Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

92 Locuri de Munca It specialist in Timisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

92 Locuri de Munca It specialist in Timisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Operare Si Mentenanta


Descrierea jobului Candidatul Ideal· Educația necesară: Studii superioare finalizate cu diplomă de licență în construcții inginerie electrică/ energetică Studiile postuniversitare constituie un avantaj Autorizare ANRE minim gradul IIIB.· Experienţă practică necesară: Minim 5 ani experiență în sectorul energetic· Cunoştinte de legislaţie: cunoașterea reglementărilor în vigoare în domeniul energiei și al eficienței energetice;· Cunoștințe limbi străine: engleză - nivel intermediar;· Cunoștințe IT: cunoștințe Microsoft Office (nivel avansat).Altele: Gândire analitică și abilități organizatorice Abilități foarte bune de prezentare, comunicare, relaționare interpersonală și negociere Abilităţi de prioritizare a sarcinilor și respectarea termenelor Orientat spre client, motivat și cu spirit antreprenorial Mobilitate pentru călătorii de afaceri Disponibilitate pentru un program de lucru extins Posesor de carnet de conducere categoria B.*Dacă doriți, vă rugăm să atașați la CV fotografia dumnea
E.​ON ASIST COMPLET S.​A.​

Order Management Specialist


Scurta descriere a companiei Dacă ești pasionat de tehnologie și dornic să faci parte dintr-o echipă care modelează viitorul fabricației electronice și al energiei noi, alătură-te Topband. Aplică acum și începe o călătorie către inovație și excelență alături de noi. Alătură-te Topband astăzi și fii parte din misiunea noastră de a crea un viitor mai luminos și mai durabil pentru toți. Aici îți începe călătoria spre succes. Cerinte To be successful in this role, you should possess:Fluency in English, B2 level or higher;Bachelor’s degree in a related field relevant for the job or above;Proficiency in using Office software and familiarity with ERP system;Good interpersonal and communication skills;Ability to maintain confidentiality and handle sensitive information;Capable of shifting the mindset such as to concentrate on the customer;Strong attention to detail and excellent organizational skills. Responsabilitati Key Responsibilities:As an Order Management Specialist, you will play a pivo
Topband Smart Europe Company Limited S.​R.​L

Media netă estimată pe baza celor 1784 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Specialist Termie,​ Aer Conditionat


Descrierea jobului Candidatul ideal Studii superioare finalizate cu diplomă de licență în domeniul tehnic Studiile postuniversitare constituie un avantaj; Experiență în domeniu: minim 5 ani; Autorizare ISCIR RVT. RSL-IP; Cunoştinte de legislaţie: Legislaţie, prescripţii şi standardele de specialitate în domeniul de activitate; Proceduri de lucru interne; Cunoștințe limbi străine: engleză; Cunoștințe IT: deprinderi utilizare MS Office (Word, Excel, Access, Powerpoint, Outlook).Altele Capacitatea de gândire logică și obiectivă Responsabilitate și seriozitate ; Capacitate de sinteză, abilităţi organizaţionale, capacitate de inovare; Abordare analitică și structurată în rezolvarea problemelor; Viziune de ansamblu asupra activităților, abilități de conceptualizare și sintetizare; Abilităţi de comunicare interpersonale ; Permis de conducere : categoria B Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerintele postului.*Dacă doriți, vă rugăm să atașați la CV fotografia dumneavoastră.E
E.​ON ASIST COMPLET S.​A.​

Specialist Operare Si Mentenanta


Descrierea jobului Candidatul Ideal· Educația necesară: Studii superioare finalizate cu diplomă de licență în construcții inginerie electrică/ energetică Studiile postuniversitare constituie un avantaj Autorizare ANRE minim gradul IIIB.· Experienţă practică necesară: Minim 5 ani experiență în sectorul energetic· Cunoştinte de legislaţie: cunoașterea reglementărilor în vigoare în domeniul energiei și al eficienței energetice;· Cunoștințe limbi străine: engleză - nivel intermediar;· Cunoștințe IT: cunoștințe Microsoft Office (nivel avansat).Altele: Gândire analitică și abilități organizatorice Abilități foarte bune de prezentare, comunicare, relaționare interpersonală și negociere Abilităţi de prioritizare a sarcinilor și respectarea termenelor Orientat spre client, motivat și cu spirit antreprenorial Mobilitate pentru călătorii de afaceri Disponibilitate pentru un program de lucru extins Posesor de carnet de conducere categoria B.*Dacă doriți, vă rugăm să atașați la CV fotografia dumnea
E.​ON ASIST COMPLET S.​A.​

