Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

650 Locuri de Munca It System Administrator in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

650 Locuri de Munca It System Administrator in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi It System Administrator in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It System Administrator in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Servicenow System Administrator


Candidatul ideal The ServiceNow Administrator is to provide support to the Managed Services ServiceNow Platform for the customers that we have. This position will assist in developing the ServiceNow strategy by providing technical insight as it applies to the design and support of ServiceNow. This position will also be responsible for working with clients to integrate ServiceNow with clients' Service management tools, do testing when required and offering a people oriented and also a technical customer support experience.You are part of an Agile Service team, and are committed to improve and secure the quality of our customers' products. You will participate in all the Scrum meetings like stand up, demo and retrospectives.Descrierea jobului Key Responsibilities: Adapt existing ServiceNow modules and business flows to changing customers' business needs; Writing of documentation and procedures; Reporting on progress, issues and problems to the supervisor; providing lessons le
STEFANINI ROMANIA SRL

It Network /​ Systems Administrator


Candidatul ideal We look for engineers - IT professionals to join our team in Bucharest. You will be involved in activities related to thе supervision, administration and configuration of an extended IT network and equipments (servers, routers etc.).Our new collegue(s) profile: Experienced in network administration, MS or Linux server configuration and maintenance Knowledge of CITRIX - XEN and/or WMware University Degree - Computer Science or related Team player, good relational skills Open minded, innovative Good written and spoken English skills Would be considered a plus: Apache Tomcat and/or SQL Database configuration and administration experience CISCO certification(s) IT security knowledge / certification Descrierea jobului Your dutiеs: Pаrticipаtе in the dеsign, devеlopmеnt, implеmentation аnd optimizаtion of IT networks Providе L2/L3 support IT Systеms supеrvision аnd mаintеnаncе will includе (аs per your quаlificаtion): CISCO еquipments аdministrаtion, configurаtion аnd maintе
WESTACO S.​R.​L.​

System Administrator


Scurta descriere a companiei Cerinte - Experiență anterioară în suport IT, instalarea echipamentelor și asistența utilizatorilor.- Competențe solide în networking, protocoale de rețea și echipamente IT.- Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală.- Capacitatea de a lucra independent și în echipă.- Abilități puternice de rezolvare a problemelor, în special în diagnosticarea problemelor tehnice.- Atent la detalii și cu o atitudine proactivă. Responsabilitati - Instalare și configurare: Instalați, configurați și mențineți diferite echipamente IT, inclusiv stații de lucru, laptopuri, tablete, smartphone-uri, imprimante, scanere și telefoane IP.- Suport utilizatori: Oferiți suport la fața locului utilizatorilor pentru a asigura utilizarea corectă a echipamentelor și a aplicațiilor software instalate.- Cablare în rețea: Gestionați situații care implică instalarea, relocarea și conectarea echipamentelor la prizele din podea (sub birouri).- Depistarea defectelor: Diagnosti
StarTech Team

Media netă estimată pe baza celor 144 de salarii introduse în Salario: 5700 RON/Luna

System Administrator L2


Veeam(R), the #1 global market leader in data protection and ransomware recovery, is on a mission to empower every organization to achieve radical resilience through data security, data recovery, and data freedom for their hybrid cloud. Headquartered in Columbus, Ohio, with offices in more than 30 countries, Veeam protects over 450,000 customers worldwide, who trust Veeam to keep their businesses running.Our IT team is like invisible frontline fighters: imperceptibly present everywhere and in everything. Like Atlas, they carry the weight of our world-spanning infrastructure on their shoulders, enabling dozens of Veeam offices to work as one cohesive unit. We are now looking for System Administrator L2. Your tasks will include: Processing incoming ticket queue (L2+ incidents and CRs, resolve or escalate). Processing alerts (troubleshooting, resolve or escalate). Partial infrastructure housekeeping (objects termination, internal certificates maintenance). Assistance to L3 team in maintai
Veeam Software

