Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

650 Locuri de Munca It System Administrator in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

650 Locuri de Munca It System Administrator in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi It System Administrator in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It System Administrator in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Sales & Office Specialist


Candidatul ideal We are looking for a hard-working and well-organized individual to undertake a back-office role in the operations department. As a Sales and Office Specialist you will be assisting the operations team to create and develop customer relationships as well as handle the team’s administrative tasks. The position is based in Bucharest.Descrierea jobului Responsibilities: Cold call potential customers and marketing cold calls. Screen and organize incoming communication (emails & calls). Market research, collect contacts’ data. Support organizing and promoting marketing activities. Utilize leads generated from databases, social media, email, and referral campaigns to initiate sales. Follow up on sales enquiries. Plan sales and technical meetings with prospects and customers. Prepare and send quotations. Check that prices and contracts are up to date. Receive and process purchase orders. Office and sales department administrative tasks. Maintain and update sales and
MANPOWER

Junior Marketing Specialist


Candidatul ideal Cum ești tu?Ideal, ai un background divers și interesant, cu experiență internațională fie prin studii, fie prin experiențe de lucru anterioare. Nu punem accent pe experiența anterioară în marketing, ci pe potențialul tău de a aduce un suflu nou în cadrul echipei.Apreciem: Curiozitatea și deschiderea la nou, cu o perspectivă fresh și creativă. Abilități bune de analiză și research. Comunicarea excelentă și abilitățile tale de colaborare. Entuziasmul pentru marketing și dorința de învățare și dezvoltare în acest domeniu. Abilitățile tale solide de gestionare a social media.Descrierea jobului Suntem în căutarea unui Junior Marketer pasionat, gata să se alăture echipei noastre și să ne ajute în pregătirea, dezvoltarea și implementarea unor strategii de marketing inovatoare. Dorim să sporim eforturile noastre de promovare prin cercetări de piață aprofundate, crearea de materiale de marketing captivante și monitorizarea atentă a performanței campaniilor noastre.Ce vei face
SOLO FINTECH S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1033 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Cash Admin Specialist


Candidatul ideal CALIFICARI SI EXPERIENTA: Studii superioare in domeniul economic/contabil;Cunoștințe financiar-contabile de bază (tranzacții bancare, instrumente de plată, dobânzi, credite, operațiuni de schimb valutar);Atitudine pro-activa, promptitudine, atentie la detaliuAbilitati tehnice: Excel, Word, dorinta de a invata un software de contabilitate nouMinim 3 ani de experiență pe un post similar;Cunostinte operare Navision BC prezinta avantaj CALITATI ESENTIALE: Gandire si capacitate de analiza si sinteza;Abilitati de comunicare;Capacitate de a lucra in echipa cat si independent;Etica profesionala, incredere, onestitate, integritatePreocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual.Descrierea jobului Asigura inregistrarea in contabilitate corecta d.p.d.v. contabil, in conformitate cu Procedurile interne si la timp a tututor tranzactiilor financiar bancare;Verifica lunar inregistrarile privind tranzactiile financiar bancare in conturile contabile in care efectueaza inreg
Confidenţial

Financial & Accounting Specialist (bucharest)


Candidatul ideal 5+ years of experience, 2+ years in international companies in Romania Advanced level of English and Romanian languagesDescrierea jobului Job DescriptionFor Black Sea Shore - Podişor Natural Gas Pipeline Project(308.323 km pipeline composed of 32.4 km Ø48" (Dn1200) and 275.9 km Ø40" (Dn1000)20 pcs valve stations, 4 pcs HDD, Fiberoptic Cables, Automation, Cathodic Protection etc. )Financial & Accounting Specialist is responsible for:Following up and coordinating incoming and outgoing invoices.Following up and coordinating payments to Subcontractors, Suppliers, salaries, etc.Coordinating accounting methods, policies and principles.Coordinating with the Tax and Financial Consultant regarding book keeping, tax compliance, legislative declarations, audits, etc.Producing financial reports related to budgets, account payables, account receivables, expenses etc.Reporting to the Financial and Accounting Manager
KALYON INSAAT SANAYI VE TICARET ANONIM IRKETI ISTANBUL SUCURSALA BUCURETI