Process Specialist Accounts Receivable


Company DescriptionAbout Bosch Global Business Services:As the integrated and process-oriented service unit of Bosch, we provide best-in-class services to the divisions to enable the delivery of our business objectives.12,000 associates all over the world deliver services across seven process lines, serving over 300 Bosch legal entities. With our End-to-End (E2E) process organization, we overcome functional boundaries to ensure the best possible customer experience for our internal clients.At Bosch GS hub in Timisoara, you will be part of a globally connected team and your work will significantly contribute to Bosch's long term success.We believe the future belongs to you:the innovative, the passionate and the service-minded. Bosch Global Business Services | Invented for life. Empowered by us. Work #LikeABoschQualificationsLanguage: English;University degree in Financial/ Accounting field;Good Knowledge of specific SAP transactions in area of accounts receivable;Good overview of SAP re
Bosch Timisoara

Receivables Management Specialist - Automotive Sector


Company DescriptionAbout Bosch Global Business Services:As the integrated and process-oriented service unit of Bosch, we provide best-in-class services to the divisions to enable the delivery of our business objectives.12,000 associates all over the world deliver services across seven process lines, serving over 300 Bosch legal entities. With our End-to-End (E2E) process organization, we overcome functional boundaries to ensure the best possible customer experience for our internal clients.At Bosch GS hub in Timisoara, you will be part of a globally connected team and your work will significantly contribute to Bosch's long term success. We believe the future belongs to you:the innovative, the passionate and the service-minded. Bosch Global Business Services | Invented for life. Empowered by us.QualificationsLanguage: English Previous work experience in commercial/receivables environment;Interested to work in: SAP (SD and FI module), MS Office (Excel) package; Strong customer orientatio
Bosch Timisoara

ALM Support Specialist


Company DescriptionCompany DescriptionLet's turn visions into reality. At Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives. Our areas of activity are every bit as diverse as our outstanding Bosch teams around the world. Their creativity is the key to innovation through connected living, mobility or industry. Our promise to our associates is rock-solid: we grow together, we enjoy our work, and we inspire each other. Join in and feel the difference. Every year, several thousands of young people on practical placements with Bosch experience daily work at first hand. With this long term internship opportunity they are actively integrated into projects and are fully incorporated in the daily work of one of the world's largest industrial corporations. The new specialist experience you gather will help you choose the future focus of your studies and the way you wish to launch your professional career. One thing is s
Bosch Timisoara

Regulatory Reporting Specialist - Spanish module


What you'll doAs a Regulatory Reporting Specialist, you are part of our R&D Team and will take on responsibilities in the following areas: Analysis of regulations and business/client specific requirements for Spanish Reporting Conceptualization of customer requirements in our software solutions and implement them effectively in our flagship product Abacus360 Banking Participation in the definition of the product roadmap Be part of the full cycle of a project from requirements, integration design, development, testing and go live in a multinational implementation Advise banks on regulatory developments and their impact on strategy, processes and IT Join a dynamic team and collaborate with national and international colleagues at all levels and skills within the organization.Why we should decide on you 3+ years of relevant work experience within the reporting domain in the financial sector University degree in (Technical) Business Administration, Computer Science, Economics, Mathemat
Regnology

Medici Specialisti /​ Primari


Candidatul ideal Dacă sunteți un medic dedicat, pasionat de îngrijirea pacienților și doriți să vă alăturați unei echipe dinamice și prietenoase, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. la adresa de e-mail [email protected]:Diplomă de medic specialistCertificat Membru vizatAsigurare de MalpraxisExperiență practică în domeniul medical (preferabil)Abilități excelente de comunicare și relaționare cu pacienții.Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora eficient cu colegii.Descrierea jobului Medic specialist/ Primar cu specialitate in : Oftalmologie, Neurologie, PsihiatrieBeneficii:Mediu de lucru profesionist și susținătorOportunități de dezvoltare profesională și avansare în carierăPachet salarial competitivProgram flexibil
MED LIFE SA

EU/​PPP Project office specialist - SCT A&S (TM)


Job DescriptionAdministration Officer with legal expertise for Public Funding Project Administration will play a crucial role in ensuring the proper execution, compliance, and administration of public funding projects within the legal framework. Candidate's expertise in judicial matters will contribute to the effective and lawful utilization of public funds, maintaining transparency, and upholding the principles of accountability as well as internal compliance.Key Responsibilities:Legal Compliance:Interpret and apply relevant laws, regulations, and policies to ensure the public funding projects adhere to legal requirements and internal compliance.Provide legal guidance to project teams to mitigate legal risks and ensure compliance with statutory obligations.Ensure accurate and timely reporting of project activities, outcomes, and impact.Maintain comprehensive project records and documentation.Ensure that all project activities comply with EU and RO regulations, policies, and guidelines
Continental