System Administrator Team Lead


Scurta descriere a companiei We are the leading technology recruitment and selection consultancy in Romania, working on highly specialized technologies for permanent and interim positions. Since our inception in 2001 as the first specialized IT recruitment agency in Romania we supported over 400 national and global clients in acquiring strategic IT talent for their business. We are deeply passionate about technology and highly responsible about our work. We understand the pressure of the business and the fact that you need fast and quality results. Therefore we always go for the extra mile to deliver the best IT&C talent for your business, no matter how challenging the project may seem. Cerinte Your initial focus will be on the daily management and monitoring of the current environment with a strong focus on maximizing and ensuring efficiency across the infrastructure. You will also be required to support new and innovative projects as they arise involving plenty of internal stakeh
Brainspotting

Specialist Achizitii


Companie verificată
Aplica rapid
Specialist AchizițiiBucuresti, Sector 1 Studii superioare și pregătire de specialitate;Abilități deosebite de comunicare și negociere;Gândire analitică, orientare spre rezultate;Perseverență și organizare; Descrierea jobuluiCoordonarea activităților de achiziții și asistență în etapele administrative necesare pentru cererile de oferte/propuneri, evaluări, atribuiri, înștiințări și pregătirea proiectelor de contracte/acorduri.Program de lucru flexibil Oferim:CIM pe durata nedeterminataSalariul motivant
ABC AVIATION SRL

Specialist in SISTEMUL DE MANAGEMENT AL CALITATII SI MEDIULUI


Companie verificată
Aplica rapid
Descrierea postului Specialist in SISTEMUL DE MANAGEMENT AL CALITATII SI MEDIULUI Cerințele postului Cunostinte de Sistemul de Management al Calitatii si Mediului, GMP Responsabilitățile postuluiAtributii: difuzarea/retragerea documentelor Sistemului de Management al Calitatii si Mediului,Participa la analiza neconformitatilor si reclamatiilor si la actiunile preventive si corective necesare rezolvarii acestora;Urmareste si raporteaza efectuarea actiunilor corective si preventive stabilite in urma auditurilor. Participa la efectuarea auditurilor din cadrul societatiiParticipa la intocmirea chestionarelor de evaluare a instruirii personalului. Pastreaza evidenta si evaluarea instruirilor.Inregistreaza si participa la analiza deviatiilor, controlul schimbarilor, controlul inregistrarilor;Pregateste audituril certificarilor de calitate din cadrul societatii ( ISO 9001:2015; 14001:2015) si inspectiilor autoritatilor (ANMDMR, Mediu etc.)
SOCEKO INTERNATIONAL SRL

Intern Linux Systems Administrator - Full-Time


Are you looking for a unique opportunity to be a part of something great? Want to join a 20,000-member team that works on the technology that powers the world around us? Looking for an atmosphere of trust, empowerment, respect, diversity, and communication? How about an opportunity to own a piece of a multi-billion dollar (with a B!) global organization? We offer all that and more at Microchip Technology, Inc.People come to work at Microchip because we help design the technology that runs the world. They stay because our culture supports their growth and stability. They are challenged and driven by an incredible array of products and solutions with unlimited career potential. Microchip’s nationally-recognized Leadership Passage Programs support career growth where we proudly enroll over a thousand people annually. We take pride in our commitment to employee development, values-based decision making, and strong sense of community, driven by our ; we affectionately refer to it as the and
Microchip Technology

Tehnician Sisteme De Securitate


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Tehnician Sisteme de Securitate dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre. BGS este un lider în domeniul securității și căutăm o persoană talentată și pasionată să contribuie la creșterea și succesul nostru continuu.Cerințe: Experiență anterioară în instalarea și întreținerea sistemelor de securitate. Cunoștințe solide în domeniul tehnologiilor de securitate, inclusiv camere de supraveghere, sisteme de alarmă și control acces. Comunicare eficientă și abilități interpersonale pentru colaborarea cu clienții și echipa internă. Atitudine proactivă și capacitatea de a lucra independent.Descrierea jobului Responsabilități: Instalarea, configurarea și întreținerea sistemelor de securitate, inclusiv camere de supraveghere, sisteme de alarmă și control acces. Diagnosticarea și remedierea problemelor tehnice ale echipamentelor de securitate. Testarea periodică a sistemelor pentru a asigura funcționarea corectă.Beneficii: Salariu competit
STAFF RECRUITER SRL