Atm Administration Specialist


Candidatul ideal Studii superioare.Preferabil experienta in activitatea de administrare ATM-uri.MS Office.Limba engleza.Abilitati de comunicare.Responsabilitate, gandire logica, atentie la detalii. Descrierea jobului Analiza alimentarilor la nivelul terminalelor ATM.Analiza tranzactiilor ATM / MFM.Intocmirea documentelor operative aferente activitatii de administrare terminale ATM/ MFM.Gestionarea relatiei cu unitatile teritoriale.Reconcilierea tranzactiilor ATM.Gestionarea relatiei cu furnizorii de terminale ATM/MFM, servicii de alimentare si mentenanta, precum si servicii de procesare tranzactii.
ALPHA BANK ROMANIA SA

Specialist Achizitii Junior


Candidatul ideal Cunostinte cu privire la legislatia in vigoare in domeniul comercial Experienta de minim 1 an pe un post similar (Administrativ, Achizitii) Limba engleza nivel avansat Studii superioare Cunostinte operare PC, in special pachetul Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) Avantaj, Facultatea de Constructii.CALITATI PERSONALE: Abilitati de management Excelente abilitati de negociere Bun organizator de timp si resurse Persoana cu initiativa, autonoma Excelente abilitati de comunicareDescrierea jobului Propune, implementeaza si actualizeaza cadrul in care se va derula procesul de achizitii bunuri si servicii in New Kopel Group (ofertare, contractare, derulare contract) Selecteaza si evalueaza furnizorii de produse si servicii Negociaza obtinerea celor mai bune conditii comerciale si tehnice pentru bunurile si serviciile achizitionate Dezvolta si mentine relatia cu furnizorii Negociaza contractele de achizitie din punct de vedere comercial si mediaza posibilele obiectiuni S
NEW KOPEL ROMANIA S.​R.​L.​

Digital Marketing & Performance Specialist


Candidatul ideal We are looking for people who have:• Working experience as an onsite Digital Marketing & Performance Specialist in B2C or B2B ecommerce, or for the online leg of an omni-channel business or for a marketplace. Proven experience in performance marketing and lead generation;• 3-5 years professional experience in retail/FMCG and ecommerce is advantage;• Experience in SEO and SEM;• Freedom to create targeted lead generation marketing campaigns;• Knowledge of promotional tools and online marketing tactics;• Knowledge of e-commerce marketing, online consumer behavior, e-mail marketing;• Ability to use online marketing tools, e-mailing, loyalty programs;• Knowledge of GA, Hotjar, other analytical tools;• Proficient with Adobe Photoshop & Microsoft Office;• Higher education;• Passionate, hardworking, analytical, persistent, cooperative attitude.• English – working languageDescrierea jobului Job responsibilities:• Planning, creating and implementing activities in the field of tr
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Accounting Specialist - For It Area


Candidatul ideal Studii superioare finalizate.Experienta profesionala, preferabil bancara, in activitatea operationala, financiar-contabila IT.MS Office.Experienta de utilizare a CharismaERP.Limba engleza – scris si conversatie.Abilitati de comunicare si interactiune interpersonala.Atentie la detalii, rigurozitate, o buna capacitate de organizare.Spirit de echipa.Capacitate de respectare a deadline-urilor si atingere a obiectivelor stabilite. Descrierea jobului Efectueaza activitati de operare, suport, raportare si testare la nivelul ariei Administrare IT.Asigura suport si informatii celorlalte departamente in sensul solutionarii erorilor legate de introducerea /corectarea / verificarea facturilor / contractelor.Participa la previzionarea bugetelor Unitatii IT.Administreaza contracte specifice activitatii curente si previzioneaza nivelul cheltuielilor / veniturilor.Urmareste, verifica, evalueaza si ajusteaza situatiile legate de bugetele integrate CAPEX si OPEX ale Unitatii IT.Monitori
ALPHA BANK ROMANIA SA