Process engineer & Lean specialist


Scurta descriere a companiei The fastest growing filtration company in the world, Filtration Group is passionate about cleaning air, reducing carbon emissions, increasing energy efficiency and keeping food, water and medical procedures safe through its wide range of filtration solutions. Cerinte University Degree in Engineering, Mechanical ;Excellent organizational skills with the ability to prioritize multiple projects and execute accordingly Minimum 5 years’ experienceAttention to detail, pro-active, hands-on, drive to be successful;Good Lean knowledge; SAP knowledge;Capacity to define and prioritize activities;Capacity to define objectives;MS Office knowledge;English knowledge (writing and speaking) Responsabilitati Coordinating the implementation of Lean Manufacturing System according to the existing FG Production System and additional necessary lean actions;Set up the lean map for the lean activities in the organization.Lead continuous improvement programs in the organization.Plan
Filtration Group

Specialist Ofertare SoluȚii Energetice Termice


Descrierea jobului · Educația necesară: Studii superioare finalizate cu diplomă de licență în termoenergetică Studiile postuniversitare constituie un avantaj Atestat ISCIR, Autorizare ANRE gradul IIA și IIB constituie avantaj.· Experienţă practică necesară: Minim 3 ani de experiență în domeniul energetic; Experienta in dimensionarea si ofertarea de echipamente din aria de activitate; Experiență în interpretarea și elaborarea specificațiilor tehnice din industria energetică și industriile conexe.· Cunoştinte de legislaţie: Cunoasterea reglementărilor în vigoare din domeniul energiei, a eficienței energetice si protectiei mediului; Cunoasterea cadrului legislativ in domeniul producerii energiei electrice din surse regenerabile.;· Cunoștințe limbi străine: engleză - nivel intermediar;· Cunoștințe IT: Cunoștințe bune de MS Office, Autocad Cunoasterea soft-urilor de modelare si analiza a proceselor complexe din zona de termie – Energy pro (de ex) constituie un avantaj.Altele: Gândire analit
E.​ON ASIST COMPLET S.​A.​

Specialist Resurse Umane - Medlife Medici`s Timisoara


Candidatul ideal Cautam un nou coleg pasionat de recrutare. Daca ai minimum 2 ani de experienta in recrutare, esti curios, organizat si atent la detalii, cu spirit de echipa si know how in zona de medical atunci e foarte probabil ca locul tau e in echipa noastra.Ce skill-uri ne-ar placea sa ai:Absolvent studii superioare specializate (psihologie/socio-umane);Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare şi relaţionare cu oamenii;Capacitate de observaţie şi analiză comportamentală;Capacitatea de a urmari si solutiona mai multe proiecte de recrutare/selectie in paralel;Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor;Abilităţi de lucru în echipă.Descrierea jobului Ce ar trebui sa faci:Sa identifici si sa administrezi canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante;Sa concepi si postezi anunturile de recrutare pe baza discutiilor cu managerii de departamente;Sa selectezi candidatii pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele
MED LIFE SA

Glover Specialist


Candidatul ideal WHAT YOU WILL BRING TO THE RIDEGood communicator with ability and agility to solve problemsBeing highly motivated to work for a fast-growing startupBasic Excel and Data Interpretation SkillsEnjoy learning and adapting to new technologiesHave initiative, be proactive and autonomous - Glovo is also yours!Have good energy and like what you do, even on bad daysFluent in EnglishAn empathetic, inclusive and curious attitudeIndividuals representing diverse profiles, encompassing various genders, ethnicities, and backgrounds, are less likely to apply for this role if they do not possess solid experience in 100% of these areas. Even if it seems you don't meet our musts don't let it stop you, we are all about finding the best talent out there! Skills can be learned, and embracing diversity is invaluable.Descrierea jobului YOUR MISSIONJoin us as a Glover Specialist and become a key member of Glovo's local support team! We offer a challenging and dynamic environment wi
GLOVOAPPRO S.​R.​L.​

Sales Specialist


Scurta descriere a companiei YAYA este un business social din Timișoara, care pregătește mâncare 100% naturală și nutritivă pentru bebeluși și copii, adaptată pentru fiecare etapă de diversificare și ulterior pentru alimentația copilului. Cerinte - experiență în domeniu, minim 2 ani- gândire analitică - tehnici de negociere- cunoștințe financiare- creativitate - responsabilitate- abilități excelente de comunicare - disponibilitate de a călători Responsabilitati - menținere și extindere bază de date parteneri și colaboratori- cunoașterea pieței de baby food și atragerea de parteneri din varii domenii- formează și menține legătura cu partenerii și clienții B2B (client management)- identifică noi oportunități de colaborare, în diverse medii (târguri, expoziții, școli, grădinițe, festivaluri specifice)- stabilește cantitățile și produsele pentru fiecare client și partener în parte, recurența livrării acestora, precum și termenele de plată, împreună cu echipa de conducere Beneficii Decontar
YAYA FOOD