Media netă estimată pe baza celor 14 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Inginer /​ Tehnician Sisteme De Securitate


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa detina: certificare inginer/tehnician sisteme de securitate permis auto categoria B autorizatia ANRE reprezinta un avantajDescrierea jobului Responsabilitati: Organizarea activitatilor de instalare a sistemelor tehnice de securitate, Instalarea sistemelor tehnice de detectie si semnalizare la efractie si control al accesului, Instalarea sistemelor tehnice de detectare, semnalizare si alarmare la incendiu, Instalarea sistemelor tehnice de televiziune cu circuit inchis (TVCI), Realizarea sistemelor tehnice de monitorizare, Asigurarea testarii, evaluarii si punerii in functiune a echipamentelor si sistemelor tehnice de detectie si semnalizare la efractie si control acces, Montarea echipamentelor si efectuarea cablajelor, Efectuarea lucrarilor de reparatii la structurile afectate de montare / cablare, Cuplarea sistemului de securitate la centrala, Diagnosticarea functionarii sistemului de securitate, Diagnosticarea starii de functionare a echipa
BUILDING SUPPORT SERVICES SRL

Tehnician Mentenanta Cladiri - Medlife Grivita


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui nou coleg care sa ocupe postul de Ingrijitor Cladiri in cadrul MedLife Postul este disponibil pentru una dintre locatiile din Bucuresti (Spitalul MedLife Grivita): Profilul candidatului: - responsabil;- atent la detalii;- orientat catre rezolvarea problemelor;- experienta in aria instalatiilor sanitare, electrice;- rezistenta la efort fizic; Descrierea jobului Principalele responsabilitati ale postului sunt: - interventia tehnica in cazul situatiilor de urgenta aparute in locatie;- gestionarea instalatiilor electrice si sanitare.(inlocuire sigurante electrice, reparrare si inlocuire prize de curent electric,etc.);- descarcare si transport produse aprovizionate si echipamente;-reparatii tamplarie si mobilier;-instalarea si racordarea de obiecte sanitare si termice;-supravegherea operatiunilor de service si revizii periodice pentru echipamente;
MED LIFE SA

Tehnician Mentenanta Sisteme Si Instalatii De Incendiu


Candidatul ideal Studii medii/superioare finalizate,Cursuri de calificare in domeniul instalatiilor si mentenantei sistemelor de incendiu - Constituie avantajBuna cunoastere a softurilor specifice pentru mentenanta sisteme detectie incendiu: Bosch, Securiton, Schrack Seconet, Aritech, Kilsen, Kentech;- Constituie avantajAbilitati de planificare si organizare in vederea respectarii termenelor pentru programele de mentenanta.Abilitãţi foarte bune de comunicare, abilitãţi de lucru atât individual cât şi în echipã, flexibilitateDisponibilitate la deplasari in Bucuresti si in tara;Descrierea jobului Punerea in functiune si efectuarea mentenantei a tuturor tipurilor de instalatii : detectie incendiu, stingere incendiu cat si a instalaţiilor speciale de prevenire şi stingere a incendiilorIntocmeste rapoartele de mentenanta precum si fisele pentru interventiile efectuateEfectueaza interventii preventive/corectiveInstalarea, configurarea echipamentelor tehnice conform specificațiilor producător
AUSTING COM SRL