Specialist Resurse Umane/​hr


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui Specialist Resurse Umane entuziast, cu dorinta de a se integra in echipa noastra dinamica. Ne dorim o persoana motivata, cu abilitati in procesele de recrutare si selectie si cu un ochi atent la detalii.Cerinte:- Experienta minim 1 an pe un rol similar;- Bun cunoscator al pachetului MS Office (Outlook, excel, PPT);- Dinamism, spirit de echipa, loialitate, capacitate de organizare si prioritizare;Descrierea jobului Responsabilitati:- Implementeaza procese si proceduri de eficientizare la nivel de HR;- Pregateste, comunica si revizuieste politicile si procedurile de resurse umane aferente targetelor stabilite si defineste planuri de imbunatatire;- Identifica nevoile de recrutare;- Analizeaza CV-uri, programeaza si sustine interviuri telefonic sau la sediu;- Gestioneaza activitatile de angajare si integrare;- Actualizeaza in permanenta baza de date cu noii angajati;- Urmareste si aplica procedura de off-boarding a angajatilor, extragand informatii
DEPANERO SRL

Fraud Prevention Specialist


Candidatul ideal We are seeking a diligent and detail-oriented individual to join our team as a Fraud Prevention Specialist. In this role, you will play a crucial part in safeguarding our company against fraudulent activities and customer disputes. Your responsibilities will include investigating instances of fraud, implementing preventive measures, and collaborating with various departments to enhance our fraud detection capabilities.Job Requirements: Bachelor’s degree in Economics, Engineering, or Law. Minimum of 3 years of professional experience in fraud prevention and deterrence. Proven experience in fraud investigation is advantageous. Familiarity with fraud monitoring systems is a plus. Knowledge of regulations related to fraud prevention. Experience in the environmental or production industry is desirable. Proactive and detail-oriented approach to fraud prevention and control measures. Proficiency in English - intermediate/advanced level.Descrierea jobului Key Responsibilities:
RETURO SISTEM GARANIE RETURNARE S.​A.​

Contact Center Transactions Support Specialist


Candidatul ideal If you have at least 2 years of working experience in Contact Center in Banking field and you possess: Student or University degree, preferably Economics Minimum 2 years of work experience in Bank/Financial Institution Contact Center Willingness and ability to communicate with clients via phone or electronic channels Energetical, with very good communication skills, result-oriented Problem-solving and Entrepreneurial thinking Very good team player but also able to work alone and to prioritize her/his tasks Responsible and detail-oriented person Good level of English knowledge Willingness and ability to communicate with colleagues from other countries and senior management of the Bank on a level playing field.. then we are willing to dedicate our time and resources to integrate you as a Contact Center Transactions Support Specialist!Descrierea jobului in ProCredit Bank you will be able to: Offer requested and available information to existing and potential clients calli
PROCREDIT BANK SA

Environment Specialist /​ Specialist Mediu


Candidatul ideal Environment Specialist / Specialist MediuDescrierea jobului Environment Specialist / Specialist Mediu
AMREST COFFEE SRL

Marketing&events Specialist - Hervis Sediu Central


Candidatul ideal • 3-5 years of experience in digital marketing, with a focus on performance marketing and lead generation.​• Professional experience in marketing, communication, media, sales, or customer service.• Willingness to learn and contribute, by being a great team player, a cooperative and supportive person.• Good knowledge of digital channels (Google Ads, social media, websites, advertising, etc).• Good knowledge of digital content creation tools, photo/video editors, analytics.• Proactive, with a can-do attitude; self-starter, quick learner.• Good written and oral communication skills in Romanian and English.• Able to take initiative and suggest ideas, improvements and harmonization.• Able to work independently as well to actively cooperate within internal and external clients.​Descrierea jobului Email marketing campaigns and strategy:• You’ll work on the concept and marketing message that is included in each email.• You’ll be responsible for continuously improving our email
HERVIS SPORTS AND FASHION SRL