Media netă estimată pe baza celor 729 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Domain Support Specialist With French


Candidatul ideal Our Exciting Opportunity: We are now looking for a Domain Support Specialist to secure technical capability as part of Automated Ops 24/7 running of Services & includes diagnosis, fast domain support, routine resource fulfilment & field technical support.This Job Role is responsible for the coordination, management and execution of proactive and reactive maintenance activities. This shall ensure that the services provided to customers are continuously available and performing to Service Level Agreement (SLA) performance levels.Descrierea jobului You will: Monitor and perform troubleshooting activity on a 24/7 basis: real-time operational control of RAN, IP Fixed and Mobile Transport Collection (including PTN, Omega Collection), Fixed Access equipment (OLT and DSLAM) systems, ensuring the efficient collection of Radio, Mobile Access, OLT, and DSLAM streams.Participate in the creation / updating of the procedures and the Technical Instructions in order to be in line with
ERICSSON TELECOMMUNICATIONS ROMANIA SRL

Senior Order Processing & Production Planning Specialist


Candidatul ideal What you need to make real what matters:· Bachelor or Master`s degree preferably in business administration, industrial engineering or logistics. · Minimum of 3-5 additional years of experience in operations order management & production planning and production levelling.· Very good proficiency of English (spoken & written) is an absolute must to this role since you work in an international environment. Proficiency of German is a big benefit.· A firm understanding of SAP R/3 or SAP S4 (SD and PP module) and openness to AI-driven or RPA-optimized planning tools.· Basic knowledge of process improvement approaches and LEAN manufacturing / Value stream optimization.· Good MS Office experience, including excellent spreadsheet skills.· Basic knowledge of project management, having at least partially managed smaller projects· Proven analytical and organizational ability.· Highly analytical with persuasive abilities.· Able to work autonomously and be a proactive problem solver
SIMEA SIBIU S.​R.​L.​

Collection Specialist with Spanish


Job DescriptionMain objective of the job: Responsible for the integrity of all accounting activities related to Accounts Receivable area.Main attributions and responsibilities:Processes bank statements;Posts incoming payments in SAP;Maintenance of the bank transitory accounts;Daily reconciliation of bank related accounts;Automatic cash collection of due invoices (ex. Direct Debit);Processes rejected direct debit;Calculates bad debts allowance;Customer vendor compensation;Processes financial instruments: checks, bill of exchange;Maintains and follows up daily trackers and unapplied cash;Clearings on accounts;Specific collection activities for recovering customers debts;Supports and follows-up customers enquires;Attends and initiates phone with customers;Opens dispute management inquires;Acts as an interface between the end customers Bosch internal departments for all inquiries registered in the collection process;Ensures good communication with local unit and third party customers;Recon
BOSCH ROMANIA

Process Specialist Accounts Payable


Job DescriptionInvoice verification and posting;Monitoring of workflows in the APM and SAP (system to record and verify invoices automatically);Processing of payments within I2P;Accounts and balance reconciliation;Month end reconciliation of Inter unit suppliers;Processing and controlling of the GR/IR account;Performs daily activities in terms of Dispute management and Support services process, in-force segregation controls etc. (provide consistent, timely and accurate delivery of support services to internal/external clients);Maintain the daily trackers;Support of year end closing activities in the area of AP IFRS and local GAAP;Ensure good communication with local unit and internal/external customers;KPI calculation and interpretation of the monthly results;Audit support;Maintenance of the work procedures;Standardization of the activities (CIP);Conducts and operate deep analyses on vendors accounts (Direct debit, write off, accruals);Integration of the new members in the team;Any oth
BOSCH ROMANIA

SAP Master Data Specialist


Job DescriptionMain objective of the job: As SAP Master Data Specialist you are responsible for the quality of Bosch-wide Supplier Master Data to ensure a successful migration from SAP R3 to SAP S/4HANA; Main attributions and responsibilities:Perform Master Data Maintenance and Cleansing based on central approach and concept according to global SAP S/4 rollout roadmap;Ensure high data quality standards (set-up and improvements) by following the rules and regulations documented in procedures;Creating and updating of procedures or instructions when necessary;Using Analytics and IT-Tools (e.g. PowerBI, Rossum) to increase efficiency and quality of daily work;Coordination with internal Partner and Stakeholders (Master Data Owner, Project Leads, Managers);Supporting Master Data Owner and S/4 project managers as specialist for cleansing process;Fulfilling the requirements of business partners and stakeholders in terms of time, scope and quality;Continuous monitoring and evaluation of project
BOSCH ROMANIA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 92 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.