organizarea si verificarea modului în care se aplică reglementările legislative în vigoare și a normelor din domeniu;Verifică însușirea și aplicarea de către toți angajații a măsurilor prevăzute în planul de prevenție și protectiv;Asigură controlul
RETRASIB S.​R.​L.​

Opx Digitalization Specialist


Candidatul ideal technical University studies; Shop Floor Management; 6S / TPM;Office 365; Operational KPIs; MES Operations ISO 9001 & IATF 16949; English.Descrierea jobului You are responsible to increase the digital maturity in the plant, especially within production You prepare and maintain a digitalization roadmap aligned with all functions. You assist in specifying demands and manage priorities to account for developer capacities You are the functional product owner of the Manufacturing Execution System (MES) and drive the constant improvement jointly with the developers and the users You manage the implementation and roll-out of new functions and coordinate training activities You identify digital potentials and propose digitalization projects in alignment with all functions You implement Office 365 solutions like PowerAutomate, PowerBI , PowerApss and SharePoint. You train colleagues on how to develop solutions themselves You drive the data usage from connected factory and coord
THYSSENKRUPP BILSTEIN S.​A.​

Audit Specialist


Candidatul ideal Profil candidatExperiență în automotive pe linia asigurării calității de minim 3 ani;Experiență într-o poziție similară constituie un avantaj;Cunoștințe de management al calității în cadrul unei companii de producție;Cunoștințe avansate de IATF 16949;Cunoștințe de implementare a sistemelor de calitate;Cunoștințe de limba engleză nivel avansat;Cunoașterea limbii germane constituie un avantaj;Abilitatea de a lucra într-o echipă globală;Personalitate organizată și spontană;Abilități de intervenție;Abilități de rezolvare a problemelor, cu accent pe îmbunătățirea problemelor tehnice complexe;Gândire analitică;Abilități de comunicare;Capacitatea de a învăța.Descrierea jobului ResponsabilitățiImplementarea sistemului de management al calității;Instruirea / școlarizarea personalului cu privire la sistemele de management al calității;Elaborarea,pregătirea, aplicarea și respectarea instrucțiunilor și procedurilor aprobate în sistemul de management al calității din fabrică;Verifi
MARQUARDT

Hostess /​ Brand Specialist


Candidatul ideal Hostess / Brand Specialist Ne marim echipa de Brand Specialisti din domeniul Heated Tobacco!Asa ca daca si tu vrei sa faci parte din echipa noastra, asteptam cu drag sa te cunoastem!Ce trebuie sa faci:• Sa fii imaginea brandului;• Sa prezinti produsul din portofoliul clientului si sa informezi/ educi consumatorii, cu privire la acesta;• Sa creezi experienta de testare si cumparare;• Sa oferi consiliere consumatorilor pentru personalizarea produsului promovat si consultanta celor orientati spre achizitie;• Sa colectezi feedback dupa testarea produsuluiNoi iti oferim:· O echipa cool formata din oameni tineri si carismatici;· Program de lucru dinamic;· Training-uri de dezvoltare profesionala si personala;· Transport asigurat;· Salariu competitiv + bonusuri de performanta + tichete de masa + extra bonusuri· Tinuta asigurata;· Team building-uri;· Recunoastere profesională;Ce asteptari avem de la un Brand Specialist?· Atent la propria imagine· Orientare catre consumator· Spi
MERCURY360 COMMUNICATIONS SRL

Specialist Investitii (capex)


Candidatul ideal Candidatul Ideal:Absolvent Facultate de InginerieExperienta in domeniul investitiilor de minim 2 aniDescrierea jobului Ce presupune ​SPECIALIST INVESTITII (CAPEX) + BeneficiiÎntocmeşte documentaţiile tehnice în vederea elaborării caietelor de sarcini – când este cazul;Se ocupa de intocmirea documentatie necesare, participa la sedinte si prezinta proiectele in vederea aprobarii de catre Grup a proiectelor de CAPEXIniţiază, urmăreşte şi verifică derularea proiectelor de investiţii in conformitate cu prevederile proiectelor, caietelor de sarcini, ale reglementărilor tehnice în vigoare şi ale contractului;Limba Engleza - avansat;Cauta furnizori/ prestatori de servicii in vederea implementarii proiectelor;Stabileste solutia tehnica optima impreuna cu perosanele direct implicate in proiect;Beneficii:- Pachet salarial format din salariul fix;- Tichete de masa 40 ron / zi lucrata- Prime: Craciun 1000 ron net / Paste 1000 ron net / Concediu odihna 2000 ron net- Abonament de ben
RETRASIB S.​R.​L.​