Specialist Resurse Umane Salarizare/​ Administrare Personal


Candidatul ideal Cautam 2 colegi pentru departmentul nostru de HR ( salarizare si administrare personal) cu bune abilitati de comunicare si atentie la detalii, care vor asigura administrarea corectă a evidenței salariatilor si a salarizarii acestora in conformitate cu prevederile legale.Candidatul ideal: Experiență minima in domeniul administrarii si salarizarii de personal -3 ani; Cunoastere temeinică a legislației în domeniul HR in vigoare; Bune cunoștințe de utilizare a pachetului MS Office ( word, excel, outlook); Cunoașterea programelor de salarizare Saga si ReviSal; Bune abilitățile de comunicare, organizare și prioritizare; Atenție la detalii, responsabilitate, ordine si corectitudine; Capacitate de asimilare a cunoștințelor, inițiativă, amabilitate; Orientare către calitate, rezultate si respectarea termenelor limită.Descrierea jobului Responsabilitati: Intocmire formalitati de angajare, Revisal; Eliberare adeverinte/ documente solicitate de angajati; Intorcmire dosare pentru r
SC DEJA VU INTERNATIONAL SRL

Tehnician Mentenanta Hvac


Candidatul ideal Cautam:- O persoana de incredere, onesta, responsabila, disciplinata, riguroasa , organizata- cu capacitate de asimilare de noi cunostinte, de comunicare si relationare cu clientii companiei si implicata in toate aspectele legate de munca- de preferat studii medii (liceu/ scoala tehnica)- experienta nu este obligatorie, se poate dobandi pe parcusul colaborarii- cunostinte tehnice generale reprezinta un mare avantajDescrierea jobului - efectueaza operatiuni de intretinere curenta (service/mentenanta) la echipamente de aer conditionat, ventilatie si climatizare (aparate mono si multisplit, centrale de tratare aer, chillere, etc.) in diferite locatii;- verifica / identifica probleme / repara / inlocuieste componente specifice sistemelor de ventilatie si climatizare ( pe masura experientei/ calificarii );- completarea formularelor si proceselor verbale tipizate;Se ofera mediu de lucru dinamic si captivant ce vine la pachet cu multiple beneficii financiare si oportunitatea
INTER HEAT SRL

Specialist Marketing


Candidatul ideal Specialist MarketingCautam un specialist pasionat de marketing care sa se alature echipei noastre si sa contribuie la promovarea si dezvoltarea brandului nostru. Daca ai experienta relevanta in marketing, abilitati creative si analitice si esti pregatit sa te implici intr-un mediu competitiv, te invitam sa aplici pentru aceasta pozitie.Ce ne dorim de la viitorul nostru coleg:Experienta de minim 3 ani intr-o pozitie de specialist in marketing/comunicareCunostinte bune de BTL marketingCunostinte avansate de planificare si implementare a campaniilor de marketing offlineAbilitati excelente de comunicare si negociereDiploma de licenta in marketing, comunicare sau domeniu relevantDescrierea jobului Responsabilitati:Dezvoltarea si implementarea strategiilor de marketing pentru promovarea produselor si serviciilor in conformitate cu regulamentele si politicile specifice domeniului de activitateCoordonarea campaniilor de marketing offline pentru a atrage si retine clientiiAnali
CARDINAL ENTERTAINMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1252 de salarii introduse în Salario: 4150 RON/Luna