Tehnician Sisteme De Securitate-config/​gestionare Proiect


Candidatul ideal Studii medii - domeniul tehnic; Necesar permis de conducere categoria B (obtinut cu cel putin un an in urma); Reprezinta avantaj experienta in domenii precum:, sisteme de securitate, retelistica si retele catv; Spirit de lucru in echipa; Atentie la detalii si capacitate de concentrare in situatii de stres; Disponibilitate pentru deplasari si program flexibil; Disponibilitate si aptitudini lucru la inaltime. Avantaj atestat ARTS Inginer/Tehnician sisteme de securitate;Descrierea jobului Efectueaza site-survey si dezvolta solutia tehnica Executa legaturi la echipamentele de sisteme de securitate si configurarea acestora; Coordoneaza proiecte si echipele asignate proiectului; Comunica direct catre superiori starea lucrarii dar si problemele identificate; Asigura calitatea lucrarilor executate si respecta termenele prevazute; Responsabil de lucrarea asignata Responsabil de echipa asignataBeneficii Se ofera program flexibil, suport tehnic/comercial, laptop, salariu fix atra
VP SISTEM INTERNATIONAL SRL

Tehnician Mentenanta: Electrician /​ Instalator


Candidatul ideal Cerințe: Experiență de minim 2-3 ani în domeniu; Diploma de calificare - obligatoriu; Responsabilitate, seriozitate, implicare.Descrierea jobului Responsabilități: Lucrări specifice activității de mentenanță, distribuite în funcție de specializare; Păstrarea și depozitate materialelor și a sculelor ce sunt necesare pentru desfășurarea activității; Realizarea corectă ale sarcinilor alocate; Păstrarea relațiilor bune cu colegii de echipă și partenerii companiei.Condiții: Program de lucru full-time; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Concedii conform legislației; Pachet de servicii medicale private; Tichete de masă; Prime de sărbători; Salariu motivant în funcție de experiență și performanță.Contact: 0720 770 603
CORAL COMPANIES UNION S.​R.​L.​

Medici Specialisti


Descrierea jobului Licеntiаt аl fаcultatii de MedicinаSа аibа competentеlе nеcеsаrе potrivit spеcialitаtii pe cаrе a dobаndit-o.MEDIC SPECIALIST pt urmatoarele specialitati1.Medicina Interna - venit PFI peste 20.000 RON/Luna2.Cardiologie - venit PFI peste 20.000 RON/Luna3.Endocrinologie - venit PFI peste 15.000 RON/Luna4.Neurologie - venit PFI peste 18.000 RON/Luna5.ORL - venit PFI peste 18.000 RON/Luna6.Balneofizioterapie si recuperare medicala7.Obstetrico-ginecologie: Se solicita competenta dе ecografie obstetricala si ginecologica - venit PFI peste 20.000 RON/Luna8.Oftalmologie - venit posibil 15.000-20.000 RON/Luna9.Ortopedie - venit PFI peste 20.000 RON/Luna10.Dermatologie - venit PFI peste 20.000 RON/Luna11.Pediatrie - venit PFI peste 20.000 RON/Luna12.Diabet zaharat si boli dе nutritie - venit PFI peste 18.000 RON/Luna13.Gastroenterologie14.Medicina dе familie15.Reumatologie - venit posibil 15.000-20.000 RON/Luna16.Psihiatrie - venit PFI peste 22.000 RON/Luna16.Oncologie17.Urolo
AIS CLINICS HOSPITAL SRL

Specialist Operational


Candidatul ideal Candidatul ideal este organizat, proactiv, atent la detalii, capabil de a rezolva probleme și de a lucra în echipă. Caută permanent să îmbunătățească procesele interne ale departamentului și are capacități bune de time-management și de prioritizare.Descrierea jobului Suntem SARTO bespoke, cel mai cool atelier de costume la comandă, ce servisează cei mai importanți oameni de business din România.Cerințe Căutăm un coleg punctual, activ, muncitor și responsabil pentru rolul de Specialist Operațional Studiile superioare în desfășurare sau absolvite reprezintă un avantaj, însă nu sunt criteriu de excludere Dorința de a învăța și de a se dezvolta reprezintă calități esențiale Limba engleză minim nivel B1 (mediu) – va lucra și cu furnizori externi; este nevoie să poată înțelege conținutul mail-urilor și purta o conversație simplă Suita Microsoft Office nivel începător-mediu (Excel, Word)Cum arată o zi de lucru la SARTO?Activități constante: procesat comenzi online (pus in cut
SARTO MADE TO MEASURE SRL