Specialist Resurse Umane Magazin Sibiu


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Îți dorești să te ocupi cu analiza cantitativă și calitativă pentru a găsi soluții Data Driven și a îmbunătăți procesele HR?🗸 Te atrag activități precum centralizarea pontajelor lunare, întocmirea rapoartelor periodice sau gestionarea dosarelor de personal?🗸 În plus, ai vrea să participi la adoptarea deciziilor strategice, bazate pe analiza datelor?Dacă ai răspuns cu ”Da!”, mergi mai departe și îndeplinește-ți visul de a transforma în succes pasiunea ta!Meriți să te alături unei echipe în care generozitatea, respectul, cinstea, simplitatea, exemplaritatea și coerența sunt modul în care ne raportăm unii la alții și la tot ceea ce facem în fiecare zi.Cum ești: Cu spirit analitic – abordezi orice problemă împărțind-o în mai multe subtask-uri pe care le rezolvi pe rând până la soluționarea integrală a problemei Responsabil – dai dovadă de auto-motivație și perseverență pentru a finaliza în mod rapid și eficient orice atribuț
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Customer Service Specialist


Candidatul ideal Căutăm o persoană organizată și orientată spre client pentru a ocupa postul de Customer Service Representative în cadrul companiei Rondo Offset din Șura Mică, SIBIU. Candidatul ideal trebuie să îndeplinească următoarele criterii: Cunostinte de limba Engleză Avansat; Cunoștinte de limba germană și maghiară, nivel mediu reprezinta un avantaj Rezistenţă la sarcini repetitive; Bune abilităţi de comunicare şi relaţionare; Foarte bune abilități de organizare și gestionare; Competențe decizionale în situații critice; Orientare către clientul final; Punctualitate, atenţie la detalii, spirit de observaţie dezvoltat; Determinare, seriozitate; Responsabilitate și profesionalism; Deprinderi pentru munca în echipă; Cunoștințe solide de excel;Descrierea jobului Principalele responsabilități ale postului: Asigură condițiile optime pentru desfășurarea procesului de vânzare derulat de Area Sales Manager; Asigură trasabilitatea corectă a informațiilor avute în gestiune, fiind mereu conș
RONDOCARTON SRL

Media netă estimată pe baza celor 1706 de salarii introduse în Salario: 3125 RON/Luna

Specialist In Achizitii In Talmaciu


Candidatul ideal Studii superioare; Experienta de peste 5 ani ca specialist in achizitii sau pe un post similar in domeniu; Cunostinte limba engleza (nivel avansat, utilizata in comunicare si negociere cu furnizori); Cunostinte în domeniul achizitiilor, inclusiv intelegerea proceselor si practicilor de achizitii; Experienta de lucru cu furnizori internationali; Foarte bune abilitati de comunicare, negociere, analiza si planificare in relatia cu furnizorii; Capacitatea de a sintetiza informatia si de a o prezenta catre management (analiza fisei de evaluare a furnizorilor);Descrierea jobului asigura achizitia de materii prime, produse si de echipamente necesare pentru activitatea desfasurata de companie; monitorizeaza comenzile lansate, pentru a asigura concordanta cu termenii contractuali si rezolva eventualele probleme aparute, pentru a asigura materialele necesare in timp util; monitorizeaza piata pentru a identifica oportunitati si tendinte; negociaza cu furnizorii conditiile comerci
FLAVOURSTREAM SRL

Specialist /​ Inginer Cadastru - Remote ( De Acasa)


Candidatul ideal - Capacitate de a lucra in echipă- Disponibilitate/capacitate de lucru la distanță (telemuncă)- Experiență în domeniul cadastrului, sistematic sau sporadic- Studii în domeniul cadastrului/geodeziei/topografiei- Permis de conducere, categoria B (avantaj)Descrierea jobului - Lucru remote de oriunde din tara (telemuncă) sau de la birou (București)- Pachet salarial în funcție de experiență și cunoștințe- Bonusuri în funcție performanță- Libertate în planificarea și desfășurarea activităților- Mediu de lucru plăcut, integrare într-o echipă dinamică
GENERAL SURVEY CORPORATION SRL

Medic Medicina Generala /​ Medic Specialist Medicina Muncii


Candidatul ideal - Medic cu specialitatea in medicina muncii/ medicina generala;- Certificat de membru cu drept de libera practica;- Flexibilitate si abilitate de a actiona sub tensiune;- Minimum 1 an experienta in spital sau cabinet medical;- Domiciliu sau disponibilitate de relocare in Sibiu.Descrierea jobului - Efectueaza controale medicale periodice / de angajare pe teren sau la sediul firmelor client ;- Efectueaza examene clinice si investigatii paraclinice;- Completeaza dosarele medicale ale angajatilor conform legislatiei in vigoare ;- Acorda tratament si urmareste evolutia pacientilor;- Acorda asistenta medicala preventiva pentru boli profesionale si pentru bolile transmisibile;- Urmareste conditiile de munca si expunerea profesionala;- Vizeaza concedii medicale;- Raspunde de calitatea serviciilor medicale oferite ;- Respecta confidentialitatea informatiilor de la locul de munca;
CLINICA POLISANO SRL