Voice Network Engineer


Candidatul ideal Required:L3 Voice Network Specialist with strong knowledge on VOICE Skill : Oracle SIP Core and Teams TelephonyOracle SIP Federation : SBC, ECBToIP, VoIP, softphone : Microsoft Skype Enterprise ; Cisco ; Alcatel.Fixe service provider solutions : SIP Trunk, PSTNMobile service provider solutions : 3G/4G, private APN, indoor/outdoor coverageOffice telephonyNice to have:Network and security knowledge.French language knowledge Descrierea jobului You will be part of a Level 3 Support team concerned with Network Infrastructure.Clients network will be maintained by a Network Engineer.You will be in charge of providing ongoing support for networking-related hardware, networking infrastructure, or project-related networking personnel.All networking devices, including routers, switches, firewalls, load balancers, and proxy linkages between office networks, must be managed, configured by the L3 Network Engineers.
Confidenţial

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Experiență de minim 3 ani în domeniul resurselor umaneAtestat de inspector resurse umaneCunoștințe solide de operare PC / REVISAL / legislațieCunoasterea programului Saga reprezintă un avantajExperiență in domeniul de construcții reprezintă un avantajDescrierea jobului Administrare personal:întocmirea contractelor individuale de muncă, actelor adiționale, deciziilor de încetare a contractelor de muncă, procedurilor de cercetare disciplinarăIntocmirea diverselor adeverințe pentru angajațiGestionarea fizică și electronică a dosarelor de personal
OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI ANONIM SIRKETI ANKARA SUCURSALA BUCURESTI

Media netă estimată pe baza celor 1547 de salarii introduse în Salario: 4475 RON/Luna

Contract Management Specialist


Candidatul ideal Suntem mereu în căutarea celor cu adevărat pasionați de ceea ce fac. Dacă ești printre ei, sigur există un loc pentru tine în eMAG. Am crescut repede și suntem hotărâți să continuăm. Dorința de învățare permanentă și rezultatele concrete sunt cele care ne-au adus aici.Peste 6000 de colegi fac parte din echipa eMAG. De la an la an investim din ce în ce mai multe resurse pentru a rămâne o organizație care învață permanent. Vrem să ne asigurăm că vei avea cei mai talentați colegi și un mediu favorabil să te dezvolți și să obții cele mai bune rezultate, pentru a deveni așa cum îți dorești la nivel personal și profesional. Hai în echipăContract Management SpecialistRezultatele sunt într-o continuă creștere, iar rolul departamentului Finance devine din ce în ce mai important. Rămânem cât se poate de aproape de business, indiferent de natura task-urilor pe care le avem de făcut. Structurarea tranzacțiilor recurente, creșterea eficienței și lucrul în echipe multifuncționale pe
EMAG

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 6200 RON/Luna

Inginer Specialist Scada


Descrierea jobului Incepand cu 25 Octombrie 2023, Companiile Enel din Romania au devenit parte a PPC, lider in domeniul energiei in Europa de Sud-Est. Mai multe detalii, pe paginile oficiale.Inginer Specialist SCADA🏫: Retele Electrice Muntenia 👥: Operatiuni si Mentenanta Retea / Mentenanta si Suport Tehnic / Operarea Sistemelor de Retea📍: Bucuresti 📝: perioada nedeterminata#CarieraTa incepe cu a face ceea ce iti place 😊Suntem mereu in cautare de colegi talentati si motivati care sa ni se alature si, impreuna, sa contribuim la crearea unui viitor sustenabil, bazat pe incluziune, empatie, respect si egalitate de sanse.Scopul rolului este de a dezvolta, implementa si gestiona solutii personalizate SCADA adaptate cerintelor de business.Iti cream contextul sa te dezvolti, fiind responsabil/a de: Dezvoltarea si implementarea solutiilor personalizate SCADA si adaptatea cerintelor de business. Monitorizarea in timp real: monitorizarea continuua a sistemelor SCADA pentru a asigura stabilit
PPC SERVICII COMUNE S.​A.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 650 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.