Specialist Crm


Candidatul ideal - Diplomă în marketing, IT, comunicare sau un domeniu similar.- Minim 2 ani experiență într-un rol similar: CRM manager în e-com, igaming sau alt domeniu cu volume semnificative de clienți și customizare detaliată a audiențelor.- Cunoștințe solide de utilizare Microsoft Excel și/sau Google Sheets. Cunoștințe generale de utilizare a suitei Microsoft Office, cunoștințe de operare PC.- Construiește rapoarte relevante cu lejeritate.- Se simte în largul său lucrând cu seturi de informații complexe.- Are capacitatea de a lua decizii bazate pe rezultate.- Capacitate de a lucra în echipă, într-un mediu dinamic.- Stăpânește la perfecțiune limba română.Descrierea jobului - Segmentează baza de clienți într-un mod cât mai eficient pentru atingerea obiectivelor.- Contribuie sau construiește campanii de email marketing, SMS marketing.- Adaptează și editează template-uri de email sau alte mesaje promoționale după necesități.- Definește strategii de activare și de retenție, aliniindu-
MAGNUM BETTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 11 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Ppc Acquisition Specialist (e-commerce)


Candidatul ideal Manpower is recruiting a PPC Acquisition Specialist for one of its clients, one of the largest price comparison website and online shopping advisor from Europe. The main purpose of this position is to find and then use the right business techniques to acquire potential E-shops to our PPC program. The secondary goal is to ensure proper and effective collaboration with internal teams (e.g. Customer Success) to turn registered E-shops into active E-shops. Education: High school or higher; Length of experience: 2-3 years; Specific knowledge/skills: Experience with B2B selling, presentation skills, responsibility for results, Google suit (Docs, Sheets, Slides, etc.); Level of English: Independent user (Level B1-B2) (to work inside team, communicate with mgr and team) Personal qualities and preferred behaviour: goal & data oriented sales personality team player.Descrierea jobului Responsibilities: Work with a database of potential eshops and come up with the best strategy to
MANPOWER

Specialist Credite Corporate


Candidatul ideal Buna,Ne bucuram sa fii parte din echipa #PeopleOfBT!Cautam pe cineva care sa isi doreasca sa se dezvolte si sa creasca alaturi de o echipa tanara si care incurajeaza colaborarea, proactivitatea si adaptarea la schimbare. Departamentul Credite Companii, din care vei face parte, este in Head-Office, zona Baneasa, Bucuresti.Profilul cautat:Candidatul va avea cunostinte temeinice de contabilitate si analiza financiara, spirit analitic, atentie la detalii, capacitate de sinteza, abilitate de a interpreta si analiza date si a trage concluzii pertinente.Candidatul va fi o persoana cu bune calitati de comunicare si ascultare activa, flexibilitate si adaptabilitate, cu disponibilitate pentru efort prelungit, lucru sub presiune si incadrare in dead line-uri.Descrierea jobului Principalele obiective ale postului:Instrumenteaza tranzactii complexe pentru clienti incadrati in categoria CorporateIntocmeste analiza financiara pe baza documentelor financiare, rapoartelor de audit, bug
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Sales & Office Specialist


Candidatul ideal We are looking for a hard-working and well-organized individual to undertake a back-office role in the operations department. As a Sales and Office Specialist you will be assisting the operations team to create and develop customer relationships as well as handle the team’s administrative tasks. The position is based in Bucharest.Descrierea jobului Responsibilities: Cold call potential customers and marketing cold calls. Screen and organize incoming communication (emails & calls). Market research, collect contacts’ data. Support organizing and promoting marketing activities. Utilize leads generated from databases, social media, email, and referral campaigns to initiate sales. Follow up on sales enquiries. Plan sales and technical meetings with prospects and customers. Prepare and send quotations. Check that prices and contracts are up to date. Receive and process purchase orders. Office and sales department administrative tasks. Maintain and update sales and
MANPOWER
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 650 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.