Recruitment Responsible Specialist


Short company description leoHR furnizeaza servicii de selectie si recrutare specializata, livreaza servicii si strategii in zona de retentie prin serviciul star – Stay Interview: stayIN, servicii de consultanta in managementul resurselor umane, precum si servicii de formare profesionala / training. Requirements Excellent communication skills;Business-level proficiency in English, French is a plus;Minimum 3 years of HR experience , especially recruitment;Organized, empathetic and creative personGood command of Word, Excel, PowerPointCommunication skills, ability to work independentlyBehavioral competencies: Can do attitude, drive for results. Responsibilities Efficiency of the recruitment process to ensure the most suitable candidates for the company's vacancies, in accordance with the company cultureShape the profile of our ideal candidate to ensure our recruiting strategies address the right audience;Craft job descriptions that describe our benefits and company culture;Share job ads
leoHR

Specialist Resurse Umane Cu Limba Germana In Medias


Candidatul ideal Hai in echipa noastra!Vorbesti limba germana? Esti in cautarea unui loc de munca? Hai sa facem Echipa!Suntem in cautarea unui super coleg pentru locatia din Medias.Candidatul ideal: Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului Abilități de comunicare si lucru in echipa Atent la detalii și abilități de rezolvare a problemelor Cunoștințe de operare Microsoft Office Studii superioare Limba germana nivel conversational Experienta profesionala minim 1 anDescrierea jobului Colaboreaza si sprijina angajatii pentru a asigura buna desfasurare a activitatii din locatie Gestioneaza documentele si dosarele de angajare (semnare contracte de munca, acte aditionale, declaratii, etc) Acorda asistența la procesele de onboarding, recrutare interna si exit interviuri Utilizeaza software-ul de resurse umane si monitorizeaza pontajul lunar Coordoneaza si organizeaza diverse intalniri si evenimente Reprezinta compania la evenimentele de recrutare si Employer Branding Redacteaz
E.​ON DIALOG S.​R.​L.​

Medic Specialist Medicina Muncii


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Medicina extraordinara incepe cu medicii nostri, care prin profesionalism si empatie, au grija sa le ofere pacientilor ingrijire la cele mai inalte standarde.Daca vrei sa faci si tu parte dintr-o echipa medicala de elita, te asteptam in
Regina Maria

Operations Specialist


Scurta descriere a companiei Randstad Digital is a trusted digital enablement partner that facilitates accelerated transformation for businesses by providing global talent, capacity, and solutions across specialized domains. Embracing a talent-first philosophy, we support tech experts throughout their working lives and ensure they develop the skills they need to be at the forefront of innovation. Cerinte Position overviewWe are seeking 2 Operations Engineer to join our multinational team composed of colleagues from Romania and Germany in a challenging project in the automotive field. The project is in collaboration with one of the world's leading manufacturers of premium cars and motorcycles, which also offers premium financial and mobility services.Requirements• Good Knowledge of Windows OS (10+), Windows Server (2016, 2019, 2022);• Basic knowledge of relational databases (PostgreSQL and Oracle preffered);• Basic knowledge of REST Services;• Good knowledge in working with Jira, Conflu
Randstad Digital Romania

Media netă estimată pe baza celor 189 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Regulatory Reporting Specialist - Spanish module


What you'll doAs a Regulatory Reporting Specialist, you are part of our R&D Team and will take on responsibilities in the following areas: Analysis of regulations and business/client specific requirements for Spanish Reporting Conceptualization of customer requirements in our software solutions and implement them effectively in our flagship product Abacus360 Banking Participation in the definition of the product roadmap Be part of the full cycle of a project from requirements, integration design, development, testing and go live in a multinational implementation Advise banks on regulatory developments and their impact on strategy, processes and IT Join a dynamic team and collaborate with national and international colleagues at all levels and skills within the organization.Why we should decide on you 3+ years of relevant work experience within the reporting domain in the financial sector University degree in (Technical) Business Administration, Computer Science, Economics, Mathemat
Regnology

Senior Intercompany Transactions Specialist


Short company description We are RIAN & Partners, a 100% Romanian concept – recruitment agency and we provide specialized human resources management services within the industrial field.Our goal is clear and simple: to improve every recruitment and organizational development processes. We support ambitious businesses to find the proper human capital for their development plans. We offer guidance to dynamic candidates in order to find their dream job. Requirements Bachelor’s degree in Finance, Accounting, Information Technology, or a related field;5 years of experience in intercompany transactions, with a strong focus on technical SAP skills;Proficiency in SAP ERP systems, with a solid understanding of relevant modules (e.g., FI/CO, SD) and associated functionalities;Excellent analytical and problem-solving skills, with the ability to leverage technical SAP skills for data analysis and decision-making;Strong communication and interpersonal abilities, with the capability to explain c
RIAN PARTNERS
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 60 